Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Total War: Warhammer


Sorieno

Öne çıkan mesajlar

türkçe oynuyorum da, onun bir adı vardı o aklıma gelmiyor

not: oyun yüklerken otomatik türkçe indiriyor, tekrar ing. çevirmek için 1gb+ dosya indirmesi gerekiyor, major patch falan yapmayacağım zaman türkçe bırakıyorum.

campaign başlangıç menüsü ırkları, lordları seçtiğin yer

sorceress ı sahire diye çevirmişler, witcherin kitabının çevirisi de böyleydi galiba
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

dün oynarken aklıma geldi, oyunun bu campaign i acaba ilk oyunun dlc kısa campaignleri gibi mi olacak yoksa, haritalar birleştiğinde vorteks falan gibi dinamikler ile grand campaign olarak devam mı edecek?

eğer öyle olacaksa, oldword medeniyetleri ile oynadığın zaman figuran olarak mı takılacaksın vs.

birde, eksiden space bastığında ordular ve diğer birimler yürüme animasyon hızı artıyordu, bu oyunda öyle olmuyor nasıl yapıldığını bilen var mı?
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Giriş ekranı (campaign start) gerçekten çok özensiz. Rahatsız edici (animasyon loopunun yarattığı gürültüden bir şey okunmuyor.), lore eksik, interface dizaynı yetersiz. Bunlara katılıyorum ve beğenemedim ben de. Düzeltirler bunu.

Genel olarak bakınca oyun çok hoşuma gitti. CA her oyunda üstüne koymayı başarıyor ve çok önemli bir nokta bu tip seri oyunlar için bu. Mekanikler, diğer dizayn seçimleri falan çok başarılı. Dark Elf'lerle oynuyorum, aşırı beğendim loyalty mekaniği, slave mekaniği, Black Ark falan. Very Hard'da hiç trade yapamıyorsun çok büyük sıkıntı, belki biraz tweaklenebilir sonra. Witch Elf'ler tabletop kıyasla çok ama çok zayıf, kesin buff'lanır.

Vortex campaign başlı başına çok önemli bir dizayn kararı. Bundan önceki bütün TW'larda (Warhammer 1 de dahil) ilk 40-45 turn'de momentumu yakalar ondan sonra faceroll oyunu bitirirdim. Şu an zorlanıyorum, slave mekaniğiyle public order'ı stabilize edemedim hala, elli defa rebellion ile uğraştım. Zart diye intervention geliyor zalazalazala diye, tutup defans buildingler yapmak gerekiyor falan filan. Bakıyorum High Elf'ler önde ritual'larda, kalkıp ritual esnasında adamların mekanını basmak zorunda hissediyorum. Bu şekilde geriyor oyun insanı, canlı tutuyor. Bundan sonraki tüm TW'larda uygulanması gereken bir mekanik vortex benzeri bir yarış işi. Dominance olarak bakınca tamamen kabak tadı veriyor, Mongol invasion Chaos invasion gibi timed eventler de çok önemli artılar değiller nasıl olsa hazırlıyorsun kendini ve anlık düşünme zorunluluğu getirmiyor.

Merge edip grand campaign yapacaklarsa dominance'tan öte bir şey bulmak zorundalar. Ben bundan sonra tutup hadi ona da dalayım buna da dalayım o kendi control zone'unda ampul gibi beklesin senaryosunda oyun oynamam.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

bence, 2. oyun çok daha rafine ve bir o kadar kompleks bir oyun olmuş, harita ve campaign mekaniklerini sevdim, arka planda ilerleyen hikaye ve pop mesaj ve görevler yine iyi bir çeşni olmuş

ilk oyunun dlcleri ise norca hariç bu seviye bir oyun zevki vermiyor, sonra elfler, ondan sonra beast, ondan sonra eğer yoksa chaos

bu yüzden ben hakkımı, 2. oyundan yana kullanır, dlc ler için indirime kadar beklerdim, zaten 2. oyun 4x2 kere oynanırsa eğer o süre bitene kadar illa bir indirim gelebilir :)
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Sorieno said:

Witch Elf'ler tabletop kıyasla çok ama çok zayıf, kesin buff'lanır.


kimlere karşı? zırhsız standart piyade karşı fiyatına göre ortalama üstü diye izlenim bıraktı bende custom battle da., tabi masa üstü ekstralarını bilmiyorum

bu arada fire sorceress ile custom battle da, 20 skaven tier 1 piyadesine karşı, 2 hydranın tutuğu kalabalığa 2. veya 3. seviye Flame Storm attım, 600 kil yaptı tek seferde

skavenlere karşı kesin çözüm fire :)
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Feamer said:

Sorieno said:

Witch Elf'ler tabletop kıyasla çok ama çok zayıf, kesin buff'lanır.


kimlere karşı? zırhsız standart piyade karşı fiyatına göre ortalama üstü diye izlenim bıraktı bende custom battle da., tabi masa üstü ekstralarını bilmiyorum


Table'da oyunun en büyük damage dealer'ı Witch Elf'ler. Hayvan gibi hızlılar ve damage outputları çok fazla, missile veya magic ile durdurulabiliyorlar genellikle. Burada hız yönünden ortalama üniteden farkları yok. Damage olarak da vasat anti infantry ünite ile aynılar. Witch Elf yerine Black Ark Corsair hatta Shades-Greatsword aynı gibi. Rampage güzel özellik ama çok fark yaratmıyor. Tabletop'ta at avrat ana bacı tanımıyorlarken burada böylesine kısıtlı olmaları hoş olmamış.

Cauldron of Blood ile kombine kullanmadım henüz. Değer mi bilmiyorum. Ama şu haliyle buff şart.
Zaten çok tırt ve kırılgan Dark Elf'ler, aynı şekilde armorları gereksiz düşük tutulmuş mesela. High Elf'ler de kırılgan ama öküzi missile range ile kapatıyorlar bu dezavantajı. Dark Elf'lerde bunu kompanse edecek şey damage output olmalıyken ellerini korkak alıştırmışlar.

Dark magic de baya güzel bu arada.
Chillwind+Bladestorm ile In Jux Hur Ylem tadı yakalayabiliyorsun.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Abi şöyle.
Forsaken'ları kullandığım gibi kullanıyorum ben Witch Elf'leri korkudan. Öndeki Swordsman unitlerin arkasında tutup, engage olduktan sonra Swordsman'e kitleyen unite çaktırıyorum. Tank and spank bir nevi. Ona rağmen eriyor Witch Elf'lerim yani.

Normalde Norsca'daki Skinwolves'a yakın olmalıydı hız yönünden ve tek başına engage edip parçalamasından ötürü. Atını yatını ağlatması lazım Witch Elf'in.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

ama olması gereken o zaten, seaguard dediğin adamın düz bakım masrafı ikiyüz küsür altın

şuraya göre
https://www.honga.net/totalwar/warhammer2/unit.php?l=en&v=warhammer2&f=wh2_main_hef_eataine&u=wh2_main_hef_inf_lothern_sea_guard_1
Lothern Sea Guard (Shields)
90 kişi
Recruitment Cost: 850
Upkeep Cost: 212

mesela:
https://www.honga.net/totalwar/warhammer/unit.php?l=en&v=warhammer&f=wh_main_dwf_dwarfs&u=wh_main_dwf_inf_ironbreakers
Ironbreakers
100 kişi
Recruitment Cost 1300
Upkeep Cost 325

yani demek istediğim fiyata göre performansları normal ama üretim seviyeleri diğer medeniyetlere göre erken ulaşılıyor olduğu için aşırı algılanıyor

ama benzer birimler için,
h.elf Spearmen vs emp. Spearmen (Shields)
çok büyük bir fark yok
https://www.honga.net/totalwar/warhammer2/unit.php?l=en&v=warhammer2&f=wh2_main_hef_eataine&u=wh2_main_hef_inf_spearmen_0
https://www.honga.net/totalwar/warhammer/unit.php?l=en&v=warhammer&f=wh_main_emp_empire&u=wh_main_emp_inf_spearmen_1

ama işte lord bonusları, okçu faktörü ve Eagle Claw Bolt Thrower işin içine girince, diğer muadil seviye orduların oldukça önüne geçiyorlar

benzer şekilde, Dwarf Warriors da öyle, görece uygun fiyat ve erken erişim ile oyunun sonunda kadar rahatça kullanılacak bir birim
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Değil işte.
Hibrit ünite olarak hesapla.

Sea Guard:
Missile Dmg: 19
Acc: 10
Range: 165
Melee Attack: 20
Wpn Str: 28
Melee Def: 40
Armor: 40
Shots Per Minute: 6.7
Upkeep: 180

Shades:
Missile Dmg: 15
Acc: 10
Range: 130
Melee Attack: 40
Wpn Str: 30
Melee Def: 32
Armor: 32
Shots Per Minute: 6.7
Upkeep: 225

Free Company Militia:
Missile Dmg: 14
Acc: 10
Range: 90
Melee Attack: 28
Wpn Str: 28
Melee Def: 25
Armor: 25
Upkeep: 110

Baya baya op muadilleri ile kıyaslayınca.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

baya değil be Free Company ucuz zaten,

Shades in olayı biraz daha farklı o yüzden pahalı ki üst modelleri daha pahalı

Abilities

Murderous Prowess
Slaughter! There is no greater glorification of Khaine, the God of Murder, and no more popular form of worship amongst the Dark Elves. It is through killing that Dark Elves rise above other beings. Once engulfed in enough bloodshed, they will often feel their murderous prowess increase, as if Khaine himself was guiding the blades of his disciples.
Murderous Prowess Indicator
Once enough blood has been shed, the Dark Elves’ murderous prowess increases, as if Khaine himself was guiding his disciples' blades!
Attributes

{{tr:guerrilla_deployment}}
Stalk
This unit can move hidden in any terrain.
Strengths & Weaknesses

Vanguard Deployment
This unit can deploy in an expanded deployment area, allowing it to start the battle within striking distance of the enemy - or somewhere unexpected.
Stalk
This unit can move hidden in any terrain.
Armour-Piercing Missiles
The damage of armour-piercing weapons mostly ignores the armour of the target, making them the ideal choice against heavily-armoured enemies. They are often heavier and attack at a slower rate though, making them less efficient against poorly-armoured targets.

hem ayrıca zaten adamlarda 4 tane birim var :)

ayrıca, Madness of Khaine baya faydalı/zararlı bir şey
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Biraz high elflerle oynadım da..

İlk oyuna göre bayağı hızlı olmuş yaf. Haritada çok hızlı ilerliyorlar hem de düşmanı çok hızlı eritiyorlar. Okçulara bir üniteye odaklanma komutu verdikten 10 saniye sonra o ünite eridi diye başka bir üniteye odaklanma komutu veriyorum falan.

Elflere özgü bir durum mu bilmiyorum ama değişik olmuş.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...