Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Total War: Rome 2


Komutan

Öne çıkan mesajlar

meh ne kadar denersem denıyım, horfce archerlar kulanılmıycak kadar sorunlu. rangeleri inanılmaz kısalıyo saldır dediğinde, fire ratelrei orda yazanın 3te1'i falan gercekte, bununda cözülmesini beklemiyorum acıkcası mesela, cünkü empire'dada shogundada aynı sorun hep vardı ve cözemediler.

ilk patch'e bak.. sunların hepsini releasedej sorna görmüş olamazlar. yarım cıkmıs oyun cok net bir sekilde, ama bu sırada bactarianın, iskitlerin, trakyanın vs vs unitelerini kasmıslar dlc için
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

atlar bir kere 1 e 1 girdimi geri çekemiyorsun bir daha veya ben yapamadım, allahtan katapraklar iyi iş yapıyor

atlı okçular en iyi rome ve modlarında işe yarıyordu, çünkü dediğini yapıyorlar çabuk tepki veriyorlardı, şimdi ince ince kontrol etmen gerekiyor

tırpanlı at arabası kullanan var mi, custom yaptım sadece ama efsane olmuş bu sefer, tam katliyam, basit ve orta bütün piyadeyi phalaks hariç biçiyor resmen
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Cuce said:

meh ne kadar denersem denıyım, horfce archerlar kulanılmıycak kadar sorunlu. rangeleri inanılmaz kısalıyo saldır dediğinde, fire ratelrei orda yazanın 3te1'i falan gercekte, bununda cözülmesini beklemiyorum acıkcası mesela, cünkü empire'dada shogundada aynı sorun hep vardı ve cözemediler.

ilk patch'e bak.. sunların hepsini releasedej sorna görmüş olamazlar. yarım cıkmıs oyun cok net bir sekilde, ama bu sırada bactarianın, iskitlerin, trakyanın vs vs unitelerini kasmıslar dlc için


Hepsini geçtim optimizasyon yok oyun akıcı değil, bu daha saçma.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

empire motorunda atlılar move and shot yapmıyo işte ne yazıki, buda baya verimsiz hale getiriyodu, ki empire doneminde iyi biseydu bu baya anlamlıydı aslında cünkü voley atıyosun moral sock vs vs ama rome'da işte tad kacırıyo, cünkü donemin estetiği tadı vızır vızır kosan oklıyan adamlar,

elbette bi rate of fire düşsün ama statlarında 28 shots per minute diyen noble armored horse archerlar 7 shots per minute slingerlar kadar bile hızlı atıs yapmıyo dikilip dururken (bu arada 28de abartı harbiden yok öle bir ok atma hızı dünyada)
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

küçük savaşlarda o kadar sorun olmuyor

misal partların ilk atlı okçusundan 4 tane ile 4 doğulu piyade, o kadar mob, bir ikide sapancıya karşı capture point savundum, gerçi düştü ama sonra geri aldık hemen bu arada untuğum bir okçu yakın dövüşe geçti geri çekerken çok kayıp verdi o kaçtı okadar ama dediğiniz gibi sıkıntılı, akıcıda değil, bu tarz ince işler düzgün yapılamıyor

luncher direk load etmeside ayrı bir güzel olmuş
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Peki bu capture flag olayı angry joe'nun dediği kadar sıkıntılı mı?

Adam şey demiş. Şehir savunması yaparken eğer duvarlar içinde beklemek yerine ordumu meydanda savaşa götürmek istersem ortaya bir capture point atıyor. Onu belli bir sürede ele geçiremezsem şehri kaybettiriyor.

Veya binlerce kişilik ordum varken 100 kişi arkadan dolanıp pointe gitti diye savaşı kaybediliyormuş.

Bir de videoda gösterdiğine göre AI belli bir sürede capture pointi almak zorunda olduğu için tonla okçusu slingerı varken orduyla savaşmak yerine uzun menzilli adamlarını spartalıların formasyonlarının ortasına charge ettiriyor(amaç formasyonun arkasındaki pointe erişmek). Normalde ağır zarar verecek ordu yok oluyor haliyle. Sizde de böyle mi bu?
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

bayrağı ele geçirsen veya kaybersen bile, belli bir süresi var galiba, dediğim gibi atlı okçular ok atarken adam ele geçirdi, sonra üstüme yürüdü, sonra öldü, sonra ben ele geçirdim, bu arada savaşı kaybetmedim.

böyle olması daha mantıklı, yoksa haritanın alakasız bir yerine çıkıp bekliyorsun, bkz. multi
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

bu arada 780gtx sli ile campaign mapinde surunuyorum fps de. tum ayarlar max ta bile fazla zorlamaması gerekiyor.

optimizasyonu asıl nvidia nın yapması gerekecek.

780gtx ya da titan bile olsa oyun motoru kartları iyi kullanmıyor gibi. muhtemelen nvidia bir beta driver patlatır yakınlarda bu oyun icin.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

"GIRAFİKLER ROME1DEN KÖTÜ" deyip 0/10 basan review metacritic'te en tepelerde, legit complaints lawl durr
Cuce said:

empire motorunda atlılar move and shot yapmıyo işte ne yazıki, buda baya verimsiz hale getiriyodu, ki empire doneminde iyi biseydu bu baya anlamlıydı aslında cünkü voley atıyosun moral sock vs vs ama rome'da işte tad kacırıyo, cünkü donemin estetiği tadı vızır vızır kosan oklıyan adamlar,

elbette bi rate of fire düşsün ama statlarında 28 shots per minute diyen noble armored horse archerlar 7 shots per minute slingerlar kadar bile hızlı atıs yapmıyo dikilip dururken (bu arada 28de abartı harbiden yok öle bir ok atma hızı dünyada)

parthian shot olayı sadece bazı okçulara özel olabilir, var mı yoksa tamamen mi yok bilmiyorum doğrusu bakacağım ansiklopedisine ama tamamen çıkarıldıysa yazık olmuş evet.

yalnız 28 shots per minute yazım hatası filan olsa gerek evet, bütün sadaklarında o kadar ammo var okçuların lol. eski oyunda zaten fix 25 idi ammo limit herkeste.
Redeagle said:

Peki bu capture flag olayı angry joe'nun dediği kadar sıkıntılı mı?

Adam şey demiş. Şehir savunması yaparken eğer duvarlar içinde beklemek yerine ordumu meydanda savaşa götürmek istersem ortaya bir capture point atıyor. Onu belli bir sürede ele geçiremezsem şehri kaybettiriyor.

Veya binlerce kişilik ordum varken 100 kişi arkadan dolanıp pointe gitti diye savaşı kaybediliyormuş.

Bir de videoda gösterdiğine göre AI belli bir sürede capture pointi almak zorunda olduğu için tonla okçusu slingerı varken orduyla savaşmak yerine uzun menzilli adamlarını spartalıların formasyonlarının ortasına charge ettiriyor(amaç formasyonun arkasındaki pointe erişmek). Normalde ağır zarar verecek ordu yok oluyor haliyle. Sizde de böyle mi bu?

hayır orduyu şehir dışına çıkarırsan flag yeri değişmiyor, ciddi ciddi öyle dediyse sıkmış net. süre zaten her zaman savunanların lehine çalışır. xcom eu hakkında da saçmalamıştı zaten o zamandan beri tutmam o adamı.

duvarlı şehirlerde üç nokta, duvarsızlarda eskisi gibi tek şehir meydanı var ele geçirilecek. 3 nokta varken geri sayımın başlaması için iki nokta ele geçirmek gerekiyor en az. sırf garnizonla düzgün bir orduya karşı savunma yapmak imkansız ama tek nokta bile olsa. kısacası iki nokta korumak lazım tek nokta yerine. ama bu da sadece her 3-4 şehirden birisi için olan birşey.

ai slingerları önden yollamıyor, skirmishing moddalar zaten melee'den kaçıyorlar. ama son çare olarak eskiden de okçuları melee'ye sokardı binalar arasından düzgün atış yapamadığı zaman, yeni olan birşey değil o.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

/v jargonuyla ağlamak çok mantıksız ya burda. ben oynuyorum gayet extremede ne lag ne bişi sorunu da yaşamadım. goty oyunu direk 2013'ün.

çok fazla ülke var loading dolmuyor :( :( videoları çok alakasız kaçıyor başlıkta oyunu konuşamıyoruz.

civil war yaşayan var mı onu merak ediyorum ben tam nasıl oluyor?
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Cuce said:

empire motorunda atlılar move and shot yapmıyo işte ne yazıki, buda baya verimsiz hale getiriyodu, ki empire doneminde iyi biseydu bu baya anlamlıydı aslında cünkü voley atıyosun moral sock vs vs ama rome'da işte tad kacırıyo, cünkü donemin estetiği tadı vızır vızır kosan oklıyan adamlar,

elbette bi rate of fire düşsün ama statlarında 28 shots per minute diyen noble armored horse archerlar 7 shots per minute slingerlar kadar bile hızlı atıs yapmıyo dikilip dururken (bu arada 28de abartı harbiden yok öle bir ok atma hızı dünyada)

şimdi custom battle açıp denedim, parthia'da parthian shot olayı var hala. "fire while moving" diye özellikle yazıyor unit card'da. hem at sürerken ok attılar, hem de gerisin geriye kaçarken at üstüne arkalarına ok atmaya devam ettiler. var yani bu olay oyunda.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Namessar said:

hamsilipilav said:


ikincisi oyun çok çok iyi olmuş bence. en iyi total war çok net.


keyifle oynuyorum rome2 yi ama bu bence bu cumle biraz fazla iddialı. aynı fikirde degilim kesinlikle. medieval2 ve empire bence daha iyi bundan.


bence, rome hepsinden iyiydi -modlar ilede birlikte-, bunda rome dan daha iyi

empire en kötü, medieval 2 2. kötü
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Sam said:


hayır orduyu şehir dışına çıkarırsan flag yeri değişmiyor, ciddi ciddi öyle dediyse sıkmış net. süre zaten her zaman savunanların lehine çalışır. xcom eu hakkında da saçmalamıştı zaten o zamandan beri tutmam o adamı.

duvarlı şehirlerde üç nokta, duvarsızlarda eskisi gibi tek şehir meydanı var ele geçirilecek. 3 nokta varken geri sayımın başlaması için iki nokta ele geçirmek gerekiyor en az. sırf garnizonla düzgün bir orduya karşı savunma yapmak imkansız ama tek nokta bile olsa. kısacası iki nokta korumak lazım tek nokta yerine. ama bu da sadece her 3-4 şehirden birisi için olan birşey.

ai slingerları önden yollamıyor, skirmishing moddalar zaten melee'den kaçıyorlar. ama son çare olarak eskiden de okçuları melee'ye sokardı binalar arasından düzgün atış yapamadığı zaman, yeni olan birşey değil o.


Görüntüsü yoktu o ilk dediğinin ama siege defans haritasından bahsetmiyordur büyük ihtimalle. Siege durumundayken siege yapan orduya şehirdekini ordunla saldırdığında olan durumu söylüyor olmalı.

Slingerları önden yollama mevzusunun direk videosunu koymuş adam, o nedenle bayağı endişelendim açıkçası. Düşmanın devasa bir ordusu var ve spartalı defans iki bina arasında düz bir hatta sıkışmış halde duruyorlar. Okçu vs. destekli kocaman ordu iki bina arasında sıkışmış sıranın üzerine koşuyorlar ve saldırarak koşmuyorlar yani. Orada düşman yokmuş gibi dümdüz koşarak flagın oraya doğru gitmeye çalışıyorlardı ve bayağı korkunç bir görüntüydü. Shogun'da falan benzerini hiç görmemiştim.

Özellikle son dediğim sizin oyunlarınızda olmadıysa iyi.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Misafir
Bu konu yeni mesajlara artık kapalıdır.
×
×
  • Yeni Oluştur...