Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Garanti Bankası ne yüzsüz bir banka


Öne çıkan mesajlar

Mesaj tarihi:
Ocak 2011'de OGS cihazı satın aldım internet şubesinden, ilk dolumu için olan parayı ve cihaz parasını verdim.

Cihaz hala elime geçmedi.

Sorun şu ki, şimdiye kadar 3-4 kez bir şekilde sorunu belirtip kendileriyle iletişime geçtim. İstediğim adamların sorun çözümü için bana ulaşması. Benden hiç bir şekilde kaynaklanmayan bir sorun için adamları ben arayıp telesekreterle falan uğraşcak halim yok.

Şikayetvar.com'a yazdım, adamlar yüzsüzce şikayeti 'Çözüldü' olarak değiştirip altına 'kullanıcı bilgilendirilmiştir' yazdılar. Mail ile de verdiğim iş adresimde ... isimli birine teslim edildiği söyleniyor. O sırada iş adresim yoktu, çalışmıyor okuyordum. Yurt adresimi vermiştim. Bahsettikleri kişiyi ise hayatımda hiç duymadım, görmedim, tanımıyorum. Bi de eklemişler ..-.. saatleri arasında 444.. arayıp ulaşbilirmişim. Ulan onunla mı uğraşcam ben, çözün bi şekilde sorunumu.

İptal edin dedim. Yine aynı şeyi söylediler.

Şikayetvar.com 'da nasıl 1. sırada oldukları ortada.
Şöyle bir bankaya çok yazık şu durum.

Şikayetvar'ı da anlamıyorum. Ben onay vermeden, açıktan bir çözüm önerilmeden nasıl şikayet durumu 'çözüldü' olarak değiştirilebiliyor anında.
Mesaj tarihi:
o site sahte, kimi firmalar otomatikman müşteri bilgilendirildi diyip ÇÖZÜLDÜ!!! yapıyor. sonra sanıyosun adamlar %100 geri dönmüş.

müşteri memnuniyetiyle hakikaten uğraşmak yerine siteye ufak bir sus payı falan veriyolar sanırım.
Mesaj tarihi:
7-8 senelik hesabım var , kredi kartımı kaybettim geçen, aradım böle böle kapatın. yenisini istiyorum kartın dedim şubeye de gidip. kartın yenisi geldi 1 hafta 10 gün.
arıyorum 444 bilmemkaçı
şifremi almak istiyorum yeni kart için diye
annenizin kızlık soyadının 1.3. harfi
1.3. harfi söylüyorum
-"yanlış"
tekrar söylüyorum
-"yanlış"
nasıl yanlış olabilir annemin kızlık SOYADI 7 senedir kullandığım hesap kaç kere kullandım annemin soyadını şimdi mi yanlış oldu ?
- forma yanlış girmişsinizdir beyefendi şubeden halledin
şubeye gidecek vaktim olsa sizi aramazdım zaten. 7 senedir doğru girdiğim şeyi şimdi formla mı yanlış girdim ? bunu formu alıp sisteminize girerken kontrol etmediniz mi ?
- bilemiyorum beyefendi yanlış diyor ve benim yapabileceğim bişey yok

ne diye dikiliyorsunuz o zaman orda ? çok yardımcı oldunuz diyip kemküm ederken suratına kapadım embesilin.
şubeye gittim sistemde yanlışlık olmuşmuşmuşmuş
sisteminizi yiyim sizin
Mesaj tarihi:
Sistemdeki bilgilerinle verdiğin bilgi tutmadığı halde kredi kartı şifreni değiştirmesini mi istiyorsun yani, suçu da bunu yapmaması mı?

Eleştiri var eleştiri var, biraz kafanızı kullanın nolur ya. Banka hesabınız bu. Burada suçlu forma yanlış yazdıysan sensin, doğru yazdıysan onu sisteme geçiren veri giriş operatörü. Telefona çıkanın zerre suçu yok.
Mesaj tarihi:
aynen öyle yapıyorlar, turkcell de bana aynısını yaptı.

şikayet sitelerini satn alıyolar, her yeni gun başka bi şikayet sitesinin açılması da bundandır.
Mesaj tarihi:
Garanti ile de mutluydum şimdiye kadar da bu olay çok uzadı, biraz da inadım yüzünden aramıyorum herifleri inatla. Durumun farkında olmalarına rağmen ilgilenmemeleri sinir ediyor.

Yapcakları şey de yeniden yollamak yada iptal edip parasını iade etmek. Hadi onu geçtim, arayıp bi telefonla ulaşsınlar bişey yapsınlar.
Mesaj tarihi:
Baggio said:

Eleştiri var eleştiri var, biraz kafanızı kullanın nolur ya. Banka hesabınız bu. Burada suçlu forma yanlış yazdıysan sensin, doğru yazdıysan onu sisteme geçiren veri giriş operatörü. Telefona çıkanın zerre suçu yok.

hangi form bilae ? 7 sene önce verdiğim, üzerine 5 kere kullandığım soyadını yazdığım form mu ?
kredi kartının yenisi isterken bir form doldurmuyorsun
annenin kızlık soyadını da öyle 3 ayda bi vermeni gerektirecek bişey yok.
verdik bi kere doğru şekilde telefondaki embesil sorunun ne oldugunu algılayıp yardımcı olmaktan "sorun şu şöyle düzeltilir" demekten aciz olup "forma yanlış yazmışın bsg" dedigi için-> embesil, yardımcı olamayacaksan hıyar mısın orda telefon başında
Mesaj tarihi:
ya böyle şeyler duyunca sürekli şikayet ettiğim iş bankası'na biraz daha güveniyorum. Onlarında bir ton mallıkları var ama ne zaman arasam telefonla ellerinden gelmeyen birşey olsa bile sonuna kadar ilgileniyorlar teknik destek hatlarında, ya da bana hep öyle denk geldi.

Şubelerinde çalışanlarla bugüne kdaar hiç sorun yaşamadım, internet bankacılığıyla da olmadı.

tek kazıkları bana sormadan limit aşımını açıp, o dönemler kredi kartı kullanmayı bilmeyen beni kazıklamaları olmuştu asdfasd o hırsımda geçti sonradan
Mesaj tarihi:
herhavzindibayni said:

Baggio said:

Eleştiri var eleştiri var, biraz kafanızı kullanın nolur ya. Banka hesabınız bu. Burada suçlu forma yanlış yazdıysan sensin, doğru yazdıysan onu sisteme geçiren veri giriş operatörü. Telefona çıkanın zerre suçu yok.

hangi form bilae ? 7 sene önce verdiğim, üzerine 5 kere kullandığım soyadını yazdığım form mu ?
kredi kartının yenisi isterken bir form doldurmuyorsun
annenin kızlık soyadını da öyle 3 ayda bi vermeni gerektirecek bişey yok.
verdik bi kere doğru şekilde telefondaki embesil sorunun ne oldugunu algılayıp yardımcı olmaktan "sorun şu şöyle düzeltilir" demekten aciz olup "forma yanlış yazmışın bsg" dedigi için-> embesil, yardımcı olamayacaksan hıyar mısın orda telefon başında


Yardımcı olmuş işte, ben burada gördüğümle sizin söylediğiniz tutmadan hiçbir işlem yapamam demiş, dediği de %100 doğru. Nasıl düzeltileceği konusunda da şubeye gidin demiş. Telefonda senin sen olduğunu doğrulayamıyorken annenin kızlık soyadı bilgisini değiştirmesini beklemiyorsun herhalde?

Senin bankacılık işlemlerini görmekle görevli bir eleman o, bir yerlerde patlayan merkez süreci düzeltmekle değil. Sana sorduğu sorulara tatmin edici cevap alamazsa sana işlem yaptırmaması, yaptırmasından çok daha güvenli bir durum. Bir gün hesabını boş görmektense bir zahmet totonu kaldırıp şubeye kimliğinle gideceksin yani, mantıklısı bu. Rahatsız olduysan da durumu gerekli yerlere bildirip ilgili bilginin sistemde yanlış olmasının sebebini ayrıca araştıracaksın, o elbette hakkındır. Fakat burada o kızın hiçbir suçu yok dediğim gibi.

"Ben kiminle gonuşuyorsam muhattabım odur gardaşım" mantalitesiyle çağrı merkezi agent'larına haksız yere saydıran insanlara uyuz oluyorum, çok medieval geliyor, kusura bakma eheh.
Mesaj tarihi:
gerçi lloyds tsb 'ye her bankayı tercih ederim o ayrı.
debit kartta overdraft limitin var 200£, hesabını sürekli kontrol etmezsen yanlışlıkla 1-2 pound geçebiliyosun ister istemez.
"overdraft limitin olmasın" da diyemiyorsun mecbur oluyor o limit.
ve o limiti geçtiğin ay 50£ ödüyorsun
ne güzel değil mi ?
Mesaj tarihi:
Baggio said:

Yardımcı olmuş işte

Senin bankacılık işlemlerini görmekle görevli bir eleman o, bir yerlerde patlayan merkez süreci düzeltmekle değil.

yardım anlayışları ne kadar farklı insandan insana.
bana "formu yanlış doldurmuşsunuzdur" gibi hödük bir cümle kurmak yerine, "bakamızın sistemlerinde bir yanlışlık olmuş olmalı, verdiğiniz soy isim ile şuan giriş yapamıyoruz, demek ki ; xxx şeklinde bir hata var" derim ki "ok , bankanızın kazmalıgı ama madem öyle , şubeye gideyim"

ama yok dediği şey ; "formu yanlış doldurmuşsunuzdur"
ve gelip senin gibi adamlar da bunu savunuyo, bu adamla akşam muhabbet ederken "ohohoh iyi demişin kanka" diyo, sonra bu sığır da sürekli karşındaki insanların kazmalıgıymış gibi hödük hödük konuşuyo telefonda.
formu yanlış doldurmuşsun sen de.
Mesaj tarihi:
"Şubeye gidicek vaktim olsa sizi aramam, ne işe yararsınız siz o zaman" gibi cümleler kurmuşsun, ne anlamamı bekliyorsun ki başka? Üslup konusunu sadece son mesajında dile getirdin. Suçu müşteriye atmak, hele bunu sert bir üslupla yapmak tabii ki hatadır, supervisor'unu ver laen bana diyip durumu aktarsan o konuda da haklı olurdun.
Mesaj tarihi:
çok yükleniyorsunuz, onların günahı ne vs tarzı yaklaşımları abes buluyorum.

sen bankaya borcunu 1 kuruş eksik ödersen banka senden sanki bütün borcunu eksik ödemişsin gibi faiz almayı biliyor.Banka hiçbir zaman çok yükleniyoruz adam yazarken 1 kuruş eksik yazmış demiyor.

Benim karşıma bir adam koyuyorsan ve beni sadece o adamla konuşmaya mahkum ediyorsan ozaman ben tatmin olmak isterim.Daha önceden doğru girildiği bilenen bir kızlık soyadı o an yanlış gözüküyorsa ve müşteri bunu daha önce kullandığını ve yanlışlık olmadığını iddia ediyorsa en azından sorununuzu iletiyorum formunuzun orjinali ile sisteme kayıtlı olan bilgi karşılaştırılıp size dönülecek dese sorun çıkmayacak onun yerine seninle ne uğraşacaz git şubede sürün diyorlar.
Mesaj tarihi:
santraldeki tiplerle şubedeki tipler çok farklı oluyor genelde.ben telefonda gorustugum adamın dediğini gendle dogru kabul etmem şubeye bi ugrarım

kartım için şupheli harcama formu göndericektim misal

telefondaki kadın işte hemen karakola gidin tutanak tutun.size formu mail attık onu cıkartın doldurun faks çek dedi

hani deseki en yakın şubeye gidin ne iyi olucak.sabah gittim şubeye.orda formu kendileri verdiler kendileri faksladılar

karakol tutanagı faldanda istemedi.hatta şaşırdı kadın
Mesaj tarihi:
Garanti'yi kullanmadım ona bi şey diyemem de şikayetvar'da herhangi bi geri dönüş yapıldığı an çözüldü yazıyolar. oysaki çözüm falan yok ortada. sadece -o da belki- bilgilendiriyolar ki o da kıvırmaca oluyo genelde. biz de teknosa'yı şikayet ettik, biri geri dönüş yapıp bi şeyler dedi, bizim de he tamam o zaman diyeceğimizi düşündüler herhalde, çat diye çözüldü yazmışlar. şikayetvar'ın kendisini de bu sebeple şikayet etmek lazım.
Mesaj tarihi:
telefonda sana yardımcı olan kişinin "bankamızda bir hata olmuş" deme gibi bir insiyatifi yok yanlız. ancak O na o bilgi verilirse müşteriye o açıklamayı yapabilir. O yüzden senin verdiğin bilgilerle sistemde bulunan bilgiler tutmuyorsa bilgileriniz yanlış o yüzden işlem yapamam demesi son derece normal ve doğru olan. Senin yapman gereken şubeye gidip olayı düzeltmek ve oradan şikayette bulunmak olayı anlatıp.
Mesaj tarihi:
Bu arada benim durumda bilgilerle ilgili bir yanlışlık yok. İnternetten hala görebiliyorum benim verdiğim ismi ve adresi. Kendi kafalarından iş yapmışlar, ya da kargo şirketinin halt yemesi
Mesaj tarihi:
aramızda bankacı varsa şunu sorcam.

kredi kartını almaya saat 5 i 10 geçe bankaya gittim kapı kilitliydi ama içeride hala müşteriler vardı ve almadılar. benim bildiğim kamu 5.30 da kapanıyo yanlış mıyım?
Mesaj tarihi:
Yanlış 5ten önce girenleri çıkartmıyorlar ama 5te kapandıgından daha sonra müşteri almıyorlar. Birde kamu dedigin 5:30 kapanır mantıgıyla %26sı ispanyol olan bankanın 5te kapanması arasında da aslında baya bir fark var ister 8de ister 3te kapatabilme yetkisine sahip özel sonuçta devletin degil.


Kimse mi demiyor ki bu bankalar dünyanın en zengin şirket türleri heralde biraz yamuk yapıcaklar bize ki soysunlar rahat rahat aksi takdirde nerden kazanıcaklar mantıgına anti-tez olarak soysun yine soysun hobi olarak soysun ama arada hizmeti iyi versin . Tecavüz ederken kremiydi kondomdu falan kullansın çok acıtmasın demek gibi bişi gerçi benim dedigim.
×
×
  • Yeni Oluştur...