Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Tera Online


Zinxen

Öne çıkan mesajlar

political system fena gözükmüyor

şehirde PK yı açabilmek vs muhabbeti güzel ama anlamadığım kısım şu:

mesela kötü olan lider gelip şehirde vergileri arttırıo işte PK yı açio bu ona ne kazandırıo? Yani diğer playerlar neden onun şehrine gelmek istesin daha güvenli daha az vergili şehirde yaşamak varken. Yoksa böle yaparak herkesi dışarı kovup sadece guildi ile mi şehirde takılıyor .

neyse çıkınca görürüz hehe ama hiç fena değil ^^
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

UO`daki bucs gibi dusun. PK`lar orda takiliyordu çünkü mavi şehirlerine girip trade yapamıyorlardı. Ayrıca, her daim PvP'nin ortasında olmak PK olan birinin her daim hoşuna giden bir durumdur. Ayrıca bölgenin stratejik pozisyonunu da düşünmek gerek. WoW haritasını düşünelim örnek olarak, diyelim raid zone var, veya özel bir boss'un olduğu bir bölge, eğer sen orda progress kasıyorsan haliyle onun bulunduğu bölgede trade yapmak zorundasın -eğer teleport yoksa kıtalar arası, varsa zaten ekonomi göçer, vergi sistemi işlemez-.

Sistem teorik olarak çok güzel, benim hoşuma gitti, ama pratikte ne olur bilmiyorum. Ama şu bir gerçek, DF'danda bildiğimiz gibi, artık END-GAME kavramı bir dungeona girip AI'a karşı saatlerce progress kasıp, 3 tane item toplamaktan ileri girmesi gerekiyor. Bu da bence, veya benim zevkine sahip insanlarla, diplomacy ve PvP'den geçiyor. Darkfall'da nasıl hiç bitmeyen tükenmeye bir diplomasi ve şehir savaşları varsa, millet nasıl prestij peşinde koşuyorsa, nasıl o savaşlardan çıkar sağlıyorsa, aynı şekilde bundada yapılabilir.

Şunu unutmamak da gerekiyor, oyuncuya ne kadar özgürlük tanınırsa o kadar abuse ortaya çıkar. Bu sistem ile no-life pvp takılan tipler kral olup, milleti oyundan soğutup, forumlarda QQ WOT'leri doldurabilirler. Bu da yapımcıyı rahatsız edip, casual oyuncuyu oyunu bırakmaya itecektir.

Şu an IPY2'de ultima oynuyorum, krallık sistemi yapmışlar, oyuncu kaliteli oldu mu kesinlikle çok farklı oluyor. Şu sistemi WoW'da yapsan maymun ederler oyunu ama adamlar yetişkin ve oyuna saygılı olduklarından dolayı, inanilmaz güzel bir şekilde oyunu ilerleten bir motor haline getirmişler. Biraz olay oyuncuda bitiyor. WoW tayfası ile diplomacy vs. yürümez.

Sabrnack videolarını izledim de, umarım bunlar basic encounterlardır, eğer ciddi anlamda o bir boss'sa kesinlikle milleti pve anlamında tatmin etmez oyun. Healing WoW'daki normallerden full epic gearliyken olduğundan daha kolay. Bütün encounterda 2 kere falan heal attı, hepsi de instant, mana derdi yok, bu ne len.

Hahaha Hideout'daki boss fight'ı priest POV'den izlerken içim parçalandı lan. Herif baya heycanlı, böyle kasılıyolarmış gibi, priest olmak kolay değil gibisinden falan anlatıyor. Fight boyunca ya 3 heal attı ya 4 tane.. Kendine bir kere bile atmadı, manası da fightin sonunda 99% falan. Heycanlı heycanlı anlatıyor bi de garibim :( Bir priestin hayatı, WoW'dan real story. Sonunda gitti garibim dps falan yaptı asdasd off çok kötü videolar bunlar oyunu tanıtmak için, hep healer oynamayı sevmişimdir, ama bu healing WoW'un paladin TBC healingine benziyor, çay kahve içerek, tv izleyerek en zor encounterı heallersin.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

o boss fight videosunu izledim hiç etkileyici gelmedi adam böle işte TERA böle bi oyun aksiyon timing positioning vs dio da

yani onu zaten wowda allahı var boss fightlar da

action şeylerini de çok bi görmüoruz yine adama dönüp yine spam yani sonuçta ,


ve console game diolar ya oyun console da mı çıkacak pc de çıkmıo mu?
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

  • 3 ay sonra ...
kore open betasını oynamıştım lvl 20 ye kadar, gayet güzel, combat da her daim dikkatli olman lazım, aktif olarak kaçman gerekiyor, boss wow daki gibi cast barı çıkıp bişey cast etmiyor yada zamanlı olarak bazı skill leri yapmıyor, normal hayattaki gibi geri çekiliyor ayağını sürtüyor sonra üstüne koşuyor o sırada farkedip kaçmak gerekiyor, yani cast barlara ve boss un skill lerinin cd lerine bakmak yerine (dbm) boss un kendisine bakıp ne yaptığını kestirmeye çalışıyorsunuz. targetlama nın da olmadığını hatırlatırım yani combat bi mmo dan çok arcade action oyunu havası veriyor ve bu bence çok güzel birşey. ama oyun korede çıkalı çok oldu ve üstüne exp geldi, us/eu neden bu kadar gecikti anlamıyorum... koreceyi çevirmek bu kadar mı zor :)

guild wars 2 ve bu oyunun arasında kaldım, hangisi önce çıkarsa ona başlayacağım....
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

betalar partbuild şeklinde uzun zamandır yapılıyormuş zaten şu an 9.yapılıyor.ben şu an 4 arkadaşımla paylaştım keyi oynamaya çalışıyoruz ancak hayvan gibi bir sistemimimn olmasına rağmen oynayamıyorum.Vsync ayarlarını filan lowluyorum ne biliyim directx i filan kapatıyorum yinede ch'a 5-10 adam girdiği anda ordan oraya ışınlanıyorum diğer arkadaşlarda da benzer problemler var.mesela 15 dk. bir dc yiyiosunuz allahın emri.
teknik elemanlarda devlpmnt hala devam ettiğini normal olduğunu fılan soyluyolar mesela daha dun yeni bir boss npc mob filan eklenmiş.kasımda filan kademeli olarak closed betaya yeni keyler dağıtcaklar bunun sebebide build1-2-3 den beri olan cb oyuncularının acctlarının silincek olmasıymış.offical forumdan gerekli yerleri takip ederek betakey alabilirsiniz.
birde korede ın dvlp olmasına rağmen neden eu ne na da başlamadı diyorduk.olay şu adamlar bildiğiniz tüm dokuyu değiştirmiş.çok açık bir titan quest ambiansı var.hello kitty bekliyodum titan quest çıktı.yazarım daha bir ikide caps koycam.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

  • 2 ay sonra ...
  • 2 hafta sonra ...
×
×
  • Yeni Oluştur...