Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

The Division


Khiran

Öne çıkan mesajlar

preorder da hazmat suit geliyor (kozmetik)
bunun üstüne national guard suit bide 1 yıl boyunca 3 tane dlc çıkaracaklarını söylediler onlar free oluyor.
bide aylık eventlar olacak filan dediler season pass alanlara.

releaseden sonra da season pass alabiliosun tabi istersen ya da dlcleri çıktıkca tek tek alabilirsin.

steamde normal edition 189, gold 207 tl enparadan para aktardıysan 3-4 ay 100tlye gelio gold edition, haliyle piyasada en uygun fiyat oluyor.

ps: open betaya katılanlara(oyunu açmak yeterli) ingame reward olacak bu arada. heralde kozmetik bişi verecekler.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Bright said:

Oyunun %1-2'si diye birşey yok, character progression'ın bir iki kısmı hariç bütün ana hatları mevcuttu Beta'da.


Loot ve benzeri durumların senaryolarını değiştirecek bir çok etken kapalı. Sadece map bile bunun için etken sayılır, ki betada oynadığın full mapin %22'si. Tek wing açık, skiller kapalı vs. vs.

Character progression nasıl olacak onu anlatmak için yeterli veri sağladı beta doğru, ancak tam bir beta bile değil, nitelikli bir demo'ydu daha çok. O yüzden; var oyunun %1'i %2'si. :)
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

"Creative Director Julian Gerighty explained that the lack of player trading is because they put a priority on different features. “It’s the reality of production,” he said. “Some features make it, some features don’t.”

Gerighty knows some people are “very passionate about” player trading, so the feature will “maybe make an appearance in the future.”
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

gelmez abi trade hiç heveslenmeyin, zaten oyunun trade'e ihtiyacı yok, gear trade ederim diyorsanız o olay player progression'a ters olduğu için eklenmiyor. oyunu düşünürken pc mmo olarak düşünüyorsunuz. oyunun yapısı konsol mmo. yani single player deneyimi multiplayer ortamda sunuyor. haliyle trade bu yapıya girdiğinde dengeler kayıyor, bozuluyor. progression sapıtıyor. yapımcı da bunu haklı bir şekilde istemiyor.

örnek verecek olursak destiny'i düşünün. bütün oyun X veya Y silahını almak üzerine. bunu trade'e açarsan, eşin dostun sana trade ederse "content" ten 100-200 saat gidiyor.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

diablo ve hns'lerde random generated content olabildiği için biraz farklı aslında. atıyorum diabloya 20 tane item ekliyorsun, o itemlar kendi kendine content'e dönüşüyor end-game kapsamında. işte greater riftlerdir, ottur boktur. hepsine tek tek map tasarlamıyorsun, boss tasarlamıyorsun. olan üzerinden yeni sezon diye iteliyorsun.

destiny'de raid ekliyorsun, raidde 15 tane item var. her boss'u öldürdüğünde item drop şansı var. haftada 1 kere loot veriyor. drop olursa istediğin itemin drop olup olmaması var. aynı content'i 100 defa oynayıp, farklı bir tane itemi almak için 200-300 saat uğraşıyorsun. o content'in üretim süreci de çok pahalı ve zaman alıyor. haliyle sen o contentin içinde düşen itemları trade'e açarsan, end-game boşa çıkıyor baya baya.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Fix geldi hacking vs. icin, yada fix ettiklerini iddia ettiler. Feb 19 da gorecegiz ne oldugunu.



Trading gelir, neden gelmesin? Yine content yaratan item lari BoP yaparlar, consumable/craftable lari farkli tier lara bolerler. Yillardir donup dolasip her mmo da geri suratimiza carpilan mekanik gayet burda da kullanilabilir.

Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

En basitinden health/action modifier getirirler, genel gecer butun mmo larda olan naneler.

Temel de zaten diger MMO larda da content in buyuk kismini item hoarding olusturmuyor mu, ayni content i birden fazla kere gorup tuketmemize ragmen farkli challange level da farkli item icin bir daha oynamiyormuyuz, mevzu bundan ibaret.

Bind on pickup, bind on first trade (craftables) gibi mekanikleri oyuna ekler iseler, oyun bunu kaldiracak kadar diversed content sunmuyor diyorsun diye anladim, hak veriyorum, ama release e yetismedi diye bir aciklama okudum (referance IGN) ve trading i hic ekleyemecekleri kadar da crippled bir design da oldugu zannetmiyorum.

Neyse az kaldi cikiyor oyun, benim yazdiklarim hava civa, gorecegiz zaten.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Şimdi son 2-3 aydır Diablo 3 oynuyorum arkadaşlarla. Ben normalde end game oynayan biri değilim, WOW'da da max level'a gelince gider yeni karakter açarım falan. Diablo 3 release'den sonra RMAH falan varken hiç sarmamıştı, 1-2 kere bitirip silmiştim. Ama arkadaşlarlar "çok iyi oldu, çok da güzel oldu" diince oynamaya başladım ve beğendim. Adamlar ciddi olarak end game content'i zenginleştirmeyi başarmışlar. Yeni hedefler yaratmışlar sadece end game'de ulaşabileceğin.

Düne kadar oldukça oyaladı D3 ama artık baktım ki Demon Hunter ile daha fazla ilerleyecek birşey kalmadı. Bütün set'leri tamamladım, bütün geri kalan legendary'leri topladım... Ya yeni karakter açacağım, ya da bırakacağım oyunu.

Bu olay "bu durum The Division'a nasıl yansıyacak?" sorusunu aklıma getirdi haliyle. Arkadaşlar da hype yapıyorlar oyuna. D3'ten Division'a geçeceğiz muhtemelen. Ama mesela closed beta'nın en iyi item'ını vendor'dan almak mesela doğru mu? D3'te böyle birşey söz konusu olmadığı için istediğin item'ı almak için Rift'iydi, Bounty'siydi oynuyorsun sürekli.

Oyunun sonunda bu zenginliği görecek miyiz acep? Dark Zone'da counter-strike'a dönmesin olay sonra.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

normalde max lvl 30, betada lvl8di ve o lvlda high end itemları düşürmek için mob olmadığı için vendora koydular diye biliyorum. normalde böle bişi olmayacak.

bide dzye giriş vendorlarından purple ve blue itema aliodun betada, dz lootları çok daha dandikti ve server hoplayarak blue/purple set yapti herkes. releasede dz vendorlarında bu kadar blue/purple item olmayacak bildiğim kadarıyla.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...