Jump to content
AmoRPHouS

Steam sayfası yarım açılıyor ya da açılmıyor.

Öne çıkan mesajlar

§ 07 Eki 2012, 15:49
darkin380 said:

GERGE said:

Kimin DNS'si bunlar? Nereden geldiğini bilmediğiniz DNS'yi kullanmayın.


Dns Serverlar Sadece İsim Çözerler...Ama Yinede Bilindik Bir dns Kullanmak Daha İyidir Benim verdiğim Dns Ayarları Level 3 Communucations isimli ABD'nin İlk Dns Serverıdır Bi Sorun Oluşacağını Zannetmiyorum Kullanabilirsiniz...!


sadece isim çözer de sen bankanın sitesine giriyorum zannedersin dnsin yönlerdiği çakma bankasitesine girersin sonra olaylar gelişir.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 09 Eki 2012, 06:50
1 haftadır comodo kullanıyorum, hıc sorun yok. patlayana kadar go go comodo.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 09 Eki 2012, 07:29
comodoyla resimler falan geç açılıyo steamde bende

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 19 Eki 2012, 23:38
Esh said:

xhamster ip banlı.

porn.com dene.

steam ise dns hatalı. hostsa girince olması lazım anında.

yanlış yazıyosunuzdur.

hosts said:

# Copyright (c) 1993-2009 Microsoft Corp.
#
# This is a sample HOSTS file used by Microsoft TCP/IP for Windows.
#
# This file contains the mappings of IP addresses to host names. Each
# entry should be kept on an individual line. The IP address should
# be placed in the first column followed by the corresponding host name.
# The IP address and the host name should be separated by at least one
# space.
#
# Additionally, comments (such as these) may be inserted on individual
# lines or following the machine name denoted by a '#' symbol.
#
# For example:
#
# 102.54.94.97 rhino.acme.com # source server
# 38.25.63.10 x.acme.com # x client host

# localhost name resolution is handled within DNS itself.
# 127.0.0.1 localhost
# ::1 localhost
127.0.0.1 3dns.adobe.com 3dns-1.adobe.com 3dns-2.adobe.com 3dns-3.adobe.com 3dns-4.adobe.com activate.adobe.com activate-sea.adobe.com activate-sjc0.adobe.com activate.wip.adobe.com
127.0.0.1 activate.wip1.adobe.com activate.wip2.adobe.com activate.wip3.adobe.com activate.wip4.adobe.com adobe-dns.adobe.com adobe-dns-1.adobe.com adobe-dns-2.adobe.com adobe-dns-3.adobe.com adobe-dns-4.adobe.com
127.0.0.1 adobeereg.com practivate.adobe practivate.adobe.com practivate.adobe.newoa practivate.adobe.ntp practivate.adobe.ipp ereg.adobe.com ereg.wip.adobe.com ereg.wip1.adobe.com
127.0.0.1 ereg.wip2.adobe.com ereg.wip3.adobe.com ereg.wip4.adobe.com hl2rcv.adobe.com wip.adobe.com wip1.adobe.com wip2.adobe.com wip3.adobe.com wip4.adobe.com
127.0.0.1 www.adobeereg.com wwis-dubc1-vip60.adobe.com www.wip.adobe.com www.wip1.adobe.com
127.0.0.1 www.wip2.adobe.com www.wip3.adobe.com www.wip4.adobe.com wwis-dubc1-vip60.adobe.com crl.verisign.net CRL.VERISIGN.NET ood.opsource.net
#

87.248.210.254 cdn.steamcommunity.com
87.248.210.254 media.steampowered.com
87.248.210.254 cloud.steampowered.com
87.248.210.254 cdn.store.steampowered.com
87.248.210.254 cdn.steampowered.com



böyle bende

aynı sorunu own3d.tv de de yasiyorum. steam i düzelttigimiz gibi onu da duzeltmeye calistim ama host dosyasına own3d.tv için ne ekleyecegimi bulamadim. yardimci olabilir misiniz acaba?

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 30 Eki 2012, 19:04
Açılmıyor yok.
Giremiyorum sayfa yüklenmiyor dns değiştirdim olmadı.

açılırsa da html modda kalıyor imagelar falan yüklenmiyor.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 30 Eki 2012, 19:05
dnsi googledns veya opendns dışında bişey yapman lazım

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 30 Eki 2012, 19:05
87.248.210.254 cdn.steamcommunity.com
87.248.210.254 media.steampowered.com
87.248.210.254 cloud.steampowered.com
87.248.210.254 cdn.store.steampowered.com
87.248.210.254 cdn.steampowered.com

host dosyasına ekle bunları

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 31 Eki 2012, 07:55
Windows 8'de yapmak için Win tuşuna basın. Notepad yazın, sol tıklayın ve alttan Run as Administrator diyin. Notepad açılında hosts dosyasını Notepad'in içinden açın.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 31 Eki 2012, 16:32
GERGE said:

Windows 8'de yapmak için Win tuşuna basın. Notepad yazın, sol tıklayın ve alttan Run as Administrator diyin. Notepad açılında hosts dosyasını Notepad'in içinden açın.


Çok uzun bir esaretten kurtardı bu beni, yoksa altını üstüne getirmiştim privilege kovalayacağım diye.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 31 Eki 2012, 16:47
Bende de vardı bu sorun iyi oldu bunu öğrendiğim, üşeniyordum uğraşmaya. Ancak bir sorunum var ki hosts dosyasını editleyemiyorum. Erişim izni yok diyor. Bu makineye saçma bir Windows cdsinden Win7 kurmuştum. Bunun çözümü nedir format dışında :)

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 31 Eki 2012, 18:28
steam network nop connection diyo bende su an.

sorun bende mi?

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 31 Eki 2012, 18:53
Çökmüştü geldi şimdi.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 31 Eki 2012, 19:05
serjuhan, notepadi yönetici oalrak açlıştırsanda antivirüs kitliyebiliyo, devre dışı bırakıp yap

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 31 Eki 2012, 19:09
serjuhan said:

Bende de vardı bu sorun iyi oldu bunu öğrendiğim, üşeniyordum uğraşmaya. Ancak bir sorunum var ki hosts dosyasını editleyemiyorum. Erişim izni yok diyor. Bu makineye saçma bir Windows cdsinden Win7 kurmuştum. Bunun çözümü nedir format dışında :)


hostsu masaustune kopyala
deiştire
geri kopyala
eauhea
en basit bocymn bu
ustune kaydeytmek ayrı
ustune kopyala yapıstır ayrı

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 31 Eki 2012, 19:16
Thanks Bone valla nası düşünemedim bunu hehe :)

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 11 Kas 2012, 09:02
KHaRoN said:

Dns inizi
193.140.100.210 ve 194.27.222.62
yapin hosts editlemeyi bilmiyorsaniz. 3 sayfadir yaziyoruz asdfasd

bunu kullanıyordum da dün gece patladı, hiçbişi açamıyor. google dns de hala steam'i açamıyor. var mı başka dns kullandığınız çalışan?

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 11 Kas 2012, 09:03
Norton ile açıyorum şu anda ben.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 11 Kas 2012, 09:41
norton açamıyor bende steam'i. :/

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 11 Kas 2012, 10:52
sam , download region a turkiye geldi. Dns degistirmeden onu bi dener misin?

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 11 Kas 2012, 10:59
Bilkent'te düz açıyor. Onlar ne kullanıyor bilmiyorum ama.

Verizon'un DNS'leri dene bir de: 4.2.2.1 ve 4.2.2.3

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 11 Kas 2012, 11:00
CDN in mantigina aykiri verizon falan kullanmak. Amac lokal bi dns kullanmak. Steam server yapisini degistirdigi icin oluyor bunlar zaten.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 11 Kas 2012, 11:06
Steam'e bir check attım, 68.142.64.168 adresini resolve ettiğinde dns açılmıyor.

208.64.202.68 adresinde girmeyi denesene bir.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 11 Kas 2012, 11:30
dl region bende türkiye zaten çıktığından beri.

gerge o ilk ip hiç açılmıyor, ikincisi de welcome to steam yazıyor tepede başka bişi yok. açılmıyordan kastım oydu yani, yamuk yumuk mavi linkli txt dosyası gibi birşey çıkıyor dklerce bekletip.

verizon deneyeyim bi sn, denemiştim sanırım eskiden ama olsun.

ı-ıh verizon da açamadı. şu eski bilkent miydi neydi onlar düzeltseler de bari ona dönsem meh.

hah düzeltmişler şimdi geri döndüm, herşey açılıyor. oh hele şükür! sağolun. :)

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 11 Kas 2012, 11:38
Host dosyasına yazıversen şunları bu kadar kasmak yerine?

87.248.210.254 cdn.steamcommunity.com
87.248.210.254 media.steampowered.com
87.248.210.254 cloud.steampowered.com
87.248.210.254 cdn.store.steampowered.com
87.248.210.254 cdn.steampowered.com

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 11 Kas 2012, 11:40
Bilkent'in DNS mi var? Ne ki?

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Yorum yazmak için üye olun veya giriş yapın

Yorum yazmak için üye olmanız lazım

Üye ol

Kayıt olun ve aramıza katılın!

Yeni bir hesap oluştur

Giriş yap

Zaten üyemiz misin? O halde giriş yap

Hemen giriş yap

Yasal Duyuru

5651 sayılı kanun kapsamında, Paticik.com, işbu sayfadaki mesajların ve içeriğin Yer Sağlayıcısıdır. Yayınlanan içeriklerden doğabilecek her türlü sorumluluk içeriği üreten kullanıcıya aittir. Şikayet ve talepleriniz için buraya tıklayıp bize ulaşabilirsiniz. Alternatif olarak [email protected] e-posta adresinden bize ulaşabilirsiniz.

×
×
  • Yeni Oluştur...