Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Elder Scrolls Online


Masquerade

Öne çıkan mesajlar

orda sadece baslangıc olarak neler yapılabilecegını denedıklerınden bahsedıyor..Bu engine i kullanıyoruz diye birşey yok.. biraz daha arastırırsan zaten neden kullanılmadığı oyun sitelerinde anlatılmış.

http://www.gameinformer.com/b/features/archive/2012/05/25/why-the-elder-scrolls-online-isn-39-t-using-heroengine.aspx
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

bck said:

alakası yok kaynak goster..tamamen farkli bir teknoloji zenimax online 'ın sıfırdan yazdıgı bir motor bu..


zenimax hüloğğ

heroengine'in 2007'de lisansını aldı zenimax, tortanicten sonra heroenginele yapıyoruz demeyecekler tabi

http://www.escapistmagazine.com/news/view/79299-ZeniMax-Licenses-HeroEngine-for-Upcoming-MMOG

modellemelerden hatta yürüyüşten akıyor heroengine, swtor oynayanlar bilir. combat da aynı tırtlıkta olur

sıfırdan yazılan motor görmek istiyorsan EQN başlığına gel
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

adamlar pr çalışması olarak bu da boktan olacak meh denmesin diye her şeyini biz yapıyoruz falan diyorlar.

adamlar kendileri demiş bu işe başladığımızda hiç bir şeyimiz yoktu çalışanımız bile yoktu bununla alakalı hero engine'ı aldık diye.

sonra hem hero engine ile çalışırken hem de bir yandan kendi motorlarını yapmışlar he mi?

çal keke çal.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Swtor bana gore hero engine yuzunden kotu degildi sahsen begenip oynadigim oyun ama o instanced zonelar bence enginein kotu kullanimindan.

Swtorda takilma vs yasamadim sith warrior oynattigim en iyi hero benim icin animasyonlar savas vs. Engine iyi bence bioware sicinca engine oldu sorunlardan biri.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

bu swtor çıkmadan önce bi süre kurcalamıştım heroengine'ı. mmo geliştirmek için çok ideal ve kolay. network işleri ve client-server yazılımlarıyla çok uğraşmıyorsun. online çalışan hali hazır server üzerinde geliştiriyorsun projeyi. ama işte en büyük sorunu instanced çalışan mimarisi. eğer onu geliştirip, değiştirmedilerse bol bol instanced, loadingli swtor gibi bi şey gelir yine.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Misafir
Bu konu yeni mesajlara artık kapalıdır.
×
×
  • Yeni Oluştur...