Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Wildstar


Khiran

Öne çıkan mesajlar

Bugün daha pozitif şekilde yazabilicem diye seviniyorum:

ilk olarak hala level 10 sınırındayım, karakter değiştiriyorum diye midir, yoksa leveling mi yavaş nedir anlamadım bir türlü level 10'u geçemedim asdsad.

medic'ten bahsetmiştim, mobile build-up/unleash tarzı bir gameplay'i vardı. fakat çok tutulmadım çünkü heal özellikleri an itibariyle hoşuma gitmedi.

classların kendi içinde büyük denge sorunları var, bazı mekanikler "planlanıldığı" şekilde çalışmıyor. örnek olarak warrior'un bir çok abilitysi değişikliğe uğraşacak bir sonraki patch'de. şu an warrior denemek mantıksız çünkü nefret edebilirsiniz (çok monoton bir kombatı var, fark etmişsinizdir videolardan)

pozitif taraflara gelirsek, ilk olara 20-60 fps bandında oynuyordum. ayrıca serverlar amerikada haliyle 200 ms oynuyoruz. bu ikisi bir araya geldiğinde çok can sıkıcı bir hal alıyor kombat ve akıcılık. dün view distance'ı sonuna kadar kısarak fps'i neredeyse 60 fps'de sabitledim.

bunu oyunun motoru ve optimizasyonu kötü diye yorumlamayın debug modunda çalışıyor client, veri akışı mevcut daimi olarak.

fps 60 civarı sabitlenince kombat çok çok çoooook daha iyi gelmeye başladı. sanki yeniden oyuna başlamış gibi oldum. tahminim odur ki pingimizde 50'lere düştüğünde kombatın akış hissiyatı çok fark edecek.

gangren'in tavsiyesi üzerine chua denedim. sanırım şu ana kadar yaratılmış en iyi modellemeye ve animasyonlara sahip ırk olabilir mmorpg dünyasında:

http://images.mmorpg.com/features/7605/images/Chua1.jpg

tipler şahane... double jump ve sprint ile çok hızlı hareket ediyorlarmış hissi veriyor boyutlarından dolayı (tabii ki diğerleri ile aynı normalde). double jump sonrası yuvarlanıyor falan, gümbürgöbekler falan çok iyi genel olarak.

ayrıca bir diğer dominion race'i olan Draken'i denedim. ilk başta tanıtımlarda falan gördüğümde "meh" demiştim. feral bir yapısı var ama pek ilgimi çekmemişti dürüst olmak gerekirse. dün customization tarafında 10 dakika geçirdim ve inanılmaz güzellikte twisted şeyler ortaya çıkardım. bildiğin sayko demon tipli karakterler ortaya çıktı. çok beğendim ırkı.

çok kötü bir alıntı ama olsun fikir verir:

http://i.imgur.com/VaBFb15.jpg (güncel değil)

DOMINION OYNAMAMIZ İÇİN BAŞKA BİR NEDEN ARKADAŞLAR.

level ilerledikçe kombat biraz daha yerli yerine oturuyor. insanın sprint ve roll'ları, double jump'ı kullanmaya alışması biraz zaman alır ama alıştıkca kombat daha hızlanıyor gibi (abilityler tarafında hızlanmasa da)

bir diğer hoşuma giden şey ise mobların -anladığım kadarıyla son patchde- artık düz attacklardan çok telegraph (aoe) etkili şeyleri daha yoğun -hatta çok yoğun- kullanması. beğendiğim tarafı çok kullanmalarından ziyade telegraphların şekilleri. en az sanırım 50-60 tane telegraph pattern'i gördüm herhalde. mesela ilk ability'i wide arch olarak kullanıyor, beklenen tepki geriye roll yapmandır çünkü sağa sola gitsen de yine de hit yersin, bu abilityden sonra mob direkt frontal line based bir telegraph kullanıyor ve senin "beklenilen" yere kaçtığında ağzının ortasına bir sonraki ability'i sokuyor. kasıtlı yapıldığını düşünüyorum bunun. diğer patternleri izah etmek zor ama tekdüzeleşmediğini rahatlıkla söyleyebilirim. GW2'deki tür hep aynı şekillerde aoe abilityleri kullanmıyor moblar. çok alakasız random patternler ile çıkıyor (mobların ki sabit tabii, her seferinde başka bir pattern kullanmıyor ama mobdan moba değişiyor anlamında)

bunun yanında 3-5 tane eğlenceli quest yaptım dün. tek düze sistemin dışında kalan. git, öldür, topla'nın dışında. mantarlara basarak göl üzerinde zıplaya zıplaya dolaşmasından bir aletin içine girip ability kullanarak gezme gibi gibi (wow da yapıyor zaten bunu yıllardır, yeni değil ama git topla getire alternatif iyi oluyor)

settler path'i baya hoşuma gitmeye başladı. devrimsel hiçbir şey yok ama mesela quest yaptığınız hublardan uzak bir noktada kamp ateşi bulup oraya yeni bir kamp inşa edebiliyorsunuz. bounty boardlar, mail boxlar, npc'ler vb. bu hoşuma gitti diğer pathlere kıyasla. ayrıca büyük "project" tarzı şeyleri initate edebiliyorsunuz. istenilen gatherable good'lar ile contribute ediyorsunuz. quest veya zone-event gibi şeyleri tetikleyebiliyor olabilir çünkü baya büyük inşaat alanları oluyor. fakat daha hiç birinin bittiğini görmedim. şu an zonelar sürekli resetlendiği için "no use" dendi. üstüne düşmedim.

hep negatif konuştuk, ufak tefek pozitif şeylerde atalım ortaya. şimdilik bu kadar yeter, bakalım haftasonu biraz daha oynama fırsatı bulabilecem diye umut ediyorum.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Şu tavşan karılar yüzünden bi aklımı çelmiyor değil exile

Tavşan Karı Irçı

http://images.vg247.com/current//2011/08/WS_Aurin01.jpg

http://www.wildstar-online.com/media/uploads/images/article-images/Liara2.jpg

http://wildstar-online.hu/wp-content/uploads/2011/12/111.jpg

http://media-titanium.cursecdn.com/attachments/45/752/aurin-banner.jpg

Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Yorumlardan dolayı baya üzülmüştüm, çünkü gerçekten beklediğim bir oyundu. Bugün biraz oynama şansın oldu ve gerçekten oyunu beğendim.
Öncelikle oyun inanılmaz akıcı, diğer oyunlardaki o hantallık hissi yok.
Grafikler ve modellemeler çok başarılı olmuş. Bunun yanında mekanlar tamamen özgün ve diğer oyunlardan çorlama gibi durmuyor.
Ses efektleri şuan biraz bozuk ve dengesiz gibi ama düzeltmesi en kolay şey olduğu için hiç üzerinde durmuyorum.Müzikler inanılmaz başarılı.

Genel olarak oyunun gayet gideri var gibi gözüküyor :)
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Misafir
Bu konu yeni mesajlara artık kapalıdır.
×
×
  • Yeni Oluştur...