Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Araba tavsiyesi?


Öne çıkan mesajlar

Mesaj tarihi:
Alfa Romeo Giulietta 1.6 jtdm distinctive alınır. Ağustos içinde almayı düşünüyorsan kuru 2.2 ye sabitlediler. Dün bayiye gidip araştırdım çok güzel araba, şekli şemali de yerinde. Kendime 1.4 multiair olanını almayı düşünüyorum.
Mesaj tarihi:
goldbären said:

çetin abi dediğin dacia benzeri daihatsu terios falan da baktın mıydı? o da denk senin dacia'ya, son kasası güzel hatta

gerçi almışsın artık hayırlı ossun.


Yok daha almadım canım ama büyük ihtimal alacağım.
Daihatsu Terios'u da birkaç sene önce almak istiyordum ama fiyatı biraz daha pahalı Duster'dan ve üstelik o araç Duster'a göre dar. Arka koltuğu çok dar. Yoksa o araç da güzel,hesaplı yakan bir araç.
Mesaj tarihi:
dizel insignia ve dizel golf linkleri gayet hoşlar.

golf hiç üzmez. golfe, hele ki ikinci ele o para verilir mi dersen orda biraz tartışılabilir tabi, ama
1.6 dizel çiçek, dsg zaten yeme yanında yat, donanım olarak da full gozukuyo.

bence golf dusunulebilir.


insignia keşke xenonu da olsaymış dedirtiyo o paraya.
Mesaj tarihi:
2006 model civari e60 kasa bmw oneririm o paraya, dizel, 5.20d (butce hala 83bin tl civari ise)

not: butce 70 bin mis. o paraya 2004-2006 arasi 5 serisi var, ama yaptigi km ye gore dusuyor fiyat. gene de bakmaya deger bence.
Mesaj tarihi:
artık devrin değiştiğini düşünüyorum. orta sınıf arabalarda da gayet yeterli donanım ve konfor var.

dolayısıyle passat düşünülebilir o seviyede ya da donanımlı jetta ( 6 ay sıra vardı en son).

dolayısıyle 5 yaşındaki bmw > son model passat olayı biraz yalan artık.
Mesaj tarihi:
çoğu modelde muhtemelen evet. amaç maliyet kısmak zaten. EOS denen araba bile golf+passat (ki passat da a4 ile bi sürü parça paylaşıyo...) neyse VW grubuna girmeyelim demiştim :D
Mesaj tarihi:
kendim alfa sahibi olsamda alfa yerine alınabilecek bir ton araba var fiyat-performans bakımından daha iyi.. özellikle giulietta falan aman diyim fiat bravo şasisi kullanan bir arabaya o para verilmez benim fikrimce..

2011 Opel Insignia NB 2.0 130 HP ‐ Dizel Active Select Edition  Elegance Paketi 73.000 TL

üst limiti az bişey geçiyor gerçi
Mesaj tarihi:
Undisclosed said:

kendim alfa sahibi olsamda alfa yerine alınabilecek bir ton araba var fiyat-performans bakımından daha iyi.. özellikle giulietta falan aman diyim fiat bravo şasisi kullanan bir arabaya o para verilmez benim fikrimce..

2011 Opel Insignia NB 2.0 130 HP ‐ Dizel Active Select Edition  Elegance Paketi 73.000 TL

üst limiti az bişey geçiyor gerçi


yok öyle bişey

wiki said:

The platform used is Fiat Group C modified as "C-Evo", called also as "Compact". Practically this is all new platform.[2][13] Fiat Group used around 100 million euros to re-engineer the C platform, previously used for the Fiat Stilo, Fiat Bravo and Lancia Delta, into C-Evo,[14] it has a longer wheelbase, shorter overhangs and an advanced new type of MacPherson strut front suspension and multi-link rear suspension.[6] Depending on the market and trim level, 16, 17, or 18 inch wheels are available. Available tire sizes are 205/55 R16, 225/45 R17, and 225/40 R18.[15] The wheels use a 5-hole pattern with a 110 mm bolt circle.[16] The length of the Giulietta is around 4.3 metres (14 ft), which is similar to the Alfa Romeo 156. Only a five-door body is available for sale.
Mesaj tarihi:
said:
So what’s underneath the new Giulietta? A Fiat Bravo chassis? Hardly going to battle for top honours with that arsenal!

That’s why Alfa left it in the parts bin, instead developing an all-new lightweight steel platform that will underpin the next wave of Alfa Romeos – plus the next Fiat Bravo. Using high-strength steel means the finished car weighs 1365kg, little more than the smaller 147 and much less than Vauxhall’s porky Astra. It bodes well...

kaynak


said:
Giulietta’s bad idea that is actually a Fiat Bravo . It has some common parts, but mechanics is radically different. For example, the Alfa rear suspension is independent, while Fiat’s semi-independent.

Read more: http://athingforcars.com/autos/alfa-romeo-giulietta-review/#ixzz1VLAUI7Jy

kaynak


var öyle birşey.

alfa genelde kendi içinde bu ortak parça işini hallederdi.fiat ta onların ama ne yazıkki çok alt segment alfaya göre. mesela GT de 147nin coupesi bir nevi. çok ortak parçaları var. kısaca var öyle bişey çatır çatır fiat bravoyla aynı şasi var. diğer suspansiyon ıvır zıvırı tabikide farklı olacak.. ama platform aynı.. kalitede aynı..
×
×
  • Yeni Oluştur...