Genel Yönetici GERGE Mesaj tarihi: Eylül 18, 2011 Genel Yönetici Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 18, 2011 İnanılmaz sıkıcı geliyor bana, oynayamıyor, ilgimi kaybediyorum. Size de böyle oluyor mu? Torchlight mesela hiç oynayamadım hardcore açmadan. İlk tanışmam türle roguelike'larla olduğu içindir belki. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Tesbih Mesaj tarihi: Eylül 18, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 18, 2011 Aynı tekdüzelikte gidiyor ondan Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
photographer Mesaj tarihi: Eylül 18, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 18, 2011 Ölümlü olmaktan kastın acaba ölünce eşyalarının hepsini kaybetmek mi? Yoksa tamamen oyunun bitmesi mi? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Genel Yönetici GERGE Mesaj tarihi: Eylül 18, 2011 Konuyu açan Genel Yönetici Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 18, 2011 Tamamen oyunun bitmesi. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sam Mesaj tarihi: Eylül 18, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 18, 2011 bana da hiç çekilmiyor ölümlü, çünkü bu tarz oyunların temeli char geliştirmek. o da gidince uninstall etse yeridir. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
dasaaa Mesaj tarihi: Eylül 18, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 18, 2011 haklısınız ama yetmez. oyunda karakterine kılıç gelince canın yanacak hissedeceksin çok fazla kılıç salladın mı kol kasların yorulacak kasılacak ağrısını, yorgunluğunu tadacaksın. öle tıkladım tuşu, salladım kılıcı olmuyor karakterle bir olacaksın Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
sabonis Mesaj tarihi: Eylül 18, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 18, 2011 GERGE said: Tamamen oyunun bitmesi. fps de bitsin ölünce. öle şey mi var ya :D oynucan oynucan, 10 saat playtime'ın olacak, bi ölücen gg... hack and slash'te karakterin gelişiyor tamam ama bir dragon age bir mass effect değil yani. diablo'yu, god of war'u insanlar stres atmak için oynuyo, karakteri geliştirip "bakiim ne spell gelecek" diye merak ettikleri için değil =) stres atmak için oynayan adama da böle hayvani hatta mantıksız bir şeyi nası kabul ettirebilirsin :D ha isteyen için en zor seviye bi tane öle koysunlar çok da fifi ama sonuçta diablo gibi server'a bağlı olup yapmıcaksan hileye de çok açık, çok bir anlamı yok yani. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
senko Mesaj tarihi: Eylül 18, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 18, 2011 gercek hayatta olumluyuz yeterince, oyunlarda da olmaya gerek yok. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Komutan Mesaj tarihi: Eylül 18, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 18, 2011 sabonis said: ha isteyen için en zor seviye bi tane öle koysunlar çok da fifi ama sonuçta diablo gibi server'a bağlı olup yapmıcaksan hileye de çok açık, çok bir anlamı yok yani. Adam o zorlugu kendi secmisse neden hile yapsin? Roguelikelar genelde hikaye anlatmazlar; sandbox tarzi bir havalari vardir. O nedenle rogueliklari oynarken karakteri defalarca kaybetmek beni hic rahatsiz etmez. Fakat Dragon Age, Elder Scrolls vs. gibi hikaye anlatan oyunlari her oldugunde tekrar baslatmak dayanilmaz olur. Bu arada, seksenlerin sonunda C64'de oyun oynarken oyunlarin cogunda save secenegi yoktu. Bilgisayari kapattiginiz anda o ana kadar yaptiginiz her sey silinirdi. Simdiki nesle ise, Sabonis'in mesajindan anlasildigi uzere, boyle bir sey tamamen mantiksiz geliyor. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Silphatos Mesaj tarihi: Eylül 18, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 18, 2011 hack&slash hariç perma death çok bayıcı olur, senaryolu büyük rpglerde bayar dendiği gibi. fpslerde artık ölme falan yok zaten lol. anca spor oyunlarına getirebilirler bence, spor hayatı biten oyuncu oyunu uninstall edene kadar ölü kalabilir adf Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Genel Yönetici GERGE Mesaj tarihi: Eylül 18, 2011 Konuyu açan Genel Yönetici Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 18, 2011 Bayar tabii. H&S için konuşuyorum ben de. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sam Mesaj tarihi: Eylül 18, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 18, 2011 Komutan said: Bu arada, seksenlerin sonunda C64'de oyun oynarken oyunlarin cogunda save secenegi yoktu. Bilgisayari kapattiginiz anda o ana kadar yaptiginiz her sey silinirdi. Simdiki nesle ise, Sabonis'in mesajindan anlasildigi uzere, boyle bir sey tamamen mantiksiz geliyor. o oyunlarla büyüyen nesilim ve o zamanlar da aşırı saçma geliyordu. :) oyun 'bitirmek' kavramı yok gibiydi, çevrede böyle daha büyük abilerden bile oyun bitirdiklerini ne duydum ne gördüm neredeyse. super mario land'i çeşitli aralarla 18 yıl oynadım ve bitirmiş değilim, sonunda bozuldu gameboy lol. bayağı da saçma bir olay, öyle takdirle yadetmiyorum hiç. 90'larda günler/haftalar süren ama kaydededilebilen oyunlar zirvesi bu işin dengesinin. bugünse 6 saatlik single player 60$ işte. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
MADBOY Mesaj tarihi: Eylül 18, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 18, 2011 Bize de oluyor bazen böyle. İyi günler. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
senko Mesaj tarihi: Eylül 18, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 18, 2011 mantiksiz oldugu icin save/load secenegi geldi ya zaten. bende bir oyunda quicksave/quickload yoksa uuyuz oluyorum, cok mu zor abi bi quicksave koymak. Yok illa checkpointe gidecez. veryhard'ta oynayinca bayiyor bir sure sonra ayni checkpointten 20kere baslamak... Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
nomsaR Mesaj tarihi: Eylül 18, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 18, 2011 ölüm ölüm dediğin nedir ki gülüm, ben senin için yaşamayı göze almışım. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Cuce Mesaj tarihi: Eylül 18, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 18, 2011 check pointin bi anmalı var ama ona göre adam gibi level design yapıldıysa. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
MADBOY Mesaj tarihi: Eylül 18, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 18, 2011 Senko tatlı su oyuncusu. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sparkcaster Mesaj tarihi: Eylül 18, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 18, 2011 >hack and slashi ciddiye almak umarım böyle şeyler yapmıyorsunuzdur arkadaşlar Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
MADBOY Mesaj tarihi: Eylül 18, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 18, 2011 ISHYGDDT Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Marty Mesaj tarihi: Eylül 18, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 18, 2011 ben de quicksaveden tiksiniyorum. azcik hp ile quicksave basip bastigim anda kafama bi darbe yiyip olucem sonra da her loadda ordan basliyip olucem bastan baslamak zorunda kalicam fobisi gelistirdim. buna benzer biseyi de yasadim ama hangi oyundu hic hatirlamiyorum bile Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
7thBreath Mesaj tarihi: Eylül 18, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 18, 2011 bi sonraki saveden başla ? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Genel Yönetici GERGE Mesaj tarihi: Eylül 18, 2011 Konuyu açan Genel Yönetici Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 18, 2011 Alpha Protocol'da oldu bana o. Ortalarda bir yerde boss fight'a 1 HP ile girmiştim. 2 saat uğraşıp kazanmıştım ama. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Komutan Mesaj tarihi: Eylül 18, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 18, 2011 Tamam, oyun boyunca hic save olmamasi kotu olabilir ama adim basi save etmek de resmen cheat. Bu nedenle ben saveleri kendim dengelemeye calisirim. Civilization, Total War gibi oyunlarda, ancak oyunun basindan kalkmam gerekiyorsa save/load kullanirim. Isler kotu gitti diye asla eski save noktasina donmem. Starcraft gibi rts'lerde bolum icinde asla save almam. Aksiyon oyunlarinda ise biraz daha zorlaniyorum. Eskiden bolum basina bir save alirdim. Checkpoint sistemli oyunlar yayginlastigindan beri, o noktalar disinda save almiyorum. RPGlerde ise(roguelikelar haric) daha sik save aliyorum. Boss savaslarindan once flan mutlaka save alirim. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Red Mesaj tarihi: Eylül 18, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 18, 2011 hack and slash tarzı benim için bitti ztn ya çok beğendiğim darksidersı bile bitirmedim cunku sıkıyor beni.ben zor oyun istiyorum Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Bone Mesaj tarihi: Eylül 18, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 18, 2011 sırf hack&slash değil, mmorpg'lerde de (gerçi onlar da h&s'ye döndü) "hardcore" seçeneği oluyor. bir kere ölün de karakterin siliniyor. seveni vardır tabii. ya da oyunu bin kez bitiren için değişiklik de olabilir böylesi. ama beni sarmıyor. ince ince eleyip sık dokuduğun karakterin bam diye silinip gitmesi kötü oluyor. Komutan said: Bu arada, seksenlerin sonunda C64'de oyun oynarken oyunlarin cogunda save secenegi yoktu. Bilgisayari kapattiginiz anda o ana kadar yaptiginiz her sey silinirdi. Simdiki nesle ise, Sabonis'in mesajindan anlasildigi uzere, boyle bir sey tamamen mantiksiz geliyor. Barbarian oyununda bırak da save olmasın. Bir karakter seçip diğer oyuncuya deathmatch yapma temalı oyunda save'e gerek yok. ya da pong gibi, tetris gibi oyunlarda da gerek yok. ha platform oyunları vardı ama onların da checkpoint sistemi vardı nasılsa. oyunlar uzadıkça save sistemi önem kazandı. Komutan said: Tamam, oyun boyunca hic save olmamasi kotu olabilir ama adim basi save etmek de resmen cheat. değil. mesela half-life'ın yıllarınnda çıkan oyunları oynarken onlarda adım başı save alırdık, çünkü her an oyun çökebilir, elektrik kesilebilir vs. uzun uzun geçtiğin bir bölümü son aşamada kazaya kurban götürmek güzel bişi değil. belirli yerlerde save ediyorduk. ya da deus ex, alpha protocol gibi rpg'lerde bir şey yapmadan önce save almak gerekiyor, yapacağın şeyin sonucunun önceden garantisi yok. oyunu öğrenmek için baştan binlerce kez oynamak da dayanılmaz olur. o kadar vakti ve sabrı olan kişi savesiz oynasın zaten de, olmuyor işte. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar