Diablo Mesaj tarihi: Ocak 1, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 1, 2005 highway de bende cok sıkıldım.artık inmek istiyorum bu şeyden yurumek istiyorum durumlarına geldim.ama ravenholm cok hosuma gitti.atmosferi fln.o zıplıyan zombiler cok hosuma gitti benimde.bi an sessizlikte apartmanın ustunde zıplıyan sora kaybolan.birden yanında biten sora tırsmamı saglıyan zombilerdi. hl1 daha iiydi bence :) bana ole geldi.hl1 kadar etkilemedi beni bu walla.ama buda gusel ya işte vakit gecirio[signature][hline]"Far away is a place where I hide the truth that have to be locked away" [Bu mesaj Diablo tarafından 01 Ocak 2005 16:24 tarihinde değiştirilmiştir] Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Mathias Mesaj tarihi: Ocak 1, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 1, 2005 gayet radikal bir bakış açısı Sam'inki ama bence başarılı ... Merak ettim peki sence daha iyi olması için oyunun ne gerekirdi ? çeşit çeşit değişik türde işe yarayan silahlar mı ? Bölümlerde daha fazla bir akıcılık mı ? Ravenholm gibi bir yerin nasıl olmasını isterdin mesala ? Hakketen merak ettim . Yoksa bu kadar saldırmanın nedeni Best game ever davası mı ? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Way Mesaj tarihi: Ocak 1, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 1, 2005 orda iyilesmen fiziksel zarar almadıgını gosteriyo zaten?ama dedigin mantıklı belki piskolojik bi zehirdir kendini 1 hp gibi hissediyosun bi vurustada olecek duruma geliysun ama hp 100 aslında :) bi de oyunu hard da oynamadan yapay zeka konusunda yorum yapmayın(genel olarak)cogu oyunda 3 cıkacagına 5 cıkar olayının yerine daha akıllanıyolar yaratıklar [Bu mesaj Way tarafından 01 Ocak 2005 16:38 tarihinde değiştirilmiştir] Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
mayfer Mesaj tarihi: Ocak 1, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 1, 2005 bence oyunun güzelliklerinden biri de o... oyuna farklı türlerde birsürü bölüm koymuşlar. gerçekçilik, takım savaşı sevenlere anticitizen, follow freeman var. zombilere karşı korku türü sevenlere ravenholm var, aracınla giderken adamları ezmeyi sevenlere highway 17 var. hatta iyice gaz sevenlere oyunun sonu var :) sonra mesela nova prospektte taktik oynaman lazım falan... korku sevmeyen adam direk doom 3 almaz, gider halo falan alır. ama hl2'de herkese göre birşeyler var. (ayrıca ben de oyuna yeni headcrab çeşitleri koymalarını çok sevmiştim ya neyse... hoş fikirdi o poison headcrab.) [Bu mesaj mayfer tarafından 01 Ocak 2005 16:51 tarihinde değiştirilmiştir] Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Quel-Thul Mesaj tarihi: Ocak 1, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 1, 2005 abi nası eleştirmişsiniz oyunu çok şaşırdım, ravenholm a sıkıcı diyenlerden tut, hightway 17 de sıkıldımlara kadar şaşıra şaşıra okudum. ravenholm kadar ürkütücü, sağlam bi bölüm hiç bi oyunda bulamassınız ses kapalımı oynuyosunuz nedir anlamadım atmosferi yaşayamamışsınız resmen, oyun şahane bence[signature][hline]From The Dephts I've Come Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Lopeth Mesaj tarihi: Ocak 1, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 1, 2005 zevkler ve renkler...[signature][hline]-Uğurcum oynat !!! -Düz bir yoldasınız 2 goblin el sallıyor... Bu mesaj 30 Şubat 2005 tarihinde değiştirilmeye çalışılmış ama mesaj kendini savunmasını bilmiştir... deviantART Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Bone Mesaj tarihi: Ocak 1, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 1, 2005 aslında sam'e bazı yerlerde hak veriyorum. ama abartmış çoğu şeyi :) ravenholm'da çubuklar üzerinde ölü adamlar çok saçma durmuş. duvara takılan, merdivenden düşen cisimler çok sorun yaratıyor. ama bu nesneler merdivene takılıp düşünce "acaba zombilerin arasından atlayıp nasıl geri alcam" felan diye düşünüyorsun, ayrı bir eğlence katıyor. oyun boyunca arabalar, botlar felan kullanıyoruz, acayip acayip atlayışlar yapıyoruz, FPS oyununu aksiyon oyununa çevirmişler, silah kullanımını azaltmışlar. Ama bu da oyundaki temponun düşmesini engelliyor bence. Sürekli tek bir doğrultu boyunca combine öldürmek yerine böyle farklı sahneler oyundan kopmamızı engelliyor. gordon freeman, uyandırılıp tekrar uyutulan garip bir savaş aletine dönüşmüş. adamın dialog kurmaması da bu hissi arttırmış. birkaç bilim deneyi yapmayı isterdim ancak sadece fizik puzzleları mevcut. Bilim adamı gibi hissetmiyorum kendimi. belki HL3'de neden böyle "uyandır, saldırsın, tekrar uyut" olduğunu anlıyabiliriz. Senaryo çok fazla havada kalmış elbetteki. Aslında Sam ilginç noktalara değinmiş, ama Doom'u hep övmüştü, burda da HL'yi hep eleştiriyor. Oyunun bazı anlamsız noktaları olsa da, oyunun sonunda geriye baktığımda, doom 3'ten daha fazla keyif aldığımı söyleyebilirim. Hatta oynadığım çoğu oyundan daha fazla keyif aldım bile diyebilirim. Örneğin oyunun başındaki tren garı sahnesinden çok etkilenmiştim. Combineların insanları itip kakması, bir adamın projektör vasıtasıyla konuşmaları sayesinde halkın beyninin yıkanması, çok sıkı güvenlik mevcut... Dışardaki şehir manzarası, Citadelin o şehrin arasındaki yükselmesi, evlerin arasındaki çocuk parkı felan.. Çok hoşuma giden detaylar. Oyunda bunun gibi birçok detay mevcut. sam oyunu bitir de, seni hl2'nin hikayesini tartıştığımız topice de bekleriz :)[signature][hline]Beş Hececiler Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
DiabloTyrael Mesaj tarihi: Ocak 1, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 1, 2005 HL2 çok güzel. Eğlendim vallahi Uss DarkStar ve They Hunger gibi güçlü modları özlüyorum. Uss DarkStar'ın devamını çok uzun bekliyorduk. 2ncisi HL2 modu olabilir inşallah HL2 çıkınca Oyun Dünyası'nın geliştirme ve güçlenmesinin bir başlangıcı olmuştu. Bu oyuna örnek alacak oyunlar çıkacak buzdolabı açmak, kitapları dolaba koymak, bir insana şise atmak, araçları kullanmak, çok büyük harita olması, gibi falan yeni şeyler çıktı çıkıyor. MOHAA: Pasific güzel ama HL2 daha iyi..[signature][hline]Tarih Türkler'de başlar--Pontus ve Bizans'ı Hortlatmak isteyenlere yanıt!--Türk Olmak Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
The_Delucian Mesaj tarihi: Ocak 1, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 1, 2005 waterwork yeni bitti hatunun teki geldi aradı taradı bi asansöre götürdü kendi binmediği için orada kaldım şimdilik ... nasıl çözebiliriz sorunumuzu ? + oyun bencede oyle cok bi mega değil HL1 in getirdiği etkinin uzak yakın yanına yaklaşamayacağı gibi öyle kafadan 1 numara falanda değil açıkcası şu ana kadar vasatın az biraz uzerinde hadi iyi diyelim bir oyun ... oyunun başlangıcı guzeldi bende katılıyorum ...[signature][hline]Vampire Hunter Delucian ... Türküm Doğruyum Calışkanım ... Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Griswold Mesaj tarihi: Ocak 1, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 1, 2005 bitirene kadar güzel, kötü demeyin bence:) sonu oynadığım en iyi oyun sonlarından biriydi, doğruya doğru. senaryonun kapalılığı aralanmasa da güzeldi.[signature][hline]beş hececiler Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sam Mesaj tarihi: Ocak 1, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 1, 2005 mathias oyunun nasıl daha iyi olması gerektiğini yapanlar bilir ama ben nelerin uymadığını söylüyorum gözlemlerime dayanarak ve gayet de objektifim bu konuda. oyunun çıkacağı duyurulduktan 1 ay kadar sonra önincelemesini hazırlamıştım ve kabaca bir fikir oluşmuştu aklımda, mesela muazzam bir yapay zeka bekliyordum. canlı, olabildiğince etkileşime girilebilen bir dünya bekliyordum ki oyunun giriş kısmı bence fazlasıyla kısa kaldı, trenden inip gardan çıktık başladı aksiyon. "biraz doom'a benzeyelim biraz da halo'ya benzeyelim" düşünceleriyle eklenmiş fakat başarısız ravenholm, water hazard, highway 17 gibi bölümler beklemiyordum. herhalde oyunun esas hoşuma gidecek bölümlerini ileride göreceğim ama oyundan soğutacak ne kadar şey varsa en başa koymuşlar maşallah.. zehir konusuna gelince, açıklaması olamaz çünkü mantıksız, hatta bu kadar da değil, mide bulandıracak kadar saçma. ha mesela şöyle bişi olur, üstüne zıplayınca intihar ederek patlar da şöyle okkalı bir dmg koyar ama öyle de değil. atlıyor, bir daha bir daha atlıyor. yapay zekası sıfır (rakamla 0) olan bir düşmanın bu kadar kuvvetli yapılması half-life gibi yapay zekasıyla nam salmış bir oyuna ayıp olmuş.. daha cevap yazacaktım da hayli yorgunum, başka zaman devam ederiz.. :)[signature][hline]Elder Scrolls forumunda ES4'ü niye multiplayer özellikli istemediğini izah eden MutantPenguin demiş ki: People suck, if I want to game I'll do it with/against circuit boards and lines of C++ that know how to RP, not people that don't know how to string a sentence together. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Bone Mesaj tarihi: Ocak 1, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 1, 2005 delucian o asansör bug'ı. kadının da binmesini sağlamak için, en son save'i load et asansöre binmeden önce yakın yerlerde save etmeye çalış o save'i load ettiğinde bug geçicek ve kadın da asansöre binicek. yani ben anca yakın yerde save-load deniyerek çözdüm. orjinallerde böyle buglar olmuyor sanırım. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
The_Delucian Mesaj tarihi: Ocak 1, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 1, 2005 ok anladım deneyecegım saol...[signature][hline]Vampire Hunter Delucian ... Türküm Doğruyum Calışkanım ... Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Way Mesaj tarihi: Ocak 1, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 1, 2005 su guzelim oyunu doom la halo le karsılastırma sam lutfen yani..guzelim baslagica kotu dedin oyuna kotu dedin ne kaldı baska bi sonuna bu oyun oynadıgım en kotu fps de de tam olsun.. baslangic olayı cok guzeldi cok acıklayıcı(uyandırılıyoruz iste bunun acıklması nası oluyosa ole) ne geldigimiz yeri biliyoruz ne de zamanını..barney i gormeden tanıdık hic kimse bulamıyoruz..simdi gelelim soruma BU oyun baslangicinin neresi kotu?uyandırılınca gunaydın canım kahvaltıda ne ister sin demelerini mi bekliyodun :) ?oyunda herseyi basta anlatmak yerine parcaları bizim toplamızı istemisler(oyundaki gazete safaları konusmalar vs bunda da basarılı olmuslar bence..bu saskınlık halinde belamızı bulmamız muhtemel buluyoruzda combinelar kovaliyo alyx tarafından kurtarılıyoruz.. vs vs.. oyunun senaryosu bence cok mantıklı ve guzel bu guzelim oyunun seneryosunu doom gibi konusu mars ta cehennem olan bi oyun la karsılastırmak gercekten cok komik.. oyundaki yapay zeka olayına gelince sanırım valve oyunu her yasta insan oynayabilsin diye easy i very very easy yapmıs medum ve hard da gercek yapay zeka ortaya cıkıyo yani ben easy de oynuyorum su ana kadar hic olmedim vs derseniz komik bi duruma dusersiniz oyunun yapay zekasını gormek icin hard da oynayın..(genel olarak) sacmalık ararsanız tabiki hl2 de de var ben gider sole bisi diyebilirim revanholm u zen yaratıkları bastıysa orda asılmıs insanlar nası asılmıs? vs vs ama bu turde seyler oyunun oynanmasını engellemiyo..oyunun guzelligini bozmuyo.. sam in bu toxic headcrapper nası bi yaratık vs demesi gercekten komik olmus adamlar bi yaratık yapmıs bole dm vuruyo ama kıyafetin bunu iyilestirebiliyo demis(dememis ama tahmin)sen bu sacma yaratık bole sey olur mu diyemezsin ki bu supermen niye ucuyo wolverine in elinden nası claws cıkıyo vs demeye benzer.. oyunda olan bi yaratık icin acıklama gerekmiyo ama acıklama yapiyim :) bence ilk gordugumde bunu heralde zehirli bisi veriyo savunmasız oluyoruz bu savunmasızlıgı oyun 1 hp gibi gosteriyo oyun bi vurusta olecek duruma geliyoruz ama kıyafetimiz bunu duzeltebiliyo ve normal halimize geliyoruz bence bole ve o yaratık oyuna ayrı bi hava katmıs baya zorladı lar ama guzel guzel oynayıp gectim sonuc olarak guzel bi devam oyunu oldugu kanısındayım herkeste bunu soyluyo 500 kusur msj oldu sam haric oyuna kotu diyende gormedim 500 de 1 ii bi oran sanırım.. :) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
mayfer Mesaj tarihi: Ocak 1, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 1, 2005 HL1 de HL2 de kendi zamanlarının en iyi PC oyunları. buna insanların %90ı falan katılıyor. tabi ki arada sevmeyenler çıkıyor, ama aldıkları ödüllerden de, reviewlardan da bunu rahatça söyleyebiliriz. HL1 daha çok yenilik getirdi ve oyuncular üztünde daha büyük bi etki yarattı, katılıyorum. allahın kıçtan quake II motoruyla o scripted sahneleri yapmış olmaları, o marine'lerin uçaktan iplerle inme sahnelerini falan yapmış olmaları inanılmaz, ve 98 yılının oyununu insanlar hala oynuyor. HL2 bu kadar yenilik getirmedi. grafikleri çoğu yerde gerçekçi olsa da çok daha iyi olabilirmiş. AI daha iyi olabilirmiş. daha çok silah, daha çok yaratık da olabilirmiş, ama bunları dememizin nedeni bence HL2 çıkmadan önce valve'ın yaptığı abartı reklam. bu oyun ilk oyun gibi sessiz sedasız çıksaydı, HL1 gibi çok daha fazla olay olurdu. insanlar oyunu "güzel görünüyo alim bari" diye alıp açtığında, "OHAA FİZİĞE BAK LAN" "YUHH atmosferin tatlılığına bakkk!!" gibi tepkiler olurdu. ama oyunun her yerinden bi video bi bişi gördüğümüz için bu etki olmadı. ne kadar abuk subuk detaylara takılsanız da (yok zehir bi anda canı 1e indiremez, yok adamın kafaya mermi sıktım sprey şeklinde kan çıktı adam ölmedi hede hödö) bu oyun bence gelmiş geçmiş en iyi PC oyunu. gerek yapay zekası (o hızlı zombilerin yapay zekalarına hiç laf yok.. nası da yollarını buluyolardı binalardan..) gerek grafikleri, gerek atmosferleri açısından yapılmış en iyi oyun. valve'a helal olsun. iki oyun çıkardılar, ikisi de oyun dünyasını değiştirdi. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Bone Mesaj tarihi: Ocak 1, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 1, 2005 said: Way, 01 Ocak 2005 19:48 tarihinde demiş ki: headcrapper hep headcrapper demişsin de düzeltiyim headcrab doğrusu. said: mayfer, 01 Ocak 2005 19:54 tarihinde demiş ki: 1-) allahın kıçtan quake II motoru 2-) bunları dememizin nedeni bence HL2 çıkmadan önce valve'ın yaptığı abartı reklam. bu oyun ilk oyun gibi sessiz sedasız çıksaydı bu iki konuda yanlışın var hemen düzeltiyim. 1-) quake 2 motoru kıçtan bir motor değil. öyle olsa, kingpin, hexen 2, heretic 2 gibi şahane oyunlarda bu motor kullanılmazdı. Yapılan oyunların hepsini şu an net olarak hatırlamıyorum. Ama quake 2 çıktıktan sonra uzun süre oyunlarda quake motoru kullanıldı. Zaten quake 1 motoru çok tutulmuş bir motordu, q2 motoru ise çok sevildi. Half-Life 1'de quake 2 motoru kullanıldı, motor iyice cilalandı ve Half-Life 1 çıkartıldı. HL motoru üzerine Natural Selection ve Gunman Chronicles gibi iki başarılı oyun çıkartıldı. Aslında Natural Selection, bu Quake 2 motorunun ne kadar da kullanışlı olduğunu gösteriyor... 2-) HL1 çıkmadan önce HL2 kadar reklamı yapılmıştı bundan emin olabilirsin. Her yerde "HL1 çıkacak, ama ne zaman çıkacak, çıkınca en iyi oyun olacak" gibisinden reklamlar mevcuttu. Hatta şu an dergilerde HL2 incelemeleri "vee sonunda beklenen oyun çıktı" şeklinde ya, aynı şekil HL1'de de vardı. Yani HL1 de hiç sessiz sedasız çıkmamıştı.[signature][hline]Beş Hececiler Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Quel-Thul Mesaj tarihi: Ocak 1, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 1, 2005 oyunun başlarında 1984 tadı aldım, dev monitorler ve hoparlorlerle beyinleri yıkanan bi toplum, çıkıntılık yapanlara işkence... highway 17 bölümünde az da olsa bi fallout tadı var, bunu farketmemi Level sağladı, o bölümlerde çok keyifli konu hakkında hiç bilgi verilmmiyo oyunda dünya niye böyle olmuş, kim yapmış, neden yapmış, oyunun sonlarına yaklaşmama rağmen hiç bi bilgi verilmedi, bu beni çok rahatsız etmedi çünkü hafif bi gizlilik var oyunda bu da hoşuma gidiyo işin aslı. herkese öneririm gl hf[signature][hline]From The Dephts I've Come Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
armra Mesaj tarihi: Ocak 1, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 1, 2005 entanglement diye bir yerde bir haftadır bekliyorum :( bir çıkış bulamadım (gerçi 2 saat kadar denedim ama) yeter diyip patide arattırıcaktım ama abi ne yazmışınız yuh yani!!! bu kadar boş yazı yazılacağına biri tutup faq yazsaymış ya . aslında nette faqlarını araştıracaktım ama gıcık oldum eheh burda da böyle bir topic görünce yazı verdim olayı .. aslında huyum değildir bitirmeden silmem oyunları ama daha fazla da kasmıycam herhalde yakında benim için güzel bir oyundu diyip geçeceğim bir oyun olacak :)[signature][hline] Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
mayfer Mesaj tarihi: Ocak 1, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 1, 2005 walk thru gibi bişilerden bak, neden oyunu siliyosun ki? HL2 spoiler thread var, orda anlat derdini. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Way Mesaj tarihi: Ocak 1, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 1, 2005 bisi daha soyleyeyim oyun devamı az sora.. gibi bi oyun olmus tam bi gecis oyunu gibi..konuyu tam olarak vermemesi vs bakımından oyunun sonu hic bisi anlatmadıgı gibi ole bombok bırakıyo.. hl1 ile hl3 arasında olan olayları anlatan bi oyun diyecem ama cok sacma bi cumle olacak :) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
mayfer Mesaj tarihi: Ocak 1, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 1, 2005 hl3 grafik, fizik falan açılarından iyi bi oyun olmasa bile tek isteğim hikayeyi bomba bi şekilde bitirsinler... atmosferler fikirler cidden orjnal olsun. başka bişi istemiyorum. isterlerse tüm headcrabler canı 1'e indirsin (sam's nightmare) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
green_martian Mesaj tarihi: Ocak 1, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 1, 2005 said: Sam, 01 Ocak 2005 15:52 tarihinde demiş ki: oyunu bitirmeden "best game ever" diyenlere birşey denmemiş ama.. :-) marslı biraderim, yukarıda yazmışım bizi zehirlediğini, sonra yeniden canımızın doldurulduğu ve inanılmaz derecede saçma bu. mario'nun mantaradamların kafasına zıplayıp onları öldürmesi bundan kat kat daha mantıklı, o derece saçma. ve oyunu daha keyifli şekilde zorlaştıran birşey de değil zira hp 1 dedi mi zaten chun li'nin tekme kombolarını tech bonus'layan adam gibi bişiler yapman gerekiyor etrafta bişiler varsa. anlamsız, saçma, iğrendirici. bunlar da oyunun bir parçasıysa ben de bu parçalarını eleştiriyorum. combine çatışmalarına birşey dedim mi? hayır, çünkü gayet iyi hazırlanmış. yapay zeka beklediğim kadar iyi değil ama gene de fena değil.. nefretle eleştirdiğim yer ravenholm, zaten küfrederek kapadım oyunu 2-3 kere o bölüm bitmeden. onun dışındaki eleştirilerim oyundan belli bir beklentim olduğundan ötürü, daha ilk anons edildiği zaman gerçekten gelmiş geçmiş en iyi fps olacağına inanmıştım. ondan beklentimiz olmasın, bundan olmasın, e neyden olacak? araç kullanımı eleştiriyorum çünkü hiçbir eğlencesi yok. ayrıca oyuna yeterince iyi oturmamış, kontroller, fizik modellemesi bir acayip. halo, ut2004 gibi oyunları oynamamış olsam beğenebilirdim belki ama "hadi biz de modaya uyup araçlar koyalım" demişler ama oturmamış. ve üstüne üstlük saatlerce gidiliyor bunlarla daha oyunun başından, fps mi oynuyoruz tony hawk pro skater mı anlamadım. araçlardaki silahlar da hayli kullanışsız geldi bana doğrusu, helikopter düşürme dışında düşmanların üzerinden çiğneyip geçmek kat kat daha etkiliyken kullanma gereği de yok gibi. araba hadi bir derece ama water hazard sanki arcade makinesindeki 10 yıllık oyunlar gibi, sağdan soldan rampalardan atla filan.. devam edeceğim oynamaya ama beklentilerimin hayli altında kaldı şu ana kadar gördüklerim, ravenholm ise apayrı bir olay, akraba evliliği sonucu gibi bişi.. ekleme: yahu ne zehri, radyasyonlu atıkların içinden yürüyoruz, ateşin içinden yürüyoruz, elektriğe çarpılıyoruz, 3-4 katlı binadan atlıyoruz, plazma mermisi yiyoruz 15-25 hp gidiyor da zehir anında 99 hp dmg yapıyor? suit de bekliyor biz ölelim diye, durup düşünüyor "antidot versem mi vermesem mi" diye. ve verdiği antidot maşallah öyle birşey ki, ebola'yla ölümün son haline gelmiş kadar yıpranmış olan bir insanı 15 sn'de eski haline döndürüyor?! zehir başımızı döndürse, yürüyüşümüzü güçleştirse, nişanımızı bozsa (tfc'deki medic zehri misali) antidotun iyileştirmesini anlarım da hp dmg'sini nasıl geçiriyor? vücut fiziksel hasar almış, bunu iyileştirebilmek için zaten med pack işlevi gören birşey vermek gerek, e o zaman suit sürekli regen halde gezdirsin bizi? yahu ravenholm headcrab'lerin herkesi elegeçirdiği bir yerse o kazıklardaki insanlar ne alaka? bilim-kurgudan ucuz korku filmlerine geçiş oluyor bir anda, half-life2 oynadığımı bilmesem "they hunger" modunun devamı sanırdım.. peder de anlamsız ötesi, klişelikte sınır tanımayan bir amcamız. sonra 1 dk görünen ingiliz general amca bile ondan daha anlamlı.. siz oyunun eksiklerini eleştiren biri çıkınca doom 3'e getirecekseniz lafı zaten kendiniz inanmamışsınız bu kadar beğendiğinize.. doom 3 ile yapılan bir kıyaslama yokken "sizin üstüne titrediğin doom 3'e 5 basar" demek garip kaçıyor.. "tencere dibi kara, seninki benden kara" hesabı.. ben önceki sayfalarda demiştim zaten bu oyunu bi devrim olarak görmediğimi. bulmacaların çoğuda "zekice"den uzak göründü açıkçası bana yani best game ever falan diil bana verdiği zevk açısından... ama eğlendiğim yerlerde oldu araçların kullanışını beğenmemiş olabilirsin ben gayet yeterli buldum bunun yanında belki biraz daha kısa tutulabilirdi kullanım süreleri. ravenholmda bana zevkli geldi sana gelmemiş bu yüzden adamları(valve) suçlamak anlamsız sadece tahtalara asılı cesetler seni niye bu kadar rahatsız ettiki? kasabadaki insanlar onları yakıp tahtaya asamazlar mı? pekte uçuk bi fikir gibi gelmiyo father gregorynin(ismi bu muydu?) psikolojisindeki bi kaç insandan beklenilcek bi davranış açıkçası.. böcek çok fazla zarar veriyo konusu beni rahatsız etmedi zaten bu tür oyunlarda pek bi mantık aramadığımdan üstünde durulcak bişi olarak görmüyorum dediğin gibi radyasyondan koca ordudan hayvan gibi striderlardan helikopterlerden kaçıyoruz hatta öldürüyoruz tektek bunların üstüne gidersek hepsi mantıksız gelir.. en son olarak doom3 veya ut2004 oynamadım bu oyunuda onlarla karşılaştırmadım o yüzden son söylediklerini üstüme alınmıyorum.[signature][hline] Ya ya ya coco jamboo Ya ya yeah Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
armra Mesaj tarihi: Ocak 1, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 1, 2005 olay o değil yani takıldım silicem değil! nasıl geçileceğini bulmak değil bir oyunla ilgili bu kadar çok ve boş diyebileceğim bir hal almış gibime geliyor. faideli bişe de yok bu kdar bahsettiğiniz oyunla ilgili biri tutup bi tutorial mi yazmış yooo ne biliim anlamadım noluyo :P[signature][hline] Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
green_martian Mesaj tarihi: Ocak 1, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 1, 2005 ha bu arada sam'e cevaben yazdıklarımdan oyunun fanboyu olduğum falan anlaşılmasın bence eksikleri mevcut örneğin oyunun genel hikaye hakkında verdiği bilgiler bi expansion oyun tadında. ayrıca mayferin dediği gibi valve beklentileri anlamsız bi şekilde yükseltti HL1 gibi sessiz sedasız yaınlansa daha çok beğeni toplardı.[signature][hline] Ya ya ya coco jamboo Ya ya yeah Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
arcane Mesaj tarihi: Ocak 1, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 1, 2005 fanlığın nesi yanlış ? bence kullanımı yanlış.önyargılı oyuncu modeliyle karıştırılıyor fanboyluk.örnek vereyim: fanboy: Arcane önyargılı dombili : S.A.M.[signature][hline]Word Up! Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar