ohyeah Mesaj tarihi: Mayıs 23, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 23, 2012 Cute said: Evet normal ama iyi weapon cektiginde diamond ile tutar cok kite ile temizleyeceksin ama ınfernoda weapon 780.dps lı yınede kıtelıyorum kaldı ki kötü gear bence...Magic find asıldım %49 şuan buffsız 16k dps var 265 dpslik silah var elimde. Magic find hiç kullanmadım ya :) Etkisi varsa o kadar kullanayım Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
dreagloth Mesaj tarihi: Mayıs 23, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 23, 2012 Hell de grupla böyle gidiyorum, inferno da da değiştirmem herhalde, çok ölüyorum ama dps iyi. http://eu.battle.net/d3/en/calculator/wizard#UiXlmS!YXW!YcaccZ Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Seru Mesaj tarihi: Mayıs 23, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 23, 2012 off inferno belial ağlatıyor, 2. phase'e bir geçebilsem ben de ağlatıcam. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
DeviantSun Mesaj tarihi: Mayıs 23, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 23, 2012 Bir şey soracağım, niye skill olarak Magic Weapon alıyorsunuz? Familiar-Sparkflint daha iyi değil mi? Magic Weapon-Force Weapon %15 dmg bonus ve %2 ihtimal knockback veriyor Familiar-Sparkflint %12 dmg bonus veriyor artı familiar'ın kendisi de %20 dmg ile saldırıyor. Ben kararsız kaldım açıkçası. Özellikle boss ve pack avında Area dmg'a gitmiyorsan F-SF daha iyi gibi geldi. Bir de gerçi çok fark etmiyor ama bu özellikler nasıl stacklanıyor. İkisini birden açsak 100 DPS; (100*1.15)+(100*1.12) = 127 mi olur, yoksa 100*1.14*1.12=127,68 mi oluyor Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Darksun Mesaj tarihi: Mayıs 23, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 23, 2012 Ben dmg farkına baktım , Sanırım onda bir bug var %15 li magic weapon (rune lu) familiar ın %12 sinden çok daha iyi ve bu %3 lük bir fark değil. Tanımlamalarında mı bir sıkıntı var anlamadım. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
dreagloth Mesaj tarihi: Mayıs 23, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 23, 2012 Familiar ın verdiği bonus görünmüyor ya da detail penceresindeki skill bonus da görülüyor olabilir. Şöyle düşününce familiar çok daha avantajlı, magic weapon silahın dps i arttırıyor %15, bu skill leri %15 olarak etkilemiyorsa sıkıntı var, çünkü familiar dikre %12 skill boost ediyor, artı dps %20 si kadar daha vuruyor. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Cute Mesaj tarihi: Mayıs 23, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 23, 2012 ohyeah said: Cute said: Evet normal ama iyi weapon cektiginde diamond ile tutar cok kite ile temizleyeceksin ama ınfernoda weapon 780.dps lı yınede kıtelıyorum kaldı ki kötü gear bence...Magic find asıldım %49 şuan buffsız 16k dps var 265 dpslik silah var elimde. Magic find hiç kullanmadım ya :) Etkisi varsa o kadar kullanayım Valla birşey düşmüyor 5 stack buff+ 58 Mf var... 5 gündür feci uyuz olmaya başladım.Kim nasıl düşürüyor çözemedim. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
DeviantSun Mesaj tarihi: Mayıs 23, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 23, 2012 Yani şöyle bir olay var; -Silah DPS'iniz diyelim 100 -Disintegrate^Intesify: %202 weapon dmg vuruyor. 1. Senaryo: Magic Weapon^Force Weapon Burada 100 DPS silahınız 115 DPS oluyor. Dis ise bunun sonucunda 232,3 DPS oluyor. 2. Senaryo: Familiar^Sparkflint Burada 100 DPS silahınız gene 100 DPS oluyor. Dis ise bunun sonucunda 202 DPS oluyor. Ardından Dis skilli Fam buff'ı ile 226,24 DPS oluyor. Ekstradan Fam'ın kendisi 20 DPS'e sahip oluyor. (Eğer kendi Dmg bonusundan etkilenmiyorsa) Bir de bu sefer Weapon Dmg'ı yüzde olarak düşük alan bir skill seçersek; -Silah DPS'iniz diyelim 100 -Arcane Orb^Arcane Orbit: her küre %70 vuruyor. 1. Senaryo: Magic Weapon^Force Weapon Burada 100 DPS silahınız 115 DPS oluyor. Orb ise bunun sonucunda küre başına 80,5 DPS oluyor. 2. Senaryo: Familiar^Sparkflint Burada 100 DPS silahınız gene 100 DPS oluyor. Orb ise bunun sonucunda 202 DPS oluyor. Ardından Orb skilli Fam buff'ı ile küre başına 78,4 DPS oluyor. Ekstradan Fam'ın kendisi 20 DPS'e sahip oluyor. (Eğer kendi Dmg bonusundan etkilenmiyorsa) Açıkçası bu değerler sonucunda ciddi bir fark göremedim. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Novichok Mesaj tarihi: Mayıs 23, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 23, 2012 ahah force armoru nerflemişler Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Hannibal44 Mesaj tarihi: Mayıs 23, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 23, 2012 Nerf gerekiyordu çünkü act IV free farm yapıyorlardı . Bilmeyenler için söliyim prime evil görevinin başında teleporttan sonra bir kadınla konusuyorsunuz o bir mavi mob çıkartıyor ve hep 60 lvl silah dusuyor bundan. Mob single oldugu için wizlerde energy armor skiliyle baya bir farm yaptı orda dun bizde 1300 dps silah dusurduk ayıptır sölemesi :) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Darksun Mesaj tarihi: Mayıs 23, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 23, 2012 Elimdeki silahla Buffsız dps = 3980.1 Familiar (sparkflint) dps = 4396.31 Magic weapon (blood magic ile) = 4759.68 Magic weapon (force weapon ile) = 5174.74 Yani orada yazana bakmayın test edin diyorum. familiar ile force weapon arasın nereden baksanız 800dps ye yakın fark var ve tabi silah güçlendikçe bu ara açılıyor. Bu %3 lük bir fark felanda değil. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
vaako51 Mesaj tarihi: Mayıs 23, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 23, 2012 buildim bu şekilde helde akıyıyorum, önümde genelde monk oluyor ama solo da gayet kolay bi şekilde ilerliyorum waller gelmezse. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Asgard Mesaj tarihi: Mayıs 23, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 23, 2012 Novichok said: ahah force armoru nerflemişler abv nerde yazıyo Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Novichok Mesaj tarihi: Mayıs 23, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 23, 2012 Stealth nerf, wow stayla. Wizard force armor, demon hunterların ss spamı, bir de monkların boon spamı; bu üçü için. Dev'lerden birinin monk hakkındaki tweet'i dışında official hiçbir bilgi yok. Deneyip FFUUUU'laması bedava, official forumlar QQ topicleriyle dolu, hatta wizard class forum ilk 3 sayfa falan full QQ thread eheh. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Memphis Mesaj tarihi: Mayıs 23, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 23, 2012 sorma hp yi 6k ya cektim gelen gecen tek atıor :p Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Flassh Mesaj tarihi: Mayıs 23, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 23, 2012 Hannibal44 said: Nerf gerekiyordu çünkü act IV free farm yapıyorlardı . Bilmeyenler için söliyim prime evil görevinin başında teleporttan sonra bir kadınla konusuyorsunuz o bir mavi mob çıkartıyor ve hep 60 lvl silah dusuyor bundan. Mob single oldugu için wizlerde energy armor skiliyle baya bir farm yaptı orda dun bizde 1300 dps silah dusurduk ayıptır sölemesi :) infernoda mı var tek bu mob? görmedim şimdiye kadar hiç Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Darksun Mesaj tarihi: Mayıs 23, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 23, 2012 // May 22 // General Players will now receive an error message when attempting to remove a gem from an item with no sockets Players will now properly have their casting interrupted when attacked while performing resurrect on a fallen group member Resolved over 30 game and service crashes affecting players Classes Demon Hunter Active Skills Smoke Screen Duration reduced from 2 seconds to 1 second (tooltip will still show 2 seconds) Skill Rune - Lingering Fog Now increases the duration of Smoke Screen to 1.5 (tooltip will still show 3 seconds) Monk Active Skills Fists of Thunder Skill Rune - Quickening Fixed an issue that was causing spirit regeneration to incorrectly trigger off critical hits from other sources, such as Sweeping Wind Mantra of Healing Mantra of Healing will now correctly provide only two times the base healing effect for the first 3 seconds after activation, down from four times the base healing effect (tooltip will still show the old value) Skill Rune - Boon of Protection A maximum absorption amount has been set to 1000 Life. This skill will be redesigned in an upcoming patch Wizard Active Skills Arcane Torrent Skill Rune - Cascade Fixed an issue that was causing Arcane Torrent to fire 3 new missiles per kill instead of only 1 new missile per kill Number of new missiles generated from this rune will now cap at 10 missiles Energy Armor Skill Rune - Force Armor Amount of damage absorbed from a single attack will now cap at 100% of a player's maximum Life Items The rare chest in the Town Cellar in Alcarnus will now only spawn 50% of the time, down from 100% Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
medivh Mesaj tarihi: Mayıs 23, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 23, 2012 Bu blizzardın mantıgını anlamak zor.Istedigin kadar vitality kas act 1 den sonrası sana tek atıyor su an.Force armor hic bir ise yaramıyor.Diamond skin hicbir ise yaramıyor.Su an oyunda act 1 run yapmaktan baska birsey yapılmıyor. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
xlaidehlevar Mesaj tarihi: Mayıs 23, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 23, 2012 burda yazan her build i denedim kendi uydurdugum buildde cok iyidi taki hell act 2 ye kadar olmuyorlar abi ne kadar kitelarsan kitela olmyor tek atista olmekten biktim sinir oldum resmen 19k hp 8.6k dps var daha ne yapiyim anlamiyorum ki Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Pipet Mesaj tarihi: Mayıs 23, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 23, 2012 olmuyosa zorlama dostum, git kitap oku, film/dizi izle. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
kertenkel Mesaj tarihi: Mayıs 23, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 23, 2012 50'den sonra her leveldaki item farkı uçurum oluyor her 2 lvl'da bir AH'ye falan bakın, yoksa zaten ilerlemek hayal =) level 59'da 500 kusur dps 1-h kullaniyorum onceki 340 dps'di onceki 190 dps'di falan Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
vaako51 Mesaj tarihi: Mayıs 23, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 23, 2012 Hannibal44 said: Nerf gerekiyordu çünkü act IV free farm yapıyorlardı . Bilmeyenler için söliyim prime evil görevinin başında teleporttan sonra bir kadınla konusuyorsunuz o bir mavi mob çıkartıyor ve hep 60 lvl silah dusuyor bundan. Mob single oldugu için wizlerde energy armor skiliyle baya bir farm yaptı orda dun bizde 1300 dps silah dusurduk ayıptır sölemesi :) inferno damı düşürüyorsunuz abi hell de iş görürmü Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Regalya Mesaj tarihi: Mayıs 23, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 23, 2012 Energy armor bozulmuş 100% hp felan alaksı yok 30k hp var inferno act 3 rahat 20 kere tek yedim bi bozukluk var. zorluğuda becerememişler kite manyağı yapıyorum sanat yapiyorum resmen ama yinede o veya bu şekilde 1-2 hit geliyor sağdan soldan range olur gap closer bişile yaklaşan mob olur felan şak diye yerdesin 40 kere felan öldüm sokaym dedim çıktım zaten bug var 5 stack nv buff kayboluyor 3-4 kere oldu aynısı duration daha yarıya bile gelmeden puff 5 i birden gidiyor... (sağ felan tıklamıyorum) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Seru Mesaj tarihi: Mayıs 23, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 23, 2012 kertenkel said: 50'den sonra her leveldaki item farkı uçurum oluyor her 2 lvl'da bir AH'ye falan bakın, yoksa zaten ilerlemek hayal =) level 59'da 500 kusur dps 1-h kullaniyorum onceki 340 dps'di onceki 190 dps'di falan ne hayali canım ne alakası var. oyun gayet kolay, hell'de ve inferno'da affix saçmalığı rare'ler geliyor bunlar zor, infernoda da normal moblar zor değil hepsinden sakınma şansınız var. oyunda genel olarak bazı affix'ler neredeyse öldürülemez oluyor. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Novichok Mesaj tarihi: Mayıs 24, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 24, 2012 Force armor intended falan değil şu an direk broken, hiç kullanmayın bie. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar