Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Garanti Bankası ne yüzsüz bir banka


xaty

Öne çıkan mesajlar

Red said:

santraldeki tiplerle şubedeki tipler çok farklı oluyor genelde.ben telefonda gorustugum adamın dediğini gendle dogru kabul etmem şubeye bi ugrarım

kartım için şupheli harcama formu göndericektim misal

telefondaki kadın işte hemen karakola gidin tutanak tutun.size formu mail attık onu cıkartın doldurun faks çek dedi

hani deseki en yakın şubeye gidin ne iyi olucak.sabah gittim şubeye.orda formu kendileri verdiler kendileri faksladılar

karakol tutanagı faldanda istemedi.hatta şaşırdı kadın


call center dedikleri yerlerdeki kişiler sıradan kişiler oluyor diye bir düşüncem var.

bir yerde duymuştum, böyle bir call center'ın patronu bir sürü kural kuymuş, "beyefendi", "bakın" gibi sözler kullanamayacakmışsın. kullandığın an maaşından kesiyorlarmış.

yani ben call center'da bana politically correct davranmasını istemiyorum, işimi görmesini istiyorum.

mesela yıllar öncesinde (baya bir yıl olmuştur, 6-7 felan) kablonet'te hattım kesilmişti.
call center'ı aradım, adam "kardeşim hizmet bedeli paranızı ödememişsiniz, size yardım edemiycez" demişti. "yahu ben parayı ödedim arkadaş, kafan iyi mi senin" karşılığında "valla qanqa, sistemde parayı ödememişsin" tribi çekti.
neyse gittim şubeye parayı ödemeye. dediler ki, "e birader parayı getirmişsin de sen zaten parayı ödemişsin". dedim "telefondaki adam ısrarla para ödemediğimi iddia etti", o da bana "salak adam ekrandaki sağ satıra bakmadığı için görmemiştir". teşekkür edip çıktım.
bu da böyle bir anımdır.

yani işin arka planını bilmiyorum elbette,
ama call center dedikleri yerlerde sıradan bilgisiz kişileri koyduklarını, esas bilgili kişilerin şubelerde çalıştığını düşünüyorum.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Napolyonn said:

aramızda bankacı varsa şunu sorcam.

kredi kartını almaya saat 5 i 10 geçe bankaya gittim kapı kilitliydi ama içeride hala müşteriler vardı ve almadılar. benim bildiğim kamu 5.30 da kapanıyo yanlış mıyım?


kapisinda ne yaziyodu ki
kimi 5 kimi 5 30

icerde insan olmasida normal
iste 5 te kapaniyosa
kapiyi 5 te kitliyolar icerdeki musteriyi bitiriyolar ama
benim 7 30da cikmisligim var bankadan
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Bu arada nerden baksan 5 senedir Garanti ile calisiyorum. Major problemlerim olmadi. Tek sorun i her yere yasiyorum bu problemi gerizekali gibi davraniyo call center. Istedgim disinda her seyi cevaliyolar. En sonunda ben ustune basa basa durumu aciklarsam ya da direk supervisorunuzle goruseblir miyim diyip ona ulasirsam cevabimi aliyorum.
Yoksa kullandigim bence en guzel Internet Bankaciligi subesi.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Genel itibari ile benim de garanti ile öyle überalles bir sorunum olmadı sadece bir kere bozuk 5 tl vereceği yerde 4 tl + 1 kurus verdi,hesaptan da 1 kurus değil 1 tl düştü bankamatik böyle bir sorun olmasın diye de makbuz alıyorum en azından şubeye gittiğimde böyle bir yanlışlık oldu diyebileyim diye.

Benim asıl sorunum vakıfbank ileydi çok şükür ki kurtuldum lanet olası bankadan.Kredi kartını iptal ettirebilmek için 40 takla attım diyebilirim,şubeleri ayrı bir durum zaten adamın kız arkadaşı geliyor çay kahve söyleyip müşterileri kitliyor görevli bekçi bile adama müşteriler var diyor adam beklesinler diye yüzsüzce bir cevap verebiliyor.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Bone said:

call center dedikleri yerlerdeki kişiler sıradan kişiler oluyor diye bir düşüncem var.

bir yerde duymuştum, böyle bir call center'ın patronu bir sürü kural kuymuş, "beyefendi", "bakın" gibi sözler kullanamayacakmışsın. kullandığın an maaşından kesiyorlarmış.
...
yani işin arka planını bilmiyorum elbette,
ama call center dedikleri yerlerde sıradan bilgisiz kişileri koyduklarını, esas bilgili kişilerin şubelerde çalıştığını düşünüyorum.


Öyle kuralar var evet, "haklısınız ama" gibi bir şey de diyemiyorsun mesela, şirketin haksız olduğunu kabul etmiş oluyorsun diye falan. Öyle hem yaklaşım hem kelime bazlı çok katı kalıplar var.

Sesi ve diksiyonu düzgün, zaten her menüsü hazır olan bir çağrı merkezi ekranını kullanabilecek kadar temel bilgisayar bilgisi olan, asgari ücretle çalışan, lise mezunu olması bile yeterli olan tipler abi çağrı merkezi çalışanları genel olarak. Bankacılık işlemleri olduğundan çok az bişey daha kalifiyesini alıyorlardır belki ama şubedeki adamla kıyas kabul etmez elbette.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Garanti callcenter biraz kötü ya. Mantık yürütmüyorlar. Otomatik ödeme talimatı ile her ya 16sında para gelmesi lazım hesabıma babamın hesaptan. Geçen sene gelmedi bir kere, tam da paraya ihtiyacım olan bir an babamı aradım tatildeydi o da dur ben hallederim dedi. 15 dakika sonra sinirli bir şekilde beni aradı ben artık uğraşamayacağım sen hallet dedi. Ben aradım, durumu anlattım ve istenen tüm bilgileri verebileceğimi söyledim. Kadın bana "sistemde görebiliyorum ama hesap sahibinin araması ve ekstredeki bazı bilgileri vermesi gerek" dedi. Diyorum adam tatilde, kredi kartı ekstresini sizce yanında götürmüş olabilir mi? Yine baştan aynı şeyleri söylüyor..en son ben de delirdim genel müdürlük numarasını buldum internetten orayı aradım binbir özür ile hallettiler.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

İş Bankası bildiğin muhteşem, gerisini sallayın.

Bu arada yeri gelmişken kart kapatma için şöyle bi taktik önereyim, hani kapatalım diye arıyorsun da "vay efendim annenizle birlikte şubeye gidip anneniz kızlık soyadını bize ağzıyla söylesin sonra iki takla atıp 4 dilekçe imzalayıp onları bir köprü altına gömün" diye zorluk çıkarıyolar ya, şu yeterli oluyor:

- bla bla hede hödö reröreörer kartınızı kapatamıyoruz bla reröre
+ hanımefendi bir şey sormak istiyorum, şu anda bu söylediklerim kaydediliyor değil mi?
- evet efendim
+ ben şu numaralı kartın sahibi roket adam olarak şu saniyeden itibaren kartla ilgili bundan sonra yapılacak hiç bir işlemi kabul etmiyor/üstlenmiyorum.
- başka bir isteğiniz?
+ tşk bye kib.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...