Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Eski oyunları daha güzel grafiklerle oynamak


Bone

Öne çıkan mesajlar

  • 2 hafta sonra ...
arcane said:
Yapılabilirliği yok, olsa çoktan yapmış olurlardı. O işi çözünürlük adına yapıyorlar birkaç senedir, poligon sayısı artmasa da görüntü daha smooth hale geldiğinden hoş oluyor.

dosbox'un yeni bir sürümüyle geçenlerde başlığını açtığım it came from the desert'ı 2xsai scaling ile deneme fırsatım oldu ve ağzım açık kaldı. cidden mükemmel algoritmalar yaratmışlar. hatta dedim ki dos/arcade/konsol emülatörleri kullanıyor tamam ama sabit çözünürlüklü 2d windows oyunları için de kullanmayı sağlayan bir program yapılır mı diye. fallout gibi oyunlarda kullanmak için mesela.

bazı scaler örnekleri, 2xsai'yi yapan elemanın elini öpesim geldi. fsaa teknolojisinden bu yana en büyük olay olmuş bilgisayar grafiklerinde bence. :)
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

peki de beni niye alıntıladın? benim dediğim şey hala son kullanıcı tarafından yapılamıyor, bkz ilk sayfa.

o yukarıda verdiğim zımbırtıyla 640x480 diye her fırsatta geçirdiğin Torment'i yüksek çözünürlükte oyna da gör, fsaa'dan bu yana en büyük olaydan! (lol) daha iyi bir deneyim
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

torment'e geçirmemi gerektirecek bir durum yok öncelikle, sadece pek sarmadı ve araya birşeyler girdi ertesinde. ilgilenirim bir ara o dediğini de kullanıp, kesin farkettiriyordur.

seni alıntıladım çünkü o dediğin olayın örneğini paylaşmak istedim, 19 yıllık oyun birşeye benzedi dosbox'ta ayarı yapınca. evet fsaa'dan bu yana en büyük olay zira çözünürlüğü arttırmak nihai çözüm değil. ekranda minicik minicik hale gelince herşey oynamak mümkün değil gene. bu scaling olayı ise grafiklerin ekranda kaplaması gereken yeri değiştirmediği için oynanabilirliği etkilemiyor.

kırk yılda bir seni destekleyecek olduk, onda bile köstek olmaya çalıştın ha. aoc'taki kendini ayağından vuran npc ile değiştirsinler seni. (:P)
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

doom'daki tipin suratı örnek verilmiş, bütün dos oyunlarını dosbox'ta oynayabilirsin benzer grafiklerle. sadece dosbox config dosyasında bir satırı değiştiriyorsun, dosyayı açınca tarif ediyor zaten nerede neyi değiştireceksin. demin syndicate'i adeta 1024x768'miş gibi bir grafikle oynadım ama adamların filan boyları aynı kaldı. mükemmel oldu tek kelimeyle.

böyle normalde piksel piksel olan oyunda piksel miksel göremiyorsunuz resmen.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Dosbox config'i nasıl ayarlayacağım, aslında 1280x1024 windowed kısmına yazdığım zaman ekran o boyuta gelmeli diye düşünüyorum ama nedense hiç bir şeyi değiştirmiyor.

Dosbox cfg'i 1280x1024'e göre nasıl ayarlanacağını anlatabilir misiniz çünkü ne yaptıysam olmadı.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

revangelis, ben 2xsai kullandım çünkü o sayfadaki örnekler arasında bariz en iyisiydi. ve hakikaten oyun 1993 değil de sanki 1999'da filan çıkmış gibi oldu. (:P)

sylian hiç çözünürlüğe dokunma. config dosyasının içinde "scale" veya "scaling" diye arat. o satırlar ve açıklaması gelecek.

scale (ya da sclaling, unuttum) = 2xsai forced

oradaki satırı bununla değiştireceksin. oyunun orantıları bozulmuyor ama deli gibi anti-aliasing yemiş gibi oluyor, piksel neyim kalmıyor.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

hehe evet cidden çok iyi oldu deliler gibi oynuyorum (:
önce advinterp3x kullanmıştım ben belki daha kalitelidir diye ama pek öyle gözükmedi, super2xsai deniyince daha iyi oldu gibi sanki. bu scaling olayı resmen beni benden aldı. scummvm de vardı gerçi day of the tentacle'ı aynı bu şekilde oynamıştım ama dosboxta olabileceği hiç aklıma gelmemişti sen söyleyene kadar tekrar saol (:
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

  • 1 yıl sonra ...
Crysis için:
-patch
http://crymod.com/filebase.php?fileid=1073
http://crymod.com/filebase.php?fileid=1194
-Ultra High Quality fix
http://www.incrysis.com/forums/viewtopic.php?id=17780
-Ya da fix yerine Custom Crysis Config
http://www.incrysis.com/forums/viewtopic.php?id=18999
http://www.crysis-online.com/downloads/35-custom-crysis-config-ccc-1-3.html
-Rygel Texture mod
http://forums.gametrailers.com/thread/crysis-warhead---rygel-high-re/771176
http://www.pcgameshardware.com/aid,651739/Crysis-Rygel-texture-mod-exclusive-comparison-pics/Imagegallery/&article_id=651739&image_id=855922
-Gamer Max v2.0
http://shadowdane.shackspace.com/Crysis/GamerMax/index.html

Quake için:
-bilgi
http://drippingdigital.com/blog/?p=110
-reforged
http://quakeone.com/reforged/index.html
-dark places
http://icculus.org/twilight/darkplaces/download.html
-rygel's texture pack for dark places
http://games.on.net/file/14291/Rygels_High_hi-res_texture_pack_for_LordHavocs_DarkPlaces_Quake_mod
http://fps.maros.pri.ee/index.php?event=1346
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Unreal/Unreal Tournament/Deus Ex/Rune için şöyle bir şey varmış, onu deniycem şimdi:
http://kentie.net/article/d3d10drv/

Deus Ex için şöyle bir açıklama da varmış:
http://kentie.net/article/dxguide/index.htm

HDTP
http://www.offtopicproductions.com/hdtp/
yeni site: http://www.emmersivestudios.com/
ve New Vision
http://offtopicproductions.com/forum/viewforum.php?f=18
texture'leri yeniliyormuş.

Deniycem onları umarım olur.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

  • 6 ay sonra ...
eski hrp pack'teki polymost sistemi şöyleydi:

http://www.youtube.com/watch?v=R_sxD17tBBM

Duke Nukem 3D için Polymer diye bir şey yapılmış, kaplama olarak HRP'den farkı ne bilmiyorum ama ışıklandırmalar epey geliştirilmiş:

http://www.youtube.com/watch?v=J0lrBQNpLAQ

- Real time dynamic colored lighting and shadow mapping
- Specular and normal map support
- md3/jpg/png/tga support
- Fog density (sector visibility) support—corrects the dull appearance and extreme lack of contrast in early OpenGL ports
- Fullbrights and glow maps (for glowing red pigcop eyes, etc!)
- Detail textures
- Blending between model animations
- Support for colored fog
- Individual brightness/contrast/gamma adjustment
- Full widescreen monitor support plus manual fov and aspect ratio adjustment
- VSync support

http://www.eduke32.com/

eduke32'de polymer ve hrp desteği varmış.

- It runs natively without relying on emulation of any kind
- It runs at crazy resolutions like 3072x2304.
- It allows you to choose between two different hardware accelerated OpenGL renderers, or the classic, warped software mode you grew up with
- It fixes an insane amount of programming errors which were harmless in the days of DOS but are fatal with modern protected memory models; translation: it crashes less
- It's been the only actively developed and maintained Duke3D -port for years
- It features Plagman's incredible "Polymer" renderer as a replacement for Ken Silverman's "Polymost" renderer
- A huge number of new extensions to the game's scripting system, allowing gameplay mods that rival even modern games.
- It runs the HRP with support for all features, most of which require EDuke32; no other port can run the HRP with all features enabled
- Adds a full-featured console, including Quake-style key bindings, command aliases, advanced tab completion, comprehensive command history, colored text and more
- Hundreds of code rewrites, optimizations and fixes for rare or annoying bugs in the original code
- Adds tons of optional new features that make the player's life easier including modern status display/HUD, support for loading mods from the startup window, and modern, WSAD-based controls with thoroughly reworked mouse aiming
- It supports Ogg Vorbis sound and music
- It's developed by people who have been in the Duke3D scene since the beginning
- It lets you play that game called 'NAM' you saw at the dollar store 10 years ago

ekstradan hrp yüklemek gerekiyor mu acaba,
o durumda:

http://hrp.duke4.net/
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...