Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Motor sevdalıları için v3.1


Öne çıkan mesajlar

Mesaj tarihi:
aktiftablet said:

Abi o paraya ikinci el multistrada alınırda ya dsfa :p (şaka şaka ama multistrada çok fenaymış :D )

Güle güle, kazasız belasız, keyifle bin.
Çeyrek ton ağırlığındaki crossrunnerdan da, dandik tracerdan da daha iyi bir tercih. Apaçi markası değil kültürü tarihi olan bir avrupa markası sürüyosun!
İnşallah korlasla ilgili bir sorun yaşamazsın da adımı kötü anmazsın :)

Bana sorarsan radyatör koruma tavsiye ederim, çok pahalı bir aksesuar değil.

Ha o kadar reklamını yapıp ben almadım motoru o çok komik oldu. Hoş kredi çekmeyi götüm yemedi, yese alacaktım.

Buluşup motor muhabbeti yapalım bi ara?


Yok ya sıfır alacağım garantiydi, içim rahat şimdi. Rodaj çok sıkıcı elbet ama olacak o kadar :)

Korlas değil de Maslak Oto Sanayi'de Yol Motor'dan aldım, onlar da Korlas'la çalışıyor ama kendileri insanlar baya gördüğüm kadarıyla. Motoru neredeyse çeyrek depoyla teslim ettiler, dip köşe temizlediler, rodajını bakımını süper anlattılar, bir parçada çizik çıktı hemen garantiden siparişini geçtiler, orjinal almak çok da gerekli olmayan parçaları Givi'den neredeyse üçte bir fiyatına ısmarladılar falan.

Zaten en çok Korlas'tan kaçmıştım ama kaza bela olmadıkça 6000 Km'de bir uğrar Yol Motor'da hallederim herhalde işlerimi.

Yapabiliriz valla bir buluşma, feyzleniriz :p
Mesaj tarihi:
aktiftablet said:

.

wastyrx said:

insan özeniyor ya http://www.facebook.com/ordutexas/videos/1603784933210329/

Yardım etmek isteyen olursa https://www.indiegogo.com/projects/ordu-texas#/story




bu kaç senelik muhabbet ya hala çıkmamış mı


Çıkaramamışlar
Mesaj tarihi:
rektefiye değil de 24000 muhtemelen valf ayarıdır.

sağlam bir kaynağa dayanarak söylemedim aslında.

nerede kim ne zaman söyledi hatırlamıyorum bile ama "triumphlar 24000 e gelmeden satılıyor 24000 bakım masrafları korkunç" gibi birşey duymuştum.
Mesaj tarihi:
Detaylı valf temizliği yapıldığından İngilizler 400-500 pound ödemekten şikayet etmişler genel olarak, 8.000 değilse de 1.500-2.000 TL falan tutar herhalde yani bizdeki işçilik fiyatlarıyla. Oralara varacak kadar memnun olayım da katlanıcaz artık bir şekilde.
Mesaj tarihi:
street tripleda gözü olan biri olarak arayayım nedir dedim.

kullanıma bağlı olarak değişecek (buji, yağ, hava filtresi, lastik, balatalar vs) herşey dahil 3000-3500 arasındaymış. "sadece lastikler 1500 tl zaten" dendi.

abartılı rakamlar şehir efsanesi diye tepki veriyorlar. bahsettiğim gibi bir abartı söz konusu değilmiş.
Mesaj tarihi:
Quel-Thul said:

beyler ben şimdi 2008 model flan er6f/n alayım diyorum

bunun vergisi bakımı lastigi vs nasıl rakamlar olacak kullanan bilen var mı


yok mu kawasakici şöyle genel masrafı hakkında bi fikir lazım birisi cok fena gözümü korkuttu da
Mesaj tarihi:
Teşekkür ederim tekrardan tüm hayırlayanlara. :)

Abi lastik ve vergiyi internetten kolayca bulabilirsin, Kawasaki'ci olmak gerekmiyor.

Vergi dilimi 250cc ve 650cc'de sıçrama yapıyor, en ucuz 2. dilimde olur yani ER6, senede 220 TL civarı ödüyorlar sanırım. Model eskidikçe düşer. (Baktım şimdi, 4-6 yaş için 175 TL, 7-11 yaş için 112 TL yıllık mesela.)

Lastik de istediğin marka ve motorun lastik ölçüsüne göre değişiyor tabii ama ön+arka değiştirmek ortalama 1200 TL gibi tutar herhalde. Gün aşırı değiştirmediğin için motordan motora öyle motor seçimini etkileyecek bir lastik masrafı farkı çıkmaz.

Servis de sonuçta Japon markasının servisi, öyle alınmayıp kaçılacak kadar pahalı olmaz, ama ikinci eli dikkatli almak lazım tabii.

Özetle hevesin varsa al ama yaşlı motor olacağı için iyi incele, mümkünse daha iyi bilen biriyle git ya da tanıdık servisine göster.
Mesaj tarihi:
sıfır, 250cc civarı birşey yapayım diyorum.


kawasaki z250sl

ktm 200

mt125 düşünüyordum birde ama motor hacmine göre fiyatı çok yüksek gibi.Daha önceden 125cc lik motor kullandıgım için, beni tatmin etmeyecegini düşünüyorum.

(bu naked degil gerçi) yamaha r25

sunlardan herhangi birine sahip olup yada olmayıp yorum yapabilecek var mı?
Mesaj tarihi:
Black_Hand said:

sıfır, 250cc civarı birşey yapayım diyorum.


kawasaki z250sl

ktm 200

mt125 düşünüyordum birde ama motor hacmine göre fiyatı çok yüksek gibi.Daha önceden 125cc lik motor kullandıgım için, beni tatmin etmeyecegini düşünüyorum.

(bu naked degil gerçi) yamaha r25

sunlardan herhangi birine sahip olup yada olmayıp yorum yapabilecek var mı?


Çift silindir istiyorsan tek seçeneğin R25, tek silindir de olur diyorsan CBR250R'ı da listeye al.

İlk motorunsa sıfır almana gerek yok, ikinci el bir CBR al geç bence. Park halinde bile devirdiğin olacak sonuçta birkaç ay, yazık.

Yok ilk motorun değilse ve zevk için racing istiyorsan R25 çift silindiri ve biraz daha domalık pozisyonuyla daha keyifli bir racer, diğerleri giriş seviyesi olduğu için daha commuter bir oturuş tarzına sahip.
Mesaj tarihi:
ilk motoru diilmiş sanırım 125 lik kullanmış ya

ninja biraz ufak gibi, ama kawasaki almış olursun en azından. Yeşil felan şok şekil :p

Honda tabiki benim gönlümün 1 numarası, kırmızı cbr 250 r muhteşem görünüyor.

r25 iki silindir domalık

inazuma 250 naked ve giyinik versiyonu var, çok rahat bi alete benzio.

200 lük alma boşver, ktm felan. Ufacık motor o yaw benımkınden bıle kucuk.
Mesaj tarihi:
valla aea nın incelemesinde hile yapıp şekilsiz repsol hondayla kıyaslamıslardı.

Yani şunları bi koyalım
( tabi canlısınıda görmek lazım, fuarda cbr daha ıı gozukuodu net bı sekılde )

r25 daha fotojenık

http://www.rushlane.com/wp-content/uploads/2014/06/yamaha-r25-01.jpg
http://www.bikesrepublic.com/wp-content/uploads/R25_preview_013.jpg

http://nexgenbikes.com/site/wp-content/uploads/2014/09/R25_09.jpg?dfd254


http://motomalaya.net/blog/wp-content/uploads/2014/04/2014-cbr250r-red.jpg

http://bikeadvice.in/wp-content/uploads/2014/05/New-honda-cbr250r-millenium-red.jpg
Mesaj tarihi:
sevdiğim bir tarz değil ancak o segmentin en doğru motosikleti. 250ccde alınabilecek (tarz bağımsız) en iyi motosiklet muhtemelen.

[video]https://www.youtube.com/watch?v=dJR3EIM96MM?feature=oembed" width="459">



sese bak. 4 silindir sanki.
Mesaj tarihi:
Baggio said:

Teşekkür ederim, evet 3 silindir. Allahtan Fazer falan almamışım, azıcık trafiğe girdim alev geldi alttan bunda bile :)


3 silindir çok iyi diyorlar,4 ve 2 silindir maiknaların en iyi yönlerini alırmış 3 silindir li motorlar. Güle güle bin kazasız belasız ve HIRSIZLIĞA KARŞI MUHAKKAK ZİNCİRLE GEZ ABUS MARKA OLSUN VE BİR YERE ZİNCİRLE HER ZAMAN.

Motoru olan yakından tanıdığım 4 kişinin de motoru çalındı, biri buldu sonra. Bu motor hırsızlığı sanıldığından daha yaygın.
Mesaj tarihi:
Selamlar herkese,

Cbr250 ve 500r kullandıktan sonra bu sezon cbr650f ile buyuk hacimli motora geçiş yaptım. Rodaj bitti sayılır, onceki iki motordan sonra bu acayip keyifli geldi, daha önce motor kullanmamış hissi yaratıyormuş açıkçası :) Nihai motor olarak streetfighter kategorisinde geçen kawasaki z1000 düşünüyorum, acaba içinizde bu tarz motor kullanmış olan var mıdır? Var ise görüşlerini alabilir miyim? Çekiş kontrol ve güç modları mevcut degilmiş herhalde. İstanbulda şehir içi harici kullanmıyorum, boy 1.93 kilo 90. Yeni motor alan arkadaşlara hayırlı olsun, güvenli sürüşler herkese.
×
×
  • Yeni Oluştur...