Feamer Mesaj tarihi: Eylül 29, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 29, 2017 türkçe oynuyorum da, onun bir adı vardı o aklıma gelmiyor not: oyun yüklerken otomatik türkçe indiriyor, tekrar ing. çevirmek için 1gb+ dosya indirmesi gerekiyor, major patch falan yapmayacağım zaman türkçe bırakıyorum. campaign başlangıç menüsü ırkları, lordları seçtiğin yer sorceress ı sahire diye çevirmişler, witcherin kitabının çevirisi de böyleydi galiba Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Frostbite Mesaj tarihi: Eylül 30, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 30, 2017 şu haritalar bi birlessin.norscalar la anasini aglatacam butun irklari tepeleyecem. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Feamer Mesaj tarihi: Eylül 30, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 30, 2017 temsili: https://turkagram.com/wp-content/uploads/2015/01/Sitki-Sezgin-veya-Sisko-Nuri-d.-1949Samsun-Benim-olacak-fistik-binicem-ustune-vurucam-kirbaci-vuruca.jpg yukarıya patch yazmışım oda mod olacaktı Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Feamer Mesaj tarihi: Ekim 2, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 2, 2017 dün oynarken aklıma geldi, oyunun bu campaign i acaba ilk oyunun dlc kısa campaignleri gibi mi olacak yoksa, haritalar birleştiğinde vorteks falan gibi dinamikler ile grand campaign olarak devam mı edecek? eğer öyle olacaksa, oldword medeniyetleri ile oynadığın zaman figuran olarak mı takılacaksın vs. birde, eksiden space bastığında ordular ve diğer birimler yürüme animasyon hızı artıyordu, bu oyunda öyle olmuyor nasıl yapıldığını bilen var mı? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Frostbite Mesaj tarihi: Ekim 2, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 2, 2017 bana sanki cok aceleye gelmis havasi verdi oyun.o arayüz yükleme ekrani vs.ulan ilk oyunda yukleme ekraninda bile dunya kadar lore hakkinda birimler hakkinda vs bilgi verirdi.basmış mavi butonu c&c mi oynuyoruz?? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
totemic Mesaj tarihi: Ekim 2, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 2, 2017 ilk oyunun dlcleri eksik. ikinci oyunu mu alsam ilk oyunun eksiklerini mi tamamlasam bilemedim. dün cüceler ile oyuna başladım baya sardı beni.. karar vermedim doğrusu. bir de durmaplay'den alan biri vardı nasıl yapıyorlar gift olayını artık? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
-Bonesoul- Mesaj tarihi: Ekim 2, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 2, 2017 merged mapte vorteks mekanikleri olmayacak. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sorieno Mesaj tarihi: Ekim 2, 2017 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 2, 2017 Giriş ekranı (campaign start) gerçekten çok özensiz. Rahatsız edici (animasyon loopunun yarattığı gürültüden bir şey okunmuyor.), lore eksik, interface dizaynı yetersiz. Bunlara katılıyorum ve beğenemedim ben de. Düzeltirler bunu. Genel olarak bakınca oyun çok hoşuma gitti. CA her oyunda üstüne koymayı başarıyor ve çok önemli bir nokta bu tip seri oyunlar için bu. Mekanikler, diğer dizayn seçimleri falan çok başarılı. Dark Elf'lerle oynuyorum, aşırı beğendim loyalty mekaniği, slave mekaniği, Black Ark falan. Very Hard'da hiç trade yapamıyorsun çok büyük sıkıntı, belki biraz tweaklenebilir sonra. Witch Elf'ler tabletop kıyasla çok ama çok zayıf, kesin buff'lanır. Vortex campaign başlı başına çok önemli bir dizayn kararı. Bundan önceki bütün TW'larda (Warhammer 1 de dahil) ilk 40-45 turn'de momentumu yakalar ondan sonra faceroll oyunu bitirirdim. Şu an zorlanıyorum, slave mekaniğiyle public order'ı stabilize edemedim hala, elli defa rebellion ile uğraştım. Zart diye intervention geliyor zalazalazala diye, tutup defans buildingler yapmak gerekiyor falan filan. Bakıyorum High Elf'ler önde ritual'larda, kalkıp ritual esnasında adamların mekanını basmak zorunda hissediyorum. Bu şekilde geriyor oyun insanı, canlı tutuyor. Bundan sonraki tüm TW'larda uygulanması gereken bir mekanik vortex benzeri bir yarış işi. Dominance olarak bakınca tamamen kabak tadı veriyor, Mongol invasion Chaos invasion gibi timed eventler de çok önemli artılar değiller nasıl olsa hazırlıyorsun kendini ve anlık düşünme zorunluluğu getirmiyor. Merge edip grand campaign yapacaklarsa dominance'tan öte bir şey bulmak zorundalar. Ben bundan sonra tutup hadi ona da dalayım buna da dalayım o kendi control zone'unda ampul gibi beklesin senaryosunda oyun oynamam. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Feamer Mesaj tarihi: Ekim 2, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 2, 2017 bence, 2. oyun çok daha rafine ve bir o kadar kompleks bir oyun olmuş, harita ve campaign mekaniklerini sevdim, arka planda ilerleyen hikaye ve pop mesaj ve görevler yine iyi bir çeşni olmuş ilk oyunun dlcleri ise norca hariç bu seviye bir oyun zevki vermiyor, sonra elfler, ondan sonra beast, ondan sonra eğer yoksa chaos bu yüzden ben hakkımı, 2. oyundan yana kullanır, dlc ler için indirime kadar beklerdim, zaten 2. oyun 4x2 kere oynanırsa eğer o süre bitene kadar illa bir indirim gelebilir :) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Feamer Mesaj tarihi: Ekim 2, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 2, 2017 Sorieno said: Witch Elf'ler tabletop kıyasla çok ama çok zayıf, kesin buff'lanır. kimlere karşı? zırhsız standart piyade karşı fiyatına göre ortalama üstü diye izlenim bıraktı bende custom battle da., tabi masa üstü ekstralarını bilmiyorum bu arada fire sorceress ile custom battle da, 20 skaven tier 1 piyadesine karşı, 2 hydranın tutuğu kalabalığa 2. veya 3. seviye Flame Storm attım, 600 kil yaptı tek seferde skavenlere karşı kesin çözüm fire :) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Feamer Mesaj tarihi: Ekim 2, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 2, 2017 bu arada norca ile mamutları trolleri salınca baya efektif oluyordu ama bu lizardların tank dinazorları çok daha patlayıcı etki yapabiliyor gibi + düz piyadeleri bile oldukça dayanıyor gibi tabi customda denedim Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sorieno Mesaj tarihi: Ekim 2, 2017 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 2, 2017 Feamer said: Sorieno said: Witch Elf'ler tabletop kıyasla çok ama çok zayıf, kesin buff'lanır. kimlere karşı? zırhsız standart piyade karşı fiyatına göre ortalama üstü diye izlenim bıraktı bende custom battle da., tabi masa üstü ekstralarını bilmiyorum Table'da oyunun en büyük damage dealer'ı Witch Elf'ler. Hayvan gibi hızlılar ve damage outputları çok fazla, missile veya magic ile durdurulabiliyorlar genellikle. Burada hız yönünden ortalama üniteden farkları yok. Damage olarak da vasat anti infantry ünite ile aynılar. Witch Elf yerine Black Ark Corsair hatta Shades-Greatsword aynı gibi. Rampage güzel özellik ama çok fark yaratmıyor. Tabletop'ta at avrat ana bacı tanımıyorlarken burada böylesine kısıtlı olmaları hoş olmamış. Cauldron of Blood ile kombine kullanmadım henüz. Değer mi bilmiyorum. Ama şu haliyle buff şart. Zaten çok tırt ve kırılgan Dark Elf'ler, aynı şekilde armorları gereksiz düşük tutulmuş mesela. High Elf'ler de kırılgan ama öküzi missile range ile kapatıyorlar bu dezavantajı. Dark Elf'lerde bunu kompanse edecek şey damage output olmalıyken ellerini korkak alıştırmışlar. Dark magic de baya güzel bu arada. Chillwind+Bladestorm ile In Jux Hur Ylem tadı yakalayabiliyorsun. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Redeagle Mesaj tarihi: Ekim 2, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 2, 2017 Zırh yok diye weapon dmgı iptal eden dodge özelliği koyduk dedilerdi. İșe yaramıyor mu? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sorieno Mesaj tarihi: Ekim 2, 2017 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 2, 2017 Abi şöyle. Forsaken'ları kullandığım gibi kullanıyorum ben Witch Elf'leri korkudan. Öndeki Swordsman unitlerin arkasında tutup, engage olduktan sonra Swordsman'e kitleyen unite çaktırıyorum. Tank and spank bir nevi. Ona rağmen eriyor Witch Elf'lerim yani. Normalde Norsca'daki Skinwolves'a yakın olmalıydı hız yönünden ve tek başına engage edip parçalamasından ötürü. Atını yatını ağlatması lazım Witch Elf'in. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Feamer Mesaj tarihi: Ekim 2, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 2, 2017 ben olsam hydra basar arkasına w.elf koyardım norca ile benzer yapıyordum Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Feamer Mesaj tarihi: Ekim 2, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 2, 2017 h.elfler ile tyrion, + lord + balista + phoenix kalanı yarı yarına spearman ve archer olarak 70 turn kadar oynadım, gerçi muadillerinin iki kadar pahalılar ama sağolsunlar beni hiç üzmediler Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sorieno Mesaj tarihi: Ekim 2, 2017 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 2, 2017 H.Elf'ler şu an op. Full stack Lothern Sea Guard ve bir iki anti large ile bütün campaign'i oynayabilirsin. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Feamer Mesaj tarihi: Ekim 2, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 2, 2017 ama olması gereken o zaten, seaguard dediğin adamın düz bakım masrafı ikiyüz küsür altın şuraya göre https://www.honga.net/totalwar/warhammer2/unit.php?l=en&v=warhammer2&f=wh2_main_hef_eataine&u=wh2_main_hef_inf_lothern_sea_guard_1 Lothern Sea Guard (Shields) 90 kişi Recruitment Cost: 850 Upkeep Cost: 212 mesela: https://www.honga.net/totalwar/warhammer/unit.php?l=en&v=warhammer&f=wh_main_dwf_dwarfs&u=wh_main_dwf_inf_ironbreakers Ironbreakers 100 kişi Recruitment Cost 1300 Upkeep Cost 325 yani demek istediğim fiyata göre performansları normal ama üretim seviyeleri diğer medeniyetlere göre erken ulaşılıyor olduğu için aşırı algılanıyor ama benzer birimler için, h.elf Spearmen vs emp. Spearmen (Shields) çok büyük bir fark yok https://www.honga.net/totalwar/warhammer2/unit.php?l=en&v=warhammer2&f=wh2_main_hef_eataine&u=wh2_main_hef_inf_spearmen_0 https://www.honga.net/totalwar/warhammer/unit.php?l=en&v=warhammer&f=wh_main_emp_empire&u=wh_main_emp_inf_spearmen_1 ama işte lord bonusları, okçu faktörü ve Eagle Claw Bolt Thrower işin içine girince, diğer muadil seviye orduların oldukça önüne geçiyorlar benzer şekilde, Dwarf Warriors da öyle, görece uygun fiyat ve erken erişim ile oyunun sonunda kadar rahatça kullanılacak bir birim Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sorieno Mesaj tarihi: Ekim 2, 2017 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 2, 2017 Değil işte. Hibrit ünite olarak hesapla. Sea Guard: Missile Dmg: 19 Acc: 10 Range: 165 Melee Attack: 20 Wpn Str: 28 Melee Def: 40 Armor: 40 Shots Per Minute: 6.7 Upkeep: 180 Shades: Missile Dmg: 15 Acc: 10 Range: 130 Melee Attack: 40 Wpn Str: 30 Melee Def: 32 Armor: 32 Shots Per Minute: 6.7 Upkeep: 225 Free Company Militia: Missile Dmg: 14 Acc: 10 Range: 90 Melee Attack: 28 Wpn Str: 28 Melee Def: 25 Armor: 25 Upkeep: 110 Baya baya op muadilleri ile kıyaslayınca. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Feamer Mesaj tarihi: Ekim 2, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 2, 2017 baya değil be Free Company ucuz zaten, Shades in olayı biraz daha farklı o yüzden pahalı ki üst modelleri daha pahalı Abilities Murderous Prowess Slaughter! There is no greater glorification of Khaine, the God of Murder, and no more popular form of worship amongst the Dark Elves. It is through killing that Dark Elves rise above other beings. Once engulfed in enough bloodshed, they will often feel their murderous prowess increase, as if Khaine himself was guiding the blades of his disciples. Murderous Prowess Indicator Once enough blood has been shed, the Dark Elves’ murderous prowess increases, as if Khaine himself was guiding his disciples' blades! Attributes {{tr:guerrilla_deployment}} Stalk This unit can move hidden in any terrain. Strengths & Weaknesses Vanguard Deployment This unit can deploy in an expanded deployment area, allowing it to start the battle within striking distance of the enemy - or somewhere unexpected. Stalk This unit can move hidden in any terrain. Armour-Piercing Missiles The damage of armour-piercing weapons mostly ignores the armour of the target, making them the ideal choice against heavily-armoured enemies. They are often heavier and attack at a slower rate though, making them less efficient against poorly-armoured targets. hem ayrıca zaten adamlarda 4 tane birim var :) ayrıca, Madness of Khaine baya faydalı/zararlı bir şey Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Feamer Mesaj tarihi: Ekim 2, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 2, 2017 asıl o değilde, eyalet merkezi için bina sayıları yeni sistem bu şekilde mi olacak acaba, keşke öyle olsa... Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Redeagle Mesaj tarihi: Ekim 2, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 2, 2017 Biraz high elflerle oynadım da.. İlk oyuna göre bayağı hızlı olmuş yaf. Haritada çok hızlı ilerliyorlar hem de düşmanı çok hızlı eritiyorlar. Okçulara bir üniteye odaklanma komutu verdikten 10 saniye sonra o ünite eridi diye başka bir üniteye odaklanma komutu veriyorum falan. Elflere özgü bir durum mu bilmiyorum ama değişik olmuş. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sorieno Mesaj tarihi: Ekim 2, 2017 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 2, 2017 Şöyle, genellikle bütün unitler acayip düşük armorlu. Lizardmen bir tek az çok armor barındıran unitlere sahip. Onun haricinde Skaven, Dark Elf, High Elf'ler falan hep olduğu gibi düşük armor'lu. O yüzden focus fire yapınca eriyorlar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Feamer Mesaj tarihi: Ekim 2, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 2, 2017 kaos erimiyor, kalkanlı olanlar dayanıyor, at arabaları dayanıyor, benim gördüklerim bu şekilde, h.elf okçularına karşı Black Guard of Naggarond yine baya dayanıyor o o yüzden onlara balista atıyorum Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
totemic Mesaj tarihi: Ekim 2, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 2, 2017 oyunu almak isteyenler aral'ın sitesinde 15-tl indirim kodu ile 129-TL'ye (+ücretsiz kargo) geliyor. hem steamden ucuz hem de kutulu.. bende sevmiyorum aral'ı ama ordan alıcam sanırım. bir de limited edition diyor ama onda norska dlcsi var mı bilmiyorum. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar