Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Pillars of Eternity


Öne çıkan mesajlar

Mesaj tarihi:
axedice said:

İyi bir dm asla böyle bişey yapmaz, lvl1 flame büyüsü lvl1 flame büyüsü damage ı verir.


iyi bir dm oyuncu büyü yaptığı zaman elinde patlatır.
hardcore olur dm, adım atarken bile zar attırır sana. balistayı kullandırtmaz skillin yok diye.
Mesaj tarihi:
axedice said:
Eğer büyü slotlarını iyi planlarsan bu kadar abartmaya gerek yok. Bone sen baya baya yanlış oynuyormuşsun bu oyunları.


so sayeth the hardcore oyuncu.

tamam sen süpersin ilahsın o ayrı da,
büyüler bitince slotları doldurmak için rest yapmanın zorunluluğu var,
demek istediğim şey tabletop üstünde gayet iyi giden bir sistem olmasına karşın computer oyunlarında aynı şekilde işlemiyor.

bunu kabul etmek istemiyorsunuz sonra gelip "insanlar bg2 sistemi istemiş planescape torment sistemi istememiş" diye qq'lüyorsunuz.
ben de istemiyorum bg2 sistemi.

ama tabii deveye sorm...
Mesaj tarihi:
axedice said:

Hayır, iyi bir dm saçmalamaz. Tutarlı oyun oynatır. Verdiğin örneklerin ikisi de uçlarda kalıyor ve ikisi de saçma.


örnekte ne demek istediğimi anladın mı? anladın. o zaman eyvallah.

"ÖRNEKLERİN UÇLARDA'!! SASÇAMMAMA OLMUŞ ÖRNEKLERİN! NİTPİCK EDİCEM GLROAOAAARRR!!" diye girişmeden önce bi "ne demek istediğimi" anlasan bu kadar kasmak zorunda kalmazdın axedice.
Mesaj tarihi:
Bone said:


büyüler bitince slotları doldurmak için rest yapmanın zorunluluğu var


Solo caster oynuyorsan belki, yoksa büyü harici kaynakların da var. Güçlü büyülerini zor durumlarda dramatik efektler için kullanacaksın bu kadar. Quantum cerrahisi değil bu.
Mesaj tarihi:
neyse en azından obsidian saçma ve rezil bg2 büyü sistemini dahil etmeyecekmiş, onu duymak rahatlattı.

siz takılabilirsiniz bi köşede "OYNAMAYI BİLMEDİĞİN İÇİN BECREMİYORSUN LEARN TO PLAY GİT ÖĞREN DE GEL" tarzı şekilde, benim için sorun yok.
Mesaj tarihi:
axedice said:

Solo caster oynuyorsan belki, yoksa büyü harici kaynakların da var. Güçlü büyülerini zor durumlarda dramatik efektler için kullanacaksın bu kadar. Quantum cerrahisi değil bu.

yalnız bunun sonucu elinde sapanla sağa sola taş atan mage olur.
Mesaj tarihi:
kombat yapıyorsan combatan mage kullanırsın slotlarında hasar büyüleri ve hasara yönelik yardımcı büyüler, stonskin ve haste olur,

kendimi bildim bileli bilgisayarda başka bir şey yapmadım, ilk ve en güçlü büyü ben atarım koruma büyüsünde gerek kalmaz mantığı, koruması varsa melee gitsin kessin kadlı ki bg2 demi lich ve ejderler hariç zaten herşeyi büyü ile öldürebiliyorsun

buna alternetif bir oynanış ve sistem getirecekler ise, combatlar tatmin edici olacak ise değişik bir şey denesinler
Mesaj tarihi:
Majikmisıl var tashas laughter var haste var. Var oğlu var lowlvl spell, her duruma yönelik bir çözümü oluyor magelerin. Ha hiç sapanla taş atmayacaksan zaten o sapanı neden eline aldın derler.
Mesaj tarihi:
Demi, ejder gibi büyük düşmanlar mage'in güçlendirme, defans kırma büyülerinden yemezlerse 20 kat daha zor oluyorlar. Mage candır. Özellikle BG serisinde falan satranç oynar gibi oynanabilecek bir karakterdir.
  • Genel Yönetici
Mesaj tarihi:
Ben DM'lik yaparken mage olup da sırf damage büyüsü alana işkence çektiririm oyunda =)

Mage utility demek için. BG2'de de işe yarıyor çok. Çoğu kişi mesela Detect Evil bile kullanmaz BG2'de, ne iyi büyü oysa. Utility olaylarını sevmiyor insanlar, delayed fireball spamlamayı bende seviyorum ama ne zaman mage oynarsam paramı ve exp'min bir kısmını her zaman wand yapmaya ayırıp hafızamı utility büyüsü doldururum hep. BG2'de olmaz tabii bu ama Eternity'de bu tarz bir oynayışı mümkün kılarlarsa süper olur.

Damage mi gerekti, fireball wand! lightening bolt wand! chain lightening item!

mage dediğin bence asıl dmg'i itemlarla vermeli. çok daha zevkli oluyor oyun dm de iyi yönetirse.
Mesaj tarihi:
ejdarha olduğum için kullanmıyorum öyle yaralı şeyleri biriktiriyorum, fpslerde bile elbombalarını boşa atmıyorum

iksirleri mesela biriktiriyorum, inv şişirincede satıyorum
  • 2 hafta sonra ...
Mesaj tarihi:
Bu arada updateler gelmeye devam ediyor, bu defa hikayeden ve hikaye gelişiminden bahsetmişler biraz

said:
Finding the right level of player freedom and clarity of purpose can be difficult. It's tricky to develop scenarios that can convincingly motivate characters of many races and classes, many backgrounds, and many moral and ethical stances. A conflict that is too "hands-off" or impersonal (e.g. a political conflict that doesn't directly involve the player) can make it difficult for players to connect to it. A conflict that is extremely personal may rub players the wrong way if it assumes too much about their character or if it feels like their choices don't have a large enough impact on the world around them.

Because this is the first story your characters will shape in this world, we want to start with something small that grows into something larger. As we have hinted before, the story opens with the play er's character witnessing a supernatural event that puts him or her in a difficult situation. The full ramifications of what you become a part of are not immediately apparent, but you quickly become aware that you have... new problems. Dealing with these problems makes you realize that resolving your situation is inexorably linked to the fates of many others. In some cases, these "others" are individuals. In others, they are much larger groups of people. You will get to interact with them all in various ways over the course of the story. If we do a good job in developing these groups and characters, the decisions you make in the course of resolving your problems will be interesting and difficult to make.


(tu)(tu)

Şu formülün ME1 ve DA1'de uygulandıktan sonra serilerin düştüğü durum gerçekten çok acıklı =/
Misafir
Bu konu yeni mesajlara artık kapalıdır.
×
×
  • Yeni Oluştur...