moriarty Mesaj tarihi: Temmuz 26, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 26, 2013 Onu demeye getiriyodum işte Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
fenn Mesaj tarihi: Temmuz 26, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 26, 2013 Kask takılmamalı demedim zaten kask ruhumu daraltıyor. Bundan dolayı da motor kullanmıyorum zaten. Bisiklette de takılsa iyi olur ama insanın içinde var bi eşeklik Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
mani Mesaj tarihi: Temmuz 26, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 26, 2013 motorlar arabalardan daha fazla kural ihlali yapıyor. Oh motor nekadar rahat, akıp gidiyor dediğiniz adamlar arabaların aralarından giden tipler. Yok öyle bir şerit. Trafik duruyorsa sen de duracaksın şeritte bukadar basit. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sorieno Mesaj tarihi: Temmuz 26, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 26, 2013 27 yaşında hala bisiklet pinmeyi bilmeyip çok pis bisiklete özenen biri olarak napayım bu ortamda? Hiç bulaşmayıp bir de bu ülkenin yeni bir manyak yüzüyle tanışmayayım mı yoksa üç tekerli bisiklet alıp sonra BMX'e geçerek arkasına iki ufak teker taktırarak mı yola çıkayım? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
PrudenT Mesaj tarihi: Temmuz 26, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 26, 2013 mani said: motorlar arabalardan daha fazla kural ihlali yapıyor. Oh motor nekadar rahat, akıp gidiyor dediğiniz adamlar arabaların aralarından giden tipler. Yok öyle bir şerit. Trafik duruyorsa sen de duracaksın şeritte bukadar basit. ya motorun olsa kesin öyle yaparsın Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Suark Mesaj tarihi: Temmuz 26, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 26, 2013 valla nette "şerit arası gıtmek guvenlıdır" temalı bır suru vıdyo var haklılarda öte yandan, motorluların bazı seylerı bılmesı lazım sorumluluk onlarda cunku Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Laurelin Mesaj tarihi: Temmuz 26, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 26, 2013 fenn said: Bisiklete bazen kas gücü yetmiyor motor aradığı oluyor insanın ama onunda araba gibi vergisi şusu busu var ve araba olunca motora gereksinim yok gibi. Bisiklette amaç özgürce yaya yolu, kara yolu demeden gitmek ama tabi otoban gibi, trafiğin su gibi aktığı yerler istisna Elektrikli bisikletle var, yokus vs icin takviye alabiliosun motordan onun disinda duz bisiklet iste Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
mani Mesaj tarihi: Temmuz 26, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 26, 2013 şerit arası gitmek güvenli değil. şeritin içinde lastik izi takip etmek güvenlidir motorlular için. Benim motorum olsa ben de kurallara uymasam yanlış olur tartışılacak birşey değil. Büyük ihtimalle de uymam zaten kurallara ama bu yanlışın örnek teşkil edeceği anlamına gelmiyor. Kurallar vardır ve kuralları koyanlar yaptırım uygulamak zorundadır. Türkiye'de düzen olmadığı için trafik böyle. İnsanlar kurallara riayet etmiyor, kimsenin umurunda değil. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Suark Mesaj tarihi: Temmuz 26, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 26, 2013 sabah ataşehir belediye başkanına hem tweet hem mail atmıştım, Carrefour otoparkının içinde kapalı bi bisiklet parkı çok güzel olur, oraya kadar bisikletle gelir oradan sonra toplu taşıma kullanırız diye. Aradılar, büyükşehir belediyenin ana arterlerle ilgilendiğini söylediler. Benim için beyaz masada istek açtıklarını, istek numarasını bildirip teşekkür ettiler. vay be Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
moriarty Mesaj tarihi: Temmuz 26, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 26, 2013 rüya gibiymiş Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Suark Mesaj tarihi: Temmuz 26, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 26, 2013 mani said: şerit arası gitmek güvenli değil. şeritin içinde lastik izi takip etmek güvenlidir motorlular için. Benim motorum olsa ben de kurallara uymasam yanlış olur tartışılacak birşey değil. Büyük ihtimalle de uymam zaten kurallara ama bu yanlışın örnek teşkil edeceği anlamına gelmiyor. Kurallar vardır ve kuralları koyanlar yaptırım uygulamak zorundadır. Türkiye'de düzen olmadığı için trafik böyle. İnsanlar kurallara riayet etmiyor, kimsenin umurunda değil. bisürü vidyo var böle http://www.youtube.com/watch?v=JNGD9AAIfFU adamlar kendi yerlerinde yasak ve ceza kesıolar dıe guvenlıklerının tehtıd edıldıklerını soluolar Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
mani Mesaj tarihi: Temmuz 26, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 26, 2013 http://en.wikipedia.org/wiki/Lane_splitting said: In general, lane splitting by motorcycles is legal in parts of Europe, Japan, and several other countries. In most US states, lane splitting is illegal with one notable exception being California. Additionally, the legal restrictions for lane splitting in each US state for motorcycles generally apply to bicycles as well.[7] However, in some states such as Nebraska and Utah, lane splitting is prohibited specifically and only for motorcycles and is therefore legal for bicycles said: Lane splitting is controversial in the United States,[19][20][21][22] and is sometimes an issue in other countries. Questions are debated as to whether or not it is legal, whether or not it should be legal, and whether or not it should be practiced regardless of legality. Bills to legalize lane splitting have been introduced in state legislatures around the US over the last twenty years but so far none has been enacted. neyse daha birçok açıklama var "lane splitting" ile ilgili. Sonuçta lane splitting güvenli değil. Bunu savunanların tek argümanı "ama ben güvenli kullanıyorum/güvenli yapıyorum bu işi" dir ve bu geçersiz bir argüman. Ben de 160 la giderken gayet güvenli gidiyorum arabamla ama bu hız sınırının max 120 olduğu otoyollarda 160 ile gitmenin yasal olduğu anlamına gelmiyor. Hele hele duran trafikte şeritlerin arasından giden bir motorlu ciddi tehlike oluşturuyor. Zira duran trafikte şerit değiştirmek gayet olağan bir durumken nereden geldiği belli olmayan bir motorlu aracın altında kalabilir, yol kenarına sıkışabilir. Araçların aynalarına çarpmaları ve araçlara sürtmeleri de cabası. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Suark Mesaj tarihi: Temmuz 26, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 26, 2013 abi işte motorlunun dikkat ediyo olması lazım, mesela kamyon çıkış saatinde temde araba kullanıosan, kamyonlara sen dikkat edersin onlar sana değil. neden? çünkü kaza yaparsan olan sana olurda ondan heh. orta şeritten gitmeyen motora arkadaki arabanın fren anında toslama ihtimali çok yüksek gelio bana. yani daha kullanamadım ama, şerit olayını kullanıcam, pek sakat geliyor bana hele hele tr de. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
walkman Mesaj tarihi: Temmuz 26, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 26, 2013 lane splittingin şöyle bir sıkıntısı vardır. yüksek hız olmasına gerek yok ancak trafiğin seyrine göre yavaş olunmadığı durumlarda sağ ya da soldaki şeritten bulunduğunuz şeride doğru yapılan manevralarda lane splitting yapan ve uzakta kalan arkadaşın hayatı genellikle tehlikeye atılır. zira domino etkisi görülür. ülkemizde 4 tekerlilerin bile şerit kullanımında problem yaşadığı göz önüne alınırsa lane splitting son derece riskli. bir de sanal splitterlar var. bulunduğu şeridi ortalaması gereken 2 teker sürücüsünün sağ ya da sol(genellikle sol) tarafında 2 metre açıklık bırakarak arkadan gelen araca kendi görünürlüğünü düşürmesi ve kendini potansiyel sıkışmalara davet etmesi durumları var. bu yanlış. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Killer Mesaj tarihi: Temmuz 26, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 26, 2013 dün caddebostan akıyodu lan ben de pisletle indim de ÜFFdü Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
DoruK Mesaj tarihi: Temmuz 26, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 26, 2013 amsterdamda kafam iyi yürürken kürek kemiğimin arasına giren 4 parmakla bi irkildim, meğer bisiklet yolundaymışım da abla kibarca (!) uyarmış beni amerikada da bisiklet kullanırken arabalılar o kadar tırsıyor ki buna bişey olur diye resmen 1 araba mesafe koyuyorlar yandan geçerken, az kaldı karşı şeride geçecek uzak durayım diye. bunların hepsi cana verilen değerden kaynaklanıyor köküne inince. bizde bu tabii ki yok, ırakla arabistanla aynı seviyedeyiz bu konuda. o yüzden kaçacağım bu ülkeden bir gün. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Mavi Mesaj tarihi: Temmuz 26, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 26, 2013 Türkiye de bisiklet denince ben bisktret anlıyorum çünkü Türkiye de ne adam gibi ki karayolları düzgün olsun, insanlar birbirlerine saygılı davransın. Bizim bisiklet mevzusuna gelene kadar daha çok yol katetmemiz lazım zaten ülke elden gitti sayılır. Belki yakında bisiklet sürecek yol bile bulunmayacak çünkü "gardaş burası kürt toprakları vizen yoksa giremezsin" bile diyen olacak. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Gizli Mesaj tarihi: Temmuz 26, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 26, 2013 Viktor said: fenn said: Bisiklete bazen kas gücü yetmiyor motor aradığı oluyor insanın ama onunda araba gibi vergisi şusu busu var ve araba olunca motora gereksinim yok gibi. Bisiklette amaç özgürce yaya yolu, kara yolu demeden gitmek ama tabi otoban gibi, trafiğin su gibi aktığı yerler istisna Elektrikli bisikletle var, yokus vs icin takviye alabiliosun motordan onun disinda duz bisiklet iste şunların fiyatı ne kadar? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Oce4n Mesaj tarihi: Temmuz 26, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 26, 2013 şu adamları izleyince yakup koçal sevimli geliyo resmen.. http://ajansyalova.com/tr-TR/haberler/25111/sehir-icine-arac-girmeyecek Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Red Mesaj tarihi: Temmuz 26, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 26, 2013 DoruK said: amsterdamda kafam iyi yürürken kürek kemiğimin arasına giren 4 parmakla bi irkildim, meğer bisiklet yolundaymışım da abla kibarca (!) uyarmış beni amerikada da bisiklet kullanırken arabalılar o kadar tırsıyor ki buna bişey olur diye resmen 1 araba mesafe koyuyorlar yandan geçerken, az kaldı karşı şeride geçecek uzak durayım diye. bunların hepsi cana verilen değerden kaynaklanıyor köküne inince. bizde bu tabii ki yok, ırakla arabistanla aynı seviyedeyiz bu konuda. o yüzden kaçacağım bu ülkeden bir gün. bizde özellikle aa bisikletli vur vur sıkıştır şeklinde yaklaşılıyor sdfs. istanbul'da motor ve bisiklet kullanmak büyük risk. bana zamanında bildiğin mahalle arasında araba çarpmıştı.o gündür trafikte kullanmam pisiklet Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
seigen Mesaj tarihi: Temmuz 26, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 26, 2013 Lane splitting candır, güvenlidir ve "legal" dir. EOF Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Norak Mesaj tarihi: Temmuz 26, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 26, 2013 meanwhile.. http://vimeo.com/70470936 Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
seigen Mesaj tarihi: Temmuz 26, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 26, 2013 Olay budur :P. Şerit bile çekmemişler, boşa masraftan kurtulmuşlar. http://www.youtube.com/watch?v=P2sTVGkDYsI İlk videodaki malları buraya yollayacaksın, 1 ayda adam olurlar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Laurelin Mesaj tarihi: Temmuz 28, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 28, 2013 6 ayda 4500 kilometre filan yaptim hollandada, sarhos ve uykusuz bindigim dahil 3 kere kaza yaptim oda en agirinda bariyere tosladim diger ikisi direk denge kaybi 15 gun once turkiyeye geldim daha 50km yapmadan 2 saat once kendine "belediye" diyen hiyarlarin bisiklet yolunda acik biraktigi cukur yuzunden lastigi kaptirdim + %90 omuzum cikti+ caddebostandan maltepeye bisiklet tasimak zorunda kaldim o halde ki curuk siyrik ve kesikleri saymiyorum tesekkurler turkiye! Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
aquila Mesaj tarihi: Temmuz 28, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 28, 2013 su testisi. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar