Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Başarı Hikayeleriniz


pontipati

Öne çıkan mesajlar

Valla arge'de iş hayatına başlama sebebim buydu aslında.

Bir şeyler yaratıp insanların kullanımına sunmak. Sonra abuk subuk şeyler yüzünden ayrıldım işten de, yine de formülasyonunu kendim geliştirdiğim bir şeyin son kullanıcı tarafından kullanılması güzel bir his.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

zamanında unreal engine 3'e sadece 1 adet dll import etme hakkı vardı. tamamen kendimi geliştirme amaçlı ve fantezi olsun diye kısa süredir uğraştığım çift mouse FPS projem için PC'ye ikinci bir mouse tanıtmam gerekiyordu ama lanet olası windows ve directx ikinci mouse'u kesinlikle ayrı bir imleç olarak tanımıyordu. ancak aynı imleci kontrol eden farklı mouse'lar olarak kalıyorlardı.

bütün webi taradım, baya bildiğin her sayfaya baktım ama işimi görecek bi dll yazan olmamış. uzun zaman programlama kasmamama rağmen ve hiç anlamadığım bi dilde driver yazmaya kastım.

taslak bi c++ projesi üzerinden 7 gün boyunca günde 12 saat falan deneme yanılmayla ve dilin syntaxını öğrene öğrene, mümkün olduğunca doğal bi mouse hareketi yakalayacak şekilde formüller ve ivmelenme girerek driver'ı yazdım, unreal engine 3'e de tanıtmayı başardım. 1 hafta sonunda en büyük boss'u devirmekten daha keyif verdiydi.

Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

razzRaziel said:

zamanında unreal engine 3'e sadece 1 adet dll import etme hakkı vardı. tamamen kendimi geliştirme amaçlı ve fantezi olsun diye kısa süredir uğraştığım çift mouse FPS projem için PC'ye ikinci bir mouse tanıtmam gerekiyordu ama lanet olası windows ve directx ikinci mouse'u kesinlikle ayrı bir imleç olarak tanımıyordu. ancak aynı imleci kontrol eden farklı mouse'lar olarak kalıyorlardı.

bütün webi taradım, baya bildiğin her sayfaya baktım ama işimi görecek bi dll yazan olmamış. uzun zaman programlama kasmamama rağmen ve hiç anlamadığım bi dilde driver yazmaya kastım.
...

Yillarca oyun inceledikten sonra "daha iyisini yaparim" azmi sanirim
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

@drlanbn
yok bu hepsinden önceydi.


ya rail shooter olacaktı ya da şu sfsds



aslında aynı pc'de splitscreen fps kapışması sunabilecekti en iyi yönü buydu sanırım.

neyse driverı yazdıktan 1 hafta sonra başka bi iş oldu ayrı bi sektörde, o yüzden tüm yaptıklarım rafa kalktı :( 1 aylık oyun geliştirme sürecim de uzun bir süre devam etmeyecek şekilde askıya kalktı (hala askıda 7 senedir falan sdsf)

Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

aslinda evet zordu baya, ki zorluk dedigin sey de goreceli sayilir. 3 yil calismis bi proya zor gelen sey 10 yillik expert için kolay olabilir. sonuc olarak benim seviyem icin baya zorlayiciydi ve istersen c++'a hayvan gibi hakim ol, yine de dogal bi imlec hareketi yakalamak baya saglam bi bulmacaydi. o ara anlamistim imlecin her gun kullanmana ragmen baya kompleks hareket ettigini.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...