Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Wizard, Tartışma ve Build Paylaşım Başlığı


pekaziz

Öne çıkan mesajlar

Cute said:

Evet normal ama iyi weapon cektiginde diamond ile tutar cok kite ile temizleyeceksin ama ınfernoda weapon 780.dps lı yınede kıtelıyorum kaldı ki kötü gear bence...Magic find asıldım %49 şuan buffsız 16k dps var


265 dpslik silah var elimde. Magic find hiç kullanmadım ya :) Etkisi varsa o kadar kullanayım
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Bir şey soracağım, niye skill olarak Magic Weapon alıyorsunuz? Familiar-Sparkflint daha iyi değil mi?
Magic Weapon-Force Weapon %15 dmg bonus ve %2 ihtimal knockback veriyor
Familiar-Sparkflint %12 dmg bonus veriyor artı familiar'ın kendisi de %20 dmg ile saldırıyor.
Ben kararsız kaldım açıkçası. Özellikle boss ve pack avında Area dmg'a gitmiyorsan F-SF daha iyi gibi geldi.

Bir de gerçi çok fark etmiyor ama bu özellikler nasıl stacklanıyor. İkisini birden açsak 100 DPS; (100*1.15)+(100*1.12) = 127 mi olur, yoksa 100*1.14*1.12=127,68 mi oluyor
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Familiar ın verdiği bonus görünmüyor ya da detail penceresindeki skill bonus da görülüyor olabilir.

Şöyle düşününce familiar çok daha avantajlı, magic weapon silahın dps i arttırıyor %15, bu skill leri %15 olarak etkilemiyorsa sıkıntı var, çünkü familiar dikre %12 skill boost ediyor, artı dps %20 si kadar daha vuruyor.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

ohyeah said:

Cute said:

Evet normal ama iyi weapon cektiginde diamond ile tutar cok kite ile temizleyeceksin ama ınfernoda weapon 780.dps lı yınede kıtelıyorum kaldı ki kötü gear bence...Magic find asıldım %49 şuan buffsız 16k dps var


265 dpslik silah var elimde. Magic find hiç kullanmadım ya :) Etkisi varsa o kadar kullanayım



Valla birşey düşmüyor 5 stack buff+ 58 Mf var... 5 gündür feci uyuz olmaya başladım.Kim nasıl düşürüyor çözemedim.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Yani şöyle bir olay var;
-Silah DPS'iniz diyelim 100
-Disintegrate^Intesify: %202 weapon dmg vuruyor.

1. Senaryo: Magic Weapon^Force Weapon
Burada 100 DPS silahınız 115 DPS oluyor.
Dis ise bunun sonucunda 232,3 DPS oluyor.

2. Senaryo: Familiar^Sparkflint
Burada 100 DPS silahınız gene 100 DPS oluyor.
Dis ise bunun sonucunda 202 DPS oluyor.
Ardından Dis skilli Fam buff'ı ile 226,24 DPS oluyor.
Ekstradan Fam'ın kendisi 20 DPS'e sahip oluyor. (Eğer kendi Dmg bonusundan etkilenmiyorsa)

Bir de bu sefer Weapon Dmg'ı yüzde olarak düşük alan bir skill seçersek;
-Silah DPS'iniz diyelim 100
-Arcane Orb^Arcane Orbit: her küre %70 vuruyor.

1. Senaryo: Magic Weapon^Force Weapon
Burada 100 DPS silahınız 115 DPS oluyor.
Orb ise bunun sonucunda küre başına 80,5 DPS oluyor.

2. Senaryo: Familiar^Sparkflint
Burada 100 DPS silahınız gene 100 DPS oluyor.
Orb ise bunun sonucunda 202 DPS oluyor.
Ardından Orb skilli Fam buff'ı ile küre başına 78,4 DPS oluyor.
Ekstradan Fam'ın kendisi 20 DPS'e sahip oluyor. (Eğer kendi Dmg bonusundan etkilenmiyorsa)

Açıkçası bu değerler sonucunda ciddi bir fark göremedim.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Nerf gerekiyordu çünkü act IV free farm yapıyorlardı .

Bilmeyenler için söliyim prime evil görevinin başında teleporttan sonra bir kadınla konusuyorsunuz o bir mavi mob çıkartıyor ve hep 60 lvl silah dusuyor bundan. Mob single oldugu için wizlerde energy armor skiliyle baya bir farm yaptı orda dun bizde 1300 dps silah dusurduk ayıptır sölemesi :)
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Elimdeki silahla
Buffsız dps = 3980.1
Familiar (sparkflint) dps = 4396.31
Magic weapon (blood magic ile) = 4759.68
Magic weapon (force weapon ile) = 5174.74

Yani orada yazana bakmayın test edin diyorum. familiar ile force weapon arasın nereden baksanız 800dps ye yakın fark var ve tabi silah güçlendikçe bu ara açılıyor. Bu %3 lük bir fark felanda değil.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Stealth nerf, wow stayla.

Wizard force armor, demon hunterların ss spamı, bir de monkların boon spamı; bu üçü için.

Dev'lerden birinin monk hakkındaki tweet'i dışında official hiçbir bilgi yok. Deneyip FFUUUU'laması bedava, official forumlar QQ topicleriyle dolu, hatta wizard class forum ilk 3 sayfa falan full QQ thread eheh.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Hannibal44 said:

Nerf gerekiyordu çünkü act IV free farm yapıyorlardı .

Bilmeyenler için söliyim prime evil görevinin başında teleporttan sonra bir kadınla konusuyorsunuz o bir mavi mob çıkartıyor ve hep 60 lvl silah dusuyor bundan. Mob single oldugu için wizlerde energy armor skiliyle baya bir farm yaptı orda dun bizde 1300 dps silah dusurduk ayıptır sölemesi :)

infernoda mı var tek bu mob? görmedim şimdiye kadar hiç
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

// May 22 //
General

Players will now receive an error message when attempting to remove a gem from an item with no sockets
Players will now properly have their casting interrupted when attacked while performing resurrect on a fallen group member
Resolved over 30 game and service crashes affecting players

Classes

Demon Hunter

Active Skills

Smoke Screen

Duration reduced from 2 seconds to 1 second (tooltip will still show 2 seconds)
Skill Rune - Lingering Fog

Now increases the duration of Smoke Screen to 1.5 (tooltip will still show 3 seconds)








Monk

Active Skills

Fists of Thunder

Skill Rune - Quickening

Fixed an issue that was causing spirit regeneration to incorrectly trigger off critical hits from other sources, such as Sweeping Wind




Mantra of Healing

Mantra of Healing will now correctly provide only two times the base healing effect for the first 3 seconds after activation, down from four times the base healing effect (tooltip will still show the old value)
Skill Rune - Boon of Protection

A maximum absorption amount has been set to 1000 Life. This skill will be redesigned in an upcoming patch










Wizard

Active Skills

Arcane Torrent

Skill Rune - Cascade

Fixed an issue that was causing Arcane Torrent to fire 3 new missiles per kill instead of only 1 new missile per kill
Number of new missiles generated from this rune will now cap at 10 missiles




Energy Armor

Skill Rune - Force Armor

Amount of damage absorbed from a single attack will now cap at 100% of a player's maximum Life









Items

The rare chest in the Town Cellar in Alcarnus will now only spawn 50% of the time, down from 100%
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Hannibal44 said:

Nerf gerekiyordu çünkü act IV free farm yapıyorlardı .

Bilmeyenler için söliyim prime evil görevinin başında teleporttan sonra bir kadınla konusuyorsunuz o bir mavi mob çıkartıyor ve hep 60 lvl silah dusuyor bundan. Mob single oldugu için wizlerde energy armor skiliyle baya bir farm yaptı orda dun bizde 1300 dps silah dusurduk ayıptır sölemesi :)


inferno damı düşürüyorsunuz abi hell de iş görürmü
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Energy armor bozulmuş 100% hp felan alaksı yok 30k hp var inferno act 3 rahat 20 kere tek yedim bi bozukluk var.
zorluğuda becerememişler kite manyağı yapıyorum sanat yapiyorum resmen ama yinede o veya bu şekilde 1-2 hit geliyor sağdan soldan range olur gap closer bişile yaklaşan mob olur felan şak diye yerdesin 40 kere felan öldüm sokaym dedim çıktım zaten bug var 5 stack nv buff kayboluyor 3-4 kere oldu aynısı duration daha yarıya bile gelmeden puff 5 i birden gidiyor... (sağ felan tıklamıyorum)
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

kertenkel said:

50'den sonra her leveldaki item farkı uçurum oluyor
her 2 lvl'da bir AH'ye falan bakın, yoksa zaten ilerlemek hayal =)

level 59'da 500 kusur dps 1-h kullaniyorum
onceki 340 dps'di
onceki 190 dps'di falan


ne hayali canım ne alakası var. oyun gayet kolay, hell'de ve inferno'da affix saçmalığı rare'ler geliyor bunlar zor, infernoda da normal moblar zor değil hepsinden sakınma şansınız var.

oyunda genel olarak bazı affix'ler neredeyse öldürülemez oluyor.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Misafir
Bu konu yeni mesajlara artık kapalıdır.
×
×
  • Yeni Oluştur...