Cuce Mesaj tarihi: Mayıs 24, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 24, 2007 Aı en olomuş böle cok sakat olmuş şimdi indirdim gameplay'ı izledim.... abooov, yenı fikirler animasyonalr muhteşem. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Rewendor Mesaj tarihi: Mayıs 24, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 24, 2007 Yanlız protoss dışında ünite göremedik daha (Terranların jumppack ve zerglerin yeraltı transportları vardı tek yeni) Bekliyoruz bakalım... Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Cuce Mesaj tarihi: Mayıs 24, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 24, 2007 banelingleri gördük o superdi mesela. Terrandanda eskileri sayarsak siege tank, marine gördük bide. Turretlarıda duruyo hala terranların. bu arada banelinglerin yaratıcağı super combatlar olucak aynı şekilde cliff inip cıkabilen unitelerde cok deli şeyler katıcak oyuna. [ Mesaj 24 Mayıs 2007, Perşembe - 13:37 tarihinde, Cuce tarafından güncellenmiştir ] Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
scorch Mesaj tarihi: Mayıs 24, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 24, 2007 yanliz siege tankların range i çok kısa geldi gözüme , kıllandım warmı sizdede böle bişi? uçtan uça avlayan siege isterük Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Cuce Mesaj tarihi: Mayıs 24, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 24, 2007 valla range'ı dısıdna bişi olmadı vidyoda hiç siege lerin dolayısıyla bişi ösliyemiycem gayet yediler zealotları clifften, ama bu daha uzağa ateş edemiyoalr demek değil. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Cuce Mesaj tarihi: Mayıs 26, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 26, 2007 Game playı izlerken fark ettim reaperların geldiği yerde kel marian comibe tebelası var Starwars'a gödnerme jedi knight 2 jedi outcast. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
ReBeL Mesaj tarihi: Mayıs 26, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 26, 2007 command center icine scv almaya baslamis artik. ucarak geldi yere kondu ve cort diye 4 scv cikartti icinden :) bi de zealotlar ne olmus oyle. zerglingleri parcaladilar resmen. mothership e de bişi demiyorum protoss gege olmus auhaa Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sylian Mesaj tarihi: Mayıs 27, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 27, 2007 http://battle.net/index2.shtml En alt kisma gelip hologram aletinin uzerine tiklayin bakin ne cikacak =P (Dun yeni eklenmis web-sitesine demek ki SC2 ile ilgili) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
LethE Mesaj tarihi: Mayıs 27, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 27, 2007 blizzard logosuna tıkınca sc2 sitesine atıyor da alete tıklayınca birşey oldugu yok. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Cuce Mesaj tarihi: Mayıs 27, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 27, 2007 internet explorerla bakın Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
MADBOY Mesaj tarihi: Mayıs 27, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 27, 2007 ahah güzel olmuş :) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
huun Mesaj tarihi: Mayıs 28, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 28, 2007 İlginç, en sok bıraktığımızda gördüğü yerde kesecekti. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Stykx Mesaj tarihi: Mayıs 30, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 30, 2007 gameplayin ilk basinda protoss comander dedi orda oldum bittim. Executor demesi lazim degilmiydi. Onun disinda mothership nedir yerden bide titan ciksaydi tam olurdu. Onun disinda gameplay cok guzel gozukuyor. Oyuzden En Taro Adun Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Cuce Mesaj tarihi: Mayıs 30, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 30, 2007 muhtemelen butun executor ve preator kastları ortadan kalktı zaten council bile kalmamamış olabilir. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
BonePART Mesaj tarihi: Mayıs 30, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 30, 2007 mothershp direk command and conquer kane edtiondan haci yane cc ndeki scrin irkida sc den haci ama olsun ayiptir [ Mesaj 30 Mayıs 2007, Çarşamba - 10:52 tarihinde, BonePART tarafından güncellenmiştir ] Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Arkansis Mesaj tarihi: Mayıs 30, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 30, 2007 ana gemiden el sallayıp camekandan aşağı nah çekicem ! [ Mesaj 31 Mayıs 2007, Perşembe - 00:53 tarihinde, Arkansis tarafından güncellenmiştir ] Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Bone Mesaj tarihi: Mayıs 31, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 31, 2007 Starcraft 2 hakkında anladığım kadarıyla şöyle birşey olacakmış. yeni gelen bazı birimler var, ama toplam ünite sayısı değiştirilmeyecekmiş. immortal, stalker, phoenix, phase prism, colossus, mothership gelecekmiş ya, sırasıyla dragoon, dark templar, corsair, shuttle, reaver, carrier yerine geçecekmiş. aklımda iki düşünce var. 1- eski birimlerin upgrade'li hallerini koymaları iyi oldu, böylece oyun anlayışları biraz tazelenmiş olacak. 2- birim sayısını arttırmayıp eski birimleri kaldırmaları kötü oldu, ne kadar çok ve farklı birim, o kadar farklı strateji imkanı. mesela dragoon'u kaldırcakları belliydi. dragoon'ları yapan yer zergler tarafından ele geçirilmiş. bu yüzden eldeki dragoonları immortal'a upgrade etmekte bulmuşlar çareyi. phase prism de shuttle'ın yapabildiği işi ve hatta fazlasını yapıyor. ancak carrier, reaver, dark templar. bunların gitmiş olmasına üzüldüm. oyunda mothership, colossus, stalker'ın yapamadığı işleri yaparlardı. 10 tane carrier basıp düşman üssünü dağıtmanın zevkini veremez tek bir mothership. tamam mothership güçlü vs vs ama carrier değil, zaten aynı anda bir tane çıkarma hakkına sahip olacakmışsın. reaver, shuttle'la ordan oraya götürüp drop yaptıktan sonla kalabalık grupları yoketmek için eğlenceli bir yöntemdi. bunun yerine colossus'un yürümesini bekliyeceğiz. dark templar da oldukça karizmatik bir birimdi. zeratul var bir kere yav dark templar. görünmez bir şekilde düşman üssüne girip gizlice arkadan vurabilirdik. tamam yeni gelen stalker'ın blink ability'si iyi güzel de, gizlilik yok ki bir kere. neyse görüceğiz bakalım, bir çıksın da... Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
arcane Mesaj tarihi: Mayıs 31, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 31, 2007 Toss'un komple değişmesi normal. Binlerce yıldır birbirinin sahasındaki koltukları kıran, sahaya yabancı atan Dark ve High Templar el ele verdiler evren barışı için :P Bence 2'de campaign storyline Protoss'un önüne geleni pataklamasıyla açılış yapacak. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Bone Mesaj tarihi: Mayıs 31, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 31, 2007 zergleri pataklasınlar da, o bana yeter. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Kojiroh Mesaj tarihi: Mayıs 31, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 31, 2007 Terran->Protoss->Zerg üçgeni olcak heralde yine. Genelde bakıyosun, terran protossu yenmekte zorlanmıyo, toss zergi, zerg de terranı. Düşman terran bi sürü siege tank bastı diye bi sürü immortal basan adamın, terranın science vessel'ını gördüünde altına etmesini görmeyi sabırsızlıkla bekliyom sdffs Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Bone Mesaj tarihi: Mayıs 31, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 31, 2007 terran->protoss->zerg üçgeni diye birşey olduğunu sanmıyorum ben. oyuncunun nasıl oynadığına bağlı değişir o. örneğin protosslarda çok güçlü, çok dayanıklı, yüksek damage verme potansiyeli var felan. ancak crowd control açısından marineler protosstan daha başarılı. buna karşın, protosslarda da high templar var. yani ırkların belirli avantajları olmasına karşın, benzeri işleri yapabilmek için farklı birimleri mevcut. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Cuce Mesaj tarihi: Mayıs 31, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 31, 2007 unite sayısını anynı tutucaklarını sanmıyorum, ama her şeyi korrurlarsa bütün ırklar her bişi yapar hale gelir üstelik kimse corsair varken phoniz kullanaz onuda söliyim mesela =) gereksiz ünite koymanın manası yok, ha onun yerine gerekeli hale getir onları, neyse. ne biliyim deiğişikik iyidir öbür yandan mesela toss'la bizi cok başka bi drop anlayışı bekliyo. gmeplayde pylon gridin içine ışınladığı elemalar varya dikkat edin ou yaparken önce ışınladığı adam kadar gateway seciyo. sanırım gateway üretimi bitrince adam cıkmasın ieçrde kalsın ben istediğpim yere ışınlıyım gibi bi secenek mevcut yanı eskisi gibi ne kadar cok shuttle'ın varsa o kadar adam droplarsın yerine üretim gücü ve ve bu gücün ne kadarını bu işe ayırdığına göre droplıycak. cok ilginc bi durum aslında bu. power grdi içine ışınlanmanın güzelliğini yaşamak istiyosanız muhtemelen ışınladığınız adma başına 1 binanın üretimini kemiş olucaksınız. güzel lan Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
scorch Mesaj tarihi: Mayıs 31, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 31, 2007 deriişik olucak bu ama dark templarları kesemezler oyundan artanis , zeratul nice olur halleri sonra? ben seyi göremedim bide vulture yoktu demoda terran birimi keserlerse onu cok kötü olur ya harikaydı onlar zealot hunter resmen Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
sabonis Mesaj tarihi: Haziran 2, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 2, 2007 blizzard vice president of game design pardo'nun açıklamaları: "I can give you the old Blizzard mantra of: 'It'll ship when it's ready,'" said Pardo, "but it's something that historically, we've learned to keep release dates really close to the vest. I think all game developers are extremely optimistic, and we used to give optimistic dates and we'd disappoint our fans when we didn't hit them. So now, I think we've just gotten more gun shy. The only thing I can give you concrete is it's not going to be this year. Some people were hoping, because of how advanced the game looks, that we'd have it out by Christmas, but that's definitely not happening." Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği… MadOrca Mesaj tarihi: Haziran 4, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 4, 2007 said: Terran->Protoss->Zerg üçgeni olcak heralde yine. öyle bişey olsaydı korede turnuvalarda şampiyon olan ırklar sürekli deişmezdi heralde Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği… Önceki 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 Sonraki 10.sayfa (Toplam 26 sayfa) Bu konu yeni mesajlara artık kapalıdır. Paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği… Takipçiler 0 Konu listesine dön Paticik Tum Konular Paticik - Pati Tech Paticik - Pati Zone Paticik - Ilgi Alanlari Paticik - Yasam Paticik - Pati Do Paticik - Spor Paticik - Oyunlar Paticik - MMORPG turleri Paticik - Garbage Son Mesajlar Ana Sayfa Diğer Arşiv StarCraft StarCraft 2 × Üye misin? Giriş yap Kaydol Bağış Hedesi Yönetim Kurallar × Yeni Oluştur...
MadOrca Mesaj tarihi: Haziran 4, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 4, 2007 said: Terran->Protoss->Zerg üçgeni olcak heralde yine. öyle bişey olsaydı korede turnuvalarda şampiyon olan ırklar sürekli deişmezdi heralde Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar