Quadrophenia Mesaj tarihi: Mayıs 23, 2012 Mesaj tarihi: Mayıs 23, 2012 Nerf den sonra buildleri nasıl yaptınız şimdi inferno için? Bir de cull of the weak inferno da çalışıyor mudur? Elemental - frost arrow slow ediyor mu mobları infernoda?
Kaede Mesaj tarihi: Mayıs 23, 2012 Mesaj tarihi: Mayıs 23, 2012 çok kötü olmuş bu nerf öyle böyle değil daha neler çıkacak bakalım. tentaclelar da ağır nerflenmiş oooooof of act2 infernoda bırakma derecesine geldim runelu ss 2 saniye, üstüne 3 saniye de cd rofl şaka gibi
Novichok Mesaj tarihi: Mayıs 23, 2012 Mesaj tarihi: Mayıs 23, 2012 14 disc harca, 6 hatred al breath deep ile sdfafads.
sunthewhich Mesaj tarihi: Mayıs 23, 2012 Mesaj tarihi: Mayıs 23, 2012 Elemental Arrow 'u Nether tentacles veya Ball lightning ile kullanınca aynı mob'a birden fazla kere çarparak geçiyormuş. End game'de gördüğüm kadarıyla Nether tentacles kullanılıyor dps için sadece sırf bu yüzden. Dedikleri gibiyse buna da nerf gelir.
Kaede Mesaj tarihi: Mayıs 23, 2012 Mesaj tarihi: Mayıs 23, 2012 tentaclelar da feci nerflenmiş ona da heveslenmeyin ben gene frost arrowa döndüm
Laurelin Mesaj tarihi: Mayıs 23, 2012 Mesaj tarihi: Mayıs 23, 2012 Wowa dondurduler iyice Oyunu welkam to the, buff/nerf park
Laurelin Mesaj tarihi: Mayıs 23, 2012 Mesaj tarihi: Mayıs 23, 2012 Bide bu basiyok 10mayista daha sp oyun bu ole balance filan cok umrumuzda olmiycak wow gibi bisi beklemeyin demisti, patch notesuz ninja nerfler, ability silmeler filan cikti basimiza Iflah olmazsin blizz
Novichok Mesaj tarihi: Mayıs 23, 2012 Mesaj tarihi: Mayıs 23, 2012 PVP/Arena öncesi hazırlık diyorlar. Devlerden bir tanesi çıkıp da "bu oyun diablocraft değil" veya "PVP isteyen WOW oynasın" falan demedi ya, daha da iflah olmaz zaten.
Sorieno Mesaj tarihi: Mayıs 23, 2012 Mesaj tarihi: Mayıs 23, 2012 SS nerf şu açıdan mantıklı; damage output'u inanılmaz DH'nin, lingering fog ile SS açtığınız zaman yapılacak şey mouse mash oluyor. Devamlı spamlemek için yapmanız gereken tek şey de bir iki tane sağlam +disc veren item almak. Bütün class'lar bir şekilde damage almamak yahut alınan damage'ı outheal etmek için ömrünü veriyorken Inferno'da DH'nin şu sabit gameplay'i biraz saçma oluyordu.
Dynun Mesaj tarihi: Mayıs 23, 2012 Mesaj tarihi: Mayıs 23, 2012 Smokedan vaz mı gectiniz yoksa yine kullanıyor musunuz trap build deneyen var mı Tentekıl ile dmg reducedlu kanat acsak is yapar mı Kafam cok karisik abi bisi diyin :/
Quadrophenia Mesaj tarihi: Mayıs 23, 2012 Mesaj tarihi: Mayıs 23, 2012 LM - Hungering / Devouring RM - Elemental / Frost Caltrops / Torturous Ground Smoke Screen / Lingering Preparation / Backup Companion / Bat Steady / Cull / Archery şeklinde yaptım ben, Hell Act3 teyim. Sanırım infernoda da bunu kullanırım tentacles da nerflendiğine göre. SS nerflendi ama halen DH nin en iyi kaçıs skili, kullanmak şart bence. Buildde 4 discipline skill var o yüzden olabildiğince + disciple gidiyorum.
_ILuVaTaR_ Mesaj tarihi: Mayıs 24, 2012 Mesaj tarihi: Mayıs 24, 2012 inferno için tavsiyesi olan var mı ya, smoke screen ölmüş. dün rahat farm yapıyodum act 1 sonlarında bugün reskill. tam da discipline abanmıştım itemlarda, o kadar yatırım yaptım çöpe gitti hepsi.
Vidar Mesaj tarihi: Mayıs 24, 2012 Mesaj tarihi: Mayıs 24, 2012 spankyah said: Böyle bir nerf yerine SSde damage yapmamız engellenebilirdi. Cok daha mantıklı bir seçenek olurdu. bu dediğin çok daha büyük bi nerf oluyor ve classı çöp ötesi hale getiriyor.
Kaede Mesaj tarihi: Mayıs 24, 2012 Mesaj tarihi: Mayıs 24, 2012 çok çok kötü şu anda vaziyet ss ile artık wall lu herhangi bir champ/elite den kaçmak mucize infernoda açıkcası dün çok uğraştım farklı speclerle ve act2 imkansız zor bir müddet act1 farmlayıp nerfler outgearlanabilicekmi bakıcam ama tahminim blizzardın LOL OYUN ÇIKTIKTAN 3 GÜN SONRA INFERNO SOLOLUYORUM HANİ YAPILAMAZDI KEKEKE tiplerine karşı tavrı birkaç aya kadar değişmiyeceğinden yakında uğraşmayı keserim
medivh Mesaj tarihi: Mayıs 24, 2012 Mesaj tarihi: Mayıs 24, 2012 100k dpsli bir demon hunter izledim act3ve act4 sololuyordu inferno.O kadar dps ye nasıl ulasabiliyor bu class?
Kaede Mesaj tarihi: Mayıs 24, 2012 Mesaj tarihi: Mayıs 24, 2012 sharpshooter pasifi yüzünden o gözüken sayıya inanma
sunthewhich Mesaj tarihi: Mayıs 24, 2012 Mesaj tarihi: Mayıs 24, 2012 Dün act3 hell bitti. Şu build'le gittim http://eu.battle.net/d3/en/calculator/demon-hunter#bRVZX!YcT!YZbbZ Bir skill boşta, duruma göre alıyorum ama karar veremedim hala. Impale hayat kurtardı. Overpenetration ile süpürüyor önünde ne varsa. Boss'lara overpenetration yerine Grievous Wounds aldım, 50-55k critler görüyorsunuz. Bu build'le bütün boss'ları ölmeden kestim ama pack'ler can aldı, sürekli hareket halinde, vur kaç yaparak geçti act3. Zorlandım diyebilirim. İlk defa tadını aldım D3'ün.
aente Mesaj tarihi: Mayıs 24, 2012 Mesaj tarihi: Mayıs 24, 2012 dar koridorlu, kapı şeklinde girişi olan yerlerde kapının ağzına caltrops - jagged döşeyip grenades - stun grenades kullanmak ne kadar tecavüzmüş, lvl 48'im ilk kez denedim, sonuç harika, saçlarım ahenkle dans ediyor.
Absolut Mesaj tarihi: Mayıs 24, 2012 Mesaj tarihi: Mayıs 24, 2012 Tuzağı kuracak zaman oldumu felaket keyifli iş DH ama bi anda ambush yedinmi baya can sıkıyor.
aente Mesaj tarihi: Mayıs 24, 2012 Mesaj tarihi: Mayıs 24, 2012 valla ben hell'e geçmedim daha o yüzden inatla vault gidiyorum, o yüzden ambush yesende 2 vaultla baya uzağa kaçıp yerlere döşeyecek vakit buluyorsun, tek gıcıklık kendi yanına çeken moblar, gerisi sıkıntısız.
Absolut Mesaj tarihi: Mayıs 24, 2012 Mesaj tarihi: Mayıs 24, 2012 Bende kite mite anlamam pekmez akıtırım diyen teleportçulardan müzdaribim nefret ediyorum.
Masquerade Mesaj tarihi: Mayıs 24, 2012 Mesaj tarihi: Mayıs 24, 2012 Merak etmeyin Monk da aynı durumda ehuhue. Her class goz yaslarini akitiyor infernoya gelince.
Konn Mesaj tarihi: Mayıs 24, 2012 Mesaj tarihi: Mayıs 24, 2012 Patch'ten sonraki denememde SS nerf'unun uzucu ama gerekli oldugu kanisina vardim. Malesef easy moddan cikmak zorunda kaldik. Blizzard erken bir hamle ile guzel bir onlem aldi. Zira RMAH'dan para kazanmak istedikleri icin, Inferno'ya herkesin ulasmasini engellemeleri gerekiyordu. Bu sayede oyunun omrunu de arttirmis oluyorlar. Eger herkes en iyi itemlere 3 hafta'da erisebilecekdiyse, ne anlami vardi sorusu akillara geliyordu. Simdi ise AH'nin anlami ortaya cikmaya baslayacak. Hakiakten zaman harcayan ekip olup item farmlayan, bu is icin donanan kisiler inferno farmlayabilirken gorece daha az vakit ayirabilenler AH'den yiyecekler inferno gorebilmek icin. Blizzard'in yapmasi gereken tek sey, oyun icerisindeki droplarin maximum ne kadar iyi olabilecegini gostermek. Zira oyunda zorluk arttikca DPS ve Health gereksinimi inanilmaz sekilde artiyor. Eger bize bir High End'in sonunu gormus karakter ornegi gosterirlerse insanlarin neyi hedeflemeleri gerektigi anlasilir. Boylece SS nerflendi cart oldu curt oldu muhabbeti ortadan kalkar. Zaten diablo item bazli bi oyun oldugu icin, insanlarin itemlerinin yetmedigine ikna olmalari gerekiyor. Oyuncular Hell'in ortasina kadar patara kutere, AH'yi 3-5 kere kullanarak, ve cokta para harcamayarak gelince oyunun bu sekilde devam edecegini dusunduler ki ediyordu. Simdi buna bir engel konmus oldu. Uzulsem de, galiba iyi oldu.
Öne çıkan mesajlar