Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Overwatch


Cuce

Öne çıkan mesajlar

fov retarded seviyesinde cidden
şöle bişi yapmış biri
http://www.reddit.com/r/Overwatch/comments/37j1tx/how_overwatch_would_look_with_tf2s_fov/

hatta bu bile daha dar
http://i.imgur.com/pBmPUL9.jpg

70-110 arası bi slider olması lazım , nedir bu kitliyoruz sabit olcak kafası anlamadım.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Ben QQ lamıyorum ama blizzardın mantalitesi bu, yüksek fov fazla görüş açısı demek bu da düşük oayuncu sayılı competitive tabanlı bir oyunda ekstra avantaj demek. Adamların mantalite bu yani herkes aynı standartlarda olsuna kasıyorlar diğer türlü ekstra zoom out yapılabilen moba gibi olur. He yüksek fov niye herkese koymuyolar bu sefer de oyun absurd durar diye düşünüyorlar standart olursa. Teknik ve görsel olarak çok takıntılı bir firma blizzard her nekadar içerik olarak hataları çok olsada.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

"Bu oyun bariz TF2'ye nazaran daha çok Quaker ve UT'ci kesime hitab ediyor. Çok daha hızlı oynanışa sahip bütün karakterler. TF2 clone demiyorum o yüzden."

buna nazaran dedim ben
eger karmaşa diyorsan üstteki oyunların ikiside daha simple
fov harici bi rahatsızlıgım yok şimdilik, effectleride kısarım ayarlardan gg
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

blizz fovlar sabit olsun kimse haksız yararlanamasın diye diretse, önce şu anda eli yüzü düzgün tek competitive oyunu (heartstone diyecek olan varsa, pause/replay olmayan comp oyun mu olur diye sorarım) sc2'de fov kendini resolution'a göre değiştirmezdi. sc2'de yükseklik sabit sadece resolution sağa sola büyüyünce daha çok alan görüyorsun.

fps'de de ayarlanır yaparlar heralde ya, yapmazlarsa da ağır eşeklik yaparlar.

benim videolarda gözüme asıl çarpan o okçu videosundaki hitboxlar. herif bok gibi ok sallıyo paso, gelsin kill streakler vs. hitboxlar karakterlerin iki katı falan heralde.

şu yorumu bir daha yapayım, bana göre millet kill alabilsin diye her karakterde atom bombası skill var. bu da demek ki serverda biri atacak 2 dakikada bir vs, çekilir gelmiyor bana yani. zaten oto rocket jump belli etti oyunun seviyesini bayaa önce = "little guy's first competitive fps", hots nasıl moba'da aynı şeyi hedefledi, ya da hs kart oyunanlarında; bu da öyle işte. bir hs başarılı oldu/olur çünkü ağır bir boşluk vardı, mtg adapte olamadı bilgisayar ortamına, reklamını düzgün yapamadı, pahalı deniyordu falan. hots ise; dota ve lol'ün ortasına daldı işte, hali ortada 15. sırada falan anca yer buluyor twitch'te.

bu da cs:go'nun piyasasına giriyor, zannetmiyorum ki başarılı olsun. tf2 canlı olsaydı hiç şansı yoktu şimdi biraz var gerçi. ama yapacağı en hayırlı iş tf2'yi canlandırmak olur belki. hatta inşallah öyle olur asf.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Saykoleo said:

hots ise; dota ve lol'ün ortasına daldı işte, hali ortada 15. sırada falan anca yer buluyor twitch'te.


hots'un henüz open betada olduğunun farkındasın değil mi? ki oradaki lol ve dota kaç yıllık oyunlar. twitch'teki izlenme oranına göre bakacaksak, daha release olmamış bir oyun için gayet başarılı.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Saykoleo said:

blizz fovlar sabit olsun kimse haksız yararlanamasın diye diretse, önce şu anda eli yüzü düzgün tek competitive oyunu (heartstone diyecek olan varsa, pause/replay olmayan comp oyun mu olur diye sorarım) sc2'de fov kendini resolution'a göre değiştirmezdi. sc2'de yükseklik sabit sadece resolution sağa sola büyüyünce daha çok alan görüyorsun.


sc2de yükseklik sabitti cünkü sabit olmazsa bu sefer 4:3lere avantaj sağlıyo olurdu. fpsler gibi (daha doğrusu modern fpsler diyelim) yatayda deil hem yatay hem dikeyde hemde perspektifte oluduğu icin yüsekliğin gennişlikten daha fazla alan gösterdiği bir 4:3 aksine avantaj sağlardı. o yüzden sabit yaptılar. d3'te letterbox var mesela 4:3ler için, ne yazikki sc2 de yok.

fovunda avantajal falan ilgisi yok alıskanlık meselesi tümüyle. adam gibi fov olmadanda oynanmaz zevkte vermez zaten.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

dota 2'nin closed/open betadaki izlenme oranlarından bahsetmeye gerek var mı bilemedim. dota da aynen hots gibi release etmedi oyunu, uzun süre betada kaldı, bayaa bayaa izleniyordu.

hots'un şu an release edilecek halinden bir eksiği yok, bir kaç hero, bir kaç map en fazla.

ha şunu kabul ederim, o dönem twitch de yeniydi vs cs:go'sundan tut hon'una az izleniyordu diye hatırlıyorum, ama dota geldi kondu lol'ün yanına yani 2. sıraya. bu kadar domine edilmiş bir piyasada zor hots'un tutunması. ki konu değişiyor, overwatch'ın tutunması da zor ama görece daha kolay çünkü tf2 community bayaa güç kaybetmiş durumda.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

dota 2, çünkü ortada dota ismi var, yeni dota yapılıyor falan? hots ile şunu karşılaştırmak saçma, çıkınca ne olur bilmiyorum da daha çıkmadan patladı muamelesi gereksiz bence.

overwatch da her blizzard oyunu gibi sırf fanlardan belli bir oyuncu kitlesine sahip olacak. ama yine daha "casual" bir fps olduğu için, deli gibi oynanacağını düşünüyorum ben. hızlı, çabuk ve herkesin herkesi çabuk öldürdüğü bir fps. ne derece competitive olur bilemiyorum.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...