olorin84 Mesaj tarihi: Mayıs 19, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 19, 2012 palermoo said: baya tereddütler içindeyim acaba bırakıp wizard falan mı açsam şevkim kırıldı gibi biraz... :S 55 wizard var hell de tokat manyagı oldum. arkadaşlar arasında 60 her classtan mevcut hepsi yiyo dayak yapıcak bişi yok :) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Novichok Mesaj tarihi: Mayıs 19, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 19, 2012 Monkunuz var mı? O nasıl ki 60da hellde falan. Kimse monk hakkında birşeyler yazmamış. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Frostbite Mesaj tarihi: Mayıs 19, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 19, 2012 konusuna yazsan daha çok rağbet görür kanımca... Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
M4gn3t!c Mesaj tarihi: Mayıs 19, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 19, 2012 Ekstra bar ekleyemiyor muyuz bu oyuna arkadaslar ? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Esh Mesaj tarihi: Mayıs 19, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 19, 2012 olay hp gain per hit + toad rain miş. bossları tanklıyosun mana bitene kadar. başka bişi kullanmaya gerek kalmıyo. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Bone Mesaj tarihi: Mayıs 20, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 20, 2012 ya bu hp gain per hitler gerçekten işe yarıyor mu? firebats, haunt, spirit barrage, damage verip heal yapan özelliklere sahipmiş. lvl 54'üm, silah 300 vuruyor, dps 4600, can 15000 felan. firebats'e bakıyorum, %150 damage verip, %2.5'unu healliyormuş. şu anki halimle manamın tümüyle 7-8 tane firebats çıkartabiliyorum sanırım. dolması da bir o kadar zaman alıyor. hadi dps'yi yuvarlatalım, 5000 olsun, kolay hesap. firebats isabet ederse 7500 vuruyormuş. 7500'ün %2.5'u ise 187,5. yani tüm manamı harcayıp 7 tane firebats atarsam (ve isabet ederse) 1300 damage felan healleniyorum. 15000 hp'nin 1300'ü heallense ne, heallenmese ne? zaten hell oynarken yaratıkların bir vuruşu dörtte bir veya beşte bir canımı patlatıyor, 4-5 vuruşta ölüyorum. yaratıkların yanına yaklaşıp, manamın tümünü 1300 hp heallenmek için kullanacağıma gidip uzaktan damagelerim daha iyi? biraz daha optimist olalım, spirit barrage daha az mana harcayıp, %190 damage verip, verilen damage'in %3'ünü heal olarak sunuyormuş. gene 5000 damage üstünden hesaplasam, 9500 damage veriyormuş spirit barrage. hadi onu da yuvarlayalım, 10000 diyelim. %3'ü 300 ediyor. spirit barrage'i mana bitene kadar 9-10 kez kullanabilsem desem, 10 spirit barrage 3000 healliyormuş. gene çok mantıksız, tek bir kerede 3000'ün üstünde damage yiyorum ben zaten, bosslar tek bir seferde 10000 üstü damage koyabiliyor. bu 3000 heal tek seferde gelen bir heal de değil, tüm manamı harcayıp, attığımı isabet ettirip damage vermem gerekiyor. ilk başta düşündüm, "yav rakamlar böyle de, ama aslında pratikte daha farklı bir sonuç mu çıkartıyor" diyip firebatlerle heal olmayı denedim. yok yahu, cidden damage aldıktan sonra firebat spam yapmamın bana zerre faydası dokunmadı. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Esh Mesaj tarihi: Mayıs 20, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 20, 2012 hp gain silah diyorum, kurbağa yağmuru diyorum... su anda elimde sikko balta var, radiant ametist taktım, 65hp per hit alıyorum. yağmur gibi yağınca 2 saniyede 600 700 hp heallıyo, çoklu hedefte baya iyi.. nightmare için rahatlatıcı şimdilik. hellde daha iyi gemlere ihtiyaç var. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Bone Mesaj tarihi: Mayıs 20, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 20, 2012 esas hp veren skillere ne diyorsun, laf olsun diye mi koymuşlar onu merak ediyorum. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sparkcaster Mesaj tarihi: Mayıs 20, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 20, 2012 abi tank kullancan sende damageden kaccan, hell de üzüyolar, nightmare baya kolay olmus direk faceolladim Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Esh Mesaj tarihi: Mayıs 20, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 20, 2012 tank ın hp si neye göre hesaplanıyo bu arada? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Ondskan Mesaj tarihi: Mayıs 20, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 20, 2012 Hell'de public ile ilerliyorum normalde ama bugün millet ölmekten bıkınca tek kaldım, solo devam edeyim dedim. Gargantuan normal pack'lerde bile hayatta kalamıyor. Passive 20% hp alsam yine çok fark yaratmaz gibi geliyor bana. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Asgard Mesaj tarihi: Mayıs 20, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 20, 2012 petleri nightmareye geçince bırakmıştım ben Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Undisclosed Mesaj tarihi: Mayıs 20, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 20, 2012 buildim Bu.. Hell act 4 sonlarındayım. act 2 de elite packler biraz zorlamıştı, onun dışında problemsiz gidiliyo bu buildle vision quest sayesınde sınırsız mana takılıyorsunuz. taktik şöyle; spirit walkla mobların arasına gir, soul harvest bas (5x stack), spirit walk bitmeden çık. moblarla arana grasp of the dead at.. dire bat spam!11!1 big bad woodo acıldıkca gereksizde olsa basmak gerekiyor. vision quest talenti aktif olması için.. follower templar. life per second veren zımbırtısı ve resource seçili halde. hell de petler direkt patates, gargantulan bile çok ölüyor. her ne kadar petsiz oynamak wd a ters olsada benim için bu build aktı.. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
ozkolous Mesaj tarihi: Mayıs 20, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 20, 2012 54 lvlım yanlış hatırlamıyorsam, kullandığım build aşağıdaki şekilde, genelde 2 yada 3 kişi oynuyoruz ve bunlardan biri monk. normalde 5k civarlarında damage ve 17k hp vardı (2h sword), 4k dmg - 22k hp ye (1h + shield) çevirdim. WD Hell build - Tahrikmotoru Hex + Hedge Magic Soul Harvest + Siphon Haunt + Consuming Spirit ayakta tutan skiller şuan için. Monk oynayan arkadaşın olması yada olmaması survival açısından çok extra bi fark yaratmıyor. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
souldarkorn Mesaj tarihi: Mayıs 20, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 20, 2012 zorluk seviyesi yükseldikçe solo oynamak nasıl WD için. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Joker Mesaj tarihi: Mayıs 20, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 20, 2012 şu bütün skilleri yazıp açıklama yazsak. mesela Haunt %575 dmg 12 sn boyunca tekli bosslara iyi gider gibi.. 3 sn 'de ölen creeplere kullanmaz insanlar bu büyüyü gibi. ufak tip ler yani Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Pascha Mesaj tarihi: Mayıs 20, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 20, 2012 Wd ile nightmarede tokat manyagı olduktan sonra nette ufak bir arastırma yaptım ve bu buildi kesfettim, build tamamen mana regen ve nonstop aoe uzerine kurulu, 4 skillinizide surekli cooldownda tutmanız gerekiyor inanılmaz bir aoe burst var heleki isi bilen bir monka duo yaparsanız tatından yenmiyor. http://eu.battle.net/d3/en/calculator/witch-doctor#aiUdTQ!YUW!YaYZYZ edit: 4 skill cd da olunca 300% mana regen alıyorsunuz. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
OffChu Mesaj tarihi: Mayıs 21, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 21, 2012 Pasif olarak Spirit Vessel de iyidir. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
bingildak Mesaj tarihi: Mayıs 21, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 21, 2012 Pascha said: Wd ile nightmarede tokat manyagı olduktan sonra nette ufak bir arastırma yaptım ve bu buildi kesfettim, build tamamen mana regen ve nonstop aoe uzerine kurulu, 4 skillinizide surekli cooldownda tutmanız gerekiyor inanılmaz bir aoe burst var heleki isi bilen bir monka duo yaparsanız tatından yenmiyor. http://eu.battle.net/d3/en/calculator/witch-doctor#aiUdTQ!YUW!YaYZYZ edit: 4 skill cd da olunca 300% mana regen alıyorsunuz. ben netten araştırma yapmadan benzeri bir build yapmıştım, hell act 2 de şu an kullanıyorum: http://eu.battle.net/d3/en/calculator/witch-doctor#acUdkQ!YUV!aaaZZb 4 tane cd her daim aktif olacak build'e göre. firebat'ler nerdeyse hiç durmadan atabiliyorsunuz 4 ability CD'de olduğu sürece. Ayrıca silahınızda en azından 2.5% dmg converted to life olsun. spirit walk'la pack'ın arasına giriyoruz, soul harvest'i patlatıp 5 stackli int buffimizi alıyoruz (yaklaşık 30% fln dps artıyor bu noktada), sonra pack'den uzaklaştıktan sonra (spirit walk bitmeden), wall of zombies'i yatay veriyoruz, yakalanan butun moblar hareketsiz kalıyor (speed bosslar dışında), ondan sonra voodoo'yu koyup (20% dmg inc'de burdan) slowlanmış wall of zombie'ye takılmış bütün mobları tertemiz ediyoruz. önemli olan spirit walk ve soul harvest cd'lerini iyi kullanmanız, her soul harvest'tan mümkün olan her damla heal i alın, spirit walk'a güvenerek biraz agresif oynayın ve voodoo'yu her zaman cd'de tutun ki mananız hiç bitmesin (4 ability bonusu) saçma sapan rakamlar görüyorum ki aoe dmg olmasına rağmen. gelelim boss fightlara... http://eu.battle.net/d3/en/calculator/witch-doctor#aZUdgQ!YUV!aacZYY boss figthlarda en büyük sorun hp bence, çünkü heal potionlarda cd çok uzun ve hell boss yanınızdan bile geçse ölüyorsunuz. o zaman heal eden bir ability şart. poison dart - no mana backup dps grasp of death - 1. cd + slow (çoğu boss'da slow inanılmaz işe yarıyor) spirit walk - aoe vb. efeklerden kaçmak için, spirit walk'u aktive ettiğinizde yerdeki lava, poision vb. diğer hiçbir efekten etkilenmiyoruz (2. cd) soul harvest - spirit walk'un bitiminde eğer addler varsa 5 targeti kapsayacak şekilde kullanıyoruz, yoksa sadece boss'a güzel heal + deli dps buff (3.cd) big bad vooodoo - heal potion cd'de olduğunda ve acil heal e ihtiyacımız olduğunda atıyoruz kafamız rahat oluyor, tank'ı ne kadar rahatlattığını söylemeye gerek yok. (4. cd) yukardaki listeye göre şu an 4 cd'ni her daim aktif olmalı, 300% mana reg. ile sürekli soul barrage spamlıyoruz. 5% dmg heal olarak geri dönüyor ki, ben full mana ile abandığımda 0'dan fullenmem çok az bir zaman alıyor. bu build ile bosslarda ölmek veya başarısız olmak baya zorlaşıyor. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Slint Mesaj tarihi: Mayıs 21, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 21, 2012 Sözde hiç bir skill "gerekli" olmucaktı ama bütün WD buildleri Vision Quest üzerine kurulu. Beni baydı valla tüm cooldownları açıp aoe packlerde Direbat, bosslarda Zombie Charger spamlemek. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Esh Mesaj tarihi: Mayıs 21, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 21, 2012 gargantuan daha nightmarede yalan oluyo. ayak fetişi daha mı mantıklı acaba Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Esh Mesaj tarihi: Mayıs 21, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 21, 2012 nightmare zorladı gerçekten, 3-5 emekli ikramiyesi biriktirmiştim, ah de item a gömeceğiz.. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
palermoo Mesaj tarihi: Mayıs 21, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 21, 2012 Pascha said: Wd ile nightmarede tokat manyagı olduktan sonra nette ufak bir arastırma yaptım ve bu buildi kesfettim, build tamamen mana regen ve nonstop aoe uzerine kurulu, 4 skillinizide surekli cooldownda tutmanız gerekiyor inanılmaz bir aoe burst var heleki isi bilen bir monka duo yaparsanız tatından yenmiyor. http://eu.battle.net/d3/en/calculator/witch-doctor#aiUdTQ!YUW!YaYZYZ edit: 4 skill cd da olunca 300% mana regen alıyorsunuz. Güzel build ama özellikle elitle'ler herşeyi bırakıp bana focuslanıyo skiller güzel spamleniyo dediğin gibi de spamlatmiyolar yani gargantuanla tempların ölmesine gerek yok direk bana atlıyo elite, zaten abartısız 2-3 vuruşta öldüğüm için bişi yapamadım Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Esh Mesaj tarihi: Mayıs 21, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 21, 2012 evet elite ler zıplıyo yanına boyuna. unbreakable grasp sız oynanmıyo. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Kaede Mesaj tarihi: Mayıs 21, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 21, 2012 http://www.youtube.com/watch?v=kXWR80ZOiaI daha da wd zayıf diye ağlamayın Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar