Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Star Citizen


jagd

Öne çıkan mesajlar

Son versiyonu oynuyorum bayadır. Çok karşılaştığım bugları yazayım

Rampalı geminiz varsa rampadan koşarak inmeyin gemi patlayabiliyor adsf. Mümkünse başka kapıdan çıkın.

Outpostlardan vs çıkarken merdivenlerden yine koşarak inmeyin düşüp ölüyorsunuz

Quantum travel bazen başlamıyor. Gemiyi power down yapıp tekrar açın herşeyi düzeliyor.

Bounty görevlerinde bazen target spawn olmuyor bir kaç defa fail oldu görev bu yüzden repütasyon kaybı oluyor mu emin değilim.

Spoiler

 

Bounty için dün kapkaranlık bir asteroit kuşağına yolladı beni kayaya çarpınca gemi bu hale geldi. Tamamen patlamaması güzel oldu ? Ana thrusterlar patladı manevra thrusterlarıyla geri dönebildim.

unknown.png

unknown.png

 

Şöyle de bir bug var

Spoiler

unknown.png

Aldığımdan beri hiç bir patchte bu kadar uzun oynamamıştım heralde. Oluyor oyun yavaş yavaş

Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

  • 4 hafta sonra ...
  • 1 ay sonra ...
2 saat önce, Raze dedi ki:

sonuç ne olur bilemem. dikkatim de çok dağınık tam anlayamadım mevzuyu da, sanırım roadmapten bi sürü şeyi çıkarmışlar, sadece kesin çıkacak olanları koyacaklarmış falanmış. 

zaten uzun zamandır pek beceremiyolardı o işi. en azından boş ümit vereceğine çıkarsın daha iyi. bi de polyannacılık yaparak şöyle bi çıkarım yapılabilir belki, squadron 42'yu çıkarmak istiyorlar artık. bu yıl sonuna doğru bi alpha-beta görmemiz mümkün olabilir. Belki SQ42'ya yoğunlaşmak adına Star Citizen'ın featurelarına ara vermiş olabilirler. Ki SC'nin kaderi biraz SQ42'ye bağlı. SC'ye ne yapılıyorsa, aslında önce SQ42'ya yapılıyor, orada çalışınca SC'ye implement ediliyor. Dolayısıyla fully working SQ42 olduğu zaman SC'nin işi daha kolay olacak.

 

bir gün tamamen bitmiş bi SC oynayabilecek miyiz bilmiyorum, ama 1-2 sene içinde SQ42 oynayacağımızı düşünüyorum. 

Roadmap işinde de fully transparent omgomg gaz verip sonra böyle geri vites yapmaları da tabi büyük yönetim fiyaskosu. başına ne geldiyse zaten full transparency muhabbetinden geldi. yönetemiceksin o işi, besbelli. yapma.

Xenocide tarafından düzenlendi
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

bilmiyorum. ama fanbase'in kızmaya başlamasını olumlu buluyorum şahsen. para akıtan godamanlar its alpha you idiot ya da take all your time to build up the game good work devs! kafasından çıkmaya başladığı an CIG somut bi şeyler göstermek zorunda kalacak.

bence yakın zamanda, bikaç ay içinde SQ42 ile ilgili ciddi bi şeyler görmeye başlarız.

Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

  • 3 hafta sonra ...

güzel video olmuş gerçekten. oyun frustrating bugları çıkardığın zaman gerçekten bu kadar iyi çalışıyor şu anda.

 

Onun için, inandıramıyorum bi türlü. Şu an 3-5 tane sistem ekleseler, bug fix + polish kassalar oyun net oynanır.

ama yapmıyolar. Bilmiyorum neden. Tahminim, önce squadron 42 'yu çıkarmak istiyorlar. onun ekmeğini 1-2 sene yiyip, dibini sıyırınca da Star Citizen'ı salmak. Hali hazırda zaten ship sale'lar falan gelir getiriyor. Onun bi azalması - bitmesi lazım ki release düşünsünler. 

Ama son 1-2 senede baya ilerledi oyun.

Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

  • 2 hafta sonra ...

 

 

Biz bu SQ42'yi unutuyoruz tabi haklı olarak, çünkü SC kadar göz önünde değil. Ama şu anda bu adamlar SQ42'ye yoğunlaşmış durumdalar. SC'deki yavaşlama buna bağlı olabilir zira zaten ne yapılıyorsa aslında önce SQ42'ye yapılıyor, sonra SC'ye implement ediliyor. SC'nin şu anki haline bakarsak aslında SQ42'nin baya bi kısmının hazır olduğunu öngörebiliriz. SC'deki sıkıntılar zaten şu anda online olmasından kaynaklı problemler + çoklu yıldız sistemlerinin eksikliği. Onun dışında single player bir oyun olmasını gerektirecek çoğu şey çalışıyor.

Ben bu yıl sonuna doğru SQ42 için major bi olay bekliyorum ya. alpha test mi olur beta mı olur, reklam kampanyası mı olur ne olur bilemiyorum artık. Ama dediğim gibi SC'nin en büyük sıkıntısı online olmasından kaynaklı problemler. Hatta öyle ki bazen SC'de server bağlantısı kopuyo gibi oluyo ama oyunu oynamaya devam edebiliyorsun, oyunun en stabil çalıştığı hali o hali hsdfk o yüzden SQ42'de baya iyi bi yerdeler diye düşünüyorum. We'll see.

Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Hani cok anlamam ama burda muhtemen mantik odaklanma şeklinde calismiyor. İkisinin de ayri ekibi var. Sc'nin ekibini sq42ya kaydirmak isleri hizlandirmicak zira her isi yapan bi adam varsa 1 isi 1 kisinin yapmasiyla 5 kisinin yapmasi arasinda zamansal olarak cok fark olmaz hatta daha kotu olur konsantrasyon acisindan.

İlk crowdfundinge acildigindan beri zaten sq42nun once gelecegi biliniyordu. SC ise aslinda bi nevi sq42deki biten featurelarin online surume implement edilmesi durumu. Yani asıl işi sq42 ekibi yapiyor. 

Biz sq42yi hic goremedigimiz icin, progressi sc'den ibaret zannediyoruz. Halbuki sc'deki contentin uzerine storyline + motion capture + voice acting + single player open world'ü ekle, aslinda baya iş yapılmış durumda. 

Hani şöyle kucuk bi kuple unscripted gameplay gosterseler herkesin içi rahatlayacak. Dedigim gibi bu sene bekliyorum boyle bi hamle. Gecen senenin citizenconunda chris bi cumle etmisti, sq42 ekibinin olduğu yere taşınıyorum cunku artik oyunu bitirmenin zamani geldi gibisinden. Hayirlisi be.

 

Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...