Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Hi-Res Texturelar, Biyover ve Epic Fail


Laurelin

Öne çıkan mesajlar

2 gündür oynuyorum. Daha erken tabi ama ilk izlenim olarak Bu zamana kadar gördüğüm en iyi release diyebilirim. Millet ağladığına göre eminim yüksek level kötüdür. Hızlıca düzeltirlerse tadından yenmez :D
tabi buglar ile performansları düzelteceklerini düşündüğümden böyle bir yorum yaptım. Aksi halde bir farkı olmaz.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

mono said:

"there was never supposed to be a 'Medium' choice - that was a bug."


öyle bug mı olur de get.
üniversite 1. sınıfta programlama dersi alan çocuk bile dalga geçer şunla.

bari "it is not a bug it is a feature" deselermiş.

"süs diye duruyor orda medium".
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Densiz said:

2 gündür oynuyorum. Daha erken tabi ama ilk izlenim olarak Bu zamana kadar gördüğüm en iyi release diyebilirim. Millet ağladığına göre eminim yüksek level kötüdür. Hızlıca düzeltirlerse tadından yenmez :D
tabi buglar ile performansları düzelteceklerini düşündüğümden böyle bir yorum yaptım. Aksi halde bir farkı olmaz.


en iyi release dediğin oyunda insannar 2 3 hafta yuna giremedi be
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Bezerye said:

içerikle ilgili yorumlar burada çok daha önce yapılmış o yüzden kasmıyo kimse tekrardan


şu skill bunu yapar, şu itemlar var içeriğinden basetmiyorum ben, mekanik yorumlarından bahsediyorum. O tarz yazılar en başta betada kondu onların hepsini okudum, sonradan koyulduysa tekrar kaçırmışım.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Hi, I'm Jimbo Jenkins, lead graphics designer for Space MMO.

During the first half of Space MMO's beta, we experimented with allowing players to use the currently cutscene-exclusive "high" texture setting during normal gameplay. We removed this feature from the game because using it actually slowed down people's computers. It's true - it caused an FPS hit. By removing it, we gave you the gift of framerate. You're welcome.

See, the truth is, we know better than you. We're game developers! We use computer machines all the time. Right now we have over a hundred computer scientists tapping away on our digital typewriting machines in the back, adding extra data bits to our game. That's what your monthly fee is for. It helps us add more "megabytes" and "world wide webs" to our game.

So trust us when we tell you that your computer cannot handle the High texture setting. Why would we even bother putting the option in the game if we know you can't handle it? Instead, we're focusing on things everyone's computer can handle - namely, a longer "babies born during development" section during the credits.

We are proud that Space MMO has the fewest graphics options of any MMORPG currently on the market. Options are confusing. It's like flipping a coin versus rolling a die. With a coin, you get either 'heads' or 'not heads'. You roll a die, and you get all sorts of ridiculous results like one dot, a diagonal row of I don't know how many dots, a square made up of dots, and a bunch of other strange symbols that I don't have the time to decipher.

Players have been posting images from other recent MMORPGs I've never heard of. For instance...

Lord of the Rings Online?

http://img337.imageshack.us/img337/365/screenshot00240ob6.jpg

upposedly released back in 2007. I have trouble believing this. I think the game is a hoax. That is clearly a photograph of Sean Bean on the set of the new Hobbit film.

Everquest 2?

http://webguyunlimited.com/pixelperfectgaming/wp-content/gallery/everquest_ii_now_f2p_screenshots/everquest_2_f2p_dov_screenshot_04.jpg

Released in 2004. Now, I want everyone to know that 2004 was a 'freak storm' of video game graphics. The water in Half-Life 2 is still the best-looking video game water I've ever seen, and I've played almost a dozen video games. We simply can't replicate the graphics of that magical year. Sorry.

Final Fantasy XI?

http://www.ffxionline.com/forums/attachments/ffxi-screenshots/14d1043361314-1000-high-res-ffxi-pc-shots-snap412-555.jpg

Released in 2002. Now this seems like a more attainable goal for our game. I'm going to get on the phone right now and call the lead graphics designer for this game and see if he can help us bring ours up to snuff.

Oh. Apparently he died of old age in 2009.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Densiz said:

2 gündür oynuyorum. Daha erken tabi ama ilk izlenim olarak Bu zamana kadar gördüğüm en iyi release diyebilirim. Millet ağladığına göre eminim yüksek level kötüdür. Hızlıca düzeltirlerse tadından yenmez :D
tabi buglar ile performansları düzelteceklerini düşündüğümden böyle bir yorum yaptım. Aksi halde bir farkı olmaz.



kesinlikle aynı düşünüyorum.


guild content eklemeleri ve multiplayer uzaysavaşları belki uzaysavasları içinde raidler eklerlerse muhteşem şeyler çıkabilir.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Ancalagan said:

Densiz said:

2 gündür oynuyorum. Daha erken tabi ama ilk izlenim olarak Bu zamana kadar gördüğüm en iyi release diyebilirim. Millet ağladığına göre eminim yüksek level kötüdür. Hızlıca düzeltirlerse tadından yenmez :D
tabi buglar ile performansları düzelteceklerini düşündüğümden böyle bir yorum yaptım. Aksi halde bir farkı olmaz.



kesinlikle aynı düşünüyorum.


guild content eklemeleri ve multiplayer uzaysavaşları belki uzaysavasları içinde raidler eklerlerse muhteşem şeyler çıkabilir.


bunlar olmıycak. oyun patlamadı bi de
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...