Snake Mesaj tarihi: Kasım 29, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 29, 2011 not: birden fazla cevap aynı oyunda beraber bulunabilir. bu yüzden oy kullanırken sizin için en önemli olanı seçin. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Red Mesaj tarihi: Kasım 29, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 29, 2011 zorluk seviyesi olmamalı bence.demons souls misali.oyun neyse o olmalı. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Snake Mesaj tarihi: Kasım 29, 2011 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 29, 2011 ben de öyle düşünüyorum. 2. seçeneğim de diablo tarzı, oyun bitince baştan daha zor devam eden. ancak bu tarz god of war gibi oyunlarda hiç güzel olmuyo. oyunu hikayesini öğrenmek için oynuyorum, bitince genellikle bi daha açmıyorum. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Thermo Mesaj tarihi: Kasım 29, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 29, 2011 oy verdim buraya da yazayım. zorluk seviyesi çok saçma bir olay. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
axedice Mesaj tarihi: Kasım 29, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 29, 2011 Zorluk seviyesi olmalı bence. Yoksa en zorda oynamayanlarla "lol fagz" diye dalga geçemeyiz. Ama olursa da New Vegas gibi hardcore mod olmalı, hatta hp-armor-resistance döngüsünden kurtulup ai daha iyi oynamalı. Oyunlar diyince aklınıza sadece skyrim dark souls vs. action oyunları gelmesin, bunun civilizationı var mayın tarlası var. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sufi Mesaj tarihi: Kasım 29, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 29, 2011 en düşük zorlukta düşmanlar biz onlara yaklaştıkça kendilerini sağa sola çarpıp ölmeli. böyle olunca oyun kolay bitiyor. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sam Mesaj tarihi: Kasım 29, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 29, 2011 hth evade & jinxed build ile fo2'de oluyor o sufi, end turn dışında birşeye basmadan kendi kendilerini öldürtüyorum lol. oyun türünden türüne çok değişecek bir konu. bir strateji, bir rpg ile shooter'da birbirinden bayağı farklı durumlar. oyuna göre düşünmek lazım. ama benim tercihim silent storm, 7.62 veya space empires 5'teki gibi kendimizin değiştirebildiği faktörler. dmg'sinden save kısıtlamalarına, yapay zeka ve bizim elimizdeki kaynaklardan ezici gerçekçilik veya rahat arcade'e kadar uzanan gameplay değişiklikleri gibi. şu anda hiçbiri yüklü olmadığı için ss alıp koyamıyorum maalesef o ekranları. dümdüz kolay-orta-zor'dan çok daha makul, çünkü düz ai hilesi bence zorluğa girmiyor, kasıntılık sadece. kendime house rule sınırlamalar getiriyorum çoğu oyunda onun yerine ki bu tarz seçenekler var yukarıda dediğim oyunlarda. new vegas'taki hardcore veya nwn'deki dnd hardcore seçenekleri gibi. misal dragon age'ler çok çok kötüydü bu açıdan çünkü hardcore ile kasıntı hileyi aynı pakete koyuyordu illa ki. friendly fire açmak için iki katı dmg yemek istemiyorum yani. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
goldbären Mesaj tarihi: Kasım 29, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 29, 2011 Red said: zorluk seviyesi olmamalı bence.demons souls misali.oyun neyse o olmalı. says the console master Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Red Mesaj tarihi: Kasım 29, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 29, 2011 ne yiğitler perişan oldu demons&dark souls oynarken öyle deme Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
axedice Mesaj tarihi: Kasım 29, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 29, 2011 İlk dragon age dengeliydi o açıdan da, ikincisinde normal moblar bile boss ayarına geliyordu. ME2de de mesela 3 bar indirmek gerekiyordu oyunun başındaki köpeklerde bile. Bio zaten artık konsol bebelerine hitap ettiği için hiç uğraşmıyor oyundaki zorluklarla. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Kaede Mesaj tarihi: Kasım 29, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 29, 2011 http://uppix.net/c/b/e/015f610338124bc59dc7538302679.jpg Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Myshkin Mesaj tarihi: Kasım 29, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 29, 2011 Seviye olsun ama düzgünce düşünülmüş olsun. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
goldbären Mesaj tarihi: Kasım 29, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 29, 2011 oyun zor olacak diye köşeyi döner dönmez taramaya başlayan ve hep kafanızı tutturan AI, bütün oyun boyunca topladığınız mermiler bir şarjör etmiyor gibi zorluklardan ziyade daha ince ayar çekebilseler keşke. özenseler olur ama. gerçi mermili örnek adama tutumlu olmayı öğretiyor Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sam Mesaj tarihi: Kasım 29, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 29, 2011 mesela mount & blade'de fazla kompleks olmadan gayet iyi seçenekler var. paket hardcore (ya hepsi ya hiç) yerine öyle kendimizin ince ayar çekebilmesi en iyisi. hem onda hem silent storm'da filan seçtiklerimize göre % veriyor dereceyi göstermek için. ben srpg'lerde öyle tam gerçekçilik ayarları yapıyorum, insane zorlukların ötesi çıkıyor heh. süper zor tabii ama o gerçekçilik olmayacaksa ne anladım ben oyundan. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Kaede Mesaj tarihi: Kasım 29, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 29, 2011 souls oyunları kadar iyi kotarabileceğini bilsem batılı firmaların tek zorluk olsun diyecem ama biowhore badhesta oyunlarının "zorluk" diye koyduğu sadece hplerin dmgların artması olduğu için pek umutlu değilim o yüzden refleks isteyen oyunlarda freespace zorluğu, istemeyenlerde dragon age 1 zorluğu en mantıklı olanı Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
HellHound Mesaj tarihi: Kasım 29, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 29, 2011 niye ki cok kolay souls oyunu zorluk seviyesi yaratmak: save'e izin verme :P Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Kaede Mesaj tarihi: Kasım 29, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 29, 2011 dimi bide üstüne % bazlı vuran bosslar koydunmu tamamdır Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
-Deno- Mesaj tarihi: Kasım 29, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 29, 2011 daha önceden alışık olmadığım bir oyun türü ise zorluk seviyesi olup olmamasına bakmam. tersi bir durumda, yani oyun oynadığım zamanların %80'inde falan zorluk seviyelerinin olmasını beklerim, ve en zor seviyeden maksimum keyif alırım. sinirlenmek, mouse'u klavyeyi vurmak, küfür etmek isterim yeri geldiğinde zorluktan. 'bir seviye düşürsem mi lan, sadece şu boss'u geçeyim sonra düzeltirim' demek isterim. en zor seviyeyi seçmek için bir önceki zorluk seviyesini bitirmek zorunda olduğumda sinirlenirim. amma sinirlendim yalnız ha sdf Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
axedice Mesaj tarihi: Kasım 29, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 29, 2011 İyi işte, kaşlarını almadığını gösteriyor bunlar hep. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Red Mesaj tarihi: Kasım 29, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 29, 2011 işte bence onun dengesi tutulmalı.ne zorluk düşürüp boss geçiceksin.ne de klavye kırmanı alıkoyacak kadar kolay olmicak oyun ztn işte bu noktada souls serisi misal cuk oturuyor. ayrıca bu devirde kılıclı kalkanlı oyun yapıpta mount and blade sistemi oturtmamış oyun oynanmaz ya.mount and blade in üstüne gelmedi. şu adamlar oturup oyuna 2 dragon 3-5 çiçek böcek ayrıntı koysalar skyimi havada tokatlar Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
DareJedi Mesaj tarihi: Kasım 29, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 29, 2011 Zorluk seviyesi iyi birşey ancak zorluk artınca adam zor ölcek sen ona az damage vericen mantığı değilde. Cephane daha kısıtlı olacak yorulma kanama vs gibi oyununu etkileyecek etkenler eklenebilir. AI kesinlikle değişmemeli yani yapay zeka zaten en üst seviyede olmalı onlarda da aynı koşullar olmalı. Tabi bu FPS için :) Yani vurdu kırdılı oyunlar böyle olabilir. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Laurelin Mesaj tarihi: Kasım 29, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 29, 2011 new vegas ayari olmali direk bebeler icin basitlestirilmis sadelestirilmsi mode, hardcore mode ise hem yeni ihtiyaclar eklesin bole hemde sadelestirilen mekanikleri ortaya cikarsin, customizationa izin versin statlarda attack, magic, defense/stamina dongusunden kurtulmak lazim mekanik konusunda piyasadaki en iyi combat mekanikleri pokemonda zaten, hep soylerim bunu ama competitive o direk, biraz elden gecse ve junk stat kavrami kalksa souls seriside single player icin cok iyi Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
axedice Mesaj tarihi: Kasım 29, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 29, 2011 Viktor said: http://images.wikia.com/pokemon/images/0/0d/025Pikachu.png Mesajın bütün ciddiyeti tek bir kelimeyle kayboldu. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Tatar Ramazan Mesaj tarihi: Kasım 29, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 29, 2011 Zorluk artışı diye AI hile yapıyor çoğu oyunda, bunun bir mantığı yok. Optionsta oyuna dair hemen her şeyi seçebileceğimiz tür oyunları beğeniyorum. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sparkcaster Mesaj tarihi: Kasım 29, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 29, 2011 zorluk saçma bi kavram, oyun normal zorlukta anlamsız kolaysa en zorda oynarım da yani, house rule u olan oyunları daha zorda oynamak pek mantıksız benim gözümde, ama house rule yapılmıyo bu günlerde hiç dnd sistemi öldüğünden beri Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar