Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Pillars of Eternity #2


Norak

Öne çıkan mesajlar

19 might 18 dex 15 con 3 per 18 int 4 resolve (human bonus bu)
Ek olarak hangi backgroundu seçersen. Ben hem might olsun hem karaktere uysun diye living lands aldım.

Monkun unarmed attackları dualwield sayılıyor (inventoryde görebilirsiniz bunu), o yüzden dualwield talentından etkileniyor. Backer betada denemesini de yapmıştım %20 oranında hızlandırıyor. 4. Lvlda vulnerable attack penaltılarını da negateliyorsun bununla.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Selamisahin said:

Nasılsa yarın, öbürgün "la bu olmadı" diyerek yeniden başlayacağız. Bence oyunun dinamiklerini öğrenelim ilk önce. İlk party her zaman çöp.

Partiyi inn'den topladım. 1 tane inn önündeki wizard, 3 tane de inn'den copper ile. Priest (main), Rogue, Paladin, Wizard ve Druid gidiyorum. Town'daki yeraltı tapınağına girdim ikinci kata. Arada zorluyorlar ama gidiyor bir şekilde (hard oynuyorum bu arada).

Yalnız wizard'dan şimdilik pek memnun değlim. AoE'leri falan partiye gelmesin diye kombat içinde bir oraya bir buraya koşup açı ayarlamak zor.


this
8 saat oynadım bir priest bir ranger açmıştım
şimdi yeniden başlıyorum
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Law said:

Şimdilik güzel başladı akşam 3 saatde lvl 2 ancak oldum tünellerden çıktım. Çok çok ağırdan alarak oynuyorum şimdilik.

Paladin, death godlike , Bleak Walkers orderi ile oynuyorum. Orderım gereği agressive ve cruel benim eğilimlerim. Aksi davranırsam şu pasif faith and conviction penaltı alıyor.

Şimdi malum yerde silahı attım elemanı kurtardım bundan galiba reputation benevolent oldu yani ordera aykırı. Burası saçma değil mi ben o adamı sonuçda kendim için kurtardım tünellerde bir kişi daha olursa rahat ederim diye.

Neyse load ettim bu sefer elemanı harcadım reputationa birşey olmadı.

Bir yerde hata mı yapıyorum yoksa.


abi reputation olayına fazla efor harcama. Yani RP amaçlı o şekilde oyna tabi de kurtarmak istiyorsan da kurtar. İleride bir talent geliyor onu alınca o order dışı yaptığın zaman faith and convictiona aldığın penaltyı kaldırıyor. Sorun olmaz yani
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Zorluk seviyesi potd e kadar mob sayısını belirliyor, potd de ek stat ve damage falan geliyor moblara. Dps karakterlerin de deflectiona ihtiyacı yok, belki aoe attacklar için will gerekebilir, onu da yüksek int le negatelemiş oluyorsun.

Dps olan monka shield baya dps kısar ya, tanka mı çevireceksin? Gerçi onun için de talent ve stat lazım. Force of Anguishle falan çok ölmemesi lazım monkun, zaten vulnerable attacks da alınca biçerdöver oluyor tam.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

monkum tank abi zaten benim

paladin/monk tanklıyorum

fighter yok partide

bazı moblara 2-3 vuruyor crush dmg ve DR'dan dolayı, o durumlarda slash'e mi geçmek gerekiyor silah alarak, nasıl yapıyorsun? mesela full armorlu paladinlere 3-4 fln vuruyor monk sürekli.

monkun daha evasive olacağını düşünüyordum ama deflection'a dayalı olduktan sonra ve shield'ın deflection bonusu çok yüksek olunca tank'a almamak saçma oluyor. HP ve DR'ı yüksek tutsan bile hiç anlamı olmuyor çünkü sürekli hit alıyorsun. 70 deflection civarlarında kabaca 20-50% arası deflect ediyor, hiç damage yemeden.

6 mobun arasında paladin kaldığında 20-30 sn sürüyor ölmesi.
6 mobun arasında tank statlı monkun shieldsiz ölmesi 7-8 sn sürüyor.

shieldi takıyorsun, paladinden farksız oluyor zaten. DR'ı düşük tutuyorum, böylece dps kaybı azalıyor. 19 dex var zaten, 35% mi ne atk speed var. dps'i öyle aman aman düşmedi.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

ben de yukarıdaki videoyu izleyip gaza gelmiştim fire godlike monk açmıştım, level 3 de çıkarttım human açtım.

ilk olarak fire godlike monk dot'u inanılmaz kötü. 1'in altında damagelar gördüm lvl 2-3 gibi, 0.4 falan tikliyor. ikincisi adamın stat seçimleri baya yanlış tank için. might ve endurance stacklemenin hiçbir anlamı yok tank için. onun yerine dex/reflect - int - perception gidersin. hem cc aoe'ler genişler, hem durationlar artar, hem armor/shield kaybını dex ile kompanse edersin hem de deflection gelir perception'dan.

en azından benim yorumum bu monk tank ile ilgili.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

bingildak said:

ben de yukarıdaki videoyu izleyip gaza gelmiştim fire godlike monk açmıştım, level 3 de çıkarttım human açtım.

ilk olarak fire godlike monk dot'u inanılmaz kötü. 1'in altında damagelar gördüm lvl 2-3 gibi, 0.4 falan tikliyor. ikincisi adamın stat seçimleri baya yanlış tank için. might ve endurance stacklemenin hiçbir anlamı yok tank için. onun yerine dex/reflect - int - perception gidersin. hem cc aoe'ler genişler, hem durationlar artar, hem armor/shield kaybını dex ile kompanse edersin hem de deflection gelir perception'dan.

en azından benim yorumum bu monk tank ile ilgili.


adam videoda söylüyor lvl 8 bu monk diye?
lvl 3'de pes etmişsin sen
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Dedicated OT yerine buffer/debuffer OT mantığını ben de daha çok tuttum, Durance yerine Kana Rua yı kullanıyorum ama benzer sonuçlar verecektirler.

Monk sorularının ikisinin de cevabı vulnerable attack. Hem fire godlike ın damageının, hem de unarmed ın adam olmasını o sağlıyor, 4. lvlda geliyor. 4e kadar da bi shadeler sıkıntı yüksek DRları yüzünden.

Ben sensukiye bi swift strikes konusunda katılmıyorum, tamam torment iyi vuran ability ama bütün woundları zaten CC a harcıyorsun, swift strike hiç değilse 1 wounda kullanıp 14 sn faydalanmanı sağlıyor.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Misafir
Bu konu yeni mesajlara artık kapalıdır.
×
×
  • Yeni Oluştur...