Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

1.3 ile meleelerin dönüşü ve rangelerin çöküşü


Hannibal44

Öne çıkan mesajlar

Absolut said:

Tamam daha az derdi olabilir ama derdim az diye mevcut derdimi dile getirmemem mi lazım? Parası ile oyun oynuyorum ve dizayn hatası olarak beni rahatsız ediyor ekranımda göremediğim mobların bana saldırabilmesi. Bunu tartışmaktan daha doğal bişi yok bence.


E o zaman da "çok kolay oyun, dumbed down yaptılar lol" deniyor.

Anlatamıyorum işte, class farklılıklarını ortaya bu yüzden döküyoruz, "ranged melee'den daha iyi, nerf pls : (" diye değil. Ortada bir zorluk çıtası varsa bu çıtayı herkes için aynı yapmaları gerekiyor. Aksi takdirde zorlukla ilgili böyle farklı cenahlar oluşuyor. Yani melee'nin talepkar olduğu nokta "50 milyon gold harcadım gear'a, hala kayda değer progress yaşamıyorum" gibi HAYATİ bir noktada iken ranged'in sıkıntısı "ekranın dışındaki moba vurmam çok saçma zone büyütülsün, kimse bana charge/teleport atmasın" gibi situational olunca oyunun yapısıyla ilgili bir sıkıntı hasıl olmuş oluyor. Anlatılagelen hep bu oldu zaten.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Absolut said:

Tamam daha az derdi olabilir ama derdim az diye mevcut derdimi dile getirmemem mi lazım? Parası ile oyun oynuyorum ve dizayn hatası olarak beni rahatsız ediyor ekranımda göremediğim mobların bana saldırabilmesi. Bunu tartışmaktan daha doğal bişi yok bence.

haritada zoom out olayı olursa sizin aggro range'e girmeyen mobları patır kütür indirirsin işte.

olması gereken range classların dmg outputunun bir nebze kısılması, 3-5 hiti karşılayacak şekilde survive etmesine imkan verecek vit/resist item giydirmek olmalı.

ha bu arada o kadar da değil ya. en büyük sıkıntı bol gölgeli KARANLIK haritalarda göremediğim skeletal archerlar idi benim için. o da diablo bu kardeşim 10 yard ötesi karanlık olacak ki tırsacaz oraya girerken diyenler için yapılmış galiba ghgf.

onun dışında lacunilerin geldiğini görüyorsun ya da tepende uçan akbabaların combata girince ineceğini biliyorsun. biraz seri olduğunuzda dodgelanabiliyor çoğu. ki bu dediklerinizi meleeler de yiyiyor. yürürken tın tın karşıdan hoop diye akıveren unholy thrallar, melee range'ine yürümeye çalışırken 455543 kere mortar yardıran eliteler falan sıkıntıysa melee için de sıkıntı.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Absolut said:

İyide senin işin melee hayatın yakın dövüş. Bu barbardan mobları range ile kessin bana ne range değilseniz demek gibi.


E zaten deniyor? : )
Hadi barbar belki dh'nin o charge'a yattığı bir hitten daha fazla dayanabiliyor (o da 2, bilemedin 3 hittir) ama 50 milyona gear kasmamak için millet full str gear gidip seismic slam'le, weapon throw'la ranged barb oynuyor mesela. Şu an viable olan tank buildlerinin, dengeli DW buildlerinin yarı fiyatına yapabildiğin düşünülürse ranged barb'ı, oyun seni ona mecbur ediyor zaten şu haliyle.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

amma ağlamışsınız meleeler olarak ya, damageları düşsün falan bile demişsiniz.
o zaman bize de 30% damage reduction verin bari 1 shot yememek için 800 resist falan kasmak zorunda kalmayalım.
dhlerden çok vurup üstüne 1 shot yemeyen barbarlar var lan, o zaman barbarların da dpsi mi düşsün nolsun yani harbi saçmalıyorsunuz.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

bombilo said:

su yok off-screendeki adam beni öldürüyor diye ağlayan rangeler varya, melee oynasalar monitörlere filan kafa atarlardı. imza; barbardan dh'a geçen mutlu adam

Bana ne barbardan ya anlamıyormusunuz. Ben DHyim DHnin sorunu beni ilgilendirir yani barbar meleede cok iyi diye çıkıp ağlıyormuyum; hayır. DH OPmuş bühüüüüüüü. DH ile karşılaştığın bir yer olur seni ezer o zaman eyvallah ama sadece kıskançlık yaptıgınız şu an.
Ama ekran dışından öldürülmek bir sorun ve bunu dile getiriyoruz.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...