Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Star Citizen


Öne çıkan mesajlar

  • 2 hafta sonra ...
Mesaj tarihi:
gemi hareketleri çok yapay ya. geminin hiçbi ağırlığı yokmuş gibi. "E AMA UZAAAAY" değil olay ya. ilk alpha'dan beri bi gelişme görmedim bu konuda. Elite'deki o oturaklı gemi hissiyatını istiyorum abi. take off yaparken ZÖRT diye kalkıyor gemi, gazı açıyor CORT diye ebesinin şeyine gidiyor. 600 700 'le giderken ZART diye duruyor falan. spectate mod'da geziyomuşuz gibi, var bi enayilik. hızların bi kere düşürülmesi lazım, acceleration'un epey bi düşürülmesi lazım, acceleration, brake anlarına gemi içi sallanma efektleri vs. lazım.
Mesaj tarihi:
Xenocide said:

gemi hareketleri çok yapay ya. geminin hiçbi ağırlığı yokmuş gibi. "E AMA UZAAAAY" değil olay ya. ilk alpha'dan beri bi gelişme görmedim bu konuda. Elite'deki o oturaklı gemi hissiyatını istiyorum abi. take off yaparken ZÖRT diye kalkıyor gemi, gazı açıyor CORT diye ebesinin şeyine gidiyor. 600 700 'le giderken ZART diye duruyor falan. spectate mod'da geziyomuşuz gibi, var bi enayilik. hızların bi kere düşürülmesi lazım, acceleration'un epey bi düşürülmesi lazım, acceleration, brake anlarına gemi içi sallanma efektleri vs. lazım.


Çok acayip güçlü thrusterlar varmış o yüzden öyle hareket ediyormuş gemi diye biliyorum.
Mesaj tarihi:
Elite uzayda reskin WWII uçakları olduğu için bu oyun farklı geliyor olabilir, sentetik atmosferik sınırlamalar sadece atmosfer içinde olacak SC'de. Hatta gameplay açısında uzayda g-force'da çok daha azlatılmış şekilde etkileyecektir. O zart diye durma gezegenin atmosferini harici değişmez artık, oyunun bir parçası haline geldi yıllardır. Kalkışa ayar çekiyorlar, iniş takımları üzerinde geminin yaylanması tarzı şeyler ekliyorlar.

Combat için de full roll&pitch beklemeyin gene, ağırlıklı olarak yaw&strafe ve jousting üzerine dönecek. Decoupled mode'da özellikle baya çılgın uçulabiliyor.

Bounty sistemi üzerine de biraz açıklama geldi. Pirateları(Player) canlı yakalarsanız daha fazla bounty geliyor. Taser vb. non-lethal silahlar da eklenecek gözüken. Gemiler için zaten disruption ve EMP silahları mevcut. Yakalanınca ikiye ayrılıyor oyun, yakalayanın vücudu taşıması gerekiyor stasis pod'a atıp anladığım kadarıyla bounty'i almak için, yakalanan da hapse teleport oluyor. Hapiste ceza olarak "menial task" dediler taş kırma vb. Yakalanan pirateları arkadaşları hapishaneden kaçırabilecek veya cezalarını çekip çıkabiliyorlar sanırsam.
Mesaj tarihi:
combatta elite'deki gibi roll pitch beklentim yok da yine de hız meselesine bi ayar lazım bence. his çok tırt abi. yani koskoca spaceship kaldırıyosun, bi heybeti olsun BREH BREH olsun insanlar GİDİYOR GÖNLÜMÜN EFENDİSİ desin arkamdan. şu anda slmokkibby vın.
Mesaj tarihi:
Kalkışa bende katılıyorum, kalkış çok kötü oluyor.
O zart diye durması da güzel bir his değil de Thrusterların gücünü çok azaltırlarsa combat çok vasat oluyor.
Mesaj tarihi:
Hawk baya tatlı duruyor da, 3.0 için gemisi olmayan gidip Hawk almasın. Bence su an PTU'ya da girmeyin abi full 3.0 release'i bekleyin adam gibi content'i tüketiriz. Can sıkacak çok bug var hala PTU'da.
Mesaj tarihi:
Bright said:

Elite uzayda reskin WWII uçakları olduğu için bu oyun farklı geliyor olabilir, sentetik atmosferik sınırlamalar sadece atmosfer içinde olacak SC'de. Hatta gameplay açısında uzayda g-force'da çok daha azlatılmış şekilde etkileyecektir. O zart diye durma gezegenin atmosferini harici değişmez artık, oyunun bir parçası haline geldi yıllardır. Kalkışa ayar çekiyorlar, iniş takımları üzerinde geminin yaylanması tarzı şeyler ekliyorlar.

Combat için de full roll&pitch beklemeyin gene, ağırlıklı olarak yaw&strafe ve jousting üzerine dönecek. Decoupled mode'da özellikle baya çılgın uçulabiliyor.

Bounty sistemi üzerine de biraz açıklama geldi. Pirateları(Player) canlı yakalarsanız daha fazla bounty geliyor. Taser vb. non-lethal silahlar da eklenecek gözüken. Gemiler için zaten disruption ve EMP silahları mevcut. Yakalanınca ikiye ayrılıyor oyun, yakalayanın vücudu taşıması gerekiyor stasis pod'a atıp anladığım kadarıyla bounty'i almak için, yakalanan da hapse teleport oluyor. Hapiste ceza olarak "menial task" dediler taş kırma vb. Yakalanan pirateları arkadaşları hapishaneden kaçırabilecek veya cezalarını çekip çıkabiliyorlar sanırsam.


ya ben main thruster harici olan thrusterların güçlenmesini istiyorum. Çok değil de hani strafe hızının yükselmesi çok tatlı bi movement katar mevzuya. Şu an Evasive manuever çok yok o yüzden.
Mesaj tarihi:
Satışa çıkarsa ve satışa çıktığında yakalayabilirsen 2.5k $ falandı en son sanırım. Satılan en büyük gemi olduğu için çok çabuk tükeniyor. Ama alternatif olarak 15k $'lık paketle de bir tane geliyor galiba.

Şu linkteki Observer Test'i yapın login olduktan sonra. 10 tane gemiyi silüetinden tanımlamanız gerekiyor, her gemi için 15 sn süre veriyor. Çekilişle 7x Anvil Hawk dağıtacaklar.
×
×
  • Yeni Oluştur...