Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Kara [David Cage'in yeni projesi]


Masquerade

Öne çıkan mesajlar

david cage ne kara karakterini ne de anlatılan modern pinokyo hikayesini kullanacağız demiş yeni oyunda. bu sadece kullanacağımız teknolojinin neler yapabildiğini gösteriyor ki bu gördüğünüz halinin üstüne %50 lere varan bir upgrade bile var size göstermediğimiz demiş.

oyun tabiki bu nesile gelecek. zaten 2-3 sene kafadan bu nesildeyiz daha. ps3 üzerinde çalıştığını üstüne basa basa söylemiş, yazmış zaten. ps4'e falan daha çok var.

heavy rainde kullanılan teknoloji demosunu tanıtırken de alakası yok oyunla demişti ama alıp kullandı ismi karakteri aynen.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

masq haklısın kullandı karakteri ama o kanlı canlı insandı ve video casting videosuydu. yani o karakterin oyunda yer alması oyunun konusu ya da gidişatı için hiçbir anlam ifade etmiyordu.

bu videoda ise bariz bir karakter var. yani beş karakter var belki aynısından ama bence önemli olan tek şey beş karakter olması.

heavy rain'de de farklı bir sürü karakterin çatışmalarını izliyorduk, oynuyorduk.

yeni projede de muhtemelen beş kişinin birbirleriyle kesişen hikayeleri üzerine işlenen bir yapım olacak. tamamen sallamasyon tahmin ama karakterin birebir olarak oyunda yer alacağını hiç mi hiç zannetmiyorum.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

oyun sitelerinde çok övülmüş çok beğenilmiş ama açıkçası beni öyle aman aman etkilemedi.

kısa film niteliğinde bişi yapmışlar, güzel bir anlatıma sahip.
insanlar belki bu yüzden "oyun devrimi" gibi algılamış olabilir,
ama o hikaye anlatımı half-life motoruyla da olur aslında, sonuçta esas mesele kullanılan malzemeden ziyade malzemeyi kullanan kişi.

heavy rain ve mass effect gibi oyunlar cinematic realism üretti. photorealism oyunlardan ziyade ışıklandırma metodlarıyla etkileyici bir his vermek gayesi. videoyu izlerken o oyunlar geldi aklıma.

elimizdeki teknoloji zaten şu videodaki gibi bir oyuna izin veriyor. ama oynadığımız oyunların bu şekilde olmamasının nedeni o oyunların hep interaction üstüne kurulu olması. yani bir şeyler yapıyorsun, çevreyle etkileşimde bulunuyorsun, farklı açılardan bakıyorsun felan.
yani diyelim ki oyunu geliştiren adam "bir açıdan baktığında" süper gözükecek bir oyun yaptı, ama oyun içinde zırt pırt hoplayıp zıpladığın, kutuları çevirip durduğun sırada istenilecek hissi veremiycektir.

öte yandan mass effect ve heavy rain gibi oyunlara daha iyi gidiyor, çünkü zaten sürekli cinematic izliyorsun. oyunu yapan kişinin kendi istediği açıdan görüyorsun sürekli. oyun da ona göre ayarlanabiliyor rahatça.

bence quantic dream böyle işlerle uğraşacağına pc'ye geri dönsün orda güzel oyunlar yapmaya devam etsin.

(herife bak lafı döndürüp dolaştırıp alakasız yere getirdi. edepsiz.)
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Bu tip videoların yararı oyun dünyası ile sinema dünyası arasında ki çeşitli duvarları yıkıyor olmaları. Hem mali olarak, yapım kalitesi olarak fırlama yaşıyor oyunlar son 2-3 yıldır, hemde anlatım olarak çok iyi seviyeye geldiler.

Çünkü ciddiye alınmıyordu oyun camiası, şimdi para orda diye işi bilen, kaliteli ve büyük isimler oyun camiasında yer almaya başladılar. Cinematik director'lar, 1. sınıf yazarlar falan içerik üretiyor artık.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

  • 9 ay sonra ...
  • 2 hafta sonra ...
×
×
  • Yeni Oluştur...