Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Demon Hunter, Tartışma ve Build Paylaşım Başlığı


Öne çıkan mesajlar

Mesaj tarihi:
çok kötü olmuş bu nerf öyle böyle değil
daha neler çıkacak bakalım. tentaclelar da ağır nerflenmiş oooooof of

act2 infernoda bırakma derecesine geldim

runelu ss 2 saniye, üstüne 3 saniye de cd rofl şaka gibi
Mesaj tarihi:
Elemental Arrow 'u Nether tentacles veya Ball lightning ile kullanınca aynı mob'a birden fazla kere çarparak geçiyormuş.

End game'de gördüğüm kadarıyla Nether tentacles kullanılıyor dps için sadece sırf bu yüzden.

Dedikleri gibiyse buna da nerf gelir.
Mesaj tarihi:
Bide bu basiyok 10mayista daha sp oyun bu ole balance filan cok umrumuzda olmiycak wow gibi bisi beklemeyin demisti, patch notesuz ninja nerfler, ability silmeler filan cikti basimiza

Iflah olmazsin blizz
Mesaj tarihi:
SS nerf şu açıdan mantıklı; damage output'u inanılmaz DH'nin, lingering fog ile SS açtığınız zaman yapılacak şey mouse mash oluyor. Devamlı spamlemek için yapmanız gereken tek şey de bir iki tane sağlam +disc veren item almak. Bütün class'lar bir şekilde damage almamak yahut alınan damage'ı outheal etmek için ömrünü veriyorken Inferno'da DH'nin şu sabit gameplay'i biraz saçma oluyordu.
Mesaj tarihi:
Smokedan vaz mı gectiniz yoksa yine kullanıyor musunuz
trap build deneyen var mı
Tentekıl ile dmg reducedlu kanat acsak is yapar mı
Kafam cok karisik abi bisi diyin :/
Mesaj tarihi:
LM - Hungering / Devouring
RM - Elemental / Frost

Caltrops / Torturous Ground
Smoke Screen / Lingering
Preparation / Backup
Companion / Bat

Steady / Cull / Archery

şeklinde yaptım ben, Hell Act3 teyim. Sanırım infernoda da bunu kullanırım tentacles da nerflendiğine göre.

SS nerflendi ama halen DH nin en iyi kaçıs skili, kullanmak şart bence. Buildde 4 discipline skill var o yüzden olabildiğince + disciple gidiyorum.
Mesaj tarihi:
inferno için tavsiyesi olan var mı ya, smoke screen ölmüş. dün rahat farm yapıyodum act 1 sonlarında bugün reskill.
tam da discipline abanmıştım itemlarda, o kadar yatırım yaptım çöpe gitti hepsi.
Mesaj tarihi:
spankyah said:

Böyle bir nerf yerine SSde damage yapmamız engellenebilirdi. Cok daha mantıklı bir seçenek olurdu.

bu dediğin çok daha büyük bi nerf oluyor ve classı çöp ötesi hale getiriyor.
Mesaj tarihi:
çok çok kötü şu anda vaziyet
ss ile artık wall lu herhangi bir champ/elite den kaçmak mucize infernoda

açıkcası dün çok uğraştım farklı speclerle ve act2 imkansız zor

bir müddet act1 farmlayıp nerfler outgearlanabilicekmi bakıcam ama tahminim blizzardın LOL OYUN ÇIKTIKTAN 3 GÜN SONRA INFERNO SOLOLUYORUM HANİ YAPILAMAZDI KEKEKE tiplerine karşı tavrı birkaç aya kadar değişmiyeceğinden yakında uğraşmayı keserim
Mesaj tarihi:
Dün act3 hell bitti. Şu build'le gittim http://eu.battle.net/d3/en/calculator/demon-hunter#bRVZX!YcT!YZbbZ Bir skill boşta, duruma göre alıyorum ama karar veremedim hala.

Impale hayat kurtardı. Overpenetration ile süpürüyor önünde ne varsa. Boss'lara overpenetration yerine Grievous Wounds aldım, 50-55k critler görüyorsunuz.

Bu build'le bütün boss'ları ölmeden kestim ama pack'ler can aldı, sürekli hareket halinde, vur kaç yaparak geçti act3. Zorlandım diyebilirim. İlk defa tadını aldım D3'ün.
Mesaj tarihi:
dar koridorlu, kapı şeklinde girişi olan yerlerde kapının ağzına caltrops - jagged döşeyip grenades - stun grenades kullanmak ne kadar tecavüzmüş, lvl 48'im ilk kez denedim, sonuç harika, saçlarım ahenkle dans ediyor.
Mesaj tarihi:
valla ben hell'e geçmedim daha o yüzden inatla vault gidiyorum, o yüzden ambush yesende 2 vaultla baya uzağa kaçıp yerlere döşeyecek vakit buluyorsun, tek gıcıklık kendi yanına çeken moblar, gerisi sıkıntısız.
Mesaj tarihi:
Patch'ten sonraki denememde SS nerf'unun uzucu ama gerekli oldugu kanisina vardim. Malesef easy moddan cikmak zorunda kaldik.

Blizzard erken bir hamle ile guzel bir onlem aldi. Zira RMAH'dan para kazanmak istedikleri icin, Inferno'ya herkesin ulasmasini engellemeleri gerekiyordu. Bu sayede oyunun omrunu de arttirmis oluyorlar.

Eger herkes en iyi itemlere 3 hafta'da erisebilecekdiyse, ne anlami vardi sorusu akillara geliyordu. Simdi ise AH'nin anlami ortaya cikmaya baslayacak. Hakiakten zaman harcayan ekip olup item farmlayan, bu is icin donanan kisiler inferno farmlayabilirken gorece daha az vakit ayirabilenler AH'den yiyecekler inferno gorebilmek icin.

Blizzard'in yapmasi gereken tek sey, oyun icerisindeki droplarin maximum ne kadar iyi olabilecegini gostermek. Zira oyunda zorluk arttikca DPS ve Health gereksinimi inanilmaz sekilde artiyor. Eger bize bir High End'in sonunu gormus karakter ornegi gosterirlerse insanlarin neyi hedeflemeleri gerektigi anlasilir. Boylece SS nerflendi cart oldu curt oldu muhabbeti ortadan kalkar.

Zaten diablo item bazli bi oyun oldugu icin, insanlarin itemlerinin yetmedigine ikna olmalari gerekiyor. Oyuncular Hell'in ortasina kadar patara kutere, AH'yi 3-5 kere kullanarak, ve cokta para harcamayarak gelince oyunun bu sekilde devam edecegini dusunduler ki ediyordu. Simdi buna bir engel konmus oldu.

Uzulsem de, galiba iyi oldu.
Misafir
Bu konu yeni mesajlara artık kapalıdır.
×
×
  • Yeni Oluştur...