Laurelin Mesaj tarihi: Ağustos 15, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 15, 2010 /v/ de geyigi vardi, firmalar ortak bir oyun yapsa cikicak abomination tartisiliyordu, cok eglenceli eheueheu hatirladiklarimi yaziyim >Bethesda in charge of character design and story >Bioware in charge of gameplay >Obsidian in charge of animation >Square Enix in charge of map design >Activision in charge of marketing and sales >Ubisoft in charge of DRM >Paradox in charge of bug testing >id Software in charge of textures. >EA in charge of keeping servers alive >3D Realms in charge of development schedule >Valve in charge of release date >Rockstar in charge of PC version >Nintendo in charge of simultaneous international release >Microsoft in charge of DLC >Peter Molyneux in charge of E3 presentation Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
nileppezdel Mesaj tarihi: Ağustos 15, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 15, 2010 kotor serisi bioware'in değil mi? :/ kötü müydü onların gameplay'i? Yani bence gayet iyiydi de ondan bioware seçeneğini yadırgadım biraz, geri kalanlar süper ama (tu) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
senko Mesaj tarihi: Ağustos 15, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 15, 2010 ahah ama valve ile relase date muhabeeti ne, hep uzatiyor mu relase tarihlerini Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Revangelis Mesaj tarihi: Ağustos 15, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 15, 2010 valve release date bile vermiyo ne zamandır episodu 3 bekliyoruz Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Rhox Mesaj tarihi: Ağustos 15, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 15, 2010 Valve time Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Chemical Mesaj tarihi: Ağustos 15, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 15, 2010 team fortress 2 10 yıl sürdü mesela, vaporware dendiği esnada çıktı Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Bone Mesaj tarihi: Ağustos 15, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 15, 2010 of süper olmuş. senko said: ahah ama valve ile relase date muhabeeti ne, hep uzatiyor mu relase tarihlerini hl2'yi çok geç çıkardı mesela. ep2'yi ertelemişlerdi pack haline getirmek için. ep3'ü de halen çıkartmayı bekliyorlar. valve time pati yılı gibi bişi oldu. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Ardeth Mesaj tarihi: Ağustos 15, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 15, 2010 Viktor said: >Bethesda in charge of character design and story gg Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Kojiroh Mesaj tarihi: Ağustos 15, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 15, 2010 said: >Ubisoft in charge of DRM Ahah drm overkill ubi Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
-Deno- Mesaj tarihi: Ağustos 15, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 15, 2010 Rhox said: Valve time yarıldım Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Laurelin Mesaj tarihi: Ağustos 15, 2010 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 15, 2010 en cok son madde yardi beni, molyneux u su oyunu tanitirken aklima getirdim said: THE BEST GAME EVER, WE OUTDID OURSELFS AND BROUGHT A REVOLUTION TO THE GAMING WORLD YOU MIGHT ASK "WHAT IS THIS REVOLUTION?" PETER, AN I WILL ANSWER WHEN YOUR CHARACTER DOES A JUMP, YOU WILL NOTICE THAT HE WILL GO DOWN WAY FASTER THAN HE GOES UP, EXTREME USE OF PHYSIX ENGINE THERE, ALSO WHEN YOU SEE AN ARROW THROWN TO YOU, THE GAME WILL ACTUALLY CALCULATE THE EFFECT OF GRAVITY ON THE ARROW AND ITS AWESOME YOU WILL ALSO NOTICE THAT WE REVOLUTIONIZED THE WHOLE NPC INTERACTION THINGIE, RATHER THAN A DIALOG BOX WHICH CHOICES OR A DIALOG WHEEL, YOU WILL SEE A BRAND NEW INTERFACE WITH CLEAR ICONS INDICATING YOU THE WAY THE DIALOGE PLAYS OUT, IF YOU PRESS THE BUTTON HERE WITH A SMILEY, YOU CHARACTER WILL INTERACT IN A KIND AND POLITE MANNER BUT IF YOU SELECT THE GRUMPY ICON, YOUR CHARACTER WILL ACTY REALLY RUDE ANDTHE DIALOGUE WILL PLAY OUT THAT WAY WE ARE ALSO GETTING RID OF THE WAY SPELLS WORK, RATHER THAN USING A "MANA" POOL, YOU WILL HAVE THIS AWESOME GROUNDBREAKING ENERGY BAR, WHICH FULLS UP WITH EACH SPELL CAST, IT WILL GO DOWN WHEN YOU STOP CASTING FOR A FEW SECONDS AND YO UCAN RESUME YOUR SPELLCASTING AND THIS IS HOW OUR EPIC, GROUNDBREAKING GAME WILL BRING FORTH A REVOLUTION TO THE GAMING WORLD WITH INNOVATION AND CELEVER USE OF TECHNOLOGY, NOTHING WILL BE THE SAME AFTER WE RELEASE THIS AND USHER A NEW AGE FOR ALL GAMERS Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sam Mesaj tarihi: Ağustos 15, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 15, 2010 cuk olmuş, bioware de yakışmış gameplay'e. o kadar dandini combat yapan kalburüstü şirket yok herhalde. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Komutan Mesaj tarihi: Ağustos 15, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 15, 2010 Molyneux'e haksizlik edilmis bence. Tam tersine bence adamin en iyi yaptigi sey prezentasyon. O sirada uzerinde calistigi oyunu oyle bir hevesle anlatiyor ki etkilenmemek imkansiz. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Ardeth Mesaj tarihi: Ağustos 15, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 15, 2010 Viktor said: en cok son madde yardi beni, molyneux u su oyunu tanitirken aklima getirdim said: THE BEST GAME EVER, WE OUTDID OURSELFS AND BROUGHT A REVOLUTION TO THE GAMING WORLD YOU MIGHT ASK "WHAT IS THIS REVOLUTION?" PETER, AN I WILL ANSWER WHEN YOUR CHARACTER DOES A JUMP, YOU WILL NOTICE THAT HE WILL GO DOWN WAY FASTER THAN HE GOES UP, EXTREME USE OF PHYSIX ENGINE THERE, ALSO WHEN YOU SEE AN ARROW THROWN TO YOU, THE GAME WILL ACTUALLY CALCULATE THE EFFECT OF GRAVITY ON THE ARROW AND ITS AWESOME YOU WILL ALSO NOTICE THAT WE REVOLUTIONIZED THE WHOLE NPC INTERACTION THINGIE, RATHER THAN A DIALOG BOX WHICH CHOICES OR A DIALOG WHEEL, YOU WILL SEE A BRAND NEW INTERFACE WITH CLEAR ICONS INDICATING YOU THE WAY THE DIALOGE PLAYS OUT, IF YOU PRESS THE BUTTON HERE WITH A SMILEY, YOU CHARACTER WILL INTERACT IN A KIND AND POLITE MANNER BUT IF YOU SELECT THE GRUMPY ICON, YOUR CHARACTER WILL ACTY REALLY RUDE ANDTHE DIALOGUE WILL PLAY OUT THAT WAY WE ARE ALSO GETTING RID OF THE WAY SPELLS WORK, RATHER THAN USING A "MANA" POOL, YOU WILL HAVE THIS AWESOME GROUNDBREAKING ENERGY BAR, WHICH FULLS UP WITH EACH SPELL CAST, IT WILL GO DOWN WHEN YOU STOP CASTING FOR A FEW SECONDS AND YO UCAN RESUME YOUR SPELLCASTING AND THIS IS HOW OUR EPIC, GROUNDBREAKING GAME WILL BRING FORTH A REVOLUTION TO THE GAMING WORLD WITH INNOVATION AND CELEVER USE OF TECHNOLOGY, NOTHING WILL BE THE SAME AFTER WE RELEASE THIS AND USHER A NEW AGE FOR ALL GAMERS ahahahah çok iyi ya Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sam Mesaj tarihi: Ağustos 15, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 15, 2010 syndicate ve populous'u yapan adam bir ömür otursa gene yeter. da işte fasafiso olayları devrimmmmm diye fazla şişirmese, black & white ile arabirimi ortadan kaldıracağını iddia etmişti 10 yıl önce. biliyoruz ne oldu. aynısını sitiv cobs 10 yıl sonra yapıyor hala heh, carmack da ayfona oynuyor ona da akıl fikir. şuutır için en kötü platform. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
fede Mesaj tarihi: Ağustos 16, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 16, 2010 blizzardı neden dışlamışlar Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
senko Mesaj tarihi: Ağustos 16, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 16, 2010 activision var ya iste, ayni sey. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Myshkin Mesaj tarihi: Ağustos 16, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 16, 2010 Rhox said: Valve time lol Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sam Mesaj tarihi: Ağustos 16, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 16, 2010 blizzort'a da "innovative design" yakışır aslında. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Masquerade Mesaj tarihi: Ağustos 16, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 16, 2010 ghostcrawler, lead designer. (tu) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
siddharta Mesaj tarihi: Ağustos 18, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 18, 2010 dünyanın en overhyped oyunu olur herhalde. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Guncelbas Mesaj tarihi: Ağustos 22, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 22, 2010 Sam said: blizzort'a da "innovative design" yakışır aslında. bunu unutmamak lazım Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar