Seru Mesaj tarihi: Temmuz 23, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 23, 2015 attila oynamadım ama shogun 2 tamamen taş kağıt makas üzerine kurulu fire emblem gibi. kılıç baltayı döver. mızrak kılıcı döver. balta mızrakı döver. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Feamer Mesaj tarihi: Temmuz 24, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 24, 2015 ilk shogunda öyle di, aslında serinin hepsi oyunu öyle ama, misal romada çok sayıda çeşitli birim ve kültür de ordu ve asker olduğu için shogunlar kadar gözüne batmıyor... shogunda o asugari illa yapılacak, ve sadece asugari ilede oyunu kazanabiliyorsun zerre hatırlamadığım empire ve türevleri ve bu bakımdan güdük m2 haricinde zaten birim çeşidi fazla oyunlar yaptılar hep, bu yüzden pek hissedilmiyordu Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sam Mesaj tarihi: Temmuz 24, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 24, 2015 yok bu ölçüde değildi eski oyunlarda, ultra-bilenmiş değildi statları archetype'larına göre. rome2'de dengeler gayet iyiydi özellikle, upgrade olayları kırıktı birtek. fire emblem'daki taş/kağıt/makas bayağı göstermelik mesela, makasla taşı kıtır kıtır kesiyorsun makası +15 vanq yaptıysan. burada ne yaparsan yap shock cavalry 1 milyon charge statlı, melee defence 0,1. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Seru Mesaj tarihi: Temmuz 24, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 24, 2015 Feamer said: zerre hatırlamadığım empire ve türevleri ve bu bakımdan güdük m2 haricinde zaten birim çeşidi fazla oyunlar yaptılar hep, bu yüzden pek hissedilmiyordu empire ve napolyon'da paso misket ve barut üzerindne dönüyo oyun. dolayısıyla taş kağıt olayı pek yok. tabii ki melee atlı birliklerle vur kaç yapma olayı var. empire, napolyon'da diziyosun piyadeleri çata pata ne olursa, dolayısıyla fire by rank ve vurup ilerlemeli (adını hatıralyamadım) skilleri alabilen piyadeler çok iyi oluyodu. yari ashigaru'lar da shogun 2'de defensive olarak muhteşemler. hem recruit'i çok ucuz hem de upkeep'i dolayısıyla illa army'e 2 3 tane fırlatıyosun taa ki end game'e kadar. gerçi oyun bitene kadar bir çok son tier askeri basamıyodun. öyle de bi oyun shogun 2. anca fantaziye gideceksin her toprak parçasını alayım dersen realm divide'da o zaman anca basılabiliyodu son tier askerler. rome 2'de de tabii ki gizli şekilde bu sistem vardır ama shogun 2'de çok bariz. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
hollwanderrr Mesaj tarihi: Temmuz 24, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 24, 2015 shogun 2'de normal zorlukla başladım ağzını kırdım rakiplerin direk Oda'yla anında soğudum oyundan modsuz oynanmıyor gerçekten total war sürekli bir takım dengeleri gözetmiyorsun her kentte biraz asker bırakıp artanlarla yeni şehir alıyosun bu yani rome 2'nin dai gratas mı ne bi modu varmış, medieval 2 total warda çok deli bi mod vardı adını hatırlamıyorum supply trainler falan vardı modun içinde o kadar gerçekçi bir mod mu dai gratas(?)? öyleyse rome 2yi deneyeceğim bir de, zorluk seviyesini de arttırabilirim ama öyle bir anlamı yok gibi geliyor, AI aynı AI çünkü birliklere moral bonus geliyor vs, saçma saçma... Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Seru Mesaj tarihi: Temmuz 24, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 24, 2015 realm divide'da görelim seni shogun'da. realm divide muhabbeti direkt kontrol edilememesi, ticaretini bitirmesi, tüm clanların sana savaş açması nedeniyle tw'de gördüğüm en zor aksiyondur direkt. rome 2'de senato, emporium hedesi çok rahat kontrol ediliyor. caeser in gaul'deki gaul isyanı da çok rahat bastırılıyor ama realm divide vs ne kadar hazır olursan ol zorluyor. ben realm divide olacağı zaman alacağım yerleri, askerleri hepsini ayarlayıp rd olduğu gibi shogun oluyordum dolayısıyla çok beklemeden oyun bitiyordu. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
hollwanderrr Mesaj tarihi: Temmuz 24, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 24, 2015 yav soru sordum spoiler verdin oldu mu ama tüm zevki hazırlıksız yakalanmaktı o divide olayına hem ben dediğin dünyanın geri kalanının savaş açması olayını m2tw 1.0daki bir bug yüzünden çok yaşadım, rome total warda senatodan da gayet net yaşadım, rome 2yi bilmem ama oynarsam makedonya gaul bitinya vs oynamak için alırım ben rome2yi Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Feamer Mesaj tarihi: Temmuz 27, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 27, 2015 birimlerin silah teçhizatına göre dövüşmesi olması gereken bir şey yalnız, sadece uzun kargı ile teçhizatlı süvarinin yakın dövüşte sorun yaşaması normal, ama sorun böyle birim gerçekte kaç tane var? misal, bilirsiniz sezar pompeyinin süvarilerine karşı, pilumları mızrak olarak kullanma emri vermişti ve bu olağan üstü bir başarı ile sonuçladı, yani gerçekte de oluyor bu işler, ama gerçekte kimse mal avrupa ağır süvarisi gibi asırlarca isviçre pike ve halberlilerine süvari hücumu yapacak kadar mal olmadığı için -bkz. totalwar yapay zekası- tarihi olarak pek fazla örneği olan bir şey değil taş makasın uygulaması, yoksa charlemagne ın paladinleri neredeyse 200 yıl avrupanın gariban köylüsünün atla üstünden geçmiş... s2 için ise tavsiyem en zorda tekada ile oyna bakalım ne kadar bir kolaylık oluyor :) gerçi belki yamalamışlardır Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
BonePART Mesaj tarihi: Temmuz 27, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 27, 2015 Taş kağıt makas hesabı gerçek dünya da var ama daha çok dmg verirdense dikkat ederiz mantığında. yane kafası çalışan hiç bir komutan atlıları pikemanın üstüne sürmez ama bu da iste savaşta limitleyici bir unsur yaratmak demek oluyor. aynı şekilde Cavalry'nin archera karşı başarısı daha çok archer kesmektense archerları sabit kazıkların ortasında pikemanlerin arkasında tutma zorunluluğu getiriyor bu da daha koşarak 360 no scope savaşan archer yerine daha sabit, ve ordu kovalamaktansa asıl melee öncesi düşmanı yumuşatmak için savaşıyor Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sam Mesaj tarihi: Temmuz 27, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 27, 2015 ya bir kere sen bu adamın atına ve kendisine tank kadar zırh giydiriyorsun ve tek silahı düşmana ilk çarptığında kırılacak kargı, ben böyle süvari bilmiyorum tarihte. hepsinin yanında kılıcı veya gürzü filan ikinci bir silahı olur. medieval 2'de charge sonlanınca kılıç çekiyorlardı hatta hatırladığım şövalyeler. "paşam kargımız kırıldı, bütçenizin %75'ini harcadığınız birlikleri geri çekelim" diye bir komedi olmaz, o kargılar da gir çık gir çık 10 kere çarpmaya dayanmaz. m&b'de bile modlarda eklemişlerdi kargı kırılma olayını. mızraklıların piyadeye karşı otomatik erimesi, 2h piyadenin diğer piyadeleri eritmesi bunlar bunlar bayağı oyundur var ama görünmeyen animasyon mekaniklerinde filan kalıyordu, burada stat olarak da bozdular artık. ben rome2'yi yere göğe koyamadım ama atilla maalesef iki adım geriye gitti, setting kurtarıyor sadece. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
BonePART Mesaj tarihi: Temmuz 27, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 27, 2015 Bide şey yanılgısı var zaten. Cavalry dediğin akrgılı olur diye. Cavalry'nin bir çoğu gürzlü kılıçlı oluyor. Hatta müslüman cavalrynin neredeyse hepsi kılıçlı. Lance dediğimiz şey hatta piyada öldürmekten daha çok cavalry öldürmek için kullanılan bir silah. Zırhlı atın kendisi piyada öldürmek için en güzel metod. Kılıcını çekip koşuyosun üstlerine üstüne 1 tonluk atın geldiğini göreüp tırsan peasent okçular kaçarken arkadan yakaladığı dürtüyosrsun. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Komutan Mesaj tarihi: Temmuz 27, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 27, 2015 Attila'da da shock cavalrylerin ikinci silahları var. Yakın dövüşe girince çekiyorlar. Ama efektif değil. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Max Damage Mesaj tarihi: Temmuz 29, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 29, 2015 Sağlam bir TW'ci olarak ben de Empire'dan bu yana bize zorla dayatılan teknoloji ağacı olayını benimseyemedim. Sırf bu yüzden uzun soluklu bir senaryo oynayamadım Empire'den beri. Eskiden bina yaptıkça teknoloji yahut birim gelişirdi ama sonra teknolojiyi araştırdıktan sonra binayı yapabilirsin demeye başladılar. Yazık ettiler gerçekten. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Feamer Mesaj tarihi: Temmuz 29, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 29, 2015 Sam said: ya bir kere sen bu adamın atına ve kendisine tank kadar zırh giydiriyorsun ve tek silahı düşmana ilk çarptığında kırılacak kargı, ben böyle süvari bilmiyorum tarihte. hepsinin yanında kılıcı veya gürzü filan ikinci bir silahı olur. medieval 2'de charge sonlanınca kılıç çekiyorlardı hatta hatırladığım şövalyeler. "paşam kargımız kırıldı, bütçenizin %75'ini harcadığınız birlikleri geri çekelim" diye bir komedi olmaz, o kargılar da gir çık gir çık 10 kere çarpmaya dayanmaz. m&b'de bile modlarda eklemişlerdi kargı kırılma olayını. mızraklıların piyadeye karşı otomatik erimesi, 2h piyadenin diğer piyadeleri eritmesi bunlar bunlar bayağı oyundur var ama görünmeyen animasyon mekaniklerinde filan kalıyordu, burada stat olarak da bozdular artık. ben rome2'yi yere göğe koyamadım ama atilla maalesef iki adım geriye gitti, setting kurtarıyor sadece. kargılı süvari, yazılı tarih olarak makedon ve part süvarilerin alameti olarak karşımıza çıkıyor, asyada süvariler soylu ve zengin oldukları için ikinci veya üçüncü ve hatta yaylar ile birlikte dört ve beş aynı silah taşıdıkları da oluyormuş, ama yunan ve anadolunun ve roma ve celtlerin fakir süvarilerin, batı için makedon buluşu olan -babası aleti buldu, iskender kullanım alanı yarattı diye hatırlıyorum- kargıları bile yok zaten, ya piyade mızrağı kadar bir mızrak veya daha kısa bir mızrak kullanıyorlar, belki bir kısa kılıç... daha zengin olan yunan ve romalılar veya celt soyluları ise bi tabi zırh kalkan ve uzun kılıç ile silahlanıyorlar lakin, at üstünde mızrak kullanmak, elzem şartlar oluşmadığı taktirde, misal zırhı rakibe karşı gürz kullanmak gibi, mızrak daha efektif bir silah, çünkü atın hızını, silahın erimi ile birleştiriyorsun. ek olarak, tabi oyun motorunun bir cilvesi, süvariye yakın ilgi göstermezsen, bire-birde kalıyor ki bununda gerçekten pek olası olduğunu düşünmüyorum, yani altında atı olan birisi kendini niye sayıca fazla düşmanın arasında 1e3 veya 1e4 gibi bir oranda bıraksın? kargının kırılma olayına gelirsek, aslında daha önce düşünmediğim için araştırmada yapmadım ama phalaks kargılarının kırıldığını pek duymadım, bu yüzden süvari kargılarının da kırıldığını pek düşünmüyorum, daha doğrusu, silahı avrupa şövalyeleri gibi koltuk altında tutup rakibin üstüne sürüp şeklinde kullanmıyorlar diye düşünüyorum, oyunda ki gibi çift elle tutup, piyadenin pike salladığı gibi vurarak ama sonra çekip sonra dönüp tekrar vurduklarını düşünüyorum... bu silahın ve tekniğin güzel ve vurucu yanı, o zamana kadar bölge piyadesinin böyle bir birim görmüş olmaması, pers süvarilerin bu kadar uzun mızrak kullandıklarını hatırlamıyorum, birde artı olarak, iskender bu süvariyi aralardan kaydırıp, kenarlara ve arkaya sarkıttığı için vurup durmasından ziyade vur kaç yapması daha mantıklı geliyor şu ana tabi tahminde bulunuyorum şu an. evet uzun mızrak olduğu için, yani mevcut piyade mızrağından uzun olduğu için karşıda durulamıyor kolay kolay valla bir şeyler daha yazacaktım ama hem çok uzun oldu, hemde işin gücün arasında unutum... ha, şimdiye kadar en zevk aldığım ve yaptığım taktik ve str bu kadar keyifli olduğu en iyi kampanya, ayrıntılı olarak konusunda yazdığım, atilla doğu roma veryhard oyunuydu Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Feamer Mesaj tarihi: Temmuz 29, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 29, 2015 http://www.youtube.com/watch?v=aEOwbKhEwik&feature=em-uploademail Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Komutan Mesaj tarihi: Temmuz 29, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 29, 2015 Feamer said: kargının kırılma olayına gelirsek, aslında daha önce düşünmediğim için araştırmada yapmadım ama phalaks kargılarının kırıldığını pek duymadım, bu yüzden süvari kargılarının da kırıldığını pek düşünmüyorum, daha doğrusu, silahı avrupa şövalyeleri gibi koltuk altında tutup rakibin üstüne sürüp şeklinde kullanmıyorlar diye düşünüyorum, oyunda ki gibi çift elle tutup, piyadenin pike salladığı gibi vurarak ama sonra çekip sonra dönüp tekrar vurduklarını düşünüyorum... Sadece kırılma olarak düşünme. Dörtnala at sürerken hedefe saplanan kargıyı bırakmak zorunda kalırlar. Dediğin şekilde iki elle hamle yapmak at üstünde dezavantajlı olur. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Feamer Mesaj tarihi: Temmuz 29, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 29, 2015 genelde yapılan tasvirler iki elle tutulduğu şekilde ama bu konuda biraz araştırma yapmak lazım, teknikler farklılık gösteriyor, her silah her yerde aynı şekilde kullanılmıyor roma imp da bile misal kılıç, devletin başından sonuna kullanım farklılıkları var Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sam Mesaj tarihi: Temmuz 29, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 29, 2015 feamer, 250 charge value veriyorsan bir adama, bu adam kargıyı saplamıyor, kargıyı düşmana doğrultup, atını son süratle sürüyor demektir. bunu yapmıyorsan da 250 charge value vermezsin. ilk çarptığında 5 sıra adam erimez. o hızla çarpan kargı da bir kere kırılmadıysa bile ikincide kırılır yani. git-gel git-gel 10 tur yapılmaz. phalanx atın hızıyla düşmana çarpmıyor ki. :) kırılmaz onlarınki yani normal. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Feamer Mesaj tarihi: Temmuz 30, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 30, 2015 oyun için demedim zaten, gerçekte nasıl oluyor diye düşünüyordum http://www.youtube.com/watch?v=ZKPw86ivR7A&feature=em-uploademail Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Cuce Mesaj tarihi: Temmuz 30, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 30, 2015 oyun ıcın ugrasmıslar abya aferim. ama engine yasını da eksiklerinide gösteriyo. özellikle mass ve cgarge konusunda. ikisininde cok önemli olduğu bır settingde napıcaklar bakalım Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Feamer Mesaj tarihi: Temmuz 30, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 30, 2015 fantasy de insanlar daha bir badass duruyorlar, 40k da ise ise böyle yanakları sıkılacak şirinlikteler... Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Laurelin Mesaj tarihi: Temmuz 30, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 30, 2015 http://i.imgur.com/q6N16Ex.jpg neyseki games workshop icine etmis fantasynin :D bu oyun son olur ahahah, gecen gun usenmedim age of sigmari ve degistirdiklerini okudum AMAN ALLAHIM. slaaneshi bile yoketmisler CANT HAVE THIS ON A CHRISTIAN BOARD GAEM!, undeadlerle human akrdes kardes yasiyor vs, wowdan kotu birsey cikartmayi basarmislar ki minyatur olayina girmiyorum bile :D uzum uzume baka baka kararirmis bu oyun son olucak cok sukur, bir daha gormeyiz fantasyi artik GW yaptirmaz eski evrende birde end timesi okuduktan sonra 40k nin hikayesi niye ilerlemiyor sikayetlerimi geri aldim, mumkunse hic dokunmasinlar 40k ya :D http://1.bp.blogspot.com/-QfzMo-_td04/VXLofsn6kFI/AAAAAAABgP0/cC_XKtWffGI/s1600/CGz11onXIAAGKqe.jpg age of sigmarin hedef kitlesi :D Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
knox Mesaj tarihi: Temmuz 30, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 30, 2015 o yastaki cocuk ne anlasin parcalari birlestirmekten, boyamaktan vs Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Cuce Mesaj tarihi: Temmuz 30, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 30, 2015 sorunda o zaten, yanlıs genreye yanlıs hedef kitle seciyolar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Norak Mesaj tarihi: Temmuz 30, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 30, 2015 that catapult..:D Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar