mardox Mesaj tarihi: Ağustos 3, 2013 Mesaj tarihi: Ağustos 3, 2013 hero engine mi? iyi cesaret, hele tortanic'ten sonra. bi de ES serisinin morrowinden ne hale geldiğini düşünürsek zaten beklentim düşük.
Sylian Mesaj tarihi: Ağustos 4, 2013 Mesaj tarihi: Ağustos 4, 2013 EQ next varken artık millet TESO'nun yuzune bile bakmaz. İyi oldu ya daha çıkmadan büyük bir rakip tarafından (büyük ihtimalle) ezilecek olması. Hero engine + themepark MMO yeter artık.
bck Mesaj tarihi: Ağustos 4, 2013 Mesaj tarihi: Ağustos 4, 2013 Hero engine falan kullanılmıyor araştırın biraz. bu oyunu yapan zenimax online studios.. Skyrim i yapan firma Bethesda değil..
ahmedinejad Mesaj tarihi: Ağustos 4, 2013 Mesaj tarihi: Ağustos 4, 2013 onun modifiye edilmiş versiyonunu kullanıyorlar.
bck Mesaj tarihi: Ağustos 4, 2013 Mesaj tarihi: Ağustos 4, 2013 alakası yok kaynak goster..tamamen farkli bir teknoloji zenimax online 'ın sıfırdan yazdıgı bir motor bu..
imamizer Mesaj tarihi: Ağustos 4, 2013 Mesaj tarihi: Ağustos 4, 2013 allah kahretsin bu hero engine ı.
bck Mesaj tarihi: Ağustos 4, 2013 Mesaj tarihi: Ağustos 4, 2013 orda sadece baslangıc olarak neler yapılabilecegını denedıklerınden bahsedıyor..Bu engine i kullanıyoruz diye birşey yok.. biraz daha arastırırsan zaten neden kullanılmadığı oyun sitelerinde anlatılmış. http://www.gameinformer.com/b/features/archive/2012/05/25/why-the-elder-scrolls-online-isn-39-t-using-heroengine.aspx
mardox Mesaj tarihi: Ağustos 4, 2013 Mesaj tarihi: Ağustos 4, 2013 hero engine ne ayak lan.. milyon $'lık proje batırmış motoru niye hala kullanıyorlar? http://www.youtube.com/watch?v=CYRg1ARbEOk
Kanuni Mesaj tarihi: Ağustos 4, 2013 Mesaj tarihi: Ağustos 4, 2013 Kullanima gore degisir engine. Ekler cikarirlar vs.. no panic. Zaten elder scrolls online oyun..
bck Mesaj tarihi: Ağustos 4, 2013 Mesaj tarihi: Ağustos 4, 2013 yok abi zaten oynayacagımdan degıl.. ama direk swtor engine diye kullaktan dolma bilgi abes kaçıyor..
Xenus Mesaj tarihi: Ağustos 4, 2013 Mesaj tarihi: Ağustos 4, 2013 bck said: alakası yok kaynak goster..tamamen farkli bir teknoloji zenimax online 'ın sıfırdan yazdıgı bir motor bu.. zenimax hüloğğ heroengine'in 2007'de lisansını aldı zenimax, tortanicten sonra heroenginele yapıyoruz demeyecekler tabi http://www.escapistmagazine.com/news/view/79299-ZeniMax-Licenses-HeroEngine-for-Upcoming-MMOG modellemelerden hatta yürüyüşten akıyor heroengine, swtor oynayanlar bilir. combat da aynı tırtlıkta olur sıfırdan yazılan motor görmek istiyorsan EQN başlığına gel
bck Mesaj tarihi: Ağustos 4, 2013 Mesaj tarihi: Ağustos 4, 2013 ahaha EQN ciddi buglı olacak ama benımde favorim.
ahmedinejad Mesaj tarihi: Ağustos 4, 2013 Mesaj tarihi: Ağustos 4, 2013 adamlar pr çalışması olarak bu da boktan olacak meh denmesin diye her şeyini biz yapıyoruz falan diyorlar. adamlar kendileri demiş bu işe başladığımızda hiç bir şeyimiz yoktu çalışanımız bile yoktu bununla alakalı hero engine'ı aldık diye. sonra hem hero engine ile çalışırken hem de bir yandan kendi motorlarını yapmışlar he mi? çal keke çal.
bingildak Mesaj tarihi: Ağustos 4, 2013 Mesaj tarihi: Ağustos 4, 2013 adamlar hero engine temeliyle hareket ediyor sonucta, hayrina para vermediler, cikip da hero engine kullanıyoruz diyecek halleri yok "onla yola çıktık.." diye modifye edip yeni isim vermişler, backbone değişmez. oyun zaten fail ötesi görünüyor, konsol gogogo.
Kanuni Mesaj tarihi: Ağustos 4, 2013 Mesaj tarihi: Ağustos 4, 2013 Swtor bana gore hero engine yuzunden kotu degildi sahsen begenip oynadigim oyun ama o instanced zonelar bence enginein kotu kullanimindan. Swtorda takilma vs yasamadim sith warrior oynattigim en iyi hero benim icin animasyonlar savas vs. Engine iyi bence bioware sicinca engine oldu sorunlardan biri.
imamizer Mesaj tarihi: Ağustos 4, 2013 Mesaj tarihi: Ağustos 4, 2013 bu swtor çıkmadan önce bi süre kurcalamıştım heroengine'ı. mmo geliştirmek için çok ideal ve kolay. network işleri ve client-server yazılımlarıyla çok uğraşmıyorsun. online çalışan hali hazır server üzerinde geliştiriyorsun projeyi. ama işte en büyük sorunu instanced çalışan mimarisi. eğer onu geliştirip, değiştirmedilerse bol bol instanced, loadingli swtor gibi bi şey gelir yine.
mardox Mesaj tarihi: Ağustos 4, 2013 Mesaj tarihi: Ağustos 4, 2013 swtor'da open world pvp'deki 1 fps rezaleti hero engine değil miydi? son noktayı koyan o olaydı diye hatırlıyorum.
Kanuni Mesaj tarihi: Ağustos 4, 2013 Mesaj tarihi: Ağustos 4, 2013 o birazda server yapisi ile alakalida olabilir duzeltmislerdi bir ara.. hatta instanced olayinida cingoz ea veya biowarein serverleri kucuk tutarak server giderlerini kismak istemesi sebebi ile bulduklari osuruk bir yontem olarakda dusunuyorum hafiften.
BlaCk Mesaj tarihi: Ağustos 4, 2013 Mesaj tarihi: Ağustos 4, 2013 oyun bildigin bok gibi gözüküyor : (
Flassh Mesaj tarihi: Ağustos 4, 2013 Mesaj tarihi: Ağustos 4, 2013 1 sn delayla skill basıyordun swtor da lol
Makaryos Mesaj tarihi: Ağustos 4, 2013 Mesaj tarihi: Ağustos 4, 2013 bir yerden diğer bir yere giderken yükleme ekranı çıkacaksa hiç oynamaya değmez benim için. swtor'da böyledi gw2'de...
ombakkombak Mesaj tarihi: Ağustos 5, 2013 Mesaj tarihi: Ağustos 5, 2013 Herşey dururken güzel görünüyor, hareket edince içine ediliyor, combat konsol arcade oyunları gibi olmuş 2 skille takılınıyor. O kadar class üzerine guild racial falan kombinasyona girmişler, class dengesi kurulması imkansız. Bu oyunda pvp olmaz, pve'de morrowindin yüzü süyü hürmetine olur.
Norak Mesaj tarihi: Ağustos 5, 2013 Mesaj tarihi: Ağustos 5, 2013 abi o binek kısmı falan şaka herhalde videonun :p
Öne çıkan mesajlar