Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Dota 2


GERGE

Öne çıkan mesajlar

Lectre said:

ben boşuna demiyorum dota çocuk oyunu diye.

o kadar basit ki.

neden oyun hızı düşün sanıyorsunuz?

neden adjust edilmedi tekrar günümüz mobalarına göre?


günümüz mobaları dotadan beter. moba çerez bi tür zaten. türe gelmiş en büyük yenilik f2p olması anasını satayım. dota2 ye bu konuda bende kırgınım
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Lectre said:

ben boşuna demiyorum dota çocuk oyunu diye.

o kadar basit ki.

neden oyun hızı düşün sanıyorsunuz?

neden adjust edilmedi tekrar günümüz mobalarına göre?

there u got the answer


WTF? Oyunun hızının oyunun basitliği ya da zorluğu ile alakası mı var yani? SC1 SC2'den kat be kat yavaş bir oyundu. Ama stratejik derinliği çooook daha fazla.

Oyunun hızının artması genellikle herhangi bir andaki hatanın telafisinin olup olmayacağı anlamına gelir. Sallıyorum küçücük bir hata ile 5 man rape yemektense, o küçük hatanın cezasını çekeceğim ancak kurtarma şansım olan bir combatı tercih ederim.

SC2'de mini minnacık bir anlık hata yüzünden "Terrible Terrible damage" oluyordu. Sonra Blizz düzeltmeye çalıştı. Başarılı olamadı. Aynı şey mümkünse Dota'nında başına gelmesin. Hız açısından dota son derece iyi durumda.

Basitmiş......

Edit: hacı Moba'yla Eve online'ı karşılaştırmayaydın iyidi.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

1. adam oyun söyle demiş o yüzden söyledim karşılaştırmadım.

2. si evet benim için hızı iyilik kötülük oranını belirler.

3. oldu anasını satayım hata yap düzelt hata yap düzelt, retardların başarılı olabildiği/kendini nötrleyebildiği oyunları sevmiyorum.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Hata yap düzelt hata yap düzelt şeysi değil ki. Ne biliyim ya. sallıyorum... Mantası olan bir carry herosun. Mesela kasmış bir Nevermore diyelim (Manta malum Never'a çok yapılıyor.) Karşı tarafta da halberd var. Sen direk manta basarak combata katılmak yerine 1 saniye geç bassan, o halberdi suratına yiyip 4.5 saniye boyunca malak malak bakarsın. Bu çok ciddi bir sıkıntı yaratır mı? Evet. Ama kesin kaybettik çıkalım oyundan durumu mu? Hayır. O durumun içinden çıkmak tamamen senin yeteneğine kalmış olur.

Oyunun olması gerekenden fazla hızlı olması yeteneği değil şans faktörünü devreye sokar. MobA zaten işin içinde ciddi anlamda şans faktörü olan bir tür. Daha da fazlasına gerek yok.

(Bu arada soracak olan varsa ben HoN'un olması gerektiğinden biraz daha hızlı bir oyun olduğunu düşünüyorum.)
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Hani şunuda açmak gerekirse şöyle anlatayım, atıyorum invoker oynuyorsun çok önemli bir sunbeami kaçırdın ondan sonra geri dön blink at bilmemne yap onu yap bunu yap +50 saniye daha kazan kendine sonra loopa al. hani bunun neresini mantıklı buluyorsun ki?

normal dotayı 7 yıl boyunca oynadım, üzerine 2 yıl hon ve şuan lol oynuyorum. zamanın neredeyse yetersiz motoruyla bilmemneyiyle güzel bir map ortaya çıkarmış olabilir icefrog ama valve'ın oyunu tıpatıp kopyalayıp üzerine tek bir şey koymadan sunması çok saçma, hani 8 yıldır 9 yıldır dotada değişen tek şey dahi yok oynanabilirlik anlamında. Dotayı sevmenizi anlıyorum, dotayı sizden daha çok seviyorum. Betanın başlayacağı gece, saat 2de arkadaşımla 10 km yol yürüdük sigara alalım dönünce oynayalım diye, çeviri takımından bir arkadaşımız vardı bize ancak 1 key gönderebildi ve gayet eğlendik aa olm böyle yapmışlar diye, ama tabi oynayınca anladım valve'ın ne kadar paragöz ne kadar haysiyetsiz bir firma olduğunu. Tekrardan özür dileyerek ve üzülerek söylüyorum, alışılagelmiş bir oyundur oynayabilirsiniz fakat oyun bok gibi ve rezaletinde ötesinde. Typolar için kusuruma bakmayın, ve yukarıda yazdıklarım ancak ama ancak benim görüşlerimi bildirir, ne olur bir aşağılama olarak algılamayın.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Aceace said:

Hata yap düzelt hata yap düzelt şeysi değil ki. Ne biliyim ya. sallıyorum... Mantası olan bir carry herosun. Mesela kasmış bir Nevermore diyelim (Manta malum Never'a çok yapılıyor.) Karşı tarafta da halberd var. Sen direk manta basarak combata katılmak yerine 1 saniye geç bassan, o halberdi suratına yiyip 4.5 saniye boyunca malak malak bakarsın. Bu çok ciddi bir sıkıntı yaratır mı? Evet. Ama kesin kaybettik çıkalım oyundan durumu mu? Hayır. O durumun içinden çıkmak tamamen senin yeteneğine kalmış olur.

Oyunun olması gerekenden fazla hızlı olması yeteneği değil şans faktörünü devreye sokar. MobA zaten işin içinde ciddi anlamda şans faktörü olan bir tür. Daha da fazlasına gerek yok.

(Bu arada soracak olan varsa ben HoN'un olması gerektiğinden biraz daha hızlı bir oyun olduğunu düşünüyorum.)


abi dediğim gibi ben dota oynarken ya da lol oynarken biraz ciddiyim anlamışsındır zaten, hani nedense böyle oyun olarak bakmıyorum oyun başlayınca, illa yenmem lazım. Ama öyle mid or feed diyen ne bileyim ölünce killi çalınınca rage'e giren tiplerdende değilim, belkide o yüzden farklı görüşlerdeyiz. Dotadaki her heronun tipini hatırlıyorum mesela ilk onunla başladım çünkü oyun olarak gördüğüm zamanlar vs. Ama şimdi lolde character portreit değilde in-game tipini sor herhangi bir champin söyleyemem. Dota benim için çok büyük bir hayal kırıklığı oldu o bakıma, source motoruyla yapmasalardı bari.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Yok canım ne demek aşağılamak falan görmedim. Tam tersine ciddi olarak konuşabiliyor olmamıza çok sevinmiş durumdayım.

Loop konusuna gelince. İşte o aradaki onu yap bunu yap +50 snye kazan kısmı yetenek gerektiren kısım. Çünkü senin bir hatan sana 50 saniyeye mal oluyor. O bir hatan yüzünden şekilden şekile girmek zorunda kalıyorsun falan. Olmadı tüh diyip tükkanı kapatıp gitmiyoz:D Ben açıkçası bunu çok beğeniyorum.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Misafir
Bu konu yeni mesajlara artık kapalıdır.
×
×
  • Yeni Oluştur...