fenris Mesaj tarihi: Ekim 14, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 14, 2015 Bright said: PoE'nin grafikler baya leş. Sırf immersion'dan dolayı en çok Shadowrun'ı beğeniyorum cRPG'lerden hem hikaye hem grafik açısından daha başarılı olduğu için, diğer oyunlar kadar gameplay derinliğine sahip olmasa da. Benim de.ks lar arasinda favorim shadowrun. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Black-ice Mesaj tarihi: Ekim 14, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 14, 2015 man from earth nasıl rezil ya mis gibi film Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sorieno Mesaj tarihi: Ekim 14, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 14, 2015 "Siz oyun dünyasına kısıtlı geçmişten bakıyorsunuz, ben sizin kötü yazılarınıza cevap vermek durumunda kalıyorum" tavrıyla tartışan adamı kale almaya değmez. Nereden biliyorsa artık, Amigamızı kendi almış gibi. 5 sene önce tuzla koşardım ama artık benzeri hödüklüklere cevap vermemeyi daha doğru bir tavır olarak görüyorum, bir yere varamayacağını zaten anlıyorsun. Burada tartıştığımız konu şu. "İyi oyun" bir yerden değil bir çok yerden etkilenen oyun oluyor. Dishonored'ın arkasında 20 yıl öncesinin Hexen'i de var, Half Life'ı da, Thief'i, yeni olan Bioshock da. Bu işin mekanik kısmı. Tides of Numenera ve türevlerinde konunun vardığı nokta daha farklı. Mekanikten daha fazlasını ihtiva eden, hatta birincil olarak onu vaad eden bir narrative hususu var. Söylediğim şey çok basit; narrative için yüzlerce farklı oyunun (RPG olsun olmasın) verdiği bir kollektif hazine var. Bunu Last Of Us gibi de yapabilirsin, Witcher gibi de yapabilirsin, Stanley Parable gibi de yapabilirsin, Papers Please gibi de yapabilirsin, This War Of Mine gibi de yapabilirsin, Bastion gibi de yapabilirsin. İlk aklıma gelenleri yazayım diyorum ve birbirinden çok farklı uçlardaki oyunlar geliyor bir nefeste aklıma. Şimdi hal buyken tutup Planescape'in narrative yanıyla sınırlanmış olması benim için yetersizliktir. Çünkü Planescape de bunu istese Final Fantasy 2 yöntemiyle, Pokemon yöntemiyle yapabilirdi, yapmadı. Yapmadığı için hala konuşuyoruz. Şu an insanların gönül teli Fallout dendiğinde, BG dendiğinde, Planescape dendiğinde titriyorsa sebebi bu. Mesela Planescape'ten benim asla unutamadığım bir "O" hikayesi var. Bunu o zaman bana o şekilde verebildi o oyun. Ama öncesinde Fallout'taki Master'ın sesindeki oynamalar zihnime kazınmış. Bu da farklı bir tercihmiş zamanında, text'le değil sesle yapmayı seçmişler ve başarılı olmuşlar. Irenicus Waukeen's Promenade'da zbam zbam zbam diye mageleri katlarken de farklı bir narrative var, cutscene kullanalım demişler mesela text yerine, ya da salt ses yerine; animasyonla anlatmak istemişler. Gördüğünüz gibi bunların hiçbiri bir "teknoloji, bütçe, reklam, tanıtım" problemi değil. Narrative tercihi. Ve üstüne koymuşlar, koyduklarıyla da akıllara yerleşmişler. Sonuç olarak elinde bu kadar geniş bir narrative skalası varken benim bir yenilik beklemem kadar doğal bir şey olamaz. Elbette günün birinde izometrik RPG anlayışı da değişecektir ama önce bunun için bizim "lan yeter artık sprite'ınızdan, wall of text'lerinizden" dememiz gerekiyor. Eminim roguelike RPG oynayan insana o zaman "bak baba, o oyun gelişecek evrimleşecek sonra buna dönüşecek" diye Dragon Age Inquisition'ı göstermiş olsaydınız "bu zamana kadar niye yapılmadı bu, hayal edilmedi" diyecekti. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Oski Mesaj tarihi: Ekim 14, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 14, 2015 gecen Jim Jarmusch'la Jean-Luc Goddard sinemasini konusurken o da benzer bir kac kelam etmisti. Aklimda kaldigi kadariyla yaziyorum: “Nothing is original. Steal from anywhere that resonates with inspiration or fuels your imagination. Devour old films, new films, music, books, paintings, photographs, poems, dreams, random conversations, architecture, bridges, street signs, trees, clouds, bodies of water, light and shadows. Select only things to steal from that speak directly to your soul. If you do this, your work (and theft) will be authentic. Authenticity is invaluable; originality is non-existent. And don’t bother concealing your thievery - celebrate it if you feel like it. In any case, always remember what Jean-Luc Godard said: “It’s not where you take things from - it’s where you take them to." Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Norak Mesaj tarihi: Kasım 1, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 1, 2015 Oyunun basindaki adam Project Lead degismis lel, WL2 deki adami getirmisler, https://www.kickstarter.com/projects/inxile/torment-tides-of-numenera/posts/1399451 Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
axedice Mesaj tarihi: Kasım 1, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 1, 2015 Bu eleman MotB'ın da leadiydi, zaman ve bütçe konuları yüzünden anlaşamadılar büyük ihtimal. McComb, George Ziets ve Adam Heine var şu anda orijinal ekipten, bunlardan biri daha giderse yabaları meşaleleri alıp codex ekibinin peşinden inxileı basmaya gideriz http://www.rpgcodex.net/forums/smiles/codex_mob.png Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
xunn Mesaj tarihi: Kasım 2, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 2, 2015 Black-ice said: man from earth nasıl rezil ya mis gibi film Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Black-ice Mesaj tarihi: Kasım 2, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 2, 2015 imdb'de 3,5 milyon film var, sen 2 tanesini falan beğeniyorsun zaten bunların. ne diye gelip bir ay önceki mesajıma alıntı yaparsın. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Kanuni Mesaj tarihi: Kasım 2, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 2, 2015 Torment: Tides Of Numenera Coming In 2016 Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
bingildak Mesaj tarihi: Kasım 2, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 2, 2015 ben de beğenmiştim man from earth'u. sıfır budget, 1 oda, sadece dialog ile akıcı bir şekilde izletmek başarıdır her türlü. 2016'da ne zaman acaba, "bitince" geldiğinde "bitmemiş" olursa yakarlar umarım binalarını :) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sparkcaster Mesaj tarihi: Kasım 2, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 2, 2015 Oski said: Man from Earth rezil bi film zaten bu nasi ornek? 1953 luxembourg yapimi falan filmler izleyen biri olarak ben bile begenmemistim asdklj dude what Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
SenariouS Mesaj tarihi: Kasım 2, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 2, 2015 pornolarda oyle onlarda izlettiriyor simdi aga Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
bingildak Mesaj tarihi: Kasım 2, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 2, 2015 dialogu için hangi pornoları izliyorsun :) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
quixef Mesaj tarihi: Kasım 2, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 2, 2015 Niye lan ben şahsen üvey baba, üvey kardeş temalı olanların diyaloglarını dikkatle takip ediyorum, olaylar nasıl gelişmiş diye. Türk filmi gibi çekirdek de çitlemek lazım Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sparkcaster Mesaj tarihi: Kasım 2, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 2, 2015 adam incestci çıktı rıza baba Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Norak Mesaj tarihi: Kasım 2, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 2, 2015 Kanuni said: Torment: Tides Of Numenera Coming In 2016 betadir kesin bu gene, asil oyun director's Cut mu olur artik EE mi olur, 2018 i bulur heralde sfdds Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
axedice Mesaj tarihi: Kasım 2, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 2, 2015 Kevin Saundersı da o yüzden gönderdiler. Biz KSa para verirken 2015te çıksın diye değil bitince çıksın diye verdik, umarım WL2 gibi rushlayıp saçma salak çıkarmazlar oyunu. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Black-ice Mesaj tarihi: Kasım 2, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 2, 2015 bişey desene man from earth'e laf attılar Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
axedice Mesaj tarihi: Kasım 2, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 2, 2015 Sözelcileri ciddiye almıyorum ya pek. Bu tür değerleri anlayamıyorlar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
bingildak Mesaj tarihi: Kasım 2, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 2, 2015 adamlar doğru yolda. release date verip, yarım yamalak çıkartmak yerine hazır olduğunu düşündükleri zaman çıkartsınlar. varsın 2 q geç olsun. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
BonePART Mesaj tarihi: Kasım 3, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 3, 2015 kick starterda söle bir problem var ama bi para alıyosun bu para bitmeden oyun çıkmak zorunda çıkmazsa elindeki para bitiyo proje tamamen patlıyor kickstarterın peşine early access beta felan satman lazım eger productionu uzatcaksan Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
HellHound Mesaj tarihi: Ocak 6, 2016 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 6, 2016 https://www.kickstarter.com/projects/inxile/torment-tides-of-numenera/posts/1459003 17 Ocak KS backerlarina, 26 Ocak herkese Early Access baslangici Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
bingildak Mesaj tarihi: Ocak 6, 2016 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 6, 2016 ohoooo early accessini yiyim ya, release etsinler işte Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
axedice Mesaj tarihi: Ocak 6, 2016 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 6, 2016 Daha oyunun yarısı yok nereye release etsinler. Umarım PoE gibi rushlayıp unpolished çıkarmazlar bunu da. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
RamsesII Mesaj tarihi: Ocak 6, 2016 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 6, 2016 abi content olarak daha dolu olur gibi geliyor, PoE 0'dan yaratılan bir dünya olduğu için ceremesini çekmişti. Ama PoE dünyasının önü çok açık.Başarılı setting... Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar