Jump to content

ohyeah

=o=
  • Mesaj sayısı

    2.576
  • Üyelik tarihi

  • Son ziyareti

ohyeah hakkında

  • Rütbe
    ohyeah

Son profil ziyaretçileri

Son profil ziyaretçileri bloğu aktif değil ve diğer üyelere de gösterilmiyor

  1. ohyeah

    pırlanta piyasası

    Ahahah sesli güldüm abi,güle güle kullanın
  2. ohyeah

    pırlanta piyasası

    Selamlar, Pırlanta,set,su yolu ve dahası için ailenizin pırlanta işi bir mesaj uzağınızda.
  3. ohyeah

    Altın bozdurma

    Aldığın urunu çok afilli bişey aldıysan ordan kaynaklaniyor. Düz isciliksiz bilezikler her zaman rakamı neyse gramin ufak bir farkla geri aliniyor
  4. ohyeah

    Playstation 5

    Oyun fiyatları 450 ila 779 TL arasında. GG NO RMK
  5. ohyeah

    iPhone - iPad - iPod - iWatch

    Aynen, math ortada. 24 çok saçma gibi geliyor ama değil. Telefon kadar vergi var
  6. ohyeah

    iPhone - iPad - iPod - iWatch

    Saçma dediğin ön siparişleri kapandı adamların. Bu fiyata satıldı,nesi saçma? İnanmak istemiyorsanız ona yapacak bişey yok
  7. ohyeah

    iPhone - iPad - iPod - iWatch

    https://www.google.com/amp/s/www.webtekno.com/haber/amp/100727
  8. ohyeah

    iPhone - iPad - iPod - iWatch

    Peki iPhone pro maxin 24k olmasi
  9. ohyeah

    Altın bozdurma

    İşçilik ödüyorsunuz üstüne. Saf altin almadigin sürece isciliksiz alamazsiniz
  10. ohyeah

    Nvidia Ampere / 30x

    Rtx 3090 18k ile satışta itopyada. EBESİNİN *** bu nasıl rakam ak
  11. ohyeah

    Shadowlands için guild

    Selamlar, Bugün oyunda olunca konuşalım. Discord adresi paylaşırsan,eğer var ise sevinirim
  12. ohyeah

    Shadowlands için guild

    Oyunda biraz takılıp bakmak lazım o zaman, bi deneyelim bakalım
  13. ohyeah

    Shadowlands için guild

    Abi yabancı da olur,nefes alsın ok
  14. ohyeah

    Shadowlands için guild

    Yahu kimse yok mu:(
  15. ohyeah

    Shadowlands için guild

    Selamlar, Shadowlands ile geri döneceğim oyuna da, oyuncu arayan ne bileyim ortamımız iyi hacı gel bi bakalım diyen var mı ?

Yasal Duyuru

5651 sayılı kanun kapsamında, Paticik.com, işbu sayfadaki mesajların ve içeriğin Yer Sağlayıcısıdır. Yayınlanan içeriklerden doğabilecek her türlü sorumluluk içeriği üreten kullanıcıya aittir. Şikayet ve talepleriniz için buraya tıklayıp bize ulaşabilirsiniz. Alternatif olarak [email protected] e-posta adresinden bize ulaşabilirsiniz.

×
×
  • Yeni Oluştur...