Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Shroud of the Avatar: Forsaken Virtues


Silphatos

Öne çıkan mesajlar

hehe aynen baya komik durumda, ama son denedigimden beri baya da bisi gelistirmisler aydinlatma olsun optimize olsun falan..
R9-10 gibi birseye benzemeye baslar gibi geliyor bana.

Trinsic tadinda yerlere gittim SS koyayim hemen hehe. Orda burda gayet mangal partisi verilir valla crafting o kadar dolu ki..

Sehirler arasi seyahat icinde stilize minimap falan cikiyor enteresan olmus. Muzikler UO kafasi aynen. Texturelar falan iyi gozuktu bana, ama dungeonlarda ve bazi yerlerde hala low-res var. Animasyonu azcik adam etmisler ama daha cok yolu var. Gece gunduz gecisi falan tatli ama hehe.

Izleyelim bakalim.



Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Bunlar hepsi CryEngine'in suçu. Bize mükemmeli gösterdi, arada kalmış grafiklere mehhh dedirtiyor artık.

Özellikle Unity ile hangi oyuna yapılmışsa (Bknz: Rust) karakter modelleri oyun hamuru gibi ve insana o gerçekliği veremiyor, şahsen ben alamıyorum.

Unity ile yapıcaksanız Mobil oyun yapın, izometrik oyun yapın ama böyle hardcore oyunlar yapmayın pls. Grafik anlamında yetersiz bir motor bence.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

  • 1 ay sonra ...
birincisi unity boktan, optimizasyonu tırt ve oyunun yarı-mmo olacağı düşünülürse muhtemelen high end makineler hariç herkes sıkıntılar yaşayacak.

ikincisi oyunun kendisi boktan, 2000'lerin başında çıkan 3d oyunlardan hallice grafikler var, ki uo oynayan adamız grafikler önemli değil ama uo'nun çekiciliği mekaniklerinde. bunda o da yok. pvp yok, open pvp değil, open loot yok. bu communityle de olacağa benzemiyor.

üçüncüsü community inanılmaz kötü ve casual. herkes rp guildi olduğunu iddia ediyor ama oyun bir korsan karakter oynamana izin vermiyor. bunların rp anlayışı tavernada lordum rpsi yapmak. tamamen güvenli olmak. tırt.

herkes oyuna pvm kafasıyla bakıyor, sınırsız resource gathering yapmayı planlıyor, iş güç safe bir şekilde gold digging yapmak hale gelecek ya da şehire dönüp lordum pvpsi yaparsınız.

dördüncüsü oyun mmo değil, mmoya en yakın olan modu instancelardan ibaret ve sadece alakalı olduğun, "görmek istediğin" insanları görüyorsun ve her instance başına 50-100 kadar az bir rakam olacağı söylenmişti.

beşincisi pvp denen şeyin turn based olacağı söylentisi dolandı, böyleyse zaten intiharlık bir durum var.


25$ pledge yaptım ve oyunun hiçbir release'i güzel değil. gay sistemler housing, crafting geliştiriyorlar ama oyunun contextine aslında hiçbir katkısı yok yaptıkları şeylerin.


shards online var ona bakın derim, uo'nun orijinal kadrosundan birçok kişinin yaptığı bir oyun ve her shardın kendi ruleseti olacak, isteyen shard ekleyebilecek vs. vs. bin kat daha güzel.

keşke pledge'i geri alabilsem bu oyundan, dayz falan alırım en azından
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Artariel said:

birincisi unity boktan, optimizasyonu tırt ve oyunun yarı-mmo olacağı düşünülürse muhtemelen high end makineler hariç herkes sıkıntılar yaşayacak.


unity kötü değil ya. piyasadaki en kaliteli oyun motolarından.
şurada bi sürü oyun var unity kullanılarak geliştirilmiş.

https://unity3d.com/showcase/gallery

sorun unityde değil aslında. vasat bir oyun yapmak için vasat bi oyun motoru kullanman yeter. harika bi fikre, projeye, görsel materyale unity yetersiz gelmez demek istiyorum.

unitynin performans gibi kronik sorunları da yok. unitynin çıkış noktası ve en güçlü yanı tarayıcılar ve mobil platformlar olduğu için performans konusunda daha titiz ve bol seçenek sunan bi motor. drawcall batching, static batching, lightmapping, occlusion culling vs. gibi yöntemleri baya iyi uyguluyor.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Artariel said:

birincisi unity boktan, optimizasyonu tırt ve oyunun yarı-mmo olacağı düşünülürse muhtemelen high end makineler hariç herkes sıkıntılar yaşayacak.

ikincisi oyunun kendisi boktan, 2000'lerin başında çıkan 3d oyunlardan hallice grafikler var, ki uo oynayan adamız grafikler önemli değil ama uo'nun çekiciliği mekaniklerinde. bunda o da yok. pvp yok, open pvp değil, open loot yok. bu communityle de olacağa benzemiyor.

üçüncüsü community inanılmaz kötü ve casual. herkes rp guildi olduğunu iddia ediyor ama oyun bir korsan karakter oynamana izin vermiyor. bunların rp anlayışı tavernada lordum rpsi yapmak. tamamen güvenli olmak. tırt.


Abi ben grafikle ilgili durumlara "daha alpha" gozuyle bakiyorum yaw. First responderlarin da nostaljik ve casual kafalilar olmasi normal bence.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Unity optimizasyon açısından,Unreal Engine'den çok daha iyi bir seviyede,çünkü baya lite bir yapıda,tabi kapasitesi de buna bağlı olarak çok daha kısıtlı.Developerlar tarafında, adaptasyonu ve geliştirme aşamaları çok daha kısa zaman alıyor UnrealEngine'a göre,o yüzden indie firmalar ve uzun süre geliştirmeye kaynak ayırılamayacak projeler için biçilmiş kaftan.Bencebu oyun için Unity motoru gayet isabetli bir seçim oldu.
Grafiksel kapasite olarak tabiki bir UnrealEngine değil,hele hele CryEngine ile mukayese bile edilemez.Unity, UE ve CrEngine göre farklı bir ligde.Zaten bu oyunun öne çıkan olayı aşmış uber grafikleri değil oyun mekanikleri,bir nebze olsun UO tadını verebilmesi.
Oyunun şuanki grafiklerinin bu denli vasat gözükmesinin sebebi de Unity motorundan değil, oyunun alpha sürecinden kaynaklı,Unity'nin kapasitesi oyunun şuanki halinden çok çok daha ileride.Blackguards oyunu da Unity3d motoru kullanıyor,ordan kıyaslama yapabilirsiniz.

Lan kendimi liseli Unity3d fanı gibi hisettim sadsafd
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

arcane said:

kusura bakmayın da developerlar unity tercih ederken sizin teknik bilginize bok yemek düşer. son ürünü eleştirirsin tabii ona eyvallah ama o da developerı ve kabiliyetlerini bağlar.


abi illaki de o kadar uçlarda örnekler çıkabiliyorki bazen, developer kadar bilgin olmasa bile qq yapmaya hakkın oluyor.

swtor için adamlar hero engine seçtiğinde, intanced mmo mimarisi dışında ürün geliştirilemediği için baya shitstorm dönmüştü. yanılmadı da kimse sonuç ortada.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

"hadi yazmaya basliyoruz" dediklerinde ss atsalar WTF BOS SCENE VAR MAYTAP MI GECIYORSUNUZ FFS diyecekti forum sanirim, gercekten enteresansiniz.

prealpha kalitesi release candidate oldugu zaman da devam ederse haksizmissin dersiniz, su anda grafik optimize etmeleri gereken son seylerden biri.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Black-ice said:

tartışmayı anlamadım
bu kadar vasat grafiklerin, ne bileyim bir batman arkhamı ultrada kasmadan çalıştıran ekran kartımı kastırıyor olmasına laf edemiyor muşmuyum şimdi ben?


bi çıkması lazım sanırım bunu demen için.

mesela salaklık edip bi uzay oyunu almıştım ben alphadayken
bekliim diye

direk açamamıştım, gittim balık açtım "hacı dur bi ortalığı karıştırma" dediler.

sonra tabi release olunca açıldı oyun mis gibi
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

prison architect, ruslarin dandik zombili oyunu vs sagolsun millete alpha oyun satilmasi norm haline geldigi icin alfa gama zeta bir sey ifade etmez oldu

bina daha celik konstruksiyon iken bakip bk gibi olmus demekle esdeger su anki durum.
bina bitince cika cika ankara kapilari cikarsa bak kotu demistim dersiniz, su anda cok erken.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...