Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Pizza Hut sipariş gelmiyor


sabonis

Öne çıkan mesajlar

benim marmaris büfeden bu olay başıma geldi.

haftaiçi bir gün kalktım kahvaltı söyledim, evde hiçbir şey yok, çalışmaya başlayacam falan açlık başıma vurmuş, neyse tost mu ne böyle uyduruk bir şey söyledim. 15 tl mi ne tuttu totalde.

adamların açılma saati 8:30 görünüyor, ben 9:30'da siparişi verdim, saat 10:30 oldu - hala sipariş yok.

yemeksepeti ile görüştüm, dedim böyle böyle yoğun bir saat değil, eve 10 dk mesafedeler, istediğimiz şey tost, ortalama servis süresi 45 dk. hala sipariş gelmiyor falan.

"restaurant ile görüşüyorum, lütfen bekleyin"
"siparişiniz çıkmış, yoldaymış, gecikmeden dolayı özür diliyorlar"

bunlar klasik replikler, sık kullananlar bilir.

saat 11:00'da yine aradım, hala yolda.

dedim alay mı ediyorsunuz, 10 dklık yol, kaç saat oldu falan.

11:30'da geldi sipariş, kılıksız bir kurye tarafından, adamın suratında rahatsız da bir ifade. benim zaten kafama açlık vurmuş, baş ağrısıyla çalışmışım 2 saattir.

"kardeşim ben 9:30'da verdim bu siparişi, 2 saat oldu..." güzel güzel izah ettim.

adam telefonla aradı patronumu, ne haltsa artık.

işte özür diliyorlar falan geveledi, ben dedim bu hizmete para vermeyi reddediyorum falan. gayet ılımlı konuştum, kuryeye çıkışmanın bir anlamı yok sonuçta.

adam tekrar aradı telefonla, suratı falan düştü iyicene.

"o zaman iptal mi ediyoruz" dedi

"ben 2 saatte buz gibi gönderilen şeye ödeme yapmam" dedim

"tamam abi" dedi ve paketle gitti abi adam

en güzel tarafını söylüyorum size, yemeksepeti ile tekrar iletişime geçtim, detaylı anlattım herşeyi, zaten 2 kere mi 3 kere mi ne bağlanmışım sipariş gelene kadar.

yorumu döşedim abi restauranta yemeksepetinde, 2-3 saat sonra girdim sipariş görünüyor mu diye, ADAMLAR YORUMU SİLMİŞLER.

yemeksepeti silmiş...

neden diye sordum, "siparişiniz iptal edilmiş, gerçekleştirilmemiş siparişle yorum yapamazsınız" dedi.

şikayet adreslerine döşedim maili.

böyle çok örnek benim başıma geldi, türkiyede olduğunuzu unutmayın. herşey olması gerektiği gibi olmuyor bu ülkede. tepkinizi tabii ki de gösterin ama hiçbir şey "zorundalık" dahilinde değil gecikme veya unutulma gibi bir durumda. boşuna "ortalama" süre demiyorlar. adam en kötüsünden abi kaza yaptık diyor.

boktan ama ülkenin gerçekleri dahilinde. o işletmede "paketi geri getir" diyen adam kim ise onun ben varlığına sıçayım ama ülke bu adamlarla dolu. yemeksepeti eskiden böyle şeylerin önüne geçmek için emek sarfediyordu. ben iki tane restaurantı antalya'da çıkarttırmıştım, bitti o dönemde. artık doğru düzgün hiçbir şeye yardımcı olmuyorlar.

tldr: zorundalık dahilinde bir yaptırım yok. eğer işletme iyi niyet göstermemeyi seçerse, seçer. deal with it durumu mevcut.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

  • 3 hafta sonra ...
aha şunu up'liim. Little Caesar's ile aradaki farkı görün.

Dün kardeşim LC'den ısmarlamış 1 tane büyük boy. pepperoni'ye ekstradan mantar ekletmiş mantar sevdiği için. Neyse geldi pizza, ödedi, sonra içeri kola falan almaya gitti. Ben de o sırada aldım bi dilim yiyorum aha farkettim ki mantar yok. Seslendim kardeşime böle böle adam gitmediyse seslen diye. Seslendi adamın arkasından, adam çıktı yukarı. Kardeşim açıkladı böle böle "Sırf mantar seviyorum diye mantar koydurdum, 4.5 lira aldınız ekstradan, ama bunda mantar yok" dedi. Adam direk "Tamam siz bunu yiyin ben mantarlı getiriyorum" dedi ve gitti. Geldiğinde de özür dilemek amacıyla 1 adet hediye sufle getirdi.

müşteri memnuniyeti ve doğrusu budur. Burada oturup pizza hut'ın sergilediği tutumu savunan veya "tabii para vericen" diyen arkadaşlara selam olsun.
kısacası pizza hut'ın kalıbına sıçiim, bir daha da canım pis bir şeyler yemek istediğinde, hayatta ısmarlamam.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...