Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Star Citizen


jagd

Öne çıkan mesajlar

Leopar said:

Pascha said:

Vulcan_Lionheart said:

arkadaşlar ben oyunu aldım nasıl iletişim kurabiliriz? varmı bi guildimiz falan?


abi oyun daha alpha bile deil, arena commander adınını verdiklere bir asamadalar su an, yani geminni icinde dısında dolasıp bide it dalaşı yapılabiliyor bildigim

Status


oyun henuz pre-alpha olmasina ragmen guild altyapisi hazir, site uzerinden guild kurmak ve var olan guildlere katilmak mumkun

Anasayfa -> Community -> Organizations

Farkli org cesitleri var, corporation/pmc/syndicate/religious diye gidiyor, her guildin kendi anasayfasi guild chart'i falan var


evet gördüm bir sürü turk guildi var en kalabalığına başvurdum dün bakalım alırlarsa..
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

As I have already said, I would not count on this. The game compression and asset removal is unlikely to yield such high gains that we will be able to reduce our client size to 30-40gb. The size and number of assets that are left to deliver means that our client size is much more likely to be 100gb.
Also, yes we are optimizing game patching for speed and to only deliver diffs, but this is unlikely to reduce actual patch size. Again, each patch has 100s of assets, each of these assets are at times 200mb, this leads to 2-6gb patches, and if we end up doing a file type re-factor and have to re-download 30-40% of the assets on the hard-drive, then the patch will be 14-20gb.

horhorhur
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

xunn said:

Abi haklısın 30k dolardan birden 100.000.000'a koşan proje bütün development planını update edip scratch başlamaz, 5 tane daha departman kiralayıp daha iyi yapmaya kasmamalı.

10/10

O oyle olmuyor abi.
Adamlar waterfall modeli ile yapmayacaklar oyunu.
Spiral modelle gitmeleri lazim. Her seyi update etmezsin. Development cycle olmaz oyle. Kaybettigin zamana yazik

Waterfall
http://www.tutorialspoint.com/sdlc/images/sdlc_waterfall_model.jpg

Spiral
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/e/ec/Spiral_model_(Boehm,_1988).svg/333px-Spiral_model_(Boehm,_1988).svg.png

adamlar oyunu bastan baslatmaz. Yazacaklari yeni ozellikler eklerler.
aquila bu konuda hakli hala bence en buyuk kickstarter hoaxlarindan biri olacak.
Olmasini kesinlikle dilemiyorum bu turun hardcore cok seveni var o kadar para yatirdilar. Ama bu yavaslik gercekten kotu
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Yoo bence yavas olmasi gayet iyi. adamlar yapmak istedikleri oyundan odun vereceklerine yavas yavas yapsinlar bizim icin daha iyi oylesi

diger oyun projelerinin geldigi hali goruyoruz iste, AAA'si de indie'si de ayni

guya bitmis oyunlari yarim yamalak cikarip oyunculari aptal yerine koyuyorlar
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

o spiral modeller, agile yöntemler projenin belli kısımları veya bir parçası için geçerli
büyük projelerde (ki bahsedilen 100m bütçeli bir proje) waterfall yapmak zorundasın.
ha yapmadan bitirirlerse hakketen, yazılım dünyasında devrim olur. Üstünde onlarca kitap yazılır, research yapılır.

Daha tüm projenin sprial modelle yürütüldüğü bir projede ne çalıştım ne de duydum şimdiye kadar.

belki çok çok uç şirketler yapiyordur ama milyonlarca loc olduğu bir projede nasıl maintain edilir düşünemiyorum bile.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

senko said:

o spiral modeller, agile yöntemler projenin belli kısımları veya bir parçası için geçerli
büyük projelerde (ki bahsedilen 100m bütçeli bir proje) waterfall yapmak zorundasın.
ha yapmadan bitirirlerse hakketen, yazılım dünyasında devrim olur. Üstünde onlarca kitap yazılır, research yapılır.

Daha tüm projenin sprial modelle yürütüldüğü bir projede ne çalıştım ne de duydum şimdiye kadar.

belki çok çok uç şirketler yapiyordur ama milyonlarca loc olduğu bir projede nasıl maintain edilir düşünemiyorum bile.


abi mobilde cok guzel oturttuk biz bunlari asdfsdf
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

ama 0dan bişi develop ederken yapmıyorsunuzdur sizde diye tahmin ediyorum.
mobil projelerin manevra yetekenkleri daha gelişmiş oluyor diğer hantal projelere göre, ondan doğrudur spiral uyar agile yöntemler daha da uyar, ama en başta eminim ki sizde waterfalllish bir yöntemle başlamışsınızdır projelere.
spiral model özellikle customer request'lere karşı harika bir yöntem oluyor. Bir de tabii high-risk projeler için.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

proje 100mil butceli degil, 3 yilda 100mil butce yarattilar. 3 yildir sadece para toplayip, simdi 100mille baslicak olasalar tamam da, oyle degil bu crowdfund isleri. daha da onemlis o 100mil direk sermaye degil, sattiklari urunun karsiligi. alin size 100mil ne isterseniz yapin diye gelmedi para, biz boyle bisey yapiyoruz hadi satin alin urunumuzu ki paramis olsun, ve yapmaya devam edebilelim diye geldi. release date filan verilmis en azindan, ve saniyorum releasede tam olarak neler vericekleri belli. o yuzden onu beklemek lazim. yoksa xunn'un dedigi gibi para geldikce, oh cok paramiz var hadi bastan baslayalim, ay hadi bunu da ekleyelim, sunu da yapalim diye giderlerse nah cikar oyun asdf.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Kickstarter'ın açıldıgı ilk 3 günde topladıkları para oyunu istedikleri gibi yapmasına yeterli para. O noktadan sonra topladıkları milyonlar tamamen dedigin gibi addition.

Ama hiç paradan milyonlara geçtigin zaman planın degismemesi önerisi baya saçmalık.

O kadar parayla gelen community baskısı ve productiona müdahalesi de söz konusu. Çok büyük olmayan ama aşırı vocal bir komünitesi var şu an oyunun, sürekli feedbackle ilerleyen bir mevzu. Ama release date'i de itmiyorlar, daha ne istiyorsunuz anlamış değilim. Aşırı da iyi görünüyor oyun, tek endişem optimizasyon.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...