Bone Mesaj tarihi: Ocak 10, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 10, 2005 Eski oyunlar zamanına göre göze güzel gözükse de, şimdi açıp oynamak istediğinizde "o kadar hastası olduğum oyun bu muymuş" diye düşünebiliyorsunuz. Farklı tekniklerle eski oyunlarının grafiklerini güzelleştiren modlar ile bu oyunlar daha hoş bir hal alıyor. Bildiğim birkaçını yazayım. Doom DoomGL http://www.doomworld.com/doomgl OpenGL uyumlu bir mod. Doom'a dynamic lighting, mouselook, yüksek çözünürlük gibi bir ton şey ekliyor. Doom, Doom2 v1.9, Final Doom gibi oyunlarda çalışıyormuş. Doom'u daha hoş grafiklerle oynamak için bir şans. ZDoomGL http://zdoomgl.mancubus.net ZDoom'un OpenGL destekliyeniymiş bu da. Yalnız ZDoom nedir hiç bilmiyorum. Screenshotları DoomGL'den daha çok hoşuma gitti. System Shock 2 Rebirth link Rebirth, oyundaki dokuları, özellikle yaratık skinlerini cilalamış. Low-polygon yerine Hi-res dokular çok daha güzel gözüküyor. SHTUP http://shtup.home.att.net Rebirth kadar güzel gözükmese de, oyunu biraz cilalamış başka bir mod. ----- Bunlar dışında bildiğiniz başka mod/program var mıdır? Quake 3'ü daha kaliteli modellerle ve bumpmapping ile oynama, Kingpin haritalarını HL2 motoruna aktarıp oynama, 3dfx Glide destekliyen oyunları OpenGL ile oynama... gibi şeyler. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sam Mesaj tarihi: Ocak 10, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 10, 2005 oyunlardaki detay arttıkça bu tarzda mod çalışmaları gittikçe güçleşiyor, mesela morrowind için "tamriel rebuilt" adında bir proje vardı ama yap yap bitmek bilmedi. bu nedenle doom'dan kat kat daha detay içeren oyunları güncel motorlara uyarlamak pek mümkün değil, yapılabiliyor olsa valve hl'yi source için yapardı. yaptı güya ama sadece su efektleri vs'den ibaret kaldı.. bir de şu noktaya değinmeden edemeyeceğim, kusura bakma: ;) said: Low-polygon yerine Hi-res dokular çok daha güzel gözüküyor poligonlarla dokuların pek ilgisi yok takdir edeceğin üzere.. :-) ekleme: esasen çok daha iyi ölçeklenebilirliğe sahip oyunlar yapılabilse uzun yıllar boyunca dayanabilir 3d oyunlar. misalen çok yüksek miktarda poligon içeren modeller konulsa ve kullanıcının seçimine göre bunlar makineye yüklenirken/yüklendikten sonra ölçeklenip belli seviyelere düşürülse; benzer şekilde çok yüksek çözünürlükte dokuların çözünürlükleri düşürülse şu anda mevcut olmayan donanım gerektirecek hale getirilebilir oyunlar, dolayısıyla yeni özel efektler olmadan da uzun yıllar dayanabilir.. tabii bunun sürekli yeni oyunlar satmak için grafik teknolojisini itici güç olarak kullanan koca bir endüstri varken kim niye yapmak istesin o da ayrı bir mesele.. :) esasen buna benzer bir tekniği unreal 3 motorunun tanıtım videosunda duydum, 200 milyon poligon içeren sahnelerin 2 milyon poligon içeren sahnelere dönüştürülmesi ya da ikisinin arasının bulunması gibi birşeyler anlatılıyordu..[signature][hline]Elder Scrolls forumunda ES4'ü niye multiplayer özellikli istemediğini izah eden MutantPenguin demiş ki: People suck, if I want to game I'll do it with/against circuit boards and lines of C++ that know how to RP, not people that don't know how to string a sentence together. [Bu mesaj Sam tarafından 10 Ocak 2005 04:50 tarihinde değiştirilmiştir] Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Bone Mesaj tarihi: Ocak 10, 2005 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 10, 2005 Doom için bir de şöyle birşey buldum. jDoom http://www.doomsdayhq.com http://modelyard.newdoom.com/jDRP/jDRP.shtml Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
arcane Mesaj tarihi: Ocak 10, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 10, 2005 öyle birşey yapılmaz çünkü sistemin onu yapmaya çalışırken geberir tek kelimeyle, kaplayıp poligon sayısını azaltmak sisteme yük binmesini engellemek için yapılır ve oyun yapılırken yapılır.hem yapması çok zor hem sisteme acaip saçma derecede yük biner hatta realtime oynayamazsın hem de mantıken saçma.merak etme öyle birşey olsaydı binlerce çalışan senden önce düşünürdü oturduğun yerden dünyayı kurtarın demek kolay :) remake güzel bişiy, modding de öyle ancak çok boş işlerle uğraşıyor insanlar.göz alıcı mod projelerinin çoğu bitirilemiyor S.A.M. in bahsettiği nedenlerle.remake ise telif hakkı yüzünden çok eski oyunlara yapılabiliyor, onları da oturup baştan yazmadığın sürece anca bi gıdım adam edebilirsin, adam etmekten kastım grafiği sesi günümüz şartlarına yakınlaştırmak.. bu sebeple proje sayısını azaltıp proje kapsamını büyütmek daha mantıklı bence tabii bu bi zamanların bütün scripterlar birleşsin süper uo freeshardı yapsın geyiğine benzedi eheh, pratikte olabilir birşey değil maalesef. edit: yok mudur bunun bi ortası? vardır.generatorlar, yapay zeka, editor vs..[signature][hline]Hugocuların Dela Abisi [Bu mesaj arcane tarafından 10 Ocak 2005 06:46 tarihinde değiştirilmiştir] Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
mayfer Mesaj tarihi: Ocak 10, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 10, 2005 aa heretic aa hexen *!çocukluğunu hatırlar* öncekilerde çok bişi göremedim ama jDoom hoş görünüyo. bi bakiim ya şunlara :) eline sağlık bone Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sam Mesaj tarihi: Ocak 10, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 10, 2005 arkanumon ben real-time yapılsın demedim ki o işlem için, mesela oyun install edilirken ya da oyun içinde advanced options'dan bir kere yapıp ne kadar bekleniyorsa beklensin. her lvl yüklenişinde ya da her oyun açılışında baştan yapılmasın elbette.. yapılması işlerine gelmeyeceğinden zaten fikirde kalır ancak..[signature][hline]Elder Scrolls forumunda ES4'ü niye multiplayer özellikli istemediğini izah eden MutantPenguin demiş ki: People suck, if I want to game I'll do it with/against circuit boards and lines of C++ that know how to RP, not people that don't know how to string a sentence together. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
arcane Mesaj tarihi: Ocak 10, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 10, 2005 olmaz, öyle bi işlemin otomatiğe bağlanması ve ev kullanıcısının makinesinde yapılması saçma + çook zor.bi sürü sorun çıkarır medya boyutuydu kullanılan software di. kimsenin işine gelmez öyle birşey, pratikte yapılması mümkün olmamakla birlikte fikir olarak da ütopik.[signature][hline]Hugocuların Dela Abisi Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
huun Mesaj tarihi: Ocak 10, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 10, 2005 o hesaplar icin ne kadar makina gucu ve zaman gerekiyor ? bunu yapabilecek donanıma sahip tek bir pc bizim masalarimizin ustune gelene kadar zaten poligon texture vs yalan olur .[signature][hline]You must be silent in front of my famous presence . Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Slat Mesaj tarihi: Ocak 10, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 10, 2005 said: Bonecrusher, 10 Ocak 2005 04:30 tarihinde demiş ki:ZDoomGLhttp://zdoomgl.mancubus.net ZDoom'un OpenGL destekliyeniymiş bu da. Yalnız ZDoom nedir hiç bilmiyorum. ZDoom güzeldir, bugüne kadar oynamadıysan büyük kayıptır tavsiye ederim :) -İstediğin çözünürlük (1600x1200 dahil) -Mouse look (en güzel özelliğide bu zaten) -Auto-aim'i kapayıp oynayabiliyorsun.. -Sonracıma zıplama var.. Tuşlarıda istediğin gibi ayarlıyorsun.. Böyle bişey işte.. Yanlız oynayabilmek için doom2.wad gerekiyor.. ZDoom'u burdan yükle.. doom2.wad'ı da sadece kaazadan falan bulabilirsin illegal çünkü..[signature][hline]Touch of death is never gentle... Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
demirbilek2 Mesaj tarihi: Ocak 11, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 11, 2005 said: Sam, 10 Ocak 2005 04:43 tarihinde demiş ki: ekleme: esasen çok daha iyi ölçeklenebilirliğe sahip oyunlar yapılabilse uzun yıllar boyunca dayanabilir 3d oyunlar. misalen çok yüksek miktarda poligon içeren modeller konulsa ve kullanıcının seçimine göre bunlar makineye yüklenirken/yüklendikten sonra ölçeklenip belli seviyelere düşürülse; benzer şekilde çok yüksek çözünürlükte dokuların çözünürlükleri düşürülse şu anda mevcut olmayan donanım gerektirecek hale getirilebilir oyunlar, dolayısıyla yeni özel efektler olmadan da uzun yıllar dayanabilir.. tabii bunun sürekli yeni oyunlar satmak için grafik teknolojisini itici güç olarak kullanan koca bir endüstri varken kim niye yapmak istesin o da ayrı bir mesele.. :) esasen buna benzer bir tekniği unreal 3 motorunun tanıtım videosunda duydum, 200 milyon poligon içeren sahnelerin 2 milyon poligon içeren sahnelere dönüştürülmesi ya da ikisinin arasının bulunması gibi birşeyler anlatılıyordu.. Bilgisayar oyunlari icin (ve baska konularda da) 3d model isi yapan, yani sektorden birisi olarak sunu soylemek isterim: bu bahsettigin teknik iki ay once piyasaya cikan Everquest 2 isimli oyunda uygulandi. Bugun bu oyunu piyasadaki hicbir ev bilgisayari full kapasitede oynayamiyor. Cunku en ust ayarda, bir hayli yuksek polygon modeller ve yuksek cozunurluk map'ler var. Ayrica particle, lighting ve shadow efektleri de isin cabasi. Tamamen 3-4 sene sonrasinin teknolojisi dusunulerek yapilmis. Buna karsilik dusuk polygon olmasina ragmen yuksek cozunurluklu map'ler kullanan World of Warcraft (WoW), su anda benim laptop'da bile su gibi akiyor, teklemeden oynuyor. (128mb grafik, 800kusur ram var, P4 3.2Ghz). Sonucta oynanabilir seviyelerde WoW bence daha guzel grafikli gozukuyor, cunku EQ 2'yi en iyi kalitede oynamak imkansiz. Bu game developerlarin goze aldigi ticari bir risk, bakalim ne gibi bir sonuca varacak... Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Bone Mesaj tarihi: Şubat 15, 2007 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 15, 2007 Half-Life 2 Çok eski bir oyun değil aslında. Yine de grafiklerini daha yüksek kaliteye çıkartan bir mod var. Yalnız bu mod için sağlam bir bilgisayar şart, ekran kartınız kaldırmayabilir. Screenshotlara bakmak isterseniz: http://halflife2.filefront.com/screenshots/File/58716/3 http://halflife2.filefront.com/screenshots/File/55804/2 http://halflife2.filefront.com/screenshots/File/55804/1 Yükleme sırası şöyle olacak: Pack -2.20 Addon -2 -3.1 -3.2 -3.21 -3.22 Filefront'tan indirmek istiyorsanız: http://halflife2.filefront.com/file/FakeFactorys_Oggs_High_Resolution_Pack;55302 http://halflife2.filefront.com/file/FakeFactorys_Addon;56706 http://halflife2.filefront.com/file/HalfLife_2_FakeFactorys_Addon;57886 http://halflife2.filefront.com/file/HalfLife_2_FakeFactorys_Addon;58716 http://halflife2.filefront.com/file/Half_Life_2_FakeFactorys_Addon_Hotfix;58723 http://halflife2.filefront.com/file/Half_Life_2_FakeFactorys_Addon_Hotfix;58864 FTP'den indirmek istiyorsanız: http://ftp.games.skynet.be/pub/www.filesnetwork.com/Half-Life_2/Skins/Skin_Packs/fakefactory_hires_pack_2.20_full.zip http://ftp.games.skynet.be/pub/www.filesnetwork.com/Half-Life_2/Mods/FakeFactorys_Cinematic_Mod/addons/fakefactory_addon_2.zip http://ftp.games.skynet.be/pub/www.filesnetwork.com/Half-Life_2/Mods/FakeFactorys_Cinematic_Mod/addons/fakefactory_addon_3.1.zip http://ftp.games.skynet.be/pub/www.filesnetwork.com/Half-Life_2/Skins/Skin_Packs/fakefactory_addon_3.2.zip http://ftp.games.skynet.be/pub/www.filesnetwork.com/Half-Life_2/Mods/FakeFactorys_Cinematic_Mod/Patches/fakefactory_addon_3.21.zip http://ftp.games.skynet.be/pub/www.filesnetwork.com/Half-Life_2/Mods/FakeFactorys_Cinematic_Mod/addons/fakefactory_addon_3.22.zip Duke Nukem 3D Eskiden bol bol oynadığımız, çok sevdiğimiz bir oyundu. Etkileşimli çevre ve grafikleriyle sanki gerçekten o şehirde, o karmaşasının içindeymişiz gibi hissettiriyordu. Ama çıkalı çok oldu. Grafikleri şu an için çok kötü gözüküyor. Ancak bu oyun için de grafikleri güzelleştiren bir paket bulunmakta. http://hrp.planetduke.gamespy.com/ sitesine gidip inceleyebiliriz. Ama gözatmanız için screenshotların linkini vereyim: http://hrp.duke4.net/screens/hrp_screen04.jpg http://hrp.duke4.net/screens/hrp_screen05.jpg http://hrp.duke4.net/screens/hrp_screen07.jpg Ayrıntılara baktığınızda oyunun çok değiştiğini farkedebilirsiniz. İndirmek için tüm linkler burada yazılı: http://hrp.duke4.net/download.php Duke Nukem'i kurmaya gerek yok, High Resolution Pack'i indirip kurduktan sonra içine Duke Nukem'in grp dosyasını atıyorsunuz. Bu grp dosyasını da Duke Nukem cd'sinde bulmanız mümkün. System Shock 2 System Shock 2, klasik bir oyunun güzel devamıydı, ancak ne yazık ki çok popüler olamadı. Buna rağmen grafikleri geliştirmek için birçok mod bulunmakta. Ancak önce, System Shock 2'yi mod yüklediğimizde sorun çıkartmayacak şekilde ayarlamamız gerekmekte. Şurda gerekli her türlü açıklama bulunmakta: http://www.strangebedfellows.de/index.php/topic,106.0.html yapılacaklar için kısa özet istiyorsanız: Bundan sonra gerekli modları yüklemeye başlayabilirsiniz. Bu yüzden hemen mod açıklamalarına geçiyorum. http://shtup.home.att.net/ SHTUP, oyunu oldukça güzelleştiren bir mod. Sitede de yazdığı gibi, birçok nesnenin çözünürlüğünü arttırıyor. Screenshotlar: http://shtup.home.att.net/images/slots.jpg http://shtup.home.att.net/images/hydrob.jpg http://shtup.home.att.net/images/muzzleflash.jpg Bunun dışında Rebirth Beta 01 Complemented Version ve Arcaniac True Redux Graphics Pack bulunmakta. SHTUP ile birlikte kullanılabiliniyormuş, ancak Rebirth ile Arcaniac'ın ikisi birden kullanılması tavsiye edilmiyor. Rebirth Beta 01 - Complemented Version: http://www.strangebedfellows.de/index.php/topic,8.0.html Screenshotlar: http://mods.moddb.com/gallery/image/16548/ http://mods.moddb.com/gallery/image/16547/ http://mods.moddb.com/gallery/image/16546/ Arcaniac True Redux Graphics Pack: http://www.strangebedfellows.de/index.php/topic,251.0.html Screenshotlar: http://www.strangebedfellows.de/index.php?action=dlattach;topic=251.0;attach=656;image http://www.strangebedfellows.de/index.php?action=dlattach;topic=251.0;attach=662;image http://www.strangebedfellows.de/index.php?action=dlattach;topic=251.0;attach=664;image Doom Doom, anlattığım oyunlar içinde en eski olanı. ZDoom, bu oyunu epey modifiye etmekte ve günümüze uyarlamakta. Etrafa serbest bakabilme, crosshair, zıplama, yüksek çözünürlük gibi unsurları ekliyor. FPS hayranları için sıkı bir nostalji sağlıyor. http://zdoom.org/ Zdoom'u burdan indirebilirsiniz: http://zdoom.org/download.html Quake II Fazla deneme imkanım olmadı. Ama fena gözükmüyor. Özellikle patlama efektleri çok ilginç olmuş. http://www.quake2evolved.com/ Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
aktiftablet Mesaj tarihi: Şubat 15, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 15, 2007 http://forum.paticik.com/konu.php?id=154601 Vaktinde bunu oynamışım, winquake ile quake 1. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Bone Mesaj tarihi: Haziran 25, 2007 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 25, 2007 Deus Ex Invisible War aldım da geçen, oynarken grafikleri güzelleştirecek bir paket aradım. İlginç bir sayfaya rastladım. Unutmadan onu da yazayım. Deus Ex: Invisible War http://www.john-p.com/textures/DX-IW/index.shtml Bir çok farklı paketten derleme yapmış, birçok kendisi eklemiş. Kurulum dosyasına ince ayar çekmiş. Sitedeki resimlerden kıyaslama yapabilirsiniz. Şahsen benim çok hoşuma gitti. Denedim, onayladım. Thief: Deadly Shadows http://www.john-p.com/textures/Thief-DS/index.shtml Aynı adamın Thief için hazırladığı grafik paketi. Deneme imkanım olmadı, ama ekran görüntülerinden oyunu çok değiştirdiği gözüküyor. Poligonlara elleşmeden texture'leri değiştiriyor. Halen Thief 3 oynuyan varsa, kullanmasını tavsiye ederim. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sam Mesaj tarihi: Haziran 25, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 25, 2007 şimdi ati radeon 2900xt'lere de konulan tessellation motoru buna benzer bir olay yapıyormuş, ekran kartına doğrudan poligonları değil de döşenme bilgisini gönderiyor sanırım ve bunun sonucunda mesela 37mb olarak ekran kartı hafızasına gönderilmesi gereken model bilgisi onun yerine 20-30kb döşenme bilgisi olarak gönderiliyor ve ekran kartı bunu kendisi hesaplayıp yapılandırıyor. ha bu sistem benim eskiden dediğim tarzda bir olay yapmak için kullanılabilir mi orasını bilemiyorum henüz. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Golge-i_Khan Mesaj tarihi: Haziran 25, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 25, 2007 uyuzluk gibi olmasın, 3b modelleme işi yapan biri olarak, Sam'in düşüncesini gayet tutarlı buldum : ). Ama sam, senin bone'a yaptigin uyuzluktu : P (low poly - texture ) aslında deus ex oynanabilir gayeti bende ki grafik hatası yuzunden takılıyordu oyun zati. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
arcane Mesaj tarihi: Haziran 27, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 27, 2007 Yapılabilirliği yok, olsa çoktan yapmış olurlardı. O işi çözünürlük adına yapıyorlar birkaç senedir, poligon sayısı artmasa da görüntü daha smooth hale geldiğinden hoş oluyor. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Ardeth Mesaj tarihi: Haziran 27, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 27, 2007 Rome Total War için öyle unite grafiklerinin falan tamamen değiştiği (hatta zaman zaman orjinl oyundan çok daha güzel olduğu) modlar var. Hatta ben de Rome Total Realism de modder olarak çalışmıştım. Hem modeli kendin yaratıyorsun baştan hemde texture'ı. Genelde tek dokunmadığın şey model iskeleti ve iskeletin animasyonları. En azından ben dokunmuyordum ama bir kaç prof vardı onlar onla da gayet gğzel oynuyordu. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Durotan Mesaj tarihi: Haziran 27, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 27, 2007 quake 2 evolved oynamıştım. çok güzel olmuş cidden. bi de yapay zekaya el atılsaymış klasik bile olurmuş. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Durotan Mesaj tarihi: Haziran 27, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 27, 2007 klasik quake 2; [spo] [/spo] quake 2 evolved; [spo] [/spo] Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Mino Mesaj tarihi: Haziran 27, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 27, 2007 FreeSpace 2 için http://scp.indiegames.us/news.php Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Bone Mesaj tarihi: Aralık 31, 2007 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 31, 2007 Yok mu böyle şöyleri bilen başka kişi? eski bazı oyunları oynamak istiyorum ama resolution packi olan felan birşey oynayıp değişikiklik olsun istiyorum. Quake 2 Evolved denemiştim bir ara, ama ekran kartıyla uyuzluk çıkarmış, oyundaki grafikler bozulmuştu. Şimdi steam versiyonu Quake 2 ile denesem diyorum, uyumlu acaba evolved pack'i? Bir de update yapmış olayım, FakeFactory modu sona ermişti. (bu) Adam Alyx'le çok (cidden çok ama) oynamaya başlıyınca community'den çok büyük eleştiriler gelince (e haklılar) adam da vazgeçip projeyi sonlandırmaya karar vermişti. Şimdi tekrar başlamış sanırım (cinematic mod 6), ama şey diyor: "STFU, go away". Yani "grafikleri yenilenen Half-Life" projesinden çıkıp "fakefactory'nin zevkine hitap eden Half-Life modu" haline gelmiş. Fakefactory de bunu umursamıyor açıkçası, "community'e hizmet etmiyorum, kendi zevkimi yapıyorum" diye havalara girmiş. Bunu umursamıyorsanız, şöyle baya güçlü (512MB mesela) bir ekran kartınız varsa, en son Fakefactory modlarını şurdan indirebilirsiniz: FakeFactory's Cinematic Mod 6 - Christmas Present 1-4 http://halflife2.filefront.com/file/FakeFactorys_Cinematic_Mod_6_Christmas_Present;85125 http://halflife2.filefront.com/file/FakeFactorys_Cinematic_Mod_6_Christmas_Present;85126 http://halflife2.filefront.com/file/FakeFactorys_Cinematic_Mod_6_Christmas_Present;85127 http://halflife2.filefront.com/file/FakeFactorys_Cinematic_Mod_6_Christmas_Present;85128 Hot Fix Patch (v1.1.2) http://halflife2.filefront.com/file/FakeFactorys_Cinematic_Mod_6_Hot_Fix_Patch;85145 6.21 Update http://halflife2.filefront.com/file/FakeFactorys_Cinematic_Mod_621_Update;85265 gerçi bir ftp linki fena olmazdı :P Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Mathias Mesaj tarihi: Ocak 1, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 1, 2008 bu "oynanmış" alxy görüntü olarak mı hikaye olarak mı? Varsa ss alabiliriz yani :). Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Bone Mesaj tarihi: Ocak 2, 2008 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 2, 2008 anlamadım dediğini Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Quel-Thul Mesaj tarihi: Ocak 2, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 2, 2008 diablo 1'e mod falan bişeyler mevcut mu? çok oynayasım var ama biraz değişiklik gerek ezber oldu tüm oyun Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
kertenkel Mesaj tarihi: Ocak 2, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 2, 2008 http://www.planetdiablo.com/modding/mods/database/ şöyle bir şey var diablo için ama hiç biri grafik şeyi değil =) skill tree + oyun senaryosu Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar