Rotweiler Mesaj tarihi: Eylül 10, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 10, 2010 Gene multiplayer yok dimi? Bi yapamadılar dungeon siege gibi ağız tadıyla evde arkadaşlarla oynayalım ya... Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
axedice Mesaj tarihi: Eylül 12, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 12, 2010 Aurora güzel motor ya. Zaten baya upgrade de yedi, eclipse artık adı. Nwn2ye göre falan bariz bi grafik üstünlüğü var dragon age in. Combatla ilgili inciler gelmeye devam ediyor. said: If an enemy tries to hit you and you run too far away before it connects, it will miss. DA3 : Return to Tristram! Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
siddharta Mesaj tarihi: Eylül 12, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 12, 2010 yok abi mesele grafikler degil zaten, etkileşimden bahsediyorum ben. hani her oyun bir gothic 3 olsun demiyorum da, ne bileyim yani oyunla hiçbir etkileşim yok, varsa yoksa kapı açmak falan. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
HellHound Mesaj tarihi: Eylül 16, 2010 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 16, 2010 Dialoglar ve karakterin tonunun oyun ilerledikce etkisine dair aciklamalar yigidi oldur hakkini yeme Bioware'de DA takimi oturup ciddi ciddi muhabbet kuruyor, forumlarinda 5 dakika soyle bakinsan direkt yapim asamasina ve oyunda genel olarak neler olacagina dair cat cat bilgi buluyorsun. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Laurelin Mesaj tarihi: Eylül 29, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 29, 2010 http://www.gametrailers.com/user-movie/dragon-age-2-gameplay-video/350296 gameplay asiri kotu lan asdfasf logar may cry Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Cuce Mesaj tarihi: Eylül 29, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 29, 2010 ahahahaha Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Gangren Mesaj tarihi: Eylül 29, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 29, 2010 izometrik yok mu??!! Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Norak Mesaj tarihi: Eylül 29, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 29, 2010 onelan!::o Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Revangelis Mesaj tarihi: Eylül 29, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 29, 2010 saçma sapan aksiyon oyunu olmuş Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
HellHound Mesaj tarihi: Eylül 29, 2010 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 29, 2010 asil gameplay tamamiyla oyle degil cunku; adamlar "framed narrative" ile hikayeyi bir kisinin baska birine anlatmasi olarak kurduklari icin olaya "Hikayeyi anlatan kisinin abartmasi" gibi bir aksiyon eklemisler. Konsept soyle ilerliyor, ama bu tarz anlatimin ne kadar siklikla kullanildigi belli degil: (Varrick Cassandra'ya Hawke'un hikayesini anlatmaya baslar) V: Hawke alemin kralicesiydi, kodumu oturturdu, bir adimiyla cevresinde 10 darkspawnun patladigini bilirim... Lothering'den kacislari sirasinda olanlar of of... *Butun dusmanlar az levelli Hawke'da o levelda olmayan abilityler var, tek darbeyle darkspawn patliyor* C: Abartma lan! kici kirik koylu degil miydi Hawke Lothering'den kacarken! V: Ya tamam tamam... *herkes normal levelinda, klasik gameplay* Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Bone Mesaj tarihi: Eylül 29, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 29, 2010 eğer öyleyse şahaneymiş Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
toggie Mesaj tarihi: Eylül 29, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 29, 2010 allah rızası icin altyazıları alt tarafa alma secenegi olsun. altyazısız da oynanır da boyle eski zamanda gectigi icin oyun ingilizce de eski oluyo okumadan anlamıyorum bisey. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
smarthan Mesaj tarihi: Eylül 30, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 30, 2010 abi grafikler zırhlar falan nedir ya. salak bi uzak doğu oyununa benzemiş. combatıda yine aynı şekilde bok etmişler. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Oce4n Mesaj tarihi: Eylül 30, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 30, 2010 konsolda öyle olsun umrumda olmaz da bilgisayarda adam akıllı şekilde kalsın :D her actionda pause yaptığımı hatırlarım ben 1. de :D Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
pronoit Mesaj tarihi: Eylül 30, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 30, 2010 HellHound said: asil gameplay tamamiyla oyle degil cunku; adamlar "framed narrative" ile hikayeyi bir kisinin baska birine anlatmasi olarak kurduklari icin olaya "Hikayeyi anlatan kisinin abartmasi" gibi bir aksiyon eklemisler. Konsept soyle ilerliyor, ama bu tarz anlatimin ne kadar siklikla kullanildigi belli degil: (Varrick Cassandra'ya Hawke'un hikayesini anlatmaya baslar) V: Hawke alemin kralicesiydi, kodumu oturturdu, bir adimiyla cevresinde 10 darkspawnun patladigini bilirim... Lothering'den kacislari sirasinda olanlar of of... *Butun dusmanlar az levelli Hawke'da o levelda olmayan abilityler var, tek darbeyle darkspawn patliyor* C: Abartma lan! kici kirik koylu degil miydi Hawke Lothering'den kacarken! V: Ya tamam tamam... *herkes normal levelinda, klasik gameplay* şu olay cok efsane olur düzgün yapilinirsa Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
HellHound Mesaj tarihi: Eylül 30, 2010 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 30, 2010 anlatima tad katacagi kesin ama ne kadar siklikla kullanilacagi onemli ve anlatimda fiziksel gucun abartilmasi disinda ne bileyim comic relief olarak falan kullanacaklar mi? oyuna ne kadar etkisi olacak? immersion'a comak sokacak mi? vs. vs. Ben o kadar fazla kullanmayacaklarini dusunuyorum, sonucta framed narrative'i oyunu 10 seneye yayabilmek icin kullaniyorlar daha cok. Klasik Bioware formatindaki (baslangic - 4 bagimsiz ana gorev mekani - son) quest hublarini lineerlestirip oynanacak zaman dilimi olarak sunacaklar buyuk ihtimalle. Bunu bir arada tutmak icin bu tarz anlatimi secmek normal ama tutup anlatan kisinin olayi abartmasini durmadan kullanirsan olmaz Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Bone Mesaj tarihi: Eylül 30, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 30, 2010 3-4 kere öyle olsa yeter diye düşünüyorum. oyunun tamamı öyle olursa pek zevk vermez. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sam Mesaj tarihi: Eylül 30, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 30, 2010 heh gameplay bana ilkinden daha akıcı ve hareketli geldi doğrusu, single-player oyunda mmo durağanlığı kadar bayıltan şey yok. olur olmadık herşeye uzun cooldown'lar ya da abartı mana/stam cost'lar, sanki moblara haksızlık yapıyoruz da düşen eşyalarla gidip newbie hakkı yiyoruz filan. bırakın pre-1.10 d2 gibi perma-ww ile döne döne oynayalım. strafe'e basıp dünyayı oklayalım. d2'yi de mahvetmişlerdi o yamayla, daha da dokunmamıştım. doggy'nin bahsettiği olay da güzelmiş, iyice abartsınlar beni anlatırken, böyle nox veya heavenly sword'un son bölümü gibi oynamak istiyorum lol Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
HellHound Mesaj tarihi: Eylül 30, 2010 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 30, 2010 o gameplay videosu abartma kismi iste, ama normalde de hareketlilik ve akicilik konusunda iste warrior'a charge falan bilimum skill var eklenen, bir de yanlis hatirlamiyorsam daha once verdigim gameplay designerinin soru yanitladigi baslikta cevaplanmisti, Fatigue olayi kalkmis/overhaul'dan gecmis (baska bir seyle karistiriyor olabilirim). Bir de "valla daha responsive" falan gibi PR-Buzzwordleri kullaniyorlar bilimum, ama senin istedigin kadar da hack and slash olmasin bir zahmet oyun... bu arada demo ilk ciktiginda "ulan bu ne hal" diye forumlarda shitstorm baslayinca, konsepti anlatmak icin oyunun lead designeri nispeten geyik bir sekilde RPG-lingo'suyla soyle bir mesaj atmisti Mike Laidlaw said: Exaggerated Protagonist During exaggerated sequences of the game, characters under the influence of this effect enjoy a signifcant boost to his damage, as well as his/her accuracy. His hits are also treated as having a multiplier to the "force" attribute, which silently calculates the odds of a creature receiving and applying a knock back or knockdown effect as a result of a hit. Treat all criticals as "spectacular deaths" (66) and do not roll on the critical hit table when determining results. For all intents and purposes, all encounters involving the idealized protqagonist (as detailed in Varric's Complete Guide to Protagonistic Exaggeration (Vol.2 with the August 17th Errata)), should be treated as challenge level zero, and no loot or experience should be awarded. Upon the removal of the Exaggerated Protagonist effect, resume challenge calculations as normal, and strip all bonuses based on the Exaggerated Protagonist effect immediately, while reinstating normal loot, experience and character progression mechanics. Note to DMs: the Exaggerated Protagonist effect can be a powerful storytelling tool, and can be especially useful for highlighting improvements on the delay between the order-issuance and order-completion phases of combat (as introduced in edition 2 of the core rules). It should be used sparingly, however, as overuse of Exaggerated Protagonist will typically result in detachment from the character's typical progression mechanics, potentially resulting in disengagement on the part of your players. For DMs working with the rules outlined in Frame Narratives ed. 2, it's recommended that you review the section on alternate storytelling techniques and employ a variety when designing your campaign in order to keep your players both engaged and posting on your forums while trying to discern is this section of the effect's description is actually valid, or simply you messing with their heads. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
HellHound Mesaj tarihi: Ekim 31, 2010 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 31, 2010 yeni trailer ilk aciklanan companion: Isabela (evet ilk oyunda duelist olmayi ogreten Isabela) bunlarda rogue specializationlari said: The rogue, like other classes, can be built out to enhance certain traits. Assassin, Shadow and Duelist are all specializations available to the rogue, and each offers a unique way to slay enemies. Assassins are trained in the Antivan traditions, so they are able to mark their foes and call out a target's weaknesses to their allies, which helps increase the party's damage against enemies. The stealthiest of all the rogues, Shadows are able to slip away at any moment in battle, lay low in the dark and then wait for the perfect time to strike. The Duelist, though not as stealthy as the Shadow or as accurate as the Assassin, is extremely difficult to hit, so you can feel free to taunt your enemies while you hack away at them. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
pronoit Mesaj tarihi: Ekim 31, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 31, 2010 rise to power ,stand up and admit it den cok daha düzgün Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sam Mesaj tarihi: Ekim 31, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 31, 2010 içime doğmuş demek, ben ilk oyunda da ekibe katılacakmış gibi hissetmiştim ilk konuştuğumda. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
axedice Mesaj tarihi: Ekim 31, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 31, 2010 Zevran ve lelianayla birlikte foursome yapılan hatun diil mi bu? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
HellHound Mesaj tarihi: Ekim 31, 2010 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 31, 2010 evet o Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
-Deno- Mesaj tarihi: Ekim 31, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 31, 2010 zevran dedinizde aklıma geldi. ya ne manyak bir karakterdi o ya. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar