Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Reaper of Souls / Genel Başlık - 1


Kanuni

Öne çıkan mesajlar

Bütün skiller değiştirilmiş abi, bildiğin overhaul yapıyorlar, sonunda. Ben de umutlandım. Ki beta değil alpha build, 100 kere daha değişecek.

Sadece şeyden eminim ben, crusader ilk major patch'e kadar net OP olucak, blizzard'ın huy haline gelmiş pazarlama taktiğidir yeni gelen şeyin albenisine tavan yaptırmak. Wowda death knight, monk; starcraft2de widow mine, yıllar önce wc3e frozen thronela gelen o yeni night elf ünitesi falan sfdsfd.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

  • 2 hafta sonra ...
oh be sonunda crit ve crit dmg için cap
bu oyun kesinlikle adam olcak

Ulan harbi helal olsun şu jay wilson ib.sinin yerine gelen adama şunların üstüne daha da bi ton şey eklenir ah rmahta gidiyor ciddi ciddi senelerce oynanabilir artık oyun bu item affixlerle yeni sistemlerle loot run vs gibi end game content te cabası releasetrn sonra güzel patchlerle de desteklerle off oldu oldu sonunda oyun
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

450 falan hiç bir şey. 650-700 üstü çıkabiliyor. İyi olmuş cap getirmeleri. Gerçekten RoS ile oyun iyice düzeliyor ya. diablofans.com'un yeni data mining'i şöyle:

http://www.diablofans.com/news/2052-new-datamined-patch-class-changes-passive-effects-character-slots-stat-caps-quests-and-much-more/

O unique yüzükler, class değişimleri falan bayağı iyi. Çalışıyorlar. Bravo Josh Masquera. Ah şu skill olayını da eskisi gibi tree haline getirseler bir de. Çok zor da değildir Blizz için; WoW'da tree'den tabloya nasıl geçtiysek bunda da tam tersi olabilir.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

  • 3 hafta sonra ...
said:
Introducing: Design a Legendary

http://bnetcmsus-a.akamaihd.net/cms/blog_header/6C5LKJLWHMO51382063379057.jpg

Have you ever wondered what kind of sweat, tears, and ritual sacrifice goes into designing a Legendary item in Diablo III? Or perhaps even entertained the idea of creating a Legendary of your own?

Well, hang on to your hauberks, Sanctuary, and ready your anvils. It’s time to get crafty.
The "Design a Legendary" Project

Inspired by the many passionate discussions we've seen about itemization (particularly Legendary itemization) in Diablo III, we wanted to take some time to expand on our evolving design philosophies and practices, as well as reiterate our goals for Legendaries in Reaper of Souls.

As we started to put our pens to the proverbial paper, though, we had an epiphany: "Hey, instead of just telling players about item design, why not actually show them?"

And so the Design a Legendary project was born.
So, How's It Work?

Over the next few months, we'll take you through the all the different design stages behind bringing a single Legendary item to life, from concept to creation to iteration, all the way through animation and implementation. We'll chat with each developer involved and share progress updates along the way, giving you a unique behind-the-scenes look at what goes into making a Legendary item that looks epic, feels epic, and fits within the larger network of hero skills, monster tuning, and overall game balance.

Pretty sweet, huh?

But wait -- that’s only one part of this project! (Oh snap.)
Tell Us More, Lylirra!

We'll also be involving you, our awesome community, in various parts of the design process. Leading up to release of Reaper of Souls, you'll have the opportunity to not only weigh in, but actually help guide development on a Legendary item that will be implemented and playable. We'll be holding global community votes, hosting podcasts, soliciting ideas, and even running a contest or two to ensure that this is truly a worldwide, player-driven initiative.

The result? We hope this activity will help give players a better understanding of everything that goes into item design, as well as wind up being something that's both fun and uniquely interactive. Also, once everything is said and done, there will be a Legendary item in the game that you had a hand in making. How cool is that?!

We'll be kicking off the first stage of this project next week, so stay tuned to diablo3.com and get ready to Design a Legendary!


Hep güzel hareketler bunlar, bakalım blizzconda neler çıkcak.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

valla skill olayı bence kalsın böle, çok güzel, sıkıldıkça değiştiriosun
farklı build için "0" dan karakter kasmana gerek kalmıyor, casual friendly yani.

item olayı değişse, o da şu :
legendary kask düşmüştü normalde, nightmare da düşen maviler ondan iyi.

haliyle, public game falan oynarken özellikle, mavi düşünce yere bakmıyorum, sarı düşünce "pfff genemi sarı sağ tıkliyimde takayım, gerçi zaten 2 level sonra değiştiriecm" kafası var.

itemların ağırlığı yok yani.
keşke daha az düşseler keşke daha etkili olsalar

bide DMG dan başka stata bakmıorm hiç sdsf
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...