Noxael Mesaj tarihi: Ağustos 16, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 16, 2004 Cok celiskili valla bi dediile dieri uyusmuo :P :) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
destrance Mesaj tarihi: Ağustos 16, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 16, 2004 said: arcane, 16 Ağustos 2004 19:52 tarihinde demiş ki: player interaction with objects kavramıyla çığır açma konusu iki tane kutu devirme cam kırmayla olacaksa zaten var öyle bir olay, maksat bunu daha önce yapılmamış şekilde sergileyebilmesi. postal da hatta sokobanda (hehe) bile var zaten. Sen HL2 technology demosu izlemedin herhalde? Yoksa bööle abuk bi msg atmazdın.. Ha bi de HL2 de bir silah var ki "etraftan bulduğun nesneleri kullanıp" bunları bir silah (çark vs. bulup ileri fırlatma, düşmanın attığı bombayı geri yollama vs..) veya bir savunma aracı (radyatör gibi.. her izlettirdiğimde karşı taraftan inanılmaz bi tepki gelir) şekline sokar. Bu bence inanılmaz bişi.. Sırf bu yöntemle CS:S da inanılmaz taktikler olacaktır... Biraz daha movie vs. izleseniz öyle yorum yapsanız pls.. [Bu mesaj destrance tarafından 16 Ağustos 2004 21:35 tarihinde değiştirilmiştir] Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Noxael Mesaj tarihi: Ağustos 16, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 16, 2004 Vallaha oole olmus. Bence en iisi HL2 cikana kadar beklemek. Soora devam etmek :) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
sabonis Mesaj tarihi: Ağustos 16, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 16, 2004 hiper bi tartışma oldu burada ya. bu oyun strese sokuyo ve amacı da korkutmaktır yani. grafikleri de gayet güzeldir. duvarların özellikle dibine dibine girip "ohoooo bump mapping yüzünden boktan" denilemez. kim combat sırasında duvarlara bakıyo. veya kim mermi falan ararken duvara bakıp "aa kötü olmuş çıkiyim bu oyundan" diyo[signature][hline]Old loves they die hard Old lies they die harder... Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
LathspeLL Mesaj tarihi: Ağustos 16, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 16, 2004 said: LvL_Sabo, 16 Ağustos 2004 23:25 tarihinde demiş ki: hiper bi tartışma oldu burada ya. bu oyun strese sokuyo ve amacı da korkutmaktır yani. grafikleri de gayet güzeldir. duvarların özellikle dibine dibine girip "ohoooo bump mapping yüzünden boktan" denilemez. kim combat sırasında duvarlara bakıyo. veya kim mermi falan ararken duvara bakıp "aa kötü olmuş çıkiyim bu oyundan" diyo Kimse o kadar abartmıyor. Sadece - yönü bu oyunun ve başarılı olmamış deniyor. Ama biz bunu diince birileri Doom3'ü savunma ihtiyacı duyuyor ve bize saldırıyor. Bize saldırınca bizde daha agresif oluyoruz, vs.. böyle gidiyor olay.[signature][hline]LathspeLL Taurelilomea-tumbalemorna Tumbaletaurea Lomeanor Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
sheref Mesaj tarihi: Ağustos 16, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 16, 2004 iyi olmuş[signature][hline]| Mail | Lominadze [spo1=Herkeze Slogan Lazım]|The stupid sees difficulty in every opportunity; the intelligent sees opportunity in every difficulty.|[/spo] Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sam Mesaj tarihi: Ağustos 16, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 16, 2004 said: BOccOB, 16 Ağustos 2004 21:46 tarihinde demiş ki: Herkes çelişkili mesajlar atmış... sam en başta" bu oyun korkutmak için yapılmış ve beni fazlasıyla korkuttu" diyor sonra "bu oyunun amacı korku değil ki korkutsun" diyor... kafa beyin kalmamış bu topictekilerde benimki bana yetiyor hamdolsun.. hatırlayamadım şimdi ilk yazdığını nerede demişim, bulamadım da nerede.. benzer bir yazı vardı da benim elimden mi çıktı hatırlamıyorum.. sayfa söylersen bakayım ne demişim..[signature][hline]Cleaning Man at Flophouse: Hey, buddy. You got a dead cat in there, or what? The Terminator: Fuck you, asshole. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği… arcane Mesaj tarihi: Ağustos 17, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 17, 2004 said: destrance, 16 Ağustos 2004 21:30 tarihinde demiş ki: Sen HL2 technology demosu izlemedin herhalde? Yoksa bööle abuk bi msg atmazdın.. Ha bi de HL2 de bir silah var ki "etraftan bulduğun nesneleri kullanıp" bunları bir silah (çark vs. bulup ileri fırlatma, düşmanın attığı bombayı geri yollama vs..) veya bir savunma aracı (radyatör gibi.. her izlettirdiğimde karşı taraftan inanılmaz bi tepki gelir) şekline sokar. Bu bence inanılmaz bişi.. Sırf bu yöntemle CS:S da inanılmaz taktikler olacaktır... Biraz daha movie vs. izleseniz öyle yorum yapsanız pls.. [Bu mesaj destrance tarafından 16 Ağustos 2004 21:35 tarihinde değiştirilmiştir] neye göre abuk? doğru düzgün okumadan verdiğin cevaba göre mi? izledim bahsi geçen videoyu(ları).tepki verdim tabii ki ancak demek istediğim bunun yeni birşey olmadığı, sadece geliştirilmiş hali olduğu ve bu gelişimin zamana ayak uydurmaktan başka birşey olmadığını söylüyorum.güzel mi? güzel.iyi yapmışlar mı? evet.devrim mi? hayır. bazı şeyleri bilmek için movie izlemenin gerekmediğini anlasanız pls.. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği… Jo_jixu Mesaj tarihi: Ağustos 17, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 17, 2004 bana sorarsanız hepiniz akıntıya karşı kürek çekiyorsunuz :) bence bir ara verin çünkü iki tarafta birbirişnin fikirlerini değiştiremiyecek, değişeceğine inan varsa şimdi konuşsun ya da sonsuza dek sussun :) topic doom 3 ile ilglilyken hl 2 vs doom 3 gibi oldu, hepinizin haklı olduğu noktalar vardır ama çıkmamış bir oyunu bu kadar yüceltmek ve savunmak ve ayrıca da saldırmak yersiz (hl fanatiği olduğumu da belirtmek isterim) oyun belki çok güzel olacak ama daha erken ve bu tartışmalar yersiz ve gurur işine binmiş artık bence, bazılarınız birbirnizin fikrini zorla değiştirmek istiyorsunuz gibi bir izlenim yaratıyorsunuz ama boşuna uğraşıyorsunuz bence, eğer gerçekten bunun sonucunda bir sonuca ulaşabileceğinizi zannediyorsanız devam edin ama bahsettiğiniz şeyler kişisel zevkleri kapsıyordu ilk başlarda ama karşı taraf ikna edilemediği için bunu teknik bilgilere başvuruldu falan filan, ben bir fps manyağı olarak ama daha çok konu seviyorum sonra oynanbilirlik sonra ses sonra grafik (yada ses grafik duruma göre değişebilir) bu durumda doğal olarak doom 3 ü pek beğenemediğimi söyliyeyim ama ne olursa olsun bu oyunu bitireceğim, nasıl bir konusu olduğu çok merak ediyorum, favori, yerim geldiğim yere kadar lableri yeni geçtim, camdan atlıyan o iri boğa ya benzeyen yaratık , o yer süperdi kendimi gerçekten kapana sıkışmış gibi hissettim, kapıdan giremeyince ohh dedim ama camdan giriş o girişti ne varsa boşalttım üstüne. bu arada yazdıklarımla kimseye saldırma niyeti ile yazmadım öyle düşünen veya düşünenler olduysa şimdiden özür dilerim, amacım yeni bir tartışma konusu açmak değildir.[signature][hline]try not. do. or do not. there is no try. [Bu mesaj Jo_jixu tarafından 17 Ağustos 2004 09:38 tarihinde değiştirilmiştir] Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği… arc Mesaj tarihi: Ağustos 17, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 17, 2004 ben hala lathspell'den bomba mesajlar bekliyorum ya hadi hayırlısı, doyamadım şu tartışmaya.[signature][hline]sanerixx, vitalizes body and mind Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği… Disappear Mesaj tarihi: Ağustos 17, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 17, 2004 said: destrance, 16 Ağustos 2004 21:30 tarihinde demiş ki: Sen HL2 technology demosu izlemedin herhalde? Yoksa bööle abuk bi msg atmazdın.. Ha bi de HL2 de bir silah var ki "etraftan bulduğun nesneleri kullanıp" bunları bir silah (çark vs. bulup ileri fırlatma, düşmanın attığı bombayı geri yollama vs..) veya bir savunma aracı (radyatör gibi.. her izlettirdiğimde karşı taraftan inanılmaz bi tepki gelir) şekline sokar. Bu bence inanılmaz bişi.. Sırf bu yöntemle CS:S da inanılmaz taktikler olacaktır... Biraz daha movie vs. izleseniz öyle yorum yapsanız pls.. [Bu mesaj destrance tarafından 16 Ağustos 2004 21:35 tarihinde değiştirilmiştir] bi$iy soylicem sen hangi hl silahinin cs de kullanildigini gordun? cs:s de tabiki o silah olmicak eger objeleri itip kapi arkasina siki$tirmayi diyorsan onun yerine bol alternatif yol koyarlar yani boku cikmasin diye merak etme cok buyutulecek birsey degil[signature][hline]duty ... honor ... courage... *cough* semper fiiiii.... Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği… elvyn Mesaj tarihi: Ağustos 17, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 17, 2004 Oyun bence FPS ve uzayda bir üste geçen bir Silent Hill olmuş. Merminiz az (en azından ortama bolca saçabileceğiniz kadar çok değil), ortam karanlık, kaçırma olasılığınız yüksek. Her an bir yerden bir yaratık fırlayabilir. Ayrıca bu oyunun sonunun nasıl biteceğini çok merak ettim adama ne olacak ama açıpta oynamak istemiyorum. Belki çok tırsınç olduğundandır. Ama ben bu oyundan korkunç bi quake 3 tadı almak istiyodum o da olmamış, yani grafik kasıp gerisini boş vermiş amcalar.[signature][hline]Dönüp arkamı baktığımda gördüğüm sadece kara bir boşluktu... lan yoksa o boşluk değil miydi lan??? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği… destrance Mesaj tarihi: Ağustos 17, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 17, 2004 said: arcane, 17 Ağustos 2004 05:13 tarihinde demiş ki: said: destrance, 16 Ağustos 2004 21:30 tarihinde demiş ki: Sen HL2 technology demosu izlemedin herhalde? Yoksa bööle abuk bi msg atmazdın.. Ha bi de HL2 de bir silah var ki "etraftan bulduğun nesneleri kullanıp" bunları bir silah (çark vs. bulup ileri fırlatma, düşmanın attığı bombayı geri yollama vs..) veya bir savunma aracı (radyatör gibi.. her izlettirdiğimde karşı taraftan inanılmaz bi tepki gelir) şekline sokar. Bu bence inanılmaz bişi.. Sırf bu yöntemle CS:S da inanılmaz taktikler olacaktır... Biraz daha movie vs. izleseniz öyle yorum yapsanız pls.. [Bu mesaj destrance tarafından 16 Ağustos 2004 21:35 tarihinde değiştirilmiştir] neye göre abuk? doğru düzgün okumadan verdiğin cevaba göre mi? izledim bahsi geçen videoyu(ları).tepki verdim tabii ki ancak demek istediğim bunun yeni birşey olmadığı, sadece geliştirilmiş hali olduğu ve bu gelişimin zamana ayak uydurmaktan başka birşey olmadığını söylüyorum.güzel mi? güzel.iyi yapmışlar mı? evet.devrim mi? hayır. bazı şeyleri bilmek için movie izlemenin gerekmediğini anlasanız pls.. Nasıl devrim değil ya.. Son çıkan hangi fps de bu durum var? Siz çok uçmuşsunuz.. Size bazı şeyler çok basit geliyo anlaşılan.. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği… destrance Mesaj tarihi: Ağustos 17, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 17, 2004 said: Disappear, 17 Ağustos 2004 15:06 tarihinde demiş ki: said: destrance, 16 Ağustos 2004 21:30 tarihinde demiş ki: Sen HL2 technology demosu izlemedin herhalde? Yoksa bööle abuk bi msg atmazdın.. Ha bi de HL2 de bir silah var ki "etraftan bulduğun nesneleri kullanıp" bunları bir silah (çark vs. bulup ileri fırlatma, düşmanın attığı bombayı geri yollama vs..) veya bir savunma aracı (radyatör gibi.. her izlettirdiğimde karşı taraftan inanılmaz bi tepki gelir) şekline sokar. Bu bence inanılmaz bişi.. Sırf bu yöntemle CS:S da inanılmaz taktikler olacaktır... Biraz daha movie vs. izleseniz öyle yorum yapsanız pls.. [Bu mesaj destrance tarafından 16 Ağustos 2004 21:35 tarihinde değiştirilmiştir] bi$iy soylicem sen hangi hl silahinin cs de kullanildigini gordun? cs:s de tabiki o silah olmicak eger objeleri itip kapi arkasina siki$tirmayi diyorsan onun yerine bol alternatif yol koyarlar yani boku cikmasin diye merak etme cok buyutulecek birsey degil Oradan kastım o silahın cs de kullanılacağı değil etraftaki objelerin hareket ettirilerek bi yerlere getirilmesidir. Mesela atıyorum italy de ev içinde masa ile oda girişini kapatmak gibi.. Bu arada cs yi beta 3.0 dan beri oynuyorum.. Bu arada alternatif yol yapcaklarını da zannetmem. Zira uzun zamandır turnuva map leri değiştirilmedi.... Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği… arcane Mesaj tarihi: Ağustos 17, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 17, 2004 cs de obje kullanımına fazla kafa yormayın bence, duvar deliyoruz obje mi delemiyeceğiz? ;)[signature][hline] i luv guyz where would they be wifout us gals??? Still in the Garden Of Eden you gullible b****. dra : yenge yap gel diosun da 0.5lt su ismarliim desen 1.29$ Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği… Bone Mesaj tarihi: Ağustos 17, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 17, 2004 CS'de source pek efektik kullanılmıycak. ragdoll dışında şeyleri pek farketmiycez.. dust videoları izledim. evet grafikler daha "smooth" olmuş. evet tekerlekleri felan ittiriyoruz tabancayla ateş ede ede. evet suya ateş edince su sıçrama efektini felan koymuşlar. haritanın geneli aynı olsa da, duvarları felan değiştirmişler, tünel koymuşlar yolu kapamışlar, böylece normal dust'tan taktiksel olarak gene fark olmamış oluyor.. ama source bu oyunda tam olarak kullanılmamış, kullanılması da imkansız zaten. yoksa taktiksel olarak oyun CS'den çok CS2 olacaktı[signature][hline]Bu mesaj 5 saniye sonra kendi kendini imha edicektir. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği… Ishinotsuyoihito Mesaj tarihi: Ağustos 18, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 18, 2004 said: arcane, 18 Ağustos 2004 02:42 tarihinde demiş ki: cs de obje kullanımına fazla kafa yormayın bence, duvar deliyoruz obje mi delemiyeceğiz? ;) Al işte, standart Arcane yaklaşımı: "basılıda ferah vardır"[signature][hline]Berkin Bozdoğan Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği… arcane Mesaj tarihi: Ağustos 18, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 18, 2004 sus abi birşey değil şimdi millet basılıyı motorsal olarak önlemeye kasıcak cinlik yapıp valve a mail atacaklar "kafa kalmadı" diye. sonra source dan engellerlerse sarfiyatımızı, zorlaşır.imkansız demiyorum bak zorlaşır diyorum, bi scout mermisi 3 kişiyi alabiliosa, herşeyi başarabiliriz diye düşünüyorum :)[signature][hline] i luv guyz where would they be wifout us gals??? Still in the Garden Of Eden you gullible b****. dra : yenge yap gel diosun da 0.5lt su ismarliim desen 1.29$ Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği… LathspeLL Mesaj tarihi: Ağustos 18, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 18, 2004 CS:Source'u 5 gündür oynuyorum (ve TR'de ilk oynayan kişiyim, belirtesim geldi, içim içime sığmadı.) Objelerin oyuna HL2'deki kadar katkısı yok ama sonuçta çeşitli objelerle taktik uygulamak mümkün olacak. Varilleri yuvarlayıp arkasından ileryerek görülebilir alanı küçültebiliyoruz (bizzat denenmiştir :D), Italy'de evden giderken kapıları masa ile kapayıp avataj sağlayabiliyoruz falan filan...[signature][hline]LathspeLL Taurelilomea-tumbalemorna Tumbaletaurea Lomeanor Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği… Manu Mesaj tarihi: Ağustos 18, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 18, 2004 Cok kötüüü korku filimi mi yapıyolar yoksa korkutmaya mı calısmıslar bence rezalet ya Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği… 3 yıl sonra ... Bone Mesaj tarihi: Mart 9, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 9, 2008 o değil de, noldu bu doom 3'e bilen var mı? zamanında "half-life'tan başarılı olcak" felan diye övülüp duruluyordu. şimdi adı bile çıkmıyor. en son prey oyunu için kullanılmıştı. şimdi half-life 2 için hala expansion pack çıkartıyorlar, birçok oyun source motoru kullanıyor, mod community'si zaten almış başını gitmiş. hdr idi, parallax mapping'ti felan geliştiriliyor. bir lafım çarpıtılıp "uzaktan 10 yakından 0" geyiği çevrilmişti felan da, şu topicten hiç bişi anlamadım ben açıkçası :D Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği… PrudenT Mesaj tarihi: Mart 9, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 9, 2008 tamam bone bu topicte sen kazanmışsın Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği… arcane Mesaj tarihi: Mart 9, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 9, 2008 doom 3 tek kelimeyle fos çıktı. doom efsanesini lekeleyebildi mi? o biraz zor, daha böyle 5 tane oyun yapsalar hatta aynı kötülükte film yapsalar anca, cidden öyle bir efsanedir, devrimdir(2004'den kalma mesajlara da gönderdim aradan ehueh) doom. carmack sanki roket yapıp aya gitmekle biraz fazla meşgul :P teknik açıdan nedir ne değildir ben de kesin birşey söylecek kadar bilmiyorum ama tercih edilmediği kapı gibi bir gerçek. zaten asıl sorun oyunlar, onlara gelince (enemy territory, doom, quake vb.) hepsi ayrı bir hüsran. sanki sırf yapmış olmak için yapmışlar (ID olan da olmayan da). bence ID'ye yeni bir romero lazım ki tekrar şahlansın. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği… Bleeding Mesaj tarihi: Mart 9, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 9, 2008 Doom to all who threaten our homeworld! Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği… Bone Mesaj tarihi: Mart 9, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 9, 2008 arcane said: doom 3 tek kelimeyle fos çıktı. doom efsanesini lekeleyebildi mi? o biraz zor, daha böyle 5 tane oyun yapsalar hatta aynı kötülükte film yapsalar anca, cidden öyle bir efsanedir, devrimdir(2004'den kalma mesajlara da gönderdim aradan ehueh) doom. carmack sanki roket yapıp aya gitmekle biraz fazla meşgul :P teknik açıdan nedir ne değildir ben de kesin birşey söylecek kadar bilmiyorum ama tercih edilmediği kapı gibi bir gerçek. zaten asıl sorun oyunlar, onlara gelince (enemy territory, doom, quake vb.) hepsi ayrı bir hüsran. sanki sırf yapmış olmak için yapmışlar (ID olan da olmayan da). bence ID'ye yeni bir romero lazım ki tekrar şahlansın. abi bunu 4 sene önce söyledim, tamam belki biraz abarttım ama edilmeyen küfür kalmadı bana ^^ Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği… Önceki 16 17 18 19 20 21 22 Sonraki 21.sayfa (Toplam 22 sayfa) Paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği… Takipçiler 0 Konu listesine dön Paticik Tum Konular Paticik - Pati Tech Paticik - Pati Zone Paticik - Ilgi Alanlari Paticik - Yasam Paticik - Pati Do Paticik - Spor Paticik - Oyunlar Paticik - MMORPG turleri Paticik - Garbage Son Mesajlar Ana Sayfa Oyunlar Bilgisayar Oyunları DOOM 3 İyi olmuş / Kötü olmuş kavgası topici! × Üye misin? Giriş yap Kaydol Bağış Hedesi Yönetim Kurallar × Yeni Oluştur...
arcane Mesaj tarihi: Ağustos 17, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 17, 2004 said: destrance, 16 Ağustos 2004 21:30 tarihinde demiş ki: Sen HL2 technology demosu izlemedin herhalde? Yoksa bööle abuk bi msg atmazdın.. Ha bi de HL2 de bir silah var ki "etraftan bulduğun nesneleri kullanıp" bunları bir silah (çark vs. bulup ileri fırlatma, düşmanın attığı bombayı geri yollama vs..) veya bir savunma aracı (radyatör gibi.. her izlettirdiğimde karşı taraftan inanılmaz bi tepki gelir) şekline sokar. Bu bence inanılmaz bişi.. Sırf bu yöntemle CS:S da inanılmaz taktikler olacaktır... Biraz daha movie vs. izleseniz öyle yorum yapsanız pls.. [Bu mesaj destrance tarafından 16 Ağustos 2004 21:35 tarihinde değiştirilmiştir] neye göre abuk? doğru düzgün okumadan verdiğin cevaba göre mi? izledim bahsi geçen videoyu(ları).tepki verdim tabii ki ancak demek istediğim bunun yeni birşey olmadığı, sadece geliştirilmiş hali olduğu ve bu gelişimin zamana ayak uydurmaktan başka birşey olmadığını söylüyorum.güzel mi? güzel.iyi yapmışlar mı? evet.devrim mi? hayır. bazı şeyleri bilmek için movie izlemenin gerekmediğini anlasanız pls.. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Jo_jixu Mesaj tarihi: Ağustos 17, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 17, 2004 bana sorarsanız hepiniz akıntıya karşı kürek çekiyorsunuz :) bence bir ara verin çünkü iki tarafta birbirişnin fikirlerini değiştiremiyecek, değişeceğine inan varsa şimdi konuşsun ya da sonsuza dek sussun :) topic doom 3 ile ilglilyken hl 2 vs doom 3 gibi oldu, hepinizin haklı olduğu noktalar vardır ama çıkmamış bir oyunu bu kadar yüceltmek ve savunmak ve ayrıca da saldırmak yersiz (hl fanatiği olduğumu da belirtmek isterim) oyun belki çok güzel olacak ama daha erken ve bu tartışmalar yersiz ve gurur işine binmiş artık bence, bazılarınız birbirnizin fikrini zorla değiştirmek istiyorsunuz gibi bir izlenim yaratıyorsunuz ama boşuna uğraşıyorsunuz bence, eğer gerçekten bunun sonucunda bir sonuca ulaşabileceğinizi zannediyorsanız devam edin ama bahsettiğiniz şeyler kişisel zevkleri kapsıyordu ilk başlarda ama karşı taraf ikna edilemediği için bunu teknik bilgilere başvuruldu falan filan, ben bir fps manyağı olarak ama daha çok konu seviyorum sonra oynanbilirlik sonra ses sonra grafik (yada ses grafik duruma göre değişebilir) bu durumda doğal olarak doom 3 ü pek beğenemediğimi söyliyeyim ama ne olursa olsun bu oyunu bitireceğim, nasıl bir konusu olduğu çok merak ediyorum, favori, yerim geldiğim yere kadar lableri yeni geçtim, camdan atlıyan o iri boğa ya benzeyen yaratık , o yer süperdi kendimi gerçekten kapana sıkışmış gibi hissettim, kapıdan giremeyince ohh dedim ama camdan giriş o girişti ne varsa boşalttım üstüne. bu arada yazdıklarımla kimseye saldırma niyeti ile yazmadım öyle düşünen veya düşünenler olduysa şimdiden özür dilerim, amacım yeni bir tartışma konusu açmak değildir.[signature][hline]try not. do. or do not. there is no try. [Bu mesaj Jo_jixu tarafından 17 Ağustos 2004 09:38 tarihinde değiştirilmiştir] Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
arc Mesaj tarihi: Ağustos 17, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 17, 2004 ben hala lathspell'den bomba mesajlar bekliyorum ya hadi hayırlısı, doyamadım şu tartışmaya.[signature][hline]sanerixx, vitalizes body and mind Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Disappear Mesaj tarihi: Ağustos 17, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 17, 2004 said: destrance, 16 Ağustos 2004 21:30 tarihinde demiş ki: Sen HL2 technology demosu izlemedin herhalde? Yoksa bööle abuk bi msg atmazdın.. Ha bi de HL2 de bir silah var ki "etraftan bulduğun nesneleri kullanıp" bunları bir silah (çark vs. bulup ileri fırlatma, düşmanın attığı bombayı geri yollama vs..) veya bir savunma aracı (radyatör gibi.. her izlettirdiğimde karşı taraftan inanılmaz bi tepki gelir) şekline sokar. Bu bence inanılmaz bişi.. Sırf bu yöntemle CS:S da inanılmaz taktikler olacaktır... Biraz daha movie vs. izleseniz öyle yorum yapsanız pls.. [Bu mesaj destrance tarafından 16 Ağustos 2004 21:35 tarihinde değiştirilmiştir] bi$iy soylicem sen hangi hl silahinin cs de kullanildigini gordun? cs:s de tabiki o silah olmicak eger objeleri itip kapi arkasina siki$tirmayi diyorsan onun yerine bol alternatif yol koyarlar yani boku cikmasin diye merak etme cok buyutulecek birsey degil[signature][hline]duty ... honor ... courage... *cough* semper fiiiii.... Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
elvyn Mesaj tarihi: Ağustos 17, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 17, 2004 Oyun bence FPS ve uzayda bir üste geçen bir Silent Hill olmuş. Merminiz az (en azından ortama bolca saçabileceğiniz kadar çok değil), ortam karanlık, kaçırma olasılığınız yüksek. Her an bir yerden bir yaratık fırlayabilir. Ayrıca bu oyunun sonunun nasıl biteceğini çok merak ettim adama ne olacak ama açıpta oynamak istemiyorum. Belki çok tırsınç olduğundandır. Ama ben bu oyundan korkunç bi quake 3 tadı almak istiyodum o da olmamış, yani grafik kasıp gerisini boş vermiş amcalar.[signature][hline]Dönüp arkamı baktığımda gördüğüm sadece kara bir boşluktu... lan yoksa o boşluk değil miydi lan??? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
destrance Mesaj tarihi: Ağustos 17, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 17, 2004 said: arcane, 17 Ağustos 2004 05:13 tarihinde demiş ki: said: destrance, 16 Ağustos 2004 21:30 tarihinde demiş ki: Sen HL2 technology demosu izlemedin herhalde? Yoksa bööle abuk bi msg atmazdın.. Ha bi de HL2 de bir silah var ki "etraftan bulduğun nesneleri kullanıp" bunları bir silah (çark vs. bulup ileri fırlatma, düşmanın attığı bombayı geri yollama vs..) veya bir savunma aracı (radyatör gibi.. her izlettirdiğimde karşı taraftan inanılmaz bi tepki gelir) şekline sokar. Bu bence inanılmaz bişi.. Sırf bu yöntemle CS:S da inanılmaz taktikler olacaktır... Biraz daha movie vs. izleseniz öyle yorum yapsanız pls.. [Bu mesaj destrance tarafından 16 Ağustos 2004 21:35 tarihinde değiştirilmiştir] neye göre abuk? doğru düzgün okumadan verdiğin cevaba göre mi? izledim bahsi geçen videoyu(ları).tepki verdim tabii ki ancak demek istediğim bunun yeni birşey olmadığı, sadece geliştirilmiş hali olduğu ve bu gelişimin zamana ayak uydurmaktan başka birşey olmadığını söylüyorum.güzel mi? güzel.iyi yapmışlar mı? evet.devrim mi? hayır. bazı şeyleri bilmek için movie izlemenin gerekmediğini anlasanız pls.. Nasıl devrim değil ya.. Son çıkan hangi fps de bu durum var? Siz çok uçmuşsunuz.. Size bazı şeyler çok basit geliyo anlaşılan.. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
destrance Mesaj tarihi: Ağustos 17, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 17, 2004 said: Disappear, 17 Ağustos 2004 15:06 tarihinde demiş ki: said: destrance, 16 Ağustos 2004 21:30 tarihinde demiş ki: Sen HL2 technology demosu izlemedin herhalde? Yoksa bööle abuk bi msg atmazdın.. Ha bi de HL2 de bir silah var ki "etraftan bulduğun nesneleri kullanıp" bunları bir silah (çark vs. bulup ileri fırlatma, düşmanın attığı bombayı geri yollama vs..) veya bir savunma aracı (radyatör gibi.. her izlettirdiğimde karşı taraftan inanılmaz bi tepki gelir) şekline sokar. Bu bence inanılmaz bişi.. Sırf bu yöntemle CS:S da inanılmaz taktikler olacaktır... Biraz daha movie vs. izleseniz öyle yorum yapsanız pls.. [Bu mesaj destrance tarafından 16 Ağustos 2004 21:35 tarihinde değiştirilmiştir] bi$iy soylicem sen hangi hl silahinin cs de kullanildigini gordun? cs:s de tabiki o silah olmicak eger objeleri itip kapi arkasina siki$tirmayi diyorsan onun yerine bol alternatif yol koyarlar yani boku cikmasin diye merak etme cok buyutulecek birsey degil Oradan kastım o silahın cs de kullanılacağı değil etraftaki objelerin hareket ettirilerek bi yerlere getirilmesidir. Mesela atıyorum italy de ev içinde masa ile oda girişini kapatmak gibi.. Bu arada cs yi beta 3.0 dan beri oynuyorum.. Bu arada alternatif yol yapcaklarını da zannetmem. Zira uzun zamandır turnuva map leri değiştirilmedi.... Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
arcane Mesaj tarihi: Ağustos 17, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 17, 2004 cs de obje kullanımına fazla kafa yormayın bence, duvar deliyoruz obje mi delemiyeceğiz? ;)[signature][hline] i luv guyz where would they be wifout us gals??? Still in the Garden Of Eden you gullible b****. dra : yenge yap gel diosun da 0.5lt su ismarliim desen 1.29$ Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Bone Mesaj tarihi: Ağustos 17, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 17, 2004 CS'de source pek efektik kullanılmıycak. ragdoll dışında şeyleri pek farketmiycez.. dust videoları izledim. evet grafikler daha "smooth" olmuş. evet tekerlekleri felan ittiriyoruz tabancayla ateş ede ede. evet suya ateş edince su sıçrama efektini felan koymuşlar. haritanın geneli aynı olsa da, duvarları felan değiştirmişler, tünel koymuşlar yolu kapamışlar, böylece normal dust'tan taktiksel olarak gene fark olmamış oluyor.. ama source bu oyunda tam olarak kullanılmamış, kullanılması da imkansız zaten. yoksa taktiksel olarak oyun CS'den çok CS2 olacaktı[signature][hline]Bu mesaj 5 saniye sonra kendi kendini imha edicektir. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Ishinotsuyoihito Mesaj tarihi: Ağustos 18, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 18, 2004 said: arcane, 18 Ağustos 2004 02:42 tarihinde demiş ki: cs de obje kullanımına fazla kafa yormayın bence, duvar deliyoruz obje mi delemiyeceğiz? ;) Al işte, standart Arcane yaklaşımı: "basılıda ferah vardır"[signature][hline]Berkin Bozdoğan Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
arcane Mesaj tarihi: Ağustos 18, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 18, 2004 sus abi birşey değil şimdi millet basılıyı motorsal olarak önlemeye kasıcak cinlik yapıp valve a mail atacaklar "kafa kalmadı" diye. sonra source dan engellerlerse sarfiyatımızı, zorlaşır.imkansız demiyorum bak zorlaşır diyorum, bi scout mermisi 3 kişiyi alabiliosa, herşeyi başarabiliriz diye düşünüyorum :)[signature][hline] i luv guyz where would they be wifout us gals??? Still in the Garden Of Eden you gullible b****. dra : yenge yap gel diosun da 0.5lt su ismarliim desen 1.29$ Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
LathspeLL Mesaj tarihi: Ağustos 18, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 18, 2004 CS:Source'u 5 gündür oynuyorum (ve TR'de ilk oynayan kişiyim, belirtesim geldi, içim içime sığmadı.) Objelerin oyuna HL2'deki kadar katkısı yok ama sonuçta çeşitli objelerle taktik uygulamak mümkün olacak. Varilleri yuvarlayıp arkasından ileryerek görülebilir alanı küçültebiliyoruz (bizzat denenmiştir :D), Italy'de evden giderken kapıları masa ile kapayıp avataj sağlayabiliyoruz falan filan...[signature][hline]LathspeLL Taurelilomea-tumbalemorna Tumbaletaurea Lomeanor Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Manu Mesaj tarihi: Ağustos 18, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 18, 2004 Cok kötüüü korku filimi mi yapıyolar yoksa korkutmaya mı calısmıslar bence rezalet ya Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Bone Mesaj tarihi: Mart 9, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 9, 2008 o değil de, noldu bu doom 3'e bilen var mı? zamanında "half-life'tan başarılı olcak" felan diye övülüp duruluyordu. şimdi adı bile çıkmıyor. en son prey oyunu için kullanılmıştı. şimdi half-life 2 için hala expansion pack çıkartıyorlar, birçok oyun source motoru kullanıyor, mod community'si zaten almış başını gitmiş. hdr idi, parallax mapping'ti felan geliştiriliyor. bir lafım çarpıtılıp "uzaktan 10 yakından 0" geyiği çevrilmişti felan da, şu topicten hiç bişi anlamadım ben açıkçası :D Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
PrudenT Mesaj tarihi: Mart 9, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 9, 2008 tamam bone bu topicte sen kazanmışsın Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
arcane Mesaj tarihi: Mart 9, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 9, 2008 doom 3 tek kelimeyle fos çıktı. doom efsanesini lekeleyebildi mi? o biraz zor, daha böyle 5 tane oyun yapsalar hatta aynı kötülükte film yapsalar anca, cidden öyle bir efsanedir, devrimdir(2004'den kalma mesajlara da gönderdim aradan ehueh) doom. carmack sanki roket yapıp aya gitmekle biraz fazla meşgul :P teknik açıdan nedir ne değildir ben de kesin birşey söylecek kadar bilmiyorum ama tercih edilmediği kapı gibi bir gerçek. zaten asıl sorun oyunlar, onlara gelince (enemy territory, doom, quake vb.) hepsi ayrı bir hüsran. sanki sırf yapmış olmak için yapmışlar (ID olan da olmayan da). bence ID'ye yeni bir romero lazım ki tekrar şahlansın. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Bleeding Mesaj tarihi: Mart 9, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 9, 2008 Doom to all who threaten our homeworld! Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Bone Mesaj tarihi: Mart 9, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 9, 2008 arcane said: doom 3 tek kelimeyle fos çıktı. doom efsanesini lekeleyebildi mi? o biraz zor, daha böyle 5 tane oyun yapsalar hatta aynı kötülükte film yapsalar anca, cidden öyle bir efsanedir, devrimdir(2004'den kalma mesajlara da gönderdim aradan ehueh) doom. carmack sanki roket yapıp aya gitmekle biraz fazla meşgul :P teknik açıdan nedir ne değildir ben de kesin birşey söylecek kadar bilmiyorum ama tercih edilmediği kapı gibi bir gerçek. zaten asıl sorun oyunlar, onlara gelince (enemy territory, doom, quake vb.) hepsi ayrı bir hüsran. sanki sırf yapmış olmak için yapmışlar (ID olan da olmayan da). bence ID'ye yeni bir romero lazım ki tekrar şahlansın. abi bunu 4 sene önce söyledim, tamam belki biraz abarttım ama edilmeyen küfür kalmadı bana ^^ Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar