Norak Mesaj tarihi: Temmuz 12, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 12, 2012 vivendi de akıllı, en çok para getircek oyunu çıkarıp paraları topladıktan sonra satıyor hemen fgfdx Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sam Mesaj tarihi: Temmuz 12, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 12, 2012 vivendi sahibi baştan aşağı ias giyiyormuş bu kararı almadan önce. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Remus Mesaj tarihi: Temmuz 12, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 12, 2012 Dua edin Türk telekom almiyo. Valla bütün oyunlara AKK koyarlardi. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
HellHound Mesaj tarihi: Temmuz 12, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 12, 2012 somewhat related Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Laurelin Mesaj tarihi: Temmuz 12, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 12, 2012 hmm bana tez konusu cikabilir sanirim bundan asfds Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
huun Mesaj tarihi: Temmuz 12, 2012 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 12, 2012 10 senede milyar dolarlık olan bir sürü firma başka sektörlerde de batıyor böyle ama oyun sektörü için çok saçmaydı lan gerçekten. eğlence için milyar dolarlık ürün gerekmesi eğlencenin doğasına aykırıydfı. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Masquerade Mesaj tarihi: Temmuz 12, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 12, 2012 Kaba taslak gozuken bu gaming industry dedikleri olay buyuk sicti sanki. Pek takip etmiyorum ama EA, Vivendi'nin borsadaki hallerini gorunce durum vahim. Boylesi daha iyi olur belki. Oyuncuyla developer arasina giren kotikimsiler uzasin ahah. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
batuhan Mesaj tarihi: Temmuz 12, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 12, 2012 Viktor said: antitrost yasalari yuzunden cogunluk hissesini biraz zor alir maykrosoft, en azindan federallerle uzuuun bir mahkeme sureci yasarlar MS oyun endüstrisinde çok bi payı yokki tröst olayına takılmaz diye düşünüyorum. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Laurelin Mesaj tarihi: Temmuz 12, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 12, 2012 paya bakmicanki, xbox amerikada pazar lideri, MS xboxun ana publisheri yani butun oyunlar zaten MS in elinden dagitiliyor platform icin bir numarali first party publisher pazar payi ve karliligi en yuksek olan 3rd party publisherin kontrol hissesini satin alirsa en bbastan oyun fiyatlarini belirleme konusunda tekel olur, tedarikciler ve perakendeciler hayatta kabul etmez boyle birseyi ki en basta rakipleri sony, nintendo ve EA gider federal mahkemeye Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Cuce Mesaj tarihi: Temmuz 12, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 12, 2012 vivendi oyun filrması değilki. vivendinin hisselerinin düşmesinin oyun cektörüyle pek ilgisi yok. bide sektör büyüyo hala ya, sadece daha cok para daha cok ciro mantığıyla calısan bir sektör değil pek, hammade siz sonsuza dek mal coğaltıp satabildiğin için. bütceler arttıkca ciro bütceye oranla artıcak diye bir sart yok, bu dank etti işte artık. öle film gibi "triple A" gibi komik tanımlarla oyun yapmazlar kolay kolay artık. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Nessaftw Mesaj tarihi: Temmuz 18, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 18, 2012 Activision Blizzard 61% Stake on Sale http://www.blizzplanet.com/blog/comments/activision-blizzard-61-stake-on-sale-speculations Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
kiymaliborek Mesaj tarihi: Temmuz 18, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 18, 2012 Ee Blizzard oyunları üzerinde kısa vade ve uzun vadede nasıl etkileri olur bu satışın peki? Var mı gaming ve iktisadi bilgileri ile analiz yapacak babayiğit. :D Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Cuce Mesaj tarihi: Temmuz 18, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 18, 2012 nerdeyse hiç olmaz. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
kiymaliborek Mesaj tarihi: Temmuz 18, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 18, 2012 Cuce yapma simdi. Activision ve Kotick gelmeden once Blizzard oyunlarındaki degisim ortada. Kotick olmasaydi RMAH olmazdi en basitinden. Tamam, adam oturup Mage'i bufflayın, oyunun renklerini böyle yapın, raidleri kolaylaştırın demiyor, yani oyunların teknik kalitesine direk etki etmiyor ama RMAH gibi faktörlerle dolaylı yollardan oyunun kaderini çiziyor... Warner Bros ya MS'in ya da X bir şirketin hisseleri satın alması Blizzard'ın kaderini dolaylı yoldan çizecektir bence alan şirketin politikasına göre. WB alsa WoW, Diablo ve SC comicleri gelir mesela. Fena mı olur hehe. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
axedice Mesaj tarihi: Temmuz 18, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 18, 2012 Cüceye katılıyorum ben, zaten yeterince rezil dandik bi firma oldu blizz. Yapımcı olarak EA ile aynı sınıfta, sadece oyunları o kadar kalitesiz değil. O yüzden fazla bi değişiklik olmaz, oyunların kalitesi de yavaş yavaş düşer. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Cuce Mesaj tarihi: Temmuz 18, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 18, 2012 activision oncesiyle sonrasında blizz oyunlarında deisiklik yok. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
kiymaliborek Mesaj tarihi: Temmuz 18, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 18, 2012 wow'a baksan yeterli be cüce. kotick geldikten sonra oyunun girdiği yönü anlatıp wot döşemiyeceğim. teknik anlamda tabiki değişen birşey yok onda haklıyız. kotick gelip kaykıl biraz ben kodlucam demiyor. =) blizz fanboysan tabi boşa konuşuyorum. :) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Cuce Mesaj tarihi: Temmuz 18, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 18, 2012 ya tabiki diyebilirizki hersey değisti ama biraz fazla polyanacılık olur. sc2ded hikayeyi 3'e bolduler diye bağırdı durdu ınsanlar, bw'nin hikayesi yarıda kesiliyodu, wc3'ünkü yarıda kesiliyodu, diablo 2nini yarıda kesiliyodu. hanı bos kacıyo bıraz. wow için, zaten wow işte. benim için inanılmaz güzel mekanları gezmek dısında bir iceriği esprisi yko pek oyunun. bişey diyemiyorm onun ıcın, ama son iki expension tbc'den daha güzeldi bence. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
axedice Mesaj tarihi: Temmuz 18, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 18, 2012 RMAH geldi. Oyun mekaniklerini RMAH cirosunu arttıracak şekilde daha eğlencesiz hale getirdiler. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Cuce Mesaj tarihi: Temmuz 18, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 18, 2012 d3 d2den daha eglenceli bana gore. neyi dah aeglencesiz hale getirdiler onu kestiremiyorum acıkcası. üzgünüm ama 1 ay farm yapmak yerine ah'nin varlığı yüzünden 1 haftada yasadığınız progress'i "rmah'e bulaşmazsam 1 ay surunmek zorundayım" gibi algılarsanız ciddiye alamam. d3te oynamıyorum hos, diablo diablodur işite, senede bir 1-2 hafta oynanır en cok. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Nessaftw Mesaj tarihi: Temmuz 18, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 18, 2012 Blizzard yıllardır kötü yolda bunu görmemek imkansız. İnanılmaz derecede para manyağı olup çıkmaları, çok kazanmalarına rağmen kullanıcılara sundukları hizmetin kalitesini artırmak adına bir gıdım harcama yapmamaları ve her bir halttan para almaya çalışmaları artık herkes tarafından görülen ve eleştirilen bir durum. Bu aç gözlülük ile karakteri bu denli değişen bir firma başarılı olmaya devam edemez, edememeli. Cuce said: ama son iki expansion tbc'den daha güzeldi bence. World design olarak bakarsan evet diyebiliriz ama diğer detaylara bakacak olursan kocaman bir hayıra ihtiyacımız olacak. Oyunun içeriği ve gittiği nokta kötü. Sunwell patchi sonrası oyuna gelen patchler hep kalitesiz oldu. Oyunun böylesi sıkıcı olduğu bir zamanı hatırlamıyorum. Q2 rakamları açıklanacak önümüzdeki günlerde orada da bu durumun etkisini görme şansını yakalayacağız. Diablo 3 ile yaşanan durum her ne kadar tartışılır olsa da ben böylesi zayıf oyunlar üreten bir Blizzard'ın eski imajını ve pozisyonunu bu mantalite ile koruyabileceğini sanmıyorum. Bunların sorumlusu Activision etkeniyse bunu zaten satış gerçekleşip firmalar el değiştirdiğinde görebileceğiz. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Myshkin Mesaj tarihi: Temmuz 18, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 18, 2012 blizzardın eskiden bir numaralı olayı iyi oyun çıkarmakken şimdiki bir numaralı olayı en çok satacak şekilde oyun çıkarmak, zamanla değişen şey bu. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Bone Mesaj tarihi: Temmuz 18, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 18, 2012 axedice said: RMAH geldi. Oyun mekaniklerini RMAH cirosunu arttıracak şekilde daha eğlencesiz hale getirdiler. Cuce said: d3 d2den daha eglenceli bana gore. neyi dah aeglencesiz hale getirdiler onu kestiremiyorum acıkcası. örnek vereyim, borderlands. item sistemi baya baya güzel. oyunu ilk kez oynadığında, oyun başından sonuna kadar bayağı güzel itemlar çıkıyor. sık sık işine yarıycak itema rastlıyorsun. bazen karşıdakini yakan, patlatan, eriten vs özelliklere sahip itemlar çıkıyor. bazen daha unique itemlar çıkıyor, kurşunların havada dalga şeklinde gittiği, aynı anda 5 merminin birden fırladığı gibi silahlar vardı. oynarken düşen itemlar sana farklı oyun deneyimleri yaşatıyor. oyunu her oynayışında özellikleri seni şaşırtan silahlara rastlayabiliyorsun. borderlands 2'de nasıl olcak bilmiyorum ama loot sistemini genişleteceklerini söylemişlerdi. item loot oyunlarında oyunu en eğlenceli kılan özellik bu zaten, "vay be ne güzel item çıktı" diyebilmek. diablo 3'e dönüyoruz, oyunu 10 saat oynuyorum, tek bir tane adam akıllı item çıkmıyor. çıkanların %95'i benim kullanmayacağım item türleri, o %5'in de %99'ı işime yaramayan statlara sahip. hani adam napıyor, ya 7 gün 24 saat tek bir itemı elde edebilmek için grind yapıyor, ya da gidip rmah'tan parayla item satın alıyor. oyun oynarken lootlamaktan zevk almıyorsam, lootlayabilmek için oyun oynamaya dönüyor iş. e o da sıkıyor tabii. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Redeagle Mesaj tarihi: Temmuz 18, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 18, 2012 Evet benim oyunu hızla bırakmamın en büyük sebebi o herhalde. Bu oyunda loot zevkliydi/heyecanlıydı yani. Arkadaşlarla oynarken loot değil gold biriktirmeye başladık paso. Zaten senaryosu, epik diyalogları için falan oynanacak bir oyunda değil. Sırf dükkan kurmaları için online zorunluluğu getirmeleri beni bayağı soğutmuştu zaten. Sıktı aceleyle. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
pronoit Mesaj tarihi: Temmuz 18, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 18, 2012 Cuce said: ya tabiki diyebilirizki hersey değisti ama biraz fazla polyanacılık olur. sc2ded hikayeyi 3'e bolduler diye bağırdı durdu ınsanlar, bw'nin hikayesi yarıda kesiliyodu, wc3'ünkü yarıda kesiliyodu, diablo 2nini yarıda kesiliyodu. hanı bos kacıyo bıraz. wow için, zaten wow işte. benim için inanılmaz güzel mekanları gezmek dısında bir iceriği esprisi yko pek oyunun. bişey diyemiyorm onun ıcın, ama son iki expension tbc'den daha güzeldi bence. woot? starcraft'in hikayesi yarım kalmiyordu devam edecek şekilde bitiyordu. ki devamı gelsin aynı karekterle hikaye diye. yani yüzük kardeşliğini okuyup kötü kitap çünkü bitmemiş bu demek gibi.ki sc2 gibi bir hikaye geleceğine keşke sc bw samir duranlı gizli bölümle kapatsalarmiş oyunu. merak etme hiç girmiyeceğim niye sc2 bölündü muhabbetine ya da hala episode 2 niye gelmedi diye. çok bariz bir olay var. diablo II>diablo III sc bw > sc 2 bak rmah olayına da girmiyorum. demek ki birşeyler değişmiş firmada ve iyiye doğru değil. yok yaniliyorsun bu subjektif bir yorumdur dersen eyvallah ama blizzard wowda sağladiği başarinin ve popülerliğin ekmegini yiyecem diye diğer title'larina bariz yazik ediyor. tüm oyunlari stylish ayağına cartoonish oldu sc2 mi oynuyorum settlers 3 mü belli değil. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar