xaty Mesaj tarihi: Mayıs 20, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 20, 2011 Ocak 2011'de OGS cihazı satın aldım internet şubesinden, ilk dolumu için olan parayı ve cihaz parasını verdim. Cihaz hala elime geçmedi. Sorun şu ki, şimdiye kadar 3-4 kez bir şekilde sorunu belirtip kendileriyle iletişime geçtim. İstediğim adamların sorun çözümü için bana ulaşması. Benden hiç bir şekilde kaynaklanmayan bir sorun için adamları ben arayıp telesekreterle falan uğraşcak halim yok. Şikayetvar.com'a yazdım, adamlar yüzsüzce şikayeti 'Çözüldü' olarak değiştirip altına 'kullanıcı bilgilendirilmiştir' yazdılar. Mail ile de verdiğim iş adresimde ... isimli birine teslim edildiği söyleniyor. O sırada iş adresim yoktu, çalışmıyor okuyordum. Yurt adresimi vermiştim. Bahsettikleri kişiyi ise hayatımda hiç duymadım, görmedim, tanımıyorum. Bi de eklemişler ..-.. saatleri arasında 444.. arayıp ulaşbilirmişim. Ulan onunla mı uğraşcam ben, çözün bi şekilde sorunumu. İptal edin dedim. Yine aynı şeyi söylediler. Şikayetvar.com 'da nasıl 1. sırada oldukları ortada. Şöyle bir bankaya çok yazık şu durum. Şikayetvar'ı da anlamıyorum. Ben onay vermeden, açıktan bir çözüm önerilmeden nasıl şikayet durumu 'çözüldü' olarak değiştirilebiliyor anında. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
goldbären Mesaj tarihi: Mayıs 20, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 20, 2011 o site sahte, kimi firmalar otomatikman müşteri bilgilendirildi diyip ÇÖZÜLDÜ!!! yapıyor. sonra sanıyosun adamlar %100 geri dönmüş. müşteri memnuniyetiyle hakikaten uğraşmak yerine siteye ufak bir sus payı falan veriyolar sanırım. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
herhavzindibayni Mesaj tarihi: Mayıs 20, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 20, 2011 7-8 senelik hesabım var , kredi kartımı kaybettim geçen, aradım böle böle kapatın. yenisini istiyorum kartın dedim şubeye de gidip. kartın yenisi geldi 1 hafta 10 gün. arıyorum 444 bilmemkaçı şifremi almak istiyorum yeni kart için diye annenizin kızlık soyadının 1.3. harfi 1.3. harfi söylüyorum -"yanlış" tekrar söylüyorum -"yanlış" nasıl yanlış olabilir annemin kızlık SOYADI 7 senedir kullandığım hesap kaç kere kullandım annemin soyadını şimdi mi yanlış oldu ? - forma yanlış girmişsinizdir beyefendi şubeden halledin şubeye gidecek vaktim olsa sizi aramazdım zaten. 7 senedir doğru girdiğim şeyi şimdi formla mı yanlış girdim ? bunu formu alıp sisteminize girerken kontrol etmediniz mi ? - bilemiyorum beyefendi yanlış diyor ve benim yapabileceğim bişey yok ne diye dikiliyorsunuz o zaman orda ? çok yardımcı oldunuz diyip kemküm ederken suratına kapadım embesilin. şubeye gittim sistemde yanlışlık olmuşmuşmuşmuş sisteminizi yiyim sizin Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Baggio Mesaj tarihi: Mayıs 20, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 20, 2011 Sistemdeki bilgilerinle verdiğin bilgi tutmadığı halde kredi kartı şifreni değiştirmesini mi istiyorsun yani, suçu da bunu yapmaması mı? Eleştiri var eleştiri var, biraz kafanızı kullanın nolur ya. Banka hesabınız bu. Burada suçlu forma yanlış yazdıysan sensin, doğru yazdıysan onu sisteme geçiren veri giriş operatörü. Telefona çıkanın zerre suçu yok. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Esh Mesaj tarihi: Mayıs 20, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 20, 2011 aynen öyle yapıyorlar, turkcell de bana aynısını yaptı. şikayet sitelerini satn alıyolar, her yeni gun başka bi şikayet sitesinin açılması da bundandır. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Red Mesaj tarihi: Mayıs 20, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 20, 2011 finansbank ve hsbc ile cok mutluyuz Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
xaty Mesaj tarihi: Mayıs 20, 2011 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 20, 2011 Garanti ile de mutluydum şimdiye kadar da bu olay çok uzadı, biraz da inadım yüzünden aramıyorum herifleri inatla. Durumun farkında olmalarına rağmen ilgilenmemeleri sinir ediyor. Yapcakları şey de yeniden yollamak yada iptal edip parasını iade etmek. Hadi onu geçtim, arayıp bi telefonla ulaşsınlar bişey yapsınlar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
herhavzindibayni Mesaj tarihi: Mayıs 20, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 20, 2011 Baggio said: Eleştiri var eleştiri var, biraz kafanızı kullanın nolur ya. Banka hesabınız bu. Burada suçlu forma yanlış yazdıysan sensin, doğru yazdıysan onu sisteme geçiren veri giriş operatörü. Telefona çıkanın zerre suçu yok. hangi form bilae ? 7 sene önce verdiğim, üzerine 5 kere kullandığım soyadını yazdığım form mu ? kredi kartının yenisi isterken bir form doldurmuyorsun annenin kızlık soyadını da öyle 3 ayda bi vermeni gerektirecek bişey yok. verdik bi kere doğru şekilde telefondaki embesil sorunun ne oldugunu algılayıp yardımcı olmaktan "sorun şu şöyle düzeltilir" demekten aciz olup "forma yanlış yazmışın bsg" dedigi için-> embesil, yardımcı olamayacaksan hıyar mısın orda telefon başında Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Natanyal Mesaj tarihi: Mayıs 20, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 20, 2011 ya böyle şeyler duyunca sürekli şikayet ettiğim iş bankası'na biraz daha güveniyorum. Onlarında bir ton mallıkları var ama ne zaman arasam telefonla ellerinden gelmeyen birşey olsa bile sonuna kadar ilgileniyorlar teknik destek hatlarında, ya da bana hep öyle denk geldi. Şubelerinde çalışanlarla bugüne kdaar hiç sorun yaşamadım, internet bankacılığıyla da olmadı. tek kazıkları bana sormadan limit aşımını açıp, o dönemler kredi kartı kullanmayı bilmeyen beni kazıklamaları olmuştu asdfasd o hırsımda geçti sonradan Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Buddha Mesaj tarihi: Mayıs 20, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 20, 2011 Operatörler rezil sadece Garanti değil çoğu. Sadece satış bölümleri süper ilgili. Satış sonrası operatörleri rezil. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Baggio Mesaj tarihi: Mayıs 20, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 20, 2011 herhavzindibayni said: Baggio said: Eleştiri var eleştiri var, biraz kafanızı kullanın nolur ya. Banka hesabınız bu. Burada suçlu forma yanlış yazdıysan sensin, doğru yazdıysan onu sisteme geçiren veri giriş operatörü. Telefona çıkanın zerre suçu yok. hangi form bilae ? 7 sene önce verdiğim, üzerine 5 kere kullandığım soyadını yazdığım form mu ? kredi kartının yenisi isterken bir form doldurmuyorsun annenin kızlık soyadını da öyle 3 ayda bi vermeni gerektirecek bişey yok. verdik bi kere doğru şekilde telefondaki embesil sorunun ne oldugunu algılayıp yardımcı olmaktan "sorun şu şöyle düzeltilir" demekten aciz olup "forma yanlış yazmışın bsg" dedigi için-> embesil, yardımcı olamayacaksan hıyar mısın orda telefon başında Yardımcı olmuş işte, ben burada gördüğümle sizin söylediğiniz tutmadan hiçbir işlem yapamam demiş, dediği de %100 doğru. Nasıl düzeltileceği konusunda da şubeye gidin demiş. Telefonda senin sen olduğunu doğrulayamıyorken annenin kızlık soyadı bilgisini değiştirmesini beklemiyorsun herhalde? Senin bankacılık işlemlerini görmekle görevli bir eleman o, bir yerlerde patlayan merkez süreci düzeltmekle değil. Sana sorduğu sorulara tatmin edici cevap alamazsa sana işlem yaptırmaması, yaptırmasından çok daha güvenli bir durum. Bir gün hesabını boş görmektense bir zahmet totonu kaldırıp şubeye kimliğinle gideceksin yani, mantıklısı bu. Rahatsız olduysan da durumu gerekli yerlere bildirip ilgili bilginin sistemde yanlış olmasının sebebini ayrıca araştıracaksın, o elbette hakkındır. Fakat burada o kızın hiçbir suçu yok dediğim gibi. "Ben kiminle gonuşuyorsam muhattabım odur gardaşım" mantalitesiyle çağrı merkezi agent'larına haksız yere saydıran insanlara uyuz oluyorum, çok medieval geliyor, kusura bakma eheh. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
herhavzindibayni Mesaj tarihi: Mayıs 20, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 20, 2011 gerçi lloyds tsb 'ye her bankayı tercih ederim o ayrı. debit kartta overdraft limitin var 200£, hesabını sürekli kontrol etmezsen yanlışlıkla 1-2 pound geçebiliyosun ister istemez. "overdraft limitin olmasın" da diyemiyorsun mecbur oluyor o limit. ve o limiti geçtiğin ay 50£ ödüyorsun ne güzel değil mi ? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
herhavzindibayni Mesaj tarihi: Mayıs 20, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 20, 2011 Baggio said: Yardımcı olmuş işte Senin bankacılık işlemlerini görmekle görevli bir eleman o, bir yerlerde patlayan merkez süreci düzeltmekle değil. yardım anlayışları ne kadar farklı insandan insana. bana "formu yanlış doldurmuşsunuzdur" gibi hödük bir cümle kurmak yerine, "bakamızın sistemlerinde bir yanlışlık olmuş olmalı, verdiğiniz soy isim ile şuan giriş yapamıyoruz, demek ki ; xxx şeklinde bir hata var" derim ki "ok , bankanızın kazmalıgı ama madem öyle , şubeye gideyim" ama yok dediği şey ; "formu yanlış doldurmuşsunuzdur" ve gelip senin gibi adamlar da bunu savunuyo, bu adamla akşam muhabbet ederken "ohohoh iyi demişin kanka" diyo, sonra bu sığır da sürekli karşındaki insanların kazmalıgıymış gibi hödük hödük konuşuyo telefonda. formu yanlış doldurmuşsun sen de. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
herhavzindibayni Mesaj tarihi: Mayıs 20, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 20, 2011 ki benim isteğim / yukarda yazdığım da "annemin kızlık soyadı yanlış olsun yine de şifremi ver !" değil ki ? niye öyleymiş gibi konuştun. benim istediğim "yardım almak". Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Baggio Mesaj tarihi: Mayıs 20, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 20, 2011 "Şubeye gidicek vaktim olsa sizi aramam, ne işe yararsınız siz o zaman" gibi cümleler kurmuşsun, ne anlamamı bekliyorsun ki başka? Üslup konusunu sadece son mesajında dile getirdin. Suçu müşteriye atmak, hele bunu sert bir üslupla yapmak tabii ki hatadır, supervisor'unu ver laen bana diyip durumu aktarsan o konuda da haklı olurdun. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Napolyonn Mesaj tarihi: Mayıs 20, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 20, 2011 iyi banka diye bişey yoktur zorunda kalmasam dönüp yüzlerine bakmam gerçekten. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Mighty_THoR Mesaj tarihi: Mayıs 20, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 20, 2011 çok yükleniyorsunuz, onların günahı ne vs tarzı yaklaşımları abes buluyorum. sen bankaya borcunu 1 kuruş eksik ödersen banka senden sanki bütün borcunu eksik ödemişsin gibi faiz almayı biliyor.Banka hiçbir zaman çok yükleniyoruz adam yazarken 1 kuruş eksik yazmış demiyor. Benim karşıma bir adam koyuyorsan ve beni sadece o adamla konuşmaya mahkum ediyorsan ozaman ben tatmin olmak isterim.Daha önceden doğru girildiği bilenen bir kızlık soyadı o an yanlış gözüküyorsa ve müşteri bunu daha önce kullandığını ve yanlışlık olmadığını iddia ediyorsa en azından sorununuzu iletiyorum formunuzun orjinali ile sisteme kayıtlı olan bilgi karşılaştırılıp size dönülecek dese sorun çıkmayacak onun yerine seninle ne uğraşacaz git şubede sürün diyorlar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Napolyonn Mesaj tarihi: Mayıs 20, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 20, 2011 bankacıların işi müşteri memnuniyeti değil müşteri kandırmak. benim arabam yokken garanti bankası bana sormadan araba sigortası yaptırıp hesabımdaki paraları çekmişti. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Red Mesaj tarihi: Mayıs 20, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 20, 2011 santraldeki tiplerle şubedeki tipler çok farklı oluyor genelde.ben telefonda gorustugum adamın dediğini gendle dogru kabul etmem şubeye bi ugrarım kartım için şupheli harcama formu göndericektim misal telefondaki kadın işte hemen karakola gidin tutanak tutun.size formu mail attık onu cıkartın doldurun faks çek dedi hani deseki en yakın şubeye gidin ne iyi olucak.sabah gittim şubeye.orda formu kendileri verdiler kendileri faksladılar karakol tutanagı faldanda istemedi.hatta şaşırdı kadın Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
amphitrite Mesaj tarihi: Mayıs 20, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 20, 2011 Garanti'yi kullanmadım ona bi şey diyemem de şikayetvar'da herhangi bi geri dönüş yapıldığı an çözüldü yazıyolar. oysaki çözüm falan yok ortada. sadece -o da belki- bilgilendiriyolar ki o da kıvırmaca oluyo genelde. biz de teknosa'yı şikayet ettik, biri geri dönüş yapıp bi şeyler dedi, bizim de he tamam o zaman diyeceğimizi düşündüler herhalde, çat diye çözüldü yazmışlar. şikayetvar'ın kendisini de bu sebeple şikayet etmek lazım. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
xaty Mesaj tarihi: Mayıs 20, 2011 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 20, 2011 Turkcell'den bi olay için şikayetçi olduğumda onlar çözüldü yapmamışlardı. Ben değiştirmiştim şikayet durumunu Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
mani Mesaj tarihi: Mayıs 20, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 20, 2011 telefonda sana yardımcı olan kişinin "bankamızda bir hata olmuş" deme gibi bir insiyatifi yok yanlız. ancak O na o bilgi verilirse müşteriye o açıklamayı yapabilir. O yüzden senin verdiğin bilgilerle sistemde bulunan bilgiler tutmuyorsa bilgileriniz yanlış o yüzden işlem yapamam demesi son derece normal ve doğru olan. Senin yapman gereken şubeye gidip olayı düzeltmek ve oradan şikayette bulunmak olayı anlatıp. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
xaty Mesaj tarihi: Mayıs 20, 2011 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 20, 2011 Bu arada benim durumda bilgilerle ilgili bir yanlışlık yok. İnternetten hala görebiliyorum benim verdiğim ismi ve adresi. Kendi kafalarından iş yapmışlar, ya da kargo şirketinin halt yemesi Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Napolyonn Mesaj tarihi: Mayıs 20, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 20, 2011 aramızda bankacı varsa şunu sorcam. kredi kartını almaya saat 5 i 10 geçe bankaya gittim kapı kilitliydi ama içeride hala müşteriler vardı ve almadılar. benim bildiğim kamu 5.30 da kapanıyo yanlış mıyım? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Mithat Mesaj tarihi: Mayıs 20, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 20, 2011 Yanlış 5ten önce girenleri çıkartmıyorlar ama 5te kapandıgından daha sonra müşteri almıyorlar. Birde kamu dedigin 5:30 kapanır mantıgıyla %26sı ispanyol olan bankanın 5te kapanması arasında da aslında baya bir fark var ister 8de ister 3te kapatabilme yetkisine sahip özel sonuçta devletin degil. Kimse mi demiyor ki bu bankalar dünyanın en zengin şirket türleri heralde biraz yamuk yapıcaklar bize ki soysunlar rahat rahat aksi takdirde nerden kazanıcaklar mantıgına anti-tez olarak soysun yine soysun hobi olarak soysun ama arada hizmeti iyi versin . Tecavüz ederken kremiydi kondomdu falan kullansın çok acıtmasın demek gibi bişi gerçi benim dedigim. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar