Tori Mesaj tarihi: Eylül 14, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 14, 2013 Bütün skiller değiştirilmiş abi, bildiğin overhaul yapıyorlar, sonunda. Ben de umutlandım. Ki beta değil alpha build, 100 kere daha değişecek. Sadece şeyden eminim ben, crusader ilk major patch'e kadar net OP olucak, blizzard'ın huy haline gelmiş pazarlama taktiğidir yeni gelen şeyin albenisine tavan yaptırmak. Wowda death knight, monk; starcraft2de widow mine, yıllar önce wc3e frozen thronela gelen o yeni night elf ünitesi falan sfdsfd. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
zaidral Mesaj tarihi: Eylül 14, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 14, 2013 barbar bitmis. http://teamcoco.com/video/69699/diablo-iii-has-some-pretty-weird-voiceover-work Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Monthius Mesaj tarihi: Eylül 15, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 15, 2013 Müzikler de sızmış, baya bir Diablo II vibe var müziklerde de: http://www.youtube.com/playlist?list=PLBXxOvpK9Fsolj8_6q6p2jS170yvZXewg Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sparkcaster Mesaj tarihi: Eylül 15, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 15, 2013 en geç mayıs gibi çıksa madem. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Selamisahin Mesaj tarihi: Eylül 15, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 15, 2013 Mayısa kadar çıkar. 8-9 aylık bir süre. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
goldbären Mesaj tarihi: Eylül 15, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 15, 2013 barbar bitmiş eyvah İMDAT Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Tori Mesaj tarihi: Eylül 15, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 15, 2013 http://i.imgur.com/dOW84Yc.jpg Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Kaliko Mesaj tarihi: Eylül 15, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 15, 2013 Horadric.ru virali. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sam Mesaj tarihi: Eylül 15, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 15, 2013 zaidral said: barbar bitmis. http://teamcoco.com/video/69699/diablo-iii-has-some-pretty-weird-voiceover-work roll koydu adamlar şu oyuna şaka gibi lmao, conan ne kadar dalga geçse azdır. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Dworgian Mesaj tarihi: Eylül 16, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 16, 2013 biri şu değişim ekleme vs herşeyi copy paste yapsa koysa ya? okusam böyle uzun uzun Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Tori Mesaj tarihi: Eylül 16, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 16, 2013 http://www.diablofans.com/news/2022-legendary-build-changers-travis-day-on-paragon-20-travis-day-on-paragon-in-ladder-lylirra-on-datamining/ Derlenip toplanmış hali. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Dworgian Mesaj tarihi: Eylül 17, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 17, 2013 işte ben gaming sitesi açamadığım için işyerinde. ondan Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Edriel Mesaj tarihi: Eylül 27, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 27, 2013 oh be sonunda crit ve crit dmg için cap bu oyun kesinlikle adam olcak Ulan harbi helal olsun şu jay wilson ib.sinin yerine gelen adama şunların üstüne daha da bi ton şey eklenir ah rmahta gidiyor ciddi ciddi senelerce oynanabilir artık oyun bu item affixlerle yeni sistemlerle loot run vs gibi end game content te cabası releasetrn sonra güzel patchlerle de desteklerle off oldu oldu sonunda oyun Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Kaliko Mesaj tarihi: Eylül 27, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 27, 2013 Iyi de zaten ikisi icinde cap var? %450 uzerine cikmiyor crit dmg. Yoksa yanlis mi biliyorum? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Selamisahin Mesaj tarihi: Eylül 27, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 27, 2013 450 falan hiç bir şey. 650-700 üstü çıkabiliyor. İyi olmuş cap getirmeleri. Gerçekten RoS ile oyun iyice düzeliyor ya. diablofans.com'un yeni data mining'i şöyle: http://www.diablofans.com/news/2052-new-datamined-patch-class-changes-passive-effects-character-slots-stat-caps-quests-and-much-more/ O unique yüzükler, class değişimleri falan bayağı iyi. Çalışıyorlar. Bravo Josh Masquera. Ah şu skill olayını da eskisi gibi tree haline getirseler bir de. Çok zor da değildir Blizz için; WoW'da tree'den tabloya nasıl geçtiysek bunda da tam tersi olabilir. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Aluriel Mesaj tarihi: Eylül 29, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 29, 2013 runeword getirirlerse başlarım yeniden belki Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Tori Mesaj tarihi: Ekim 19, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 19, 2013 said: Introducing: Design a Legendary http://bnetcmsus-a.akamaihd.net/cms/blog_header/6C5LKJLWHMO51382063379057.jpg Have you ever wondered what kind of sweat, tears, and ritual sacrifice goes into designing a Legendary item in Diablo III? Or perhaps even entertained the idea of creating a Legendary of your own? Well, hang on to your hauberks, Sanctuary, and ready your anvils. It’s time to get crafty. The "Design a Legendary" Project Inspired by the many passionate discussions we've seen about itemization (particularly Legendary itemization) in Diablo III, we wanted to take some time to expand on our evolving design philosophies and practices, as well as reiterate our goals for Legendaries in Reaper of Souls. As we started to put our pens to the proverbial paper, though, we had an epiphany: "Hey, instead of just telling players about item design, why not actually show them?" And so the Design a Legendary project was born. So, How's It Work? Over the next few months, we'll take you through the all the different design stages behind bringing a single Legendary item to life, from concept to creation to iteration, all the way through animation and implementation. We'll chat with each developer involved and share progress updates along the way, giving you a unique behind-the-scenes look at what goes into making a Legendary item that looks epic, feels epic, and fits within the larger network of hero skills, monster tuning, and overall game balance. Pretty sweet, huh? But wait -- that’s only one part of this project! (Oh snap.) Tell Us More, Lylirra! We'll also be involving you, our awesome community, in various parts of the design process. Leading up to release of Reaper of Souls, you'll have the opportunity to not only weigh in, but actually help guide development on a Legendary item that will be implemented and playable. We'll be holding global community votes, hosting podcasts, soliciting ideas, and even running a contest or two to ensure that this is truly a worldwide, player-driven initiative. The result? We hope this activity will help give players a better understanding of everything that goes into item design, as well as wind up being something that's both fun and uniquely interactive. Also, once everything is said and done, there will be a Legendary item in the game that you had a hand in making. How cool is that?! We'll be kicking off the first stage of this project next week, so stay tuned to diablo3.com and get ready to Design a Legendary! Hep güzel hareketler bunlar, bakalım blizzconda neler çıkcak. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Kaliko Mesaj tarihi: Ekim 19, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 19, 2013 Item reforge iste. Oyunun basindan beri olmasi gereken sey. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Tori Mesaj tarihi: Ekim 25, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 25, 2013 Mystic için /v/de falan ne goth artlar vardı, keçiörende oturan random fazla kilolu menapozlu bir teyzeyi model almış herifler. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sam Mesaj tarihi: Ekim 26, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 26, 2013 ahah harbi öyle. aslında daha ziyade roman falcı bacı. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Selamisahin Mesaj tarihi: Ekim 30, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 30, 2013 http://us.battle.net/d3/en/blog/11345421/reaper-of-souls-first-look-westmarch-level-design-10-30-2013 Valla Blizz götü doğrultmaya çalışıyor Diablo konusunda. Çogzel gözüküyor gidiş şimdilik. Looting 2.0 (itemizasyon) da istenilen gibi olursa yan gel yat. Aferin lan josh mosqueira. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
pattisliborek Mesaj tarihi: Ekim 31, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 31, 2013 Adria http://www.diablofans.com/uploads/gallery/album_1609/gallery_47244_1609_176000.jpg Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Kaliko Mesaj tarihi: Kasım 4, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 4, 2013 Sanirim kanatlariyla savasacak. Ne garip cizmisler? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Suark Mesaj tarihi: Kasım 4, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 4, 2013 valla skill olayı bence kalsın böle, çok güzel, sıkıldıkça değiştiriosun farklı build için "0" dan karakter kasmana gerek kalmıyor, casual friendly yani. item olayı değişse, o da şu : legendary kask düşmüştü normalde, nightmare da düşen maviler ondan iyi. haliyle, public game falan oynarken özellikle, mavi düşünce yere bakmıyorum, sarı düşünce "pfff genemi sarı sağ tıkliyimde takayım, gerçi zaten 2 level sonra değiştiriecm" kafası var. itemların ağırlığı yok yani. keşke daha az düşseler keşke daha etkili olsalar bide DMG dan başka stata bakmıorm hiç sdsf Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
knox Mesaj tarihi: Kasım 7, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 7, 2013 [video]https://www.youtube.com/watch?v=i4waI8SXopc&?feature=oembed" width="459"> Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar