Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Pillars of Eternity #2


Norak

Öne çıkan mesajlar

Sam said:

yoo normal. gerçekçilik için özel seçenekler olsa ayarlardım da yapay zekaya gm bey skill bonus vermiş vermemiş mühim değil faceroll değilse oyun.

of portreler gene alakasız her zamanki gibi.


easy-normal-hard encounter design'i ve sayisiyla oynuyor, stat degisimi yok... path of the damned abartiyor sadece

bu arada oyun nispeten main path'i takip edene gore balancelanmis cok fazla side quest ilerde faceroll'a yol acabiliyormus soylenene gore
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

HellHound said:

easy-normal-hard encounter design'i ve sayisiyla oynuyor, stat degisimi yok... path of the damned abartiyor sadece

bu arada oyun nispeten main path'i takip edene gore balancelanmis cok fazla side quest ilerde faceroll'a yol acabiliyormus soylenene gore

ya hoşuma giden ama parti kompozisyonunun min-max'ını bozan char filan olur, ben kendime zorlaştırırım oyunu en kötü keyfi ekipman vs ile. ama evet dediğin olabilir tabii.

yalnız tab toggle'ı tebrik ettim. parmağım da ayrıca teşekkür etti.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

ben ilk custom karakter olarak (yani ikinci karakter) monk açtım, main lvl 3'du o level 2 başladı. damage'ı inanılmaz tank paladine kıyasla fakat survival yerlerde. 2 mob alsa gg oluyor. büyük ihtimal moblar 3-4 bu level 1 olduğu için. şimdi 2 oldu, daha iyi gibi. survival dışında dps i çok iyi.

godlike fire baya fıs bu arada. dotu 0.4 fln vuruyor lel. pişmanım bu seçimden.

moon godlike gerçekten godlike, inanılmaz iyi.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

bingildak said:

Sam said:

karakterin silahı kaybolmuş, kırılıyor mu, disarm atıyorlar da yere mi düşüyor, nedendir? hiçbir save'de yok çok acayip.


caravanda adamı kurtarırken fırlattın, o olmasın?

off evet o, silahı değiştirirdim bilseydim estoc gitti hay. neyse çıkar bir yerde.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

bir şekilde playtesti geçmiş çok salak şeyler mi va yoksa bana mı öyle geliyor. hemen örnek vereyim:

- spell rangeler (lvl 1-2) acayip kısa böyle wizard interrupt olsun veya atarken ölsün diye yapılmış. arkada durup ranged atak vermek daha fazla iş yapıyor yeminlen
- ışınlanan moblarda auto attack bozuluyor
- loot yerde spawn olmasına rağmen bir süre sebepsizce clickable olmasını bekliyorsun

bu arada hard bildiğin hard. dövemeyince es geçip sonra intikam için dönüyorum falan. gayet iyi.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Misafir
Bu konu yeni mesajlara artık kapalıdır.
×
×
  • Yeni Oluştur...