Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Total War: Attila


Komutan

Öne çıkan mesajlar

Sam said:


çıksın da batı roma ile apostat olup ren nehri geçilmez yapayım yine. :)


Bunu görünce aklıma şu roman geldi:

http://s3.amazonaws.com/designrelated-images-final/portfolio_file_items/457/50498/original_scaled/breem-ARCcover.jpg

Güzeldir, Roma'nın son dönemi ile ilgili roman okumak isteyenlere tavsiye ederim.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

recruitment kısmı iyi güzelde genaralle asker topluyoruz falan ama romadaki gibi 1 unit ölünce tek amacı kargo olan başka bir "general" ile taaa haritanın yarısını geçip ordan askeri çıkarıp sonra 2 tane upgrade için 10 turnde 2 kıta dolaştırma kısmı çok bayık bence, onun bi değişmesi lazım.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

bende aynı fikirdeyim, istediğin her yerden, istediğin her birimi üretmek hem gerçekçi değil, hemde oyunu baltalıyor... buna ek olarak manpower türevi bir şeyde gelmeli...

çok rahat asker ve askerler yapmak, haritanın heryerinde 20 lik orduların dolanması bunlar güzel şeyler değil

gerçi 20 birim 4000 kadar adam yapar ki bu sayı fazla bir sayı değil aslında

Sam said:

aslında şu recruitment ve replenishment olayını manpower diye başka bir kaynağa bağlasalar eu3'teki gibi çok güzel olacak.

harita güzel gene ama daha az mekan var gibi. :/ hoş gerçi barbarian invasion da öyleydi zaten haritanın çoğu roma'nın elinde diye herhalde.

çıksın da batı roma ile apostat olup ren nehri geçilmez yapayım yine. :)


öyle gözüküyor ama ing. baktığın zaman daha fazla şehir var, diğer yerlerde öyle olabilir
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

şu çöl olan taraflara 4-5 şehir daha ekleseler olabilir aslında koca koca boş maplar var hep o tarafta.

Komutan said:

takviye ediyorum orduyu.


işte mesela mevcut şehir garnizonundan alabililiriz bazı birimleri oranın gücünü azaltarak, hatta oyuna gold sink olarak custom garnizon bile eklenebilir peasant takımı yerine istediğin tip askeri koyarsın parayı basıp (ki bence oyuna gold sink mutlaka gerek böyle bikaç tane, ana oyunu bitirdiğimde işe yaramayan 6.8 milyon gp vardı lol).
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Norak, olaylar Avrupa'da dönsün diye coğrafi olarak aslında tasarımda hata var. Arap Yarımadası ve Anadolu'nın ölçeğini küçük tutmuşlar yine.

Senle aynı fikirdeyim, keşke bizim tarafları cümbüşlük yapsalar doldursalar. O boş araziler de şehir olsa falan.

Bu arada Shogun 2'de oyunda var olup kullanılmayan yerleri şehirle doldurmayı başardılar. Ben oynuyorum, Shogun 2'ye Kore haritası ve Kore eklendi :D aha benim oyundan bir görsel

shogun 2 morning sun




Yakın bir tarih olmasa da belki ileride modcular el atar.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

cidden ben de dün parayla garnizon ekleme olayı olsa keşke diyordum. gerçi askeri bina ekleyince benzer durum oluyor ama yetersiz yani yine de. duvar yokken korumak imkansız her şekilde ama. çapulcu spartaküs tayfası dacia'dan benim topraklara geçti, yakalayanakadar iki şehri tarumar ettiler, food supply bozuldu, binlerce deneyimli asker açlıktan kırıldı, 5-6 valorlu birimler 2-3'e düştü, afrika'ya saldırı planım 10 yıl gecikti.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Norak said:

recruitment kısmı iyi güzelde genaralle asker topluyoruz falan ama romadaki gibi 1 unit ölünce tek amacı kargo olan başka bir "general" ile taaa haritanın yarısını geçip ordan askeri çıkarıp sonra 2 tane upgrade için 10 turnde 2 kıta dolaştırma kısmı çok bayık bence, onun bi değişmesi lazım.


bu generallerin recruitment olayı bayadır var. bir de napolyanda bile vardı yeni general alacağın zaman başkente uzaklığına göre kargo parası verip askerlerin başına dikebiliyosun. rome da olmaması ilginç.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Abi romanın olayı lejyonerler dışında olayı auxiliary birimler zaten, roma uzak diyardaki yerleri hep öyle almış. Gitmiş onları kullanmış. Karma yapmadaki ve bu çeşitlilikte adam idare edebilme yetenekleri romalıları ileriye taşımış.

Ondan bence oyunun bu mekaniği tarihsel olarak çok gerçekçi...
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Feamer said:

iyi de o garnizonları öyle oralara yerleştirmek baya bir mesele, üstelik ordu sayısı sınırlı iken, oyun ilk defa bu kadar gerçekçi olmuşken, sadece parası neyse vereyim ile olmaması lazım bence

iyi de sınırlar iskoçya'dan süveyş'e kadar uzanınca bütün lejyonları dizsen ancak kolluyor sınırları, saldırı yapacak bir ordu kalmıyor elde. normalde limes sistemi vardı sınırları koruyup kollamak için, sınır garnizonları. avrupa'yı boydan boya geçen fort zinciri vardı. hadi hadrian wall tarzı olayları da saymıyorum.

yani spartaküs gelip balkanları yağmalayıp gidiyor, en yakın lejyon 2000km ötede ispanya seferi devam ettiği için. yalvar yakar non-agression pact tutturabilirsen imperium yükselmeden ne ala. biri kuvvetli dalsa yetişene kadar dağıtır yani sonra hadi baştan geri al.

para eskisi kadar bol değil bu arada küçümsemeyelim. :p 160 turn'deyim 60 şehir var ve kasa her turn tamtakır. release'de fosur fosur akıyordu mangırlar.
Seru said:

bu generallerin recruitment olayı bayadır var. bir de napolyanda bile vardı yeni general alacağın zaman başkente uzaklığına göre kargo parası verip askerlerin başına dikebiliyosun. rome da olmaması ilginç.

aynı olay burda da var zaten de norak upgrade için adam gezdirmekten bahsetmiş.

aslında terfinin iron istemesi olayı da yoktu ama son yamada getirdiler.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

işte koskoca generali ups olarak kullanınca daha kötü bence :p zaten dandik birim kullanmıyorum o yüzden belki 50 savaşta 1 kayıp unite anca oluyor bende kazara, ama oda işkence oluyor geri getirmesi üstüne bide upgradelerde eklenince 3 sene geçiyor tek birlik için sdf

hiç olmassa garnizondan sipariş verelim bari kendi gelsin adamlar o şehre görünmeden 3-4 turnde neyse artık, nasıl town center yapınca hop havadan bi anda o şehirde olmayan/yapılamayan birimler geliyor garnizona, aynı mantık işte :)
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

çöp abi onlar, hepsi peasant tier,

merc.ler bile en yükseği benim standart biriminin yarısı tüm statları üstelik 3 turnde spawn oluyor adam. bunlarla savaş mı olur sdfds hatta replayim var romada peasant tier bi orduya karşı ben, 20sn sürüyor "savaş" kısmı gerisi katliam:

http://www.4shared.com/file/-ObjXbBrba/uhnuh.html
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

gectigi zaman periyodu haricinde ne yeni simdi bu oyunda? animasyonlardan tut modellere kadar hersey ayni gozukuyor. dlc de degilmis, ayri oyun diye 60 dolara satacaklar gibi gozukuyor.

bir senedir patchleye patchleye bir hal olduklari ama hala adam edemedikleri rmtw 2'ye bu saatten sonra bir bok gelmez demek de oluyor bu bir bakima.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

hayır bir de ilk defa total war'da şehri haritadan silme olacak,bunun modlar için neler getirebileceğini düşünmek lazım,daha şimdilik sadece duyurusu yapıldı,yakında içeriğe dair şeyler de gelecek. burada emporer editionda hiç değişiklik yok sadece campaing işte de denildi. yani takip edilmeyebilir(sayfa dolusu yenilik var),sevilmeyebilir.alt tarafi oyun da total war bu işte. oyunun yenilikleri de kendine göre önce bir bekleyin,okuyun.bakalım neler olacak.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

alakasız bi siteden şunları buldum, google translate gerçi hafif yamuk olabilir bazı yerler,

The main features:


Attila fully independent separate project (this is not an addon to TOTAL WAR: ROME 2 and will not require installed Rome 2).

Lasts - 395 AD Dark Ages and quick death of the Roman Empire. Attila is the most important figure, but neither him nor for the Huns in general the player will not be able to play ( the Huns will be unplayable )

The scale of the global map will be approximately the same as in Rome 2

Improved graphical part, more elaborate and more authentic game environment

Returned to religion

Family tree back

Opportunity to put back on the managerial positions and positions of members of the faction commanders

Added feature is the complete destruction of the city or province (scorched earth policy)

Appearance HUD game became more authentic. From the controversial "ceramic" of being a style and ancient frescoes, paintings abandoned in favor of the good old icons, copied from the real soldiers and buildings

Improved diplomacy, civil administration, tree technology and so much more

Presumably return a random events (disease, epidemics, earthquakes, etc.)

When the siege and storming of cities important for defenders will have Barricades

Battles will be much more natural and brutal: visually everything became more gloomy, a lot of smoke, ash, it is possible mass fire buildings and vegetation "domino effect" - a vivid example of arson areas of FarCry FarCry 2 and 3. There will also be a lot of destroyed buildings and ruins, to complement the atmosphere of chaos and dark bezyskhodnosti.Bolee Total War we have not seen.

Fine-tuning the combat HUD - you can remove all the icons refer to the troops, or to leave only that you need. Incidentally banners over units that facilitate belonging to factions in the pre alpha were not observed. Perhaps it is not blocked at all.

We will see how the climate on the global map as it passes will gradually change to a cold

1 year - 4 turn.

Estimated release date - February 2015

şurdada birtakım artworkler var:
http://www.totalwar-hq.de/totalwar-attila/artworks-total-war-attila/
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

"Appearance HUD game became more authentic. From the controversial "ceramic" of being a style and ancient frescoes, paintings abandoned in favor of the good old icons, copied from the real soldiers and buildings"

(td) (td) zevksizlerin istediği olmuş, bu yüzden işte her feedback'i kaale almamak lazım.

atilla büyük ihtimalle zaten oynamayacaktım ama BI'deki gibi seçenek olması lazımdı yine de.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...