Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Patch 6.0 Patch Notes - Warlords of Draenor


Darksun

Öne çıkan mesajlar

Mortis said:

valla en rahat cataclysm quest sistemi ile yapmıştım questingi

böyle 2-3 ana quest oluyor direkt hikaye modda single player gibi oynuodun. en nrefret ettiğim şey ama hub a git 100 tane quest al yap modu.


abi problem questi yaparken kombatın çok sıkıcı olması. elite mob konsepti yok oyunda solo quest yaparken. normal mob sana göre inanılmaz zayıf kalıyor. 3 tane bile çeksen zorlanmıyorsun. olay ne kadar çok mobu aynı anda çekerek kesebilirim'e dönüyor. 5 tane kessen de tatmin hissi vermiyor.

wildstar'da ne güzel kombat. quest yaparken bile komabtta sıkılmıyordun.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

wildstar'da developlar bir şey yapmışlar, oynamayanlar için paylaşayalım.

normal mobların arasında "prime" moblar var. wow'un elite moblarından halliceler ama gayet 2 kişiyi wipelama kapasitesindeler. iyi oynarsan tek başına b ile kesebiliyordun.

en güzel tarafı mobların exp verdiği seviyeye göre questin süreci ilerliyordu. atıyorum düz mob keserken 5% veriyorsa, prime 15% veriyordu daha çok zaman harcadığın için.

biz has erkekler 2-3 kişi quest yapıyorduk, hep prime kesiyorduk. questte sıkılma gibi bir şeyin olmuyordu quest mobu boss gibi oluyordu.

keşke blizzard'da biraz kendini yenilemeye çalışsa. mesela zoneları instanced yapıya geçirerek - ki zaten öyle - group only diff. level getirse. bütün moblar elite olsa zone'da. sadece group olarak quest yapabilsen 5 kişi. böyle 5m dungeon gibi takılsak open world'de, storyline'da. questler daha uzun sürse zorluktan fakat ödüller exp olarak daha iyi olsa.

neyse, adamlar milyorlar kazanır biz neden onların yerine düşünmeyi gerek duyuyorsak.

"nasıl olsa alacak ibneler hahaha" modundalar 10 yıldır.

her exp'i alırken küfür ediyorum, wotlk'den beri hepsinde pişmanlık yaşıyorum.

parasından değil yanlış anlamayın, adamların o potansiyelle bu kadar tembel davranmaları çok gücüme gidiyor.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

kombat dinamikleri uygun değil abi çünkü wildstar'da onu dengeyi skill check üzerine kurmuşlardı. yani mobun alan etkili abilitylerinden kaçabiliyorsan ve bu sırada yeterli dps yapabiliyorsan kesiyordun. eğer kaçamazsan patates gibi ölüyordun. kombat bunun üzerine kuruluydu yani.

wow'da herşey target bazlı solo, duo deneyim noktasında. avoid vs. gibi skill checkler yok hiç quest yaparken. düz target and shoot modunda. değişmez de zaten. ancak işte dediğim gibi 5man diff. questing ekleyebilirlerdi. bütün mobların statlarıyla oynayıp, group gameplay'i questing ve leveling seviyesine indirebilirlerdi ama hayır, 3 tane instance'ı sürekli gir çık farmla. çünkü 10 yıldır aynı şeyi yapmıyoruz.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Misafir
Bu konu yeni mesajlara artık kapalıdır.
×
×
  • Yeni Oluştur...