Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Dota 2


GERGE

Öne çıkan mesajlar

Flassh said:

said:
Evasion now stacks diminishingly


eskiden evansion stacklenmiyordu sanırım?
şimdi 2. eva bonusu azda olsa eklenicek diye bi anlam cıkarıyorum bundan yanlıs mıyım?


bi de phanton lancer ve assasinin dagger skilleri artık dodgelanabilir diyor
nasıl dodgelıyoruz?


Dodge değil disjoint. Invis, dagger ya da manta kullanarak disjoint edebilirsin.

Yukardaki movespeed şeysi aşırı hoşuma gitti. Offlane'e gelen onca buff arasında kayboldu ama iyi düşünmüş Icefrog. Değişiklikler offlane herolarını rahatlattığı gibi Tower'dan biraz daha uzakta creeplerin karşılaşması ofansif trilanelerin de çok daha sık kurulmasını sağlayacak.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Flassh said:

http://www.youtube.com/watch?v=00rEthNiU70

şu olay da çok saçma geliyor


abi mantığı basit bütün oyun bi dağın tepesinde takılmasın pudge diye
blink dagger geldiğindne artık öle çıkılamayan yerlere gitmesi kolay
sürekli ordan hooklamasın diye
özel bi durum değil
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Flassh said:

said:
Evasion now stacks diminishingly


eskiden evansion stacklenmiyordu sanırım?
şimdi 2. eva bonusu azda olsa eklenicek diye bi anlam cıkarıyorum bundan yanlıs mıyım?



magic resistance gibi olacak, eskiden sadece en yüksek evasion veren çalışıyordu. Artık atıyorum iki tane %30 evasion veren item,skill varsa toplamda %30 + (70/100x30)= %51 evasion olacak.

Merlini yorumlamış güncellemeyi, genel olarak beğenmiş. Özellikle buyback iyi bir gelişme, eskiden adam buyback parası biriktirene kadar bekliyordu. Yine bekleyebilir fakat buyback'e dayalı oyun tarzı azalır çünkü ölüp bb atmanın cezası daha fazla. Buyback parası yerine item kasma artar.

PVe azalıyor PVP artıyor yeni güncellemeyle, support heroların daha fazla item yaptığını da görebiliriz muhtemelen. Split push ve Jungle yapmaya büyük bir darbe var. Özellikle NS buffı ve smoke'un sentry'e takılmaması junglerlara ve split pusha bela olacak.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

anti alliance patch diye boşuna demedik
20 takımdan 1i rat dota ile 1. oldu diye :/
oynaması da hiç kolay değildi
bana farmdan daha heyecanlı geliyodu ama biraz kafa patlatınca iyi olacak gibi geldi bana da. şu anki setup pubda çekilmezdi 3 1 1. 2 1 2 veya solo bot oyunlar geri dönsün ya
yıhhh
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Flassh said:

http://www.youtube.com/watch?v=s1zXgkSW-yM

şu da çok saçma lan

bunun gereğini anlamadım hiç
bunun sebebi offlane konseptinin publarda "yeni" oyunculara zor gelmesi lolde de mesela ortada bulusuyo creepler. orda offlane diye bisey yok ama top solo diye bisey var.

2 1 1 1 e yonlendirilmesi oyunun direk pub a ve lol oyuncusuna yonelik bi hamle bu arada son 2 senedir aradır bir lol oynarım her seferinde her seviyede oyunlarda oyun top mid solo jungle ve 2 bottom oynanır. bunun dısında bi varyasyon goremezsin. oyuncu gelip yok ormanlı trilane ormansız trilane bos top double mid off lane solo gibi seyler gorunce(ki yaklasık 5 tane falan yan accountum var farklı seviyelerde arkadaslarla oynamak icin 2 1 2 gormeyeli en azından bi 6 ay olmus olabilir.) gozleri korkuyo/alısmadıgı biseyle karsılasıyo oynamıyo. bu patch ne yzıkki sadece bana bunu gosteriyo.

her zaman dotanın daha iyi bi metası oldugundan bahsedilir lol e gore cunku rat i var russian ı var fnatic tipi var navi tipi var chinese tipi var var da var kasarak yenen de var doverek yenen de var iterek yenen de var. ama suan metanın onune pub seti cekilip oyunlar "daha eglenceli" hale getirilicek. bu bakıldıgı zaman sadece lol gibi oyunumuz daha "hareketli" olsun hamlesinden ote degil cunku gelen lol ve hon oyuncularının en buyuk karsılastıgı engel yavas ve "az" kombat(ozellikle belirtiyorum bu kombat surecinde olan kısmı cunku lole gore karsılastırınca lolde cogunlukla spamable en az 3 ability oluyo zaten 30 saniyede 10 ability atıyosun dotada 30 saniyede 6 ability belki atarsın). bu kombattaki eksiklgini "az" olan kısmına deginmeye calısmıslar. laneleri kuleden uzaklastırıp "safe" lane i early de yoketme cabası diyebiliriz.

ikinci olarak lolde move speedleri baya dusuk ve juking dedigin sey sadece calıya gir cık. bi de teleport var iste 3 dakkada bir basabildigin. dotada ise yukarı assagı gece gunduz calı arası agac kesigi derken yuksek movespeedlerde relatively iyi ve ya eski oyuncular juking i daha hızlı yapıyo. dikkat ederseniz bu 2. movespeed nerfu(digeri gold 450 e duserken 5 ms dusmustu). cunku millet(cogunlugunu lol oyuncularının olusturdugu insanlar diyelim) birbirini yakalayamadıgından sikayet ediyor.


bu karsılastırmada kesinlikle lol ile hon ile dota oyuncusunun kalitesi seklinde bi karsılastırmada bulunmadım ya da bu amacı gutmedim. oyunların oynanma sekillerinden bahsedip karsılastırdım. bu konuda flame yemezsem sevinebilirim yesem de cok dert degil.

dota 2 de 2500+ lol de de 500+ macım var bu bilgiler ısıgında karsılastırdım. hani nerden bileceksin ula denmesin diye de boyle diyeyim.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

tesekkurler eldar bu yazı icersinde bu soruyu bulacak 2 hon kelimesi buldugun icin onda da 1680-1700 ratingde idim dota 2 gecmeden once heralde bi 700+ oyunumda onda vardır.

competitive e etkisinin sadece level/item dependency si daha dusuk trilane support ve junglerı almak olucaktır. 1 def 1 pull double support trilane devrinin %99 bittiginden emin olabiliriz anca cok acık bir ofansif trilane e karsı olabilir ki ofansif trilanede de oraya pull yapılması aslında suan isten durum oldu aoe gelen xpden dolayı.

bu patchin hedefinin cok agır competitive olmadıgına inanıyorum. cunku orayı level 1 yapmanın zararını competitive dekiler cok yemez double pullarla(diger camp pulları ile). daha cok pull ve trilane e cevabı olmayan publar icin yapıldıgına inanıyorum.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

oyunu baştan yaratmışlar.

Creeps now meet a bit closer to the tower in your offlane
* Ranged Heroes now get the same denied experience as melee heroes (instead of less)
* XP AoE increased from 1200 to 1300

* Non-Ancient Neutrals now split XP with all heroes in the AoE instead of just the team that killed them
* Swapped the medium pullable Neutral Camp with the small camp
* A neutral creeps camp will no longer spawn the same set of neutral creeps twice in a row
* Small reduction to the pull timing duration of the mid Radiant and mid-top Dire camp
* Satyr Mindstealer XP bounty reduced from 88 to 62
* Satyr Tormentor XP bounty reduced from 155 to 119
* Mud Golems XP bounty reduced from 119 to 88
* Mud Golems armor reduced from 4 to 2
* Dark Troll Summoner bounty XP reduced from 155 to 119
* Hellbear Smasher HP reduced from 1100 to 950
* Hellbear armor reduced from 5 to 3
* Satyr Trickster's Purge cast point improved from 0.5 to 0.2
* Fixed Neutral Envenomed Weapons debuff dispelling regen items

* Day/Night length decreased from 6 to 4 minutes
* The following heroes now have the standard 800 night vision: Drow Ranger, Mirana, Puck, Leshrac, Enchantress, Ancient Apparition, Meepo and Treant Protector

* Roshan will respawn at a random time between 8 and 11 minutes after death
* When Aegis expires unused, it heals the hero fully over 5 seconds (regen dispels on damage from players or buildings)

* Starting gold increased from 603 to 625
* Random Gold bonus reduced by 50
* Gold for ending a spree changed from 75->600 (3x->10x) to 125->1000
* Your gold income is now 1 per 0.6 seconds, up from 1 per 0.8 seconds

* Tower last hit bonus gold increased from 100-200 to 150-250
* Melee Barracks HP regen increased from 2.5 to 5
* Ranged Barracks HP regen decreased from 2.5 to 0
* Ranged Barracks HP reduced from 1500 to 1200 and armor increased from 5 to 10 (same EHP vs physical damage)

* Evasion now stacks diminishingly
* Can no longer orb-attack while attack restricted (such as Ethereal or Frostbite)
* The following abilities no longer automatically ignore backswing time by default: Rupture, Malefice, Venomous Gale, Stifling Dagger, Flamebreak, Wave of Terror, Shadow Word and Power Cogs
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Axe
- Berserker's Call AoE increased from 275 to 300
- Battle Hunger duration reduced from 10/13/16/19 to 10/12/14/16
- Battle Hunger damage reduced from 15/21/27/33 to 15/20/25/30
- Battle Hunger movement speed slow/bonus increased from 8% to 10%
- Battle Hunger is now dispellable
- Counter Helix cooldown reduced from 0.55/0.5/0.45/0.4 to 0.45/0.4/0.35/0.3
- Counter Helix now hits siege units
- Culling Blade no longer goes on cooldown if it successfully kills a hero
- Culling Blade threshold reduced from 300/450/625 to 250/350/450 (Aghanim upgraded version is still 300/450/625)
- Culling Blade speed bonus increased from 25% to 40% and AoE from 600 to 900
- Culling Blade 40% speed bonus now applies to attack speed as well
- Culling Blade Aghanim allied buff duration increased from 6 to 10
- Culling Blade manacost reduced from 150/200/250 to 60/120/180
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Misafir
Bu konu yeni mesajlara artık kapalıdır.
×
×
  • Yeni Oluştur...