indiffer43 Mesaj tarihi: Şubat 8, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 8, 2013 Attigin projectile yandaki moblara sekiyo 2 kere. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
reampage Mesaj tarihi: Şubat 8, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 8, 2013 ama sektiğinde yüzde 50 azalıo dimi hmm aslında frenzye takılır ki bu Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
bingildak Mesaj tarihi: Şubat 8, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 8, 2013 fire witch : http://www.youtube.com/watch?v=m07LEQUL_Zw Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
reampage Mesaj tarihi: Şubat 8, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 8, 2013 ikinci karakter witch olacak ya kesin Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
bingildak Mesaj tarihi: Şubat 8, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 8, 2013 abi act 1 de hızlı hiçbir şey yok, gayet güzel tın tın fireball cast ediyor, act 3 böyle oynayabilir mi merciless'de bilemedim. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Rasmon Mesaj tarihi: Şubat 8, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 8, 2013 bu oyun release mi beta falan mı Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
reampage Mesaj tarihi: Şubat 8, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 8, 2013 open beta Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Selamisahin Mesaj tarihi: Şubat 8, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 8, 2013 bingildak said: unique skin vermeleri gerek summonlara, yine de karambol olur ama. bir summoner 11 skeleton 8 zombie 4 spectre çıkarıyor. 23 mob ekranda summoner başına. ne yaparsan yap karambol. Oyunda bir ara durdum ekranı seyrediyorum. Bulunduğumuz yer temizlenmiş ama kimse farkında değil. Herkes aoe çalışıyor bütün gücüyle. Ortada mob yok. Böyle komik şeyler oluyor tabii. Gene de sıkıcı elbette. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
bingildak Mesaj tarihi: Şubat 8, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 8, 2013 summon sayısını düşürüp, etkinliklerini arttırabilirler ama oyunda overall scaling noktasında çok ciddi oturup hesaplama yapmaları gerek böyle bir değişiklik için. atıyorum 23 tane summon değil herşeyi alırsa 7 tane yapar. 3-3-1 gibisinden. 1'i 3 yapacağına 1'in 3'lük güçte ve dayanıklıkta olmasını sağlar. ben böyle bir şeyi 1 yıldan önce beklemiyorum. çünkü adamlar şu an yoğunluğun dibindeler. 1) server problemleri (nerdeyse bitti) 2) kozmetik üretimi (farklı bir ekip yapıyor) 3) gem üretimi (en ciddi eforu verdikleri yer şu an, bütün oyunu etkiliyor) 4) desync problemi (herşeyi bitirip bunun başına tüm dev takımı oturmalı, derin bir problem) 5) oyun bozan buglar, gemler (tek adam çözüyor) bunların bitmesi 2 ay alır min. diye tahmin ediyorum. bunlar bitip oturup, dengelenene kadar bu tarz minor şeylere bakacak vakitleri olmaz. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
reampage Mesaj tarihi: Şubat 8, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 8, 2013 Daha gem gelicek mi oyuna bence gelmeli Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
bingildak Mesaj tarihi: Şubat 8, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 8, 2013 yüzlerce gem olacağı söylenmişti yanlış hatırlamıyorsan, yani fire witch oynuyorsun, seni 2 adet büyü ile kısıtlamayacak. farklı gemlerle farklı oynayış türleri yaratabileceksin fire witch için. oyunun temel olarak diğer bütün arpg'lerin önüne geçtiği noktalardan biri, bence gelmeli fakat bu süreç yavaş ve sancılı. dengelemesi çok dert. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Selamisahin Mesaj tarihi: Şubat 8, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 8, 2013 Bir de Marauder sorum olsun. Bunu daha tam olarak çözemedim. Şimdi ben hiç temel silah atağını (düz, default attack) kullanmıyorum. Skillerim doğal olarak fiziksel hasar üzerine kurulu. Şöyle de bir silahım var; http://i.imgur.com/xPM6emd.jpg Ben silahın temel fiziksel hasarı (kırmızı çerçeve) daha yüksek olan bir silah buluyorum ama fiziksel hasarı yükselten bonus (yeşil çerçeve) daha düşük. Örneğin; temel hasar 44-108, fiziksel hasar arttırımı %78. Normalde teorik olarak bu silah benimkinden daha iyi diyorum, çünkü base hasarı yüksek. Ama silahı equip edince skillerin damage'i düşüyor. E o zaman ben silahların bonus kısmındaki "x % increased physical damage" i önemseyeyim sadece. Silahın base damage'i beni igilendirmesin mi? Çok saçma geliyor açıkçası ama çözemedim bu durumu. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
bingildak Mesaj tarihi: Şubat 8, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 8, 2013 şöyle açıklayayım, sanırım sorunu anladım. şimdi "global" ibaresi geçmediği sürece bütün item özellikleri item içinde hesaplanıyor. ne demek istiyorum, mesela : increases energy shield by 100% bu senin totalde olan 100 ES'ini 200 yapacağı anlamına gelmiyor. bu item üzerine bulunan ES değerinin 100% artacağı anlamına geliyor. item üzerindeki ES oranı 10 ise, 100% inc bunu 20 yapacaktır. bir diğer karışıklığa sebep olan şey, aşağıda yazan özellik sonradan mı eklenecek? hayır. eğer senin koyduğun SS'deki gibi değer "mavi" olarak yazıyorsa, altta bulunan bonus eklendikten sonraki değeri gösteriyor demektir. yani eğer bir silahın dmg'ı 10 ise, ve üzerinde 100% dmg inc var ise, "mavi" 20 yazıyorsa hesaplanın default değere EKLENMİŞ hali demektir. son olarak : silah değerlendirirken dikkat et DAMAGE diyor, dps değil. silahların hızı değişkenlik gösteriyor türüne ve statlarına göre. 100 dmg, 1 atk speed silah =/= 100 dmg 1.5 atk speed silah. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Selamisahin Mesaj tarihi: Şubat 8, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 8, 2013 Eyvallah, bana atladığım en önemli yeri gösterdin. Silahın attack speed'i. :) Yoksa dediğin diğer konuları bildiğim için çok saçma geliyordu bu durum. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
bingildak Mesaj tarihi: Şubat 8, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 8, 2013 hehe hiç sorun değil, şöyle bir yanılsama oluyor, bende de bu çok oluyor. diğer oyunlardan alışılagelmiş (standart halini almış) bazı nitelikler var. mesela artık item stat değerlerini bütün oyunlar dps'e göre yazıyor, oyuncuyu matematiğe zorlamamak için, işini kolaylaştırma için. fakat bu konseptler hep yeni konseptler. path of exile sanmıyorsam 6-7 yıllık önceye giden bir üretimin mahsülü, haliyle o zamanlar bu konseptler mevcut değildi. bunlar zamanla eklenecektir fakat bazı konularda "farklı" veya "geri" Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
reampage Mesaj tarihi: Şubat 8, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 8, 2013 Bu arada yüzlerce gem olayı aslında mümkün sole ki skill gemleri değilde support gemler denge unsuru bu yüzden oyuna bol bol değişik yaratıcı aslında aynı dpsin turuncusu şeklinde skill gem ekleyebilirler fakat support gemlerin sayısını artırmak denge işi Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Flassh Mesaj tarihi: Şubat 8, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 8, 2013 ben cbde başta fire witch gittim, başta kolay kesiyorum, iyi vuruyorum aoe iyi falan ama. sonra zorladı mobları bi sekilde durdurmam gerekiyordu colda dönmüştüm arka sayfada ki fire witch videoya hitaben. birde herif çok yavaş vuruyor, buildini de hiç beğenmedim. az mana, hiç energy sheild, çk hp Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Selamisahin Mesaj tarihi: Şubat 8, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 8, 2013 Bu oyunun bu kadar başarılı olmasının en büyük 2 nedeni; 1- Skill ağacı. 2- Gem çeşitliliği. Kimse kimseye benzemiyor. En "iyi build bu, en iyi şu gemler" diye kimse bir şey diyemiyor. Kombinasyon o kadar çok ki; skilleri verirken ben bi 3-5 dakika bakıyorum, inceliyorum. Yakın örneklersek; Diablo 3. Bütün Barbarianlar derviş olmuştu dönmekten (whirlwind+tornado build). İkinci seçenek Rend+Hammer of Ancient. Üçüncüsü ise biraz ilginçlik olsun deyu ranged Barbar (Ancient Spear+Weapon Throw). Bu kadar, 3 çeşit Barbarian olabiliyordu oyunda. Sonrasında herkesin gear aynı, skiller aynı. Skorn'u alan coşuyordu :) Bu oyunda kimse aynı değil. Beni en çok memnun eden yönü bu. Daha da yeni skill ve support gemler gelecekmiş. Çok daha iyi olacak. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
LethE Mesaj tarihi: Şubat 8, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 8, 2013 valla şu anda bulunan spell gem miktarını en az ikiye katlamaları lazım. arayada yeni ve ilginç rare drop support gemler karıştırcan, o zxaman dediğin kadar olur. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Selamisahin Mesaj tarihi: Şubat 8, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 8, 2013 Nihayetinde Beta henüz. Bence bunların olmaması için hiç bir sebep yok ilerisi için. Unique (ya da rare) support gem de güzel fikir :) Gem olayı gördüğümüz üzere gayet esnek. Sen şimdi "rare gem" olsu dedin. Hop skiller gene çeşitlendi. Statikleştirmekten uzak. GGG aynı şevk ve azimle çalışmaya devam ederse (tabii güzel para da kazansınlar) olur bunlar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Masticore Mesaj tarihi: Şubat 8, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 8, 2013 bingildak said: fire witch : http://www.youtube.com/watch?v=m07LEQUL_Zw Ben bunu yapiyorum koymusyum link'ini yorum gelmemisti kimseden bende basladim kasmaya :) . Baya zor ya bununla oynamak ama basladik bir kere bir daha reroll istemiyorum. Sikintilar sunlar. Flash'in dedigi gibi act1-2 rahat geciyosun cunku fireball fln. Moblar'da eriyor zaten. Act 3'ten itibaren sikintilar basliyor, resist'li moblar gelince ayvayi yiyorsun. Flesk mi basasin, Shell mi basasin, curse mu atasin endurance mi basasin, fireball mu sallayasin (10 saniye ztn sureleri...) Hele o resurrect. Yapan moblar varya ölüm. Yani kisacasi sikinti shell'in uzerine kurulmus karakter ama elemental damage veren unitler shell'i patlatmiyor. Ustune ustluk bunlar range ise boku yedin ha bide emental resist' i varsa tadindan yenmiyor :) Melee'lerin agzini burnunu kiriyorum orada bir sikinti yok... simdilik Resist'imde yok lvl 33 um bakalim onumde 2 tane skill var dagiracagim ikiside %15'er resist veriyor kalkana tek umudum onlar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Masticore Mesaj tarihi: Şubat 8, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 8, 2013 Ya karakterim zaten hassas aggro cekerek kesiyiraun genelde,söyle bir ozellik yokmu oyunda ya. Ben bana saldiran mavi,sari moblari gormek istiyorum bazen renklerden ayirt edemiyosun . Molten shell,endurance basip ustume dalsinlar diye beklerken bi bakiyorum cartt diye almislar saniyesinde asagi. 5 tane mavi 1 sari mob oldukten sonra anliyosun... Bazi moblarin renginden anlayamiuosun ustune basmadikca.. Aslinda birr addon fln olsa gosteren bende ona gore dalsam kacsam . Bilmiyorum belki ayarlarda vardir boyle birsey ben goremedim. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
bingildak Mesaj tarihi: Şubat 8, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 8, 2013 o buildin oturması zaman alır, bir kere faster castingsiz olmaz o build. ayrıca ben o buildinde solo da çok sağlıklı olduğuna inanmıyorum. faster taksan bile yavaş abi o build, bildiğin yavaş yani. molten shell'in 0.82 cast i var yanlış hatırlamıyosun, koşarken atayım falan gibi bir olay yok ki. grupla oynamak mantıklı bence bu buildi. şayet merciless act 3'de çok hızlı moblara karşı hiçbir şey yapamaz gibi geliyor. şahsı fikrim tabii. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
knox Mesaj tarihi: Şubat 8, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 8, 2013 GodBlessStoya said: knox said: map satin alinir arkadaslar 70+ isen paslaşalım braber girelim 4-5 kisi. iki tane amerikali ile tanisdim oyundan,onlarla farmliyoruz ama maplerimiz bitti.acan,dusen mapi alir;ismi yazan lootu alir kurallari gecerli bizde B)- haftasonu pek giremicem oyuna ama sonrasinda yapariz birseyler sizlerle,saatler filan uyarsa. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
bingildak Mesaj tarihi: Şubat 8, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 8, 2013 masticore vaktin varsa 40 falan olda akşam bizim eküriye katıl sende beraber oynayalım, rahat edersin o buildle. 40'iz biz. akşam 7-8 gibi online oluyoruz. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar