Jump to content
Bone

patici/k/ silah topiği

Öne çıkan mesajlar

§ 17 Nov 2012, 14:15
Masakari said:

Aranızda hakim, savcı varsa yada tanıdık varsa kampanya yapmışlar. Fiyatlar çok çok iyi yararlanın yada yararlandırın. 2000-2500 usd indirim var bazı modellerde.

http://www.imid.adalet.gov.tr/duyurular/2012/silah_duyuru.pdf


Ya onlar bi de çift silahla gezebiliyor, çok iyiymiş bu indirim olayı.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 17 Nov 2012, 14:35
Dworgian said:

PastorOfMuppets said:

Get on my power level.

http://images2.wikia.nocookie.net/__cb20090223010258/metalgear/images/9/91/Izhmash_Nikonov_AN-94_GP-34.jpg

http://en.wikipedia.org/wiki/AN-94

Gerçek erkegin gerçek silahı.

Ah satsalar şundan.


sen o silahla ateş etsen geri tepmesiyle omzun çıkar gibi ama neyse satsalar keşke tabii


tepmiymiş hiçya. kullananlar hep oha la cok iyi, keleş gibi sıkıye, yarımin elleri gibi okşiye diyo hep.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 17 Nov 2012, 14:42
knoxville said:

as val da çok op silah asdsad


val vintorez vikhr groza. aletleri yanyana koyup bıraksan, 1 hafta sonra dile gelip mahallenin bıckın delikanlıları olurlar

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 17 Nov 2012, 14:54
huun said:

Oce4n said:

bi tane cnc makinem oldu diyelim. veya demirdöküm yapabiliyorum.

bi silah yapamazmıyım kendi kendime? nesine dikkat etmek lazım ki?


demir yerine çelik kullanmaya dikkat etmekle başlayabilirsin. sonra döküm değil dövme çelikle yapman gerektiğine de dikkat edebilirsin.

kalorifer peteği mi yapıyorsun, döküm ne?


abi aman yani. olurmu cnc tezhaginda silah... icinde barut patlıyo onun be yüzüne gözüne patlar elinde infilak eder.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 17 Nov 2012, 16:03
Cuce said:

Dworgian said:

PastorOfMuppets said:

Get on my power level.

http://images2.wikia.nocookie.net/__cb20090223010258/metalgear/images/9/91/Izhmash_Nikonov_AN-94_GP-34.jpg

http://en.wikipedia.org/wiki/AN-94

Gerçek erkegin gerçek silahı.

Ah satsalar şundan.


sen o silahla ateş etsen geri tepmesiyle omzun çıkar gibi ama neyse satsalar keşke tabii


tepmiymiş hiçya. kullananlar hep oha la cok iyi, keleş gibi sıkıye, yarımin elleri gibi okşiye diyo hep.


Abi ben sadece g3 kullandım ve onunla bile omzu çıkan, gözunü yamultanlar gördüm de. Hani g3 keleş ten çok daha fazla tepen bir silahsa ok kullanabilir xunn belki ama daha fazla ise tepmesi ohooo :)

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 17 Nov 2012, 17:41
abi incecik kadınlar kullaniyor.türk ordusunda olan faillere bakarsak ohoo aksldh

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 17 Nov 2012, 17:58
tam omza dayamıyıp tutmasını bilmiyosan ,ki kaçımız biliyoruz burda? , çok da anormal bi durum değil.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 17 Nov 2012, 17:59
g3 çok tepmiyor aslında. omzu çıkanlar tüfek kullanmayı öğrenemeyenlerdir bence.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 17 Nov 2012, 18:00
g3 ün mermisi AK47ye göre daha güçlü, ağırlığı daha fazla. bizim askeriyede de keleş modelleri kullanılıyor, var mı burda ikisini de ateşlemiş olan?

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 17 Nov 2012, 18:05
ben ikisinide kullandım. pek fark yoktu. her ne kadar çapları farklı olsada.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 17 Nov 2012, 22:46
bu oyunu
http://www.youtube.com/watch?v=ETZepq12HWQ

bu gerçeği
http://www.youtube.com/watch?v=6O9y-ZV08Kg&feature=player_detailpage#t=340s

yalnız jandarma dışında alan yok

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 18 Nov 2012, 09:17
bf3'teki silah bora ise neden adı bora değil?
edit: pardon official adı jng 90mış.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 18 Nov 2012, 09:36
uluslararası kodu JNG-90 olduğu içindir. bf3 de tek tercihim.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 18 Nov 2012, 09:40
valla madem o kadar iyi niye türkiye ve azerbaycan dışında kullanan yok

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 18 Nov 2012, 09:55
oha adıma silah yapmışlar

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 18 Nov 2012, 10:43
abi ürünün iyi olması ile ticari başari aynı şey değil ki. ha ürün iyi midir değil midir fikrim de yok. ama adamlar videoda pakistan diyor,wikipedia da sadece azerbeyjan varaskldh.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 18 Nov 2012, 17:30
pakistan da testlere gitti, kazandı, daha yeni satılcak
silah gerçekten iyi
zaten ergonomi ve emniyet sistemi dışında
namlu dan ibaret, el ile kurmalı sistemler
namluda da doğru yiv-set ve uzunluk ile iyi bir silah oluyor

işin garibi türkiye de bile jandarma dışında alan yok emniyet, kara kuvvetleri hala almadı envantere

hikayesi ise ilginç, jandarmadaki keskin nişancılar, bir tane catia kullanabilen usta ve mühendisle 7-8 sene civarında ortaya çıktı (kalifiye oldu)

kullanıcıyla çalışmanın avantajına örnek olarak, kar eldiveniyle tetiğe basabilmek için tetik ve kabze ayarlanabilir yapıldı

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 22 Nov 2012, 19:08
Myshkin said:

g3 ün mermisi AK47ye göre daha güçlü, ağırlığı daha fazla. bizim askeriyede de keleş modelleri kullanılıyor, var mı burda ikisini de ateşlemiş olan?


G3 battle, AK47 assault rifle.

Tamamiyle farklı kategoriler bir kere, kocaman birşey G3, AK aşırı verstile.

Zaten rus silahlarının hepsi verstile.

O koydugum AN-94 tepmesi yok gibi bu arada, zaten olayı o.

Olay semi-autoda 2 kursun atması, ve recoil delayinden 2. kursunun da aynı yere vurması ardarda.

İlk kursun body plate'i zayıflatıyor, aynı yere gelen kursun killing blow.

Rusların şakası yok hocam, aim to kill.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 22 Nov 2012, 19:12
an-94 ile ak-47 arasında dağlar kadar fark var normal olarak. ak-47 neyse de an-94 g3 ile falan kıyaslanabilecek silah değil

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 23 Nov 2012, 06:56
http://www.youtube.com/watch?v=r4e4QcbEZP8

http://www.youtube.com/watch?v=OmbnTZt2nvg

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 23 Nov 2012, 07:25
PastorOfMuppets said:

Myshkin said:

g3 ün mermisi AK47ye göre daha güçlü, ağırlığı daha fazla. bizim askeriyede de keleş modelleri kullanılıyor, var mı burda ikisini de ateşlemiş olan?


G3 battle, AK47 assault rifle.

Tamamiyle farklı kategoriler bir kere, kocaman birşey G3, AK aşırı verstile.

Zaten rus silahlarının hepsi verstile.

O koydugum AN-94 tepmesi yok gibi bu arada, zaten olayı o.

Olay semi-autoda 2 kursun atması, ve recoil delayinden 2. kursunun da aynı yere vurması ardarda.

İlk kursun body plate'i zayıflatıyor, aynı yere gelen kursun killing blow.

Rusların şakası yok hocam, aim to kill.


Yine de senin eline uzi fln daha çok yakışır abi

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 23 Nov 2012, 11:02
angola bayrağına kapak olan silahı da kullansan gene aynı kapıya çıkacak nasılsa. :/

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 23 Nov 2012, 12:09
uzi yerine bunu kullanın:

mac 10

http://www.enemyforces.net/firearms/ingram.jpg

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Yorum yazmak için üye olun veya giriş yapın

Yorum yazmak için üye olmanız lazım

Üye ol

Kayıt olun ve aramıza katılın!

Yeni bir hesap oluştur

Giriş yap

Zaten üyemiz misin? O halde giriş yap

Hemen giriş yap

×
×
  • Yeni Oluştur...