Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

oyunlarda zorluk seviyeleri


Snake

Öne çıkan mesajlar

Zorluk seviyesi olmalı bence. Yoksa en zorda oynamayanlarla "lol fagz" diye dalga geçemeyiz. Ama olursa da New Vegas gibi hardcore mod olmalı, hatta hp-armor-resistance döngüsünden kurtulup ai daha iyi oynamalı.

Oyunlar diyince aklınıza sadece skyrim dark souls vs. action oyunları gelmesin, bunun civilizationı var mayın tarlası var.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

hth evade & jinxed build ile fo2'de oluyor o sufi, end turn dışında birşeye basmadan kendi kendilerini öldürtüyorum lol.

oyun türünden türüne çok değişecek bir konu. bir strateji, bir rpg ile shooter'da birbirinden bayağı farklı durumlar. oyuna göre düşünmek lazım.

ama benim tercihim silent storm, 7.62 veya space empires 5'teki gibi kendimizin değiştirebildiği faktörler. dmg'sinden save kısıtlamalarına, yapay zeka ve bizim elimizdeki kaynaklardan ezici gerçekçilik veya rahat arcade'e kadar uzanan gameplay değişiklikleri gibi. şu anda hiçbiri yüklü olmadığı için ss alıp koyamıyorum maalesef o ekranları.

dümdüz kolay-orta-zor'dan çok daha makul, çünkü düz ai hilesi bence zorluğa girmiyor, kasıntılık sadece. kendime house rule sınırlamalar getiriyorum çoğu oyunda onun yerine ki bu tarz seçenekler var yukarıda dediğim oyunlarda. new vegas'taki hardcore veya nwn'deki dnd hardcore seçenekleri gibi.

misal dragon age'ler çok çok kötüydü bu açıdan çünkü hardcore ile kasıntı hileyi aynı pakete koyuyordu illa ki. friendly fire açmak için iki katı dmg yemek istemiyorum yani.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

mesela mount & blade'de fazla kompleks olmadan gayet iyi seçenekler var. paket hardcore (ya hepsi ya hiç) yerine öyle kendimizin ince ayar çekebilmesi en iyisi.

hem onda hem silent storm'da filan seçtiklerimize göre % veriyor dereceyi göstermek için. ben srpg'lerde öyle tam gerçekçilik ayarları yapıyorum, insane zorlukların ötesi çıkıyor heh. süper zor tabii ama o gerçekçilik olmayacaksa ne anladım ben oyundan.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

souls oyunları kadar iyi kotarabileceğini bilsem batılı firmaların tek zorluk olsun diyecem ama biowhore badhesta oyunlarının "zorluk" diye koyduğu sadece hplerin dmgların artması olduğu için pek umutlu değilim

o yüzden refleks isteyen oyunlarda freespace zorluğu, istemeyenlerde dragon age 1 zorluğu en mantıklı olanı
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

daha önceden alışık olmadığım bir oyun türü ise zorluk seviyesi olup olmamasına bakmam. tersi bir durumda, yani oyun oynadığım zamanların %80'inde falan zorluk seviyelerinin olmasını beklerim, ve en zor seviyeden maksimum keyif alırım. sinirlenmek, mouse'u klavyeyi vurmak, küfür etmek isterim yeri geldiğinde zorluktan. 'bir seviye düşürsem mi lan, sadece şu boss'u geçeyim sonra düzeltirim' demek isterim. en zor seviyeyi seçmek için bir önceki zorluk seviyesini bitirmek zorunda olduğumda sinirlenirim. amma sinirlendim yalnız ha sdf
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

işte bence onun dengesi tutulmalı.ne zorluk düşürüp boss geçiceksin.ne de klavye kırmanı alıkoyacak kadar kolay olmicak oyun

ztn işte bu noktada souls serisi misal cuk oturuyor.

ayrıca bu devirde kılıclı kalkanlı oyun yapıpta mount and blade sistemi oturtmamış oyun oynanmaz ya.mount and blade in üstüne gelmedi.

şu adamlar oturup oyuna 2 dragon 3-5 çiçek böcek ayrıntı koysalar skyimi havada tokatlar
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Zorluk seviyesi iyi birşey ancak zorluk artınca adam zor ölcek sen ona az damage vericen mantığı değilde. Cephane daha kısıtlı olacak yorulma kanama vs gibi oyununu etkileyecek etkenler eklenebilir. AI kesinlikle değişmemeli yani yapay zeka zaten en üst seviyede olmalı onlarda da aynı koşullar olmalı. Tabi bu FPS için :) Yani vurdu kırdılı oyunlar böyle olabilir.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

new vegas ayari olmali direk

bebeler icin basitlestirilmis sadelestirilmsi mode, hardcore mode ise hem yeni ihtiyaclar eklesin bole hemde sadelestirilen mekanikleri ortaya cikarsin, customizationa izin versin statlarda attack, magic, defense/stamina dongusunden kurtulmak lazim

mekanik konusunda piyasadaki en iyi combat mekanikleri pokemonda zaten, hep soylerim bunu ama competitive o direk, biraz elden gecse ve junk stat kavrami kalksa souls seriside single player icin cok iyi
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...