Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Dragon Age 2


HellHound

Öne çıkan mesajlar

Aurora güzel motor ya. Zaten baya upgrade de yedi, eclipse artık adı. Nwn2ye göre falan bariz bi grafik üstünlüğü var dragon age in.

Combatla ilgili inciler gelmeye devam ediyor.

said:
If an enemy tries to hit you and you run too far away before it connects, it will miss.


DA3 : Return to Tristram!
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

  • 2 hafta sonra ...
asil gameplay tamamiyla oyle degil cunku;

adamlar "framed narrative" ile hikayeyi bir kisinin baska birine anlatmasi olarak kurduklari icin olaya "Hikayeyi anlatan kisinin abartmasi" gibi bir aksiyon eklemisler.

Konsept soyle ilerliyor, ama bu tarz anlatimin ne kadar siklikla kullanildigi belli degil:


(Varrick Cassandra'ya Hawke'un hikayesini anlatmaya baslar)

V: Hawke alemin kralicesiydi, kodumu oturturdu, bir adimiyla cevresinde 10 darkspawnun patladigini bilirim... Lothering'den kacislari sirasinda olanlar of of...



*Butun dusmanlar az levelli Hawke'da o levelda olmayan abilityler var, tek darbeyle darkspawn patliyor*



C: Abartma lan! kici kirik koylu degil miydi Hawke Lothering'den kacarken!
V: Ya tamam tamam...



*herkes normal levelinda, klasik gameplay*
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

HellHound said:

asil gameplay tamamiyla oyle degil cunku;

adamlar "framed narrative" ile hikayeyi bir kisinin baska birine anlatmasi olarak kurduklari icin olaya "Hikayeyi anlatan kisinin abartmasi" gibi bir aksiyon eklemisler.

Konsept soyle ilerliyor, ama bu tarz anlatimin ne kadar siklikla kullanildigi belli degil:


(Varrick Cassandra'ya Hawke'un hikayesini anlatmaya baslar)

V: Hawke alemin kralicesiydi, kodumu oturturdu, bir adimiyla cevresinde 10 darkspawnun patladigini bilirim... Lothering'den kacislari sirasinda olanlar of of...



*Butun dusmanlar az levelli Hawke'da o levelda olmayan abilityler var, tek darbeyle darkspawn patliyor*



C: Abartma lan! kici kirik koylu degil miydi Hawke Lothering'den kacarken!
V: Ya tamam tamam...



*herkes normal levelinda, klasik gameplay*


şu olay cok efsane olur düzgün yapilinirsa
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

anlatima tad katacagi kesin ama ne kadar siklikla kullanilacagi onemli ve anlatimda fiziksel gucun abartilmasi disinda ne bileyim comic relief olarak falan kullanacaklar mi? oyuna ne kadar etkisi olacak? immersion'a comak sokacak mi? vs. vs.

Ben o kadar fazla kullanmayacaklarini dusunuyorum, sonucta framed narrative'i oyunu 10 seneye yayabilmek icin kullaniyorlar daha cok. Klasik Bioware formatindaki (baslangic - 4 bagimsiz ana gorev mekani - son) quest hublarini lineerlestirip oynanacak zaman dilimi olarak sunacaklar buyuk ihtimalle. Bunu bir arada tutmak icin bu tarz anlatimi secmek normal ama tutup anlatan kisinin olayi abartmasini durmadan kullanirsan olmaz
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

heh gameplay bana ilkinden daha akıcı ve hareketli geldi doğrusu, single-player oyunda mmo durağanlığı kadar bayıltan şey yok. olur olmadık herşeye uzun cooldown'lar ya da abartı mana/stam cost'lar, sanki moblara haksızlık yapıyoruz da düşen eşyalarla gidip newbie hakkı yiyoruz filan. bırakın pre-1.10 d2 gibi perma-ww ile döne döne oynayalım. strafe'e basıp dünyayı oklayalım. d2'yi de mahvetmişlerdi o yamayla, daha da dokunmamıştım.

doggy'nin bahsettiği olay da güzelmiş, iyice abartsınlar beni anlatırken, böyle nox veya heavenly sword'un son bölümü gibi oynamak istiyorum lol
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

o gameplay videosu abartma kismi iste, ama normalde de hareketlilik ve akicilik konusunda iste warrior'a charge falan bilimum skill var eklenen, bir de yanlis hatirlamiyorsam daha once verdigim gameplay designerinin soru yanitladigi baslikta cevaplanmisti, Fatigue olayi kalkmis/overhaul'dan gecmis (baska bir seyle karistiriyor olabilirim). Bir de "valla daha responsive" falan gibi PR-Buzzwordleri kullaniyorlar bilimum, ama senin istedigin kadar da hack and slash olmasin bir zahmet oyun...

bu arada demo ilk ciktiginda "ulan bu ne hal" diye forumlarda shitstorm baslayinca, konsepti anlatmak icin oyunun lead designeri nispeten geyik bir sekilde RPG-lingo'suyla soyle bir mesaj atmisti

Mike Laidlaw said:
Exaggerated Protagonist

During exaggerated sequences of the game, characters under the influence of this effect enjoy a signifcant boost to his damage, as well as his/her accuracy. His hits are also treated as having a multiplier to the "force" attribute, which silently calculates the odds of a creature receiving and applying a knock back or knockdown effect as a result of a hit. Treat all criticals as "spectacular deaths" (66) and do not roll on the critical hit table when determining results.

For all intents and purposes, all encounters involving the idealized protqagonist (as detailed in Varric's Complete Guide to Protagonistic Exaggeration (Vol.2 with the August 17th Errata)), should be treated as challenge level zero, and no loot or experience should be awarded. Upon the removal of the Exaggerated Protagonist effect, resume challenge calculations as normal, and strip all bonuses based on the Exaggerated Protagonist effect immediately, while reinstating normal loot, experience and character progression mechanics.

Note to DMs: the Exaggerated Protagonist effect can be a powerful storytelling tool, and can be especially useful for highlighting improvements on the delay between the order-issuance and order-completion phases of combat (as introduced in edition 2 of the core rules).

It should be used sparingly, however, as overuse of Exaggerated Protagonist will typically result in detachment from the character's typical progression mechanics, potentially resulting in disengagement on the part of your players. For DMs working with the rules outlined in Frame Narratives ed. 2, it's recommended that you review the section on alternate storytelling techniques and employ a variety when designing your campaign in order to keep your players both engaged and posting on your forums while trying to discern is this section of the effect's description is actually valid, or simply you messing with their heads.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

  • 1 ay sonra ...

yeni trailer



ilk aciklanan companion: Isabela





(evet ilk oyunda duelist olmayi ogreten Isabela)

bunlarda rogue specializationlari

said:
The rogue, like other classes, can be built out to enhance certain traits. Assassin, Shadow and Duelist are all specializations available to the rogue, and each offers a unique way to slay enemies.

Assassins are trained in the Antivan traditions, so they are able to mark their foes and call out a target's weaknesses to their allies, which helps increase the party's damage against enemies.

The stealthiest of all the rogues, Shadows are able to slip away at any moment in battle, lay low in the dark and then wait for the perfect time to strike.

The Duelist, though not as stealthy as the Shadow or as accurate as the Assassin, is extremely difficult to hit, so you can feel free to taunt your enemies while you hack away at them.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...