Redeagle Mesaj tarihi: Ocak 17, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 17, 2012 Hayatta kalma üzerine olan bir oyun bu. Teknolojik açıdan üstün bir ırkla umutsuz bir mücadeleye giriyoruz. Attığın kurşunun adamın deneyimsizliğine bağlı olarak uzaylıyı ıskalayıp takım arkadaşına isabet etmesi veya deneyimine bağlı olarak crit. vurup düşmanı sakatlaması gibi şans faktörleri olmadan o tadı nasıl verecekler ki? Her görevi hiç bir zaiyat vermeden, attığını vurarak vs. geçeceksek x-com yerine mass effect yapsınlar. Atmosferi daha uygun olur. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
tnkt Mesaj tarihi: Ocak 17, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 17, 2012 Komutan said: Ardeth said: Hele bi de forumda zaten "APyi çıkarırsak oyundaki randomness azalır daha taktiksel bir oyun olur" gibi kıro yorumlar beni benden aldı. Oyunlardaki sans faktorune bu sekilde yaklasan cok kisi var. Yanlis hatirlamiyorsam bir baskasi da Sam'e accuracy kalkarsa randomness azalir yazmisti. Ozellikle Starcraft gibi multiplayer rts oynayanlar arasinda bu tarz dusunen cok cikiyor. Mesela Warcraft3'de damage degerleri Starcraft'daki gibi sabit degil de iki deger arasi oldugu icin pekcok kisi kiyamat koparmisti. Veya COH'da araclarin critical yiyip main gun'i kaybetmesine falan da itiraz eden cok var. Bana gore ise sans faktoru cok abartili olmadigi surece oyunlara tat katiyor. cohdaki sorun daha çok gerçekte sherman mermisinin tiger'ın ancak boyasını çizebilecek ya da zırha azıcık zarar verebilecekken oyunda inanılmaz hasarlar vermesi kısacası tarihi gerçeklikten uzak bir sürü şey olmasıydı bence Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Bone Mesaj tarihi: Ocak 17, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 17, 2012 abi fps oynarken aimbotla mı oynuyor herkes. "accuracy kalkarsa randomness azalır" ne saçma bi düşünce lan. daha iyi accuracy olan bir karakter kasıcan, uzaktan dan dun indircen. eğer accuracy kalkarsa hızlı hızlı ama sallapati ateş eden karakterle sharpshooter karakterler arasındaki fark da ortadan kalkar. oldu olacak bir tuşa basalım "i win" olsun, randomness azalsın. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Bone Mesaj tarihi: Ocak 17, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 17, 2012 Redeagle said: Hayatta kalma üzerine olan bir oyun bu. Teknolojik açıdan üstün bir ırkla umutsuz bir mücadeleye giriyoruz. Attığın kurşunun adamın deneyimsizliğine bağlı olarak uzaylıyı ıskalayıp takım arkadaşına isabet etmesi veya deneyimine bağlı olarak crit. vurup düşmanı sakatlaması gibi şans faktörleri olmadan o tadı nasıl verecekler ki? Her görevi hiç bir zaiyat vermeden, attığını vurarak vs. geçeceksek x-com yerine mass effect yapsınlar. Atmosferi daha uygun olur. doğru demişsin. zaten işin komiği mass effect oyuncuları dolmuştur o foruma :P Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Bone Mesaj tarihi: Ocak 17, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 17, 2012 Sam said: http://www.youtube.com/watch?v=PoD1nA6fzik http://www.youtube.com/watch?v=68I3j2luW64 çok seksi http://www.youtube.com/watch?v=LjLamj-b0I8 http://www.youtube.com/watch?v=jSqw9Yn_RMQ Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Gallant Mesaj tarihi: Ocak 17, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 17, 2012 Oyun tanitimlarinda FPS bir kisim goruyorum, o nedir acep? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Ardeth Mesaj tarihi: Ocak 17, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 17, 2012 Komutan said: Ardeth said: Hele bi de forumda zaten "APyi çıkarırsak oyundaki randomness azalır daha taktiksel bir oyun olur" gibi kıro yorumlar beni benden aldı. Oyunlardaki sans faktorune bu sekilde yaklasan cok kisi var. Yanlis hatirlamiyorsam bir baskasi da Sam'e accuracy kalkarsa randomness azalir yazmisti. APyi kaldırmanın neresi sans faktoru? İsin icinde random number generator mi var anlamadim? Sadece secebilecegin yol sayisi artiyor. İhtimaller artiyor, randomness artmiyor. İhtimalin artmasiyla randomnessin artmasi arasinda fark var. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Komutan Mesaj tarihi: Ocak 17, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 17, 2012 Iste herkeste farkli AP olmasinin sonucu olarak ihtimallerin hesaplanabilirligi azaliyor. Bu da neticede sans faktorunu arttirmis oluyor. Bazi oyuncular herseyin sonucunun yuzde yuz bilinmesinin ideal oldugunu dusunuyor. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sam Mesaj tarihi: Ocak 17, 2012 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 17, 2012 accuracy için demişti o adam onu sanırım, ammo konusunda olsa gerek. yalnız şu başlığa yazanların yarısı gidip oraya yazsa direkt işgal ederiz, firaxis'i yönlendiririz lol. ÇİKARA O KAŞİTE KÜRE! ONEGAİŞİMAS! gelin 2-3 satır yazın bişiler n'olur. :/ Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
pronoit Mesaj tarihi: Ocak 17, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 17, 2012 abi milletin kafası rpg kısmını kaldıramıyor bariz.özellikle de şu son mmorpg patlamasından sonraki kitle. adamların dediği şey tek tip adam olsun.açikcasi böyle oyuncu kitlesi varken diyebileceğim tek şey mod support etmeleri yoksa firmalarda haksiz değil. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Ardeth Mesaj tarihi: Ocak 17, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 17, 2012 Komutan said: Iste herkeste farkli AP olmasinin sonucu olarak ihtimallerin hesaplanabilirligi azaliyor. Bu da neticede sans faktorunu arttirmis oluyor. Bazi oyuncular herseyin sonucunun yuzde yuz bilinmesinin ideal oldugunu dusunuyor. e bu bakış açısı bir süre sonra taktik = şans'a döner ama. opsiyon az olursa taktiğin önemi azalır, niceliğin önemi artar (tüfengi 5043 vuran 10 adamım var onun tüfengi 5011 vuran 11 adamı var kim yener) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Marty Mesaj tarihi: Ocak 17, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 17, 2012 xcom apocalypsede bi ufoya raide gidip de daha geminin yarısını bile kesfedememisken karsıma ne cıkıcak, mermim yeter mi, adamlarımın beyinlerini emerler mi diye korkup yusuf yusuf diye kacısım geldi aklıma. o hissi geri istiyorum Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Bone Mesaj tarihi: Ocak 17, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 17, 2012 Komutan said: Bazi oyuncular herseyin sonucunun yuzde yuz bilinmesinin ideal oldugunu dusunuyor. gitsinler rts oynasınlar o oyuncular o zaman? tactical turn based strategy'lerinin esprisi rpg-tbs karıştırıyor olmaları. her şeyi yüzdeyüz bilsen zaten bir esprisi olmaz tactical olmasının. biraz randomluk olacak, randomluğu azaltabilmek için karakterini belli bir role göre geliştirceksin, sonra sahaya çıktığında o role göre oynayacaksın felan. ^^ Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
LethE Mesaj tarihi: Ocak 17, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 17, 2012 sırf ilk oyundan konuşuluyo ama bence xcom apoc u örnek alsalar daha iyi. bariz serinin en iyi oyunu, alienların şirketleri ele geçirmesi, bu binları basman vs. ele geçirilen şirketlerin mallarını satmaması (bunu çok acı öğrenmiştim) ortada sırf para yok yani yolda gemilerine de ateş ediyolar mal da alamaz oluyosun silah çeşitliliği de bol ama çoğunluk belli başlı şirketlerin elinde koruman gerekiyo illa. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Gallant Mesaj tarihi: Ocak 18, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 18, 2012 Bu sayfada postu bulunan, Komutan haric, herkese +1 Firaxis in sayfasinda 2012 Mart olarak gozukuyor cikis tarihi, acep official forumlari bassak, bu kadar kisa surede bir etki yapabilirmiyiz. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sam Mesaj tarihi: Ocak 18, 2012 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 18, 2012 2012 sonbahar demişlerdi geçen hafta, nerede yazıyor 2012 mart? ufo et 2 geliyordu mart'ta. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Redeagle Mesaj tarihi: Ocak 18, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 18, 2012 Her şeyin sonucunu %100 bilmek ordu bastığın strateji oyunların işi. Yetenek geliştirmek, kurşunun ıskalaması, deneyimli adamın faydasını sadece zarar verme puanının artması olarak görmemek vs. gibi şeyler survival tadı veren taktik oyunlarda olması gereken şeyler. X-com, Age of Empires'tan farklı konseptte bir oyun sonuçta. Adam geliştireceksin, favori iş bitiren adamların olacak. Her şey ve bütün taktikler bittiğinde sahaya sürdüğün prototip silahlara sahip biri olacak. Dropshipten tankını indirirken daha gemiden tankı çıkartmadan düşman füzesiyle tankın işinin bittiğine şahit olacaksın. Jetlerine upgrade yapmadığından havada uzaylıları yakalayamayacaksın. Geceleyin bütün grubun katledileceğini düşündüğün için kara savaşını gündüz olana kadar ertelemek isteyeceksin. En sevdiğin adamın ölümcül yaraları olduğu için ona medpack bulmaya çalışacak, görevi adamın canı 0'lanmadan bitirmek için acele edeceksin. X-com bence böyle bir şey. "Adama vurunca 37 canı gidecek, 5 turn'e savaşı alırım" dediğim bir oyun serisi olarak gözümde canlanmıyor. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Komutan Mesaj tarihi: Ocak 18, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 18, 2012 Gallant said: Bu sayfada postu bulunan, Komutan haric, herkese +1. Elbette herkes bana katilmak zorunda degil. Ama bu yorumu ne dedigimi anlamadan attigini zannediyorum, cunku bu sayfada mesaji olan digerlerinden farkli bir fikri savunmadim. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Bone Mesaj tarihi: Ocak 18, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 18, 2012 Redeagle said: Adam geliştireceksin, favori iş bitiren adamların olacak. Her şey ve bütün taktikler bittiğinde sahaya sürdüğün prototip silahlara sahip biri olacak. Dropshipten tankını indirirken daha gemiden tankı çıkartmadan düşman füzesiyle tankın işinin bittiğine şahit olacaksın. Jetlerine upgrade yapmadığından havada uzaylıları yakalayamayacaksın. Geceleyin bütün grubun katledileceğini düşündüğün için kara savaşını gündüz olana kadar ertelemek isteyeceksin. En sevdiğin adamın ölümcül yaraları olduğu için ona medpack bulmaya çalışacak, görevi adamın canı 0'lanmadan bitirmek için acele edeceksin. X-com bence böyle bir şey. "Adama vurunca 37 canı gidecek, 5 turn'e savaşı alırım" dediğim bir oyun serisi olarak gözümde canlanmıyor. çok güzel yazmışsın, bunu oyunun forumlarına da yazsana Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sam Mesaj tarihi: Ocak 18, 2012 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 18, 2012 game informer scan'leri Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Gallant Mesaj tarihi: Ocak 18, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 18, 2012 Komutan said: Gallant said: Bu sayfada postu bulunan, Komutan haric, herkese +1. Elbette herkes bana katilmak zorunda degil. Ama bu yorumu ne dedigimi anlamadan attigini zannediyorum, cunku bu sayfada mesaji olan digerlerinden farkli bir fikri savunmadim. "Bazi oyuncular herseyin sonucunun yuzde yuz bilinmesinin ideal oldugunu dusunuyor" kismina katilmiyorum. Sayfa olarak katilmiyorum derken bu kismi yani 8.sayfayi kastetmeye calistim, ama thread in tamamindaki postlarina katilmiyorum gibi bir ifade cikmis. Kusura bakma. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Komutan Mesaj tarihi: Ocak 18, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 18, 2012 Iyi de ben kendim o dusuncedeyim demedim; tam tersine ben oyunlarda bir dereceye kadar sans faktoru olmasindan yanayim. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Gallant Mesaj tarihi: Ocak 18, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 18, 2012 :) X-Com soz konusu oldugunda fanatigiz biraz :) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Redeagle Mesaj tarihi: Ocak 18, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 18, 2012 Bone said: çok güzel yazmışsın, bunu oyunun forumlarına da yazsana Ben bunu yazsam oyunun izometrik mass effect olmasını bekleyen 100 kişi aksini yazacak. Yapımcılar işi batırırsa en büyük umut gerçekten x-com oynamış birilerinin oyunu modlayabilmesi. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Gallant Mesaj tarihi: Ocak 18, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 18, 2012 Sam said: 2012 sonbahar demişlerdi geçen hafta, nerede yazıyor 2012 mart? ufo et 2 geliyordu mart'ta. 2k in fps oynuymus mart 2012 dedikleri, bizimkisi fall 2012 sanirim. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar