BeIlow Mesaj tarihi: Aralık 16, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 16, 2013 Feedback gönderme zamanı geldi. O konu normal ilerlesin buraya feedbackleri yazalım gözden kaçmasın hiç biri. İngilizce yazılırsa feedbackler daha hızlı olur sanırım. (Ben uğraşamadım ingilizce yazmaya şimdi çok işim var :D) Benim görüşlerim : Mob olararak Moblar ayı dışında diğerleri çok hızlı. Bir kere agroladıktan sonra damage almadan kaçma ihtimalin yok. Onların hızına bir ayar verilmeli diye düşünüyorum. Alpha daha yeni moblar eklenecektir zaten ve para düşme olayı düzelecektir diye düşünüyorum çünkü ne kadar kalırsa o kadar çok ama belli bir maksimun parada kalması çok saçma. Random olursa en azından pve artar. Onun dışında yeni eklenecek moblarla daha çok item ve crafta yarayacak malzeme eklerlerse pve de zevkli hale gelir. Gathering Tüm gatherlar hep aynı yerde bunu değiştiremezler sanırım ama gatherları bölüm bölüm haritalara koymak sandboxı öldürüyor. Bence her bölümde her türden olabilir. Kimilerinde daha bol ama zorlu kimilerinde daha az ama kolay böylelikle tüm haritalar belli bir dolulukta olur. Yani Lakeshire da t5 t6 malzeme olursa azda olsa orayada yüksek maden arayan insan gelir. Yoksa belli bir yerden sonra oyun hep yukardaki maplerde geçicek ve yeni gelen oyuncular boş haritalarla karşılaşacak. Benim düşüncem budur. Crafting Alphada olmasına rağmen crafting zevkliydi ve güzeldi ama yapmaları gereken şeyler bu craftların ne istediği nasıl açılacağı daha belirli bir şekilde yapılabilir. Destiny de unlock lu bir şeye tıkladığında nasıl açacağını göremiyorsun çünkü buna çözüm bulunabilir. Bir diğer şey ise bazı setler questleri tamamlamadığın için kırmızı gözüküyor ve giyemiyorsun ve bu eşyaları nasıl giyeceğini göstereceğin quest yerine ulaşamıyorsun. Bunuda çözmeleri lazım. Onun dışında craftta bir sorun yok benim için. Durability ve repair zaten belli değişmeli. PvP suicide ve eşya kırma iptal edilmeli. PvP yi direk öldürüyor ve PvP zonelarda stat düşme olayı kalkmalı bence zaten haritada kırmızı gözüküyorsun ve stat eksisi çok büyük eksi pvp yi öldürüyor. İlk saldıran kişi her zaman dezavantajlı oluyor ve bu kötü bir şey. Target olayıda zor biraz onada el atılmalı. Harita Mini haritada sorun var belli değil ve geçtiğin yerin biraz üzerinde kalıyor hep harita onu düzeltmeliler. Bu çok önemli. Bölgelerde ki spawn da dengelenmeli ve ağaçlara el atmalılar çok büyükler ve etrafta dolaşımı engelliyor. Zone zone gezme olayını hiç sevmedim ama onu değiştirebilirlermi bilmiyorum ama belli bir ruhu öldürüyor. Guild zone Guild zone güzel bir düşünce ama pve bölgesinde ki claim yerlerine giriş serbest olmalı. PvP de ise şu anki gibi devam etmeli. Claim zoneları biraz daha büyük yapmalılar yada her yere bina koyabilmeliyiz alphada bile yer sıkıntısı çektik 3 yer aldık yine yetmedi. İçeriye bina koyulma sayısı artmalı. Evleri başkasının yıkma olayı kaldırılmalı ve evlerini belli eden bir şey olmalı en azından evin farklı bir renkte mini haritada gözükebilir. Sonra evleri bulamıyoruz. Birde Hangi klana ait olduğunu gösteren bir şey koyabilirler o zone bölgesine. Trophy arma gibi. Claim Para kısmı iyi ama claim bölgelerinin para olayı 6 saat olmamalı istersek topluca bir şekilde 5 günlük 6 günlükte ödeyebilmeliyiz. Her gün ödeme yerine toplu ödemede olmalı diye düşünüyorum ve ödeme saatleri değil gün gün olması daha mantıklı bence. Friend yapıp o claim e sokma eklenebilir belki böle değişik şeyler eklenebilir. Neler eklenebilir Yemek yapma eklenebilir veya balık tutma gibi şeyler eklenebilir. Statler herkesin 1000 canı şeklinde başlamamalı uo gibi belirli en yüksek stat olayı olmalı ve ona göre belirlenmeli. Manası, healtini kendisi ayarlamalı. Karavan eklenebilir bu oyuna. Silkroad gibi karavan çok güzel olur ve o karavanı koruyan insanlar şeklinde. Çoklu taşımalarda çok büyük işler yapar bu karavanlar. Claim bölgesinde ki evlerin kaydırılıp yıkılmadan yerinin değiştirilmesi. Yaptığın binanın t2 den t3 e upgrade imkanı. Tekrardan yeni bina yapmak zorunda kalmayalım. Daha çok büyü, zırh özelliği ve silahlara gem ekleyip veya armorlara daha güçlü yapabilme özelliği. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
imamizer Mesaj tarihi: Aralık 16, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 16, 2013 diğer konuya yazdıklarımı derleyip buraya da yazayım; HARİTA tek derdim o rezil map. geri kalanı idare eder, düzeltilir, geliştirilir. zone zone loadingi de kabul edebilirim ama o harita tasarımlarının koridor koridor olması onunla da kalmayıp bazı yerlerde puzzle gibi geçit aranması ne yaparlarsa yapsınlar kabul edilebilecek birşey değil. acilen onu düzeltip oyuncuya serbestlik vermeleri gerekiyor. tranparacy gelecektir muhtemelen ama 2. olarak ağaçlar kesinlikle küçülmeli. neredeyse 20 adam boyu ağaçlar arasında oynanmıyor oyun. transparacy olsa bile abartı büyükler bana kalırsa, kaldıki tasarımda bunların arası daha çok açılmalı, ormanda gezebilelim, koşabilelim yani. şu haliyle mümkün değil. haritalara bi de tema lazım. regionlarda tema yok. biri karlı olsun, diğeri çöl olsun, diğeri sonbahar teması, öbürü küller lavlar falan. olsun yani bi şeyler. ARAYÜZ allah aşkına ceplerinden para veriyorlarmış gibi o banka ve tent stash kapasitesi nedir ya. şaka gibi resmen. artması lazım. name tagler isteğe göre kapatılabilmeli. karambolde yazılardan hiçbirşey göremiyorsun resmen. chat penceresinin arkaplanının saydamlığı isteğe göre ayarlanabilmeli. chat penceresine ayrı bi sekme olarak bile olsa combatlog eklenmeli. destiny daha bilgilendirici ve daha okunur hale getirilmeli. şu hali çok karambol ve anlaşılmıyor. abilitylere kısa yol tuşu atanabilmeli. GATHERING/CRAFT/DURABILITY son olarak oyunda gather/consume ayarı çok dandik. silahın zırhın durabilitysinin 2-3 mobda yalan olması bir yana diktiğin binaları kullandıkça tamir etmen gerekiyor ve tamir etmek için ciddi efor sarfetmek gerek. yani oyunda %80 oranında gather+craft yapmak zorunda kalıyorsun. oyun içi düzgün bi market sistemi gelirse savaşıp parayla gear alma kısmı olursa daha iyi olur. 1 saat aksiyon için 2 saat gather+craft+oraya buraya yol koşma gerçekten bayıyor. pvp'nin kapalı olduğu yerlerde bana kalırsa t1 dışında kaynak olmamalı. hiç riske girmeden pvp nin kapalı olduğu alanlarda t3 gear çekilebiliyor şu haliyle. PVP name tagler kapatılabilmeli. eşya silme olayına çözüm bulunmalı. zone değiştirmeye cd konmalı. gir çık gir çık yaparak kombattan kaçmak engellenmeli. zırh türlerine belirli sınıflara özel bonuslar eklenmeli. yani okçu için deri zirh daha kullanılır olmalı veya büyücü için cloth set. şu haliyle büyücü bile olsan plate set daha avantajlı. mesela cloth zirhlarda ability olarak mana/energy hot eklenebilir, spell damage inc. eklenebilir vs. aynı şekilde deri için de birşeyler düşünülmeli. NELER EKLENEBİLİR düzgün bi travel sistemi lazım. binek olur, recall olur uo gibi ama bi şey lazım. koyarlar büyük ihtimalle ama umarım işlevsel kullanışlı bişey olur. criminal sistemi bu haliyle hiç kullanışlı değil. debuff pk yapmayı önlüyor. tamam suç işlemenin bi caydırıcılığı olması lazım ama şu haliyle eşit gearla kimseyi kesemiyorsun debuff yüzünden. hatta ben t2 gearla t3 gearlı adamı kestim debuff saolsun. ah gibi oyuncular arası ticareti kolaylaştıracak ve oyun parasını daha işlevsel hale getirecek birşeyler lazım. herkes craft+gather yapmak zorunda olmamalı. savaşarak karakter geliştirip o paraylada eşya satın alabilmeli insanlar. guild için vergi sistemi gelmeli. o kadar claim parası oyuncuların insafına bırakılmamalı. her lootdan %x değerinde bi vergi belirlersin kasa kendiliğinden dolar. zaten o claim parası da düşmeli ama sanıyorum ekonomiye ayar çekerken düzenlerler tekrar. claim edilmiş alanlar için geçilmez duvarlar yerine savunma binası olması olayı çok ama çooook daha zevkli hale getirir. ama sanmıyorum koyacaklarını. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
dreagloth Mesaj tarihi: Aralık 16, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 16, 2013 Konuştuk bunu konu içinde, ingilizce yazın feedback lerinizi ben direk dev lere göndereceğim. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
arcane Mesaj tarihi: Aralık 16, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 16, 2013 HARİTA ancak yeni zone eklenirse onlar bir umut. ARAYÜZ kapasite trink para ile artar. scroll barlar, erişim zorluğu falan aynen kalır multiplatform yüzünden GATHERING/CRAFT/DURABILITY en iyi ihtimal combatta durability düşüşünü azaltırlar. onun dışında muhtemelen sadece yeni itemlar gelir PVP eşya silmeye çözüm gelmez. safe zoneda player lootlamak kalkar. NELER EKLENEBİLİR herşey eklenebilir sonuçta alfa. en önemlisi navigation, arayüz ve kontroller. onlara el atmaları lazım. kontroller mutlaka düzelir. arayüz belki düzelir. navigation anca yeni zonelarla düzelebilir ---- şahsen ben birşey istemiyorum. şu an oyunu birşey istenilecek aşamada bulmuyorum. önce bir betasını yaşasın, o zaman bakarız adamların kapasitesi ne. ona göre tavsiye veririz sdfsdf. hani illaki birşey diyeceksem housingi değiştirsinler, parselleme odaklı olmasın. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
calvaria Mesaj tarihi: Aralık 16, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 16, 2013 Binalar upgrade seklinde olsa yenisini yapmak yerine daha iyi olur, agaclari azaltip kucultmeleride guzel olur Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Certhas Mesaj tarihi: Aralık 16, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 16, 2013 iron nodelarının daha anlaşılabilir olması gerekiyor. içi dolumu, boşmu anlaması zor. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
bingildak Mesaj tarihi: Aralık 16, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 16, 2013 1 er cümle gibi değil de toplu toplu genel feedback yazarsanız arkadaşlar bir araya getirip düzenlemesi daha kolay olur daha bunları ingilizceye çevireceğiz Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Kanuni Mesaj tarihi: Aralık 16, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 16, 2013 Copy paste google translate.. Done Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
bingildak Mesaj tarihi: Aralık 16, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 16, 2013 arcane said: PVP eşya silmeye çözüm gelmez. safe zoneda player lootlamak kalkar. abi neye dayanarak şöyle iddialarda bulunuyorsunuz ben sizi anlamıyorum cidden, görende herkes developer sanır forumda. çözüm geliyor bu konuda, forum linkini attım zaten. çözümü son derece basit bir mevzu. bunu çözmeyen adam pvp oyunu yapmasın zaten bir zahmet. ps. bir de tartışma/yorum boyutundaki şeylere diğer başlıktan devam edelim de burada bir de onları ayıklamakla uğraşmayalım. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
arcane Mesaj tarihi: Aralık 16, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 16, 2013 Certhas said: iron nodelarının daha anlaşılabilir olması gerekiyor. içi dolumu, boşmu anlaması zor. doldukça üzerinde yatay, siyah bir çizgi oluşuyor. bir de zigzag çizgi var, ona bakmayacaksın. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
-Deno- Mesaj tarihi: Aralık 16, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 16, 2013 Mob olararak harika Gathering geliştirilebilir Crafting zevkli ama çok eksiği var PvP sıkıcı Harita büyük Guild zone bir swg değil Claim bu ne Neler eklenebilir hiçbir şey eklenemez Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
arcane Mesaj tarihi: Aralık 16, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 16, 2013 engin oyun bilgime, mmorpg geçmişime. educated guess hesabı işte. ilk kez mi forum okuyorsun bingildak sdfsd. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
bingildak Mesaj tarihi: Aralık 16, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 16, 2013 tamam abi yapılabilir, yapılamaz noktasını biz işi profesyonellerine bırakalım. biz tavsiye etme noktasında üzerimize düşeni yapalım, konudan sapmayalım. map konusunda da tavsiyem saçma artık değişmez diye düşünmeyin. sonuçta oyunda 80 küsür tane zone olması planlanıyor. şu an büyük ihtima 6-7 tanesi tasarlandı (şehir olan ve oynadıklarımız). diğerlerinde sizin tavsiye ettiğiniz tarz bir world design'a yönlenebilirler. var olanları değiştirmeseler bile. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Mortis Mesaj tarihi: Aralık 16, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 16, 2013 aynen ya map konusunda da katılıyorum herifler 4 tane zone yapmışlar en az bir 20 tane daha yapacaklardır en kötü dier zoneları bu şekilde yaparlar. bi zaten o 3D level design programlarında o o zemini mouse ile kenarından tutup yukarı çkemeye bakar düzeleştirmek hehehe gerçek bir game developerım. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Seru Mesaj tarihi: Aralık 16, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 16, 2013 deno'nun feedbacklerinden sonra kimsenin birşey ekleyebileceğini sanmıyorum. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
miyaw33 Mesaj tarihi: Aralık 17, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 17, 2013 Map: Yol bulana kadar kafayı yiyor insan,hele tablette oynanırken kesinlikle görünmüyor, ağaçların oyuncunun görüşünü sınırlaması engel için ya ufaltsinlar yada seffaflassin oyuncu oradayken.zindanlarin haritaları çok ufak, girip 10 dakika sürmeden bitiyor, respawn süresi çok uzun zindanda Pvp: Herkes demir Zırh giyiyor, sınıfa özel bonus gelmeli. Tam savaşın ortasında adam soyunuyor bu engellenmeli. Varmı bilmiyorum ama haritada bizden birileri yardıma ihtiyaç duyduğunda yerini belirtebilmeli. Tier 1 kalkan tier2 kalkandan daha güçlü, durability ler arasında fark yok.Gene göremedim ama azda olsa vuruslara crit olsa güzel olurdu, suan çok stabil savaslar Craft sistemi: Destiny ekranını mutlaka sadelestirmeleri lazım, ne Nerede bulunmuyor.birde aynı şeyleri tekrar isteme hatası var, Misal x Item için 5 prayer book istiyor yapıyorsun,hemen sonra hiç alakasız bir Item için 5 prayer book daha istiyor. Travel :buna çözüm bulamazlarsa oyun ölü doğar,çadırda ki bir malzemeyi almak için yarım saat gitgel tüm zevki kaçırıyor. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
totemic Mesaj tarihi: Aralık 17, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 17, 2013 kusura bakmayın yeto ingilizcem oldugu için türkçe yazıcam. Bir babayiit butun bu feedbackleri toparlayıp genel ingilizce feedback yazarsa eminim devlerde memnun olacaktır. MAP ANNEN olarak pvp yaparken bir an kendimi League of Legends oynuyormuş gibi hissettim. Koridor koridor olması insanı sıkıyor. Harita oyuncuya hiçbir serbestlik vermiyor. İlk girdiğimde ANNEN'in yerini buluncaya kadar en az 30 dakika dolaştım. Yeri görüyordum ama ulaşamıyordum. GATHERING T1 matleri bulması çok kolay ancak T2 ile T3 arasında aşırı dengesizlik var. T3 matlerı daha kolay bulunabiliyor. Mesela T2 set için mat toplarken bir baktım T3 matlerini daha çok bulmuşum. Buna bir denge getirmeleri lazım. CRAFTING Bence oyunun en eğlenceli kısmı. Craft için istenen matlerin birbirleriyle olan bağlantıları çok güzel ayarlanmış. Orak, çekiç, balta yapmak bunların da her önüne gelen ağacı, taşı kesememesi çok iyi düşünülmüş. Başka oyunlarda level 1 bölgesinde aldığınız kazmayı level 90 bölgesinde bile kullanmak çok saçma gelir bana hep.. Bence tek problem craft ettiğiniz itemlerin durabiltylerinin çok az olması. iki mobla kapıştığınızda hemen sarıya dönüyor.. belki de bu özellikle düşünülmüştür oyuncuları daha çok craftinge yöneltmek için ama bazen can sıkıcı olabiliyor. PVP Full loot; bence oyunun en ilgi çekici özelliği bu. beni de oyuna çeken yegane şey.. ancak buyuk guildlerin olduğu yerde tek tabanca takılmak imkansız bir hal alıyor. Casual veya tek takılmak isteyen oyuncular sanırım bu sorunu store'dan gold/mat gibi şeyler alarak aşıcak. BUG Oynadığım zaman zarfında herhangi bir buga rastlayamadım ama ANNEN'den arkadaşlarımız itemlerinin kaybolduğunu söylediler. Alpha bir oyuna göre çok çok iyi bir durumda bence. GENEL Ben bu oyunu çıkınca oynar mıyım? Kesinlikle evet! ios'ta denemedim ama sanırım baya vakit geçirebilecek çok güzel bir oyun bizleri bekliyor. DEVlere de teşekkür ederim paticik cominiti adına bizi alpha için davet ettikleri için Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
axedice Mesaj tarihi: Aralık 17, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 17, 2013 Mortis said: bi zaten o 3D level design programlarında o o zemini mouse ile kenarından tutup yukarı çkemeye bakar düzeleştirmek http://franklymydearnikki.files.wordpress.com/2013/04/magical.gif Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Mehanix Mesaj tarihi: Aralık 17, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 17, 2013 +larını yazmaya grk yok bence direk -leri yazacagım... -skill kullanımı cok zayıf: armorun karaktere özellik vermesi çok mantıksız -karmaışık harita sistemi: gereksiz tepelikler oynanabilirligi etkiliyor -resourceların aynı alanlarda çıkması: oyunda endgame de herkes bu noktaları farmlar hale gelecek buyuk balık kucuk balıgı fena yiyecek -haritanın buyuklugu ve ulaşım zorlugu: seyehat cidden gereksiz vakit alıyor özellikle agırlaştırma sistemi varken iyice zor bir duruma geliyor 5 zone nun oldugu mapte bilr sıkıntı yaşandı -minimap sorunu: minimap kullanışlı deil takım arkadaşlarımızı bile net goremiyoruz minimapteki guild uyelerini ve fried listendekileri ayrı renkte gorulmesi ve daha net gorulmesi lazm... -İtem durability ve tamir: t1 seti 2 yaratık oldururken parcalanıyor t2 ve t3 ler de bunun gibi olmasada onlarda cabuk eriyor,tamir sistemi çok kötü kesinlikle değişmesi gerekiyor. -player killer olmak: - penalty -%50 cok acımasız bir debuff saçma bir sistem 10 kişi 1 adamı kesiyorsunuz herkese - alıyor sonra 5,6 kişilik bir raid rahatça sizi alabiliyor... şimdilik bunlar ama daha zamanları var hepsini çözebilirler.. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Esh Mesaj tarihi: Aralık 17, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 17, 2013 resource farmlamak şöyle. bekle başında 1 flax cıksın. Evet herkesin yaptığı buydu. ama mantıksız. cunku dungeon a gir full materyal cıkıyo 8/8 11/11 gibi. ya da elite mob kes, yanındaki materyaller yine dokunulmamış oluyo. oyun sadece craft yaparak ilerlersen cok uzuyor. mecbur mob kese kese resource farmlaman lazım. 3 günde toplayacağın materyali yarım saatte cıkarabilirsin bu şekilde. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Kanuni Mesaj tarihi: Aralık 18, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 18, 2013 survey fertigledim. sizde fertigleyin. maile gelmis olmasi lazim. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
BeIlow Mesaj tarihi: Aralık 18, 2013 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 18, 2013 Aynen surveyleri fertigleyelim. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
miyaw33 Mesaj tarihi: Aralık 18, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 18, 2013 Adamlar surveyde bu başlıkta konuşulan herseyi sormuşlar. En azindan dikkate almışlar, güzel sorular Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
imamizer Mesaj tarihi: Aralık 18, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 18, 2013 abi haritayı ozellikle belirtin ya. ona bi el atsınlar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Ren Mesaj tarihi: Aralık 18, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 18, 2013 surweyde millet telefonunda oynarken, ben low spec pcimde oynayamadım diye ağladım. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar