Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

StarCraft 2


Öne çıkan mesajlar

Mesaj tarihi:
banelingleri gördük o superdi mesela.

Terrandanda eskileri sayarsak siege tank, marine gördük bide.

Turretlarıda duruyo hala terranların.

bu arada banelinglerin yaratıcağı super combatlar olucak aynı şekilde cliff inip cıkabilen unitelerde cok deli şeyler katıcak oyuna.

[ Mesaj 24 Mayıs 2007, Perşembe - 13:37 tarihinde, Cuce tarafından güncellenmiştir ]
Mesaj tarihi:
valla range'ı dısıdna bişi olmadı vidyoda hiç siege lerin dolayısıyla bişi ösliyemiycem gayet yediler zealotları clifften, ama bu daha uzağa ateş edemiyoalr demek değil.
Mesaj tarihi:
command center icine scv almaya baslamis artik. ucarak geldi yere kondu ve cort diye 4 scv cikartti icinden :)

bi de zealotlar ne olmus oyle. zerglingleri parcaladilar resmen.
mothership e de bişi demiyorum protoss gege olmus auhaa
Mesaj tarihi:
gameplayin ilk basinda protoss comander dedi orda oldum bittim. Executor demesi lazim degilmiydi. Onun disinda mothership nedir yerden bide titan ciksaydi tam olurdu. Onun disinda gameplay cok guzel gozukuyor. Oyuzden En Taro Adun
Mesaj tarihi:
mothershp direk command and conquer kane edtiondan haci
yane cc ndeki scrin irkida sc den haci ama olsun
ayiptir

[ Mesaj 30 Mayıs 2007, Çarşamba - 10:52 tarihinde, BonePART tarafından güncellenmiştir ]
Mesaj tarihi:
Starcraft 2 hakkında anladığım kadarıyla şöyle birşey olacakmış.
yeni gelen bazı birimler var, ama toplam ünite sayısı değiştirilmeyecekmiş.
immortal, stalker, phoenix, phase prism, colossus, mothership gelecekmiş ya,
sırasıyla
dragoon, dark templar, corsair, shuttle, reaver, carrier yerine geçecekmiş.

aklımda iki düşünce var.
1- eski birimlerin upgrade'li hallerini koymaları iyi oldu, böylece oyun anlayışları biraz tazelenmiş olacak.
2- birim sayısını arttırmayıp eski birimleri kaldırmaları kötü oldu, ne kadar çok ve farklı birim, o kadar farklı strateji imkanı.

mesela dragoon'u kaldırcakları belliydi. dragoon'ları yapan yer zergler tarafından ele geçirilmiş. bu yüzden eldeki dragoonları immortal'a upgrade etmekte bulmuşlar çareyi.
phase prism de shuttle'ın yapabildiği işi ve hatta fazlasını yapıyor.

ancak carrier, reaver, dark templar. bunların gitmiş olmasına üzüldüm. oyunda mothership, colossus, stalker'ın yapamadığı işleri yaparlardı.
10 tane carrier basıp düşman üssünü dağıtmanın zevkini veremez tek bir mothership. tamam mothership güçlü vs vs ama carrier değil, zaten aynı anda bir tane çıkarma hakkına sahip olacakmışsın.
reaver, shuttle'la ordan oraya götürüp drop yaptıktan sonla kalabalık grupları yoketmek için eğlenceli bir yöntemdi. bunun yerine colossus'un yürümesini bekliyeceğiz.
dark templar da oldukça karizmatik bir birimdi. zeratul var bir kere yav dark templar. görünmez bir şekilde düşman üssüne girip gizlice arkadan vurabilirdik. tamam yeni gelen stalker'ın blink ability'si iyi güzel de, gizlilik yok ki bir kere.

neyse görüceğiz bakalım, bir çıksın da...
Mesaj tarihi:
Toss'un komple değişmesi normal. Binlerce yıldır birbirinin sahasındaki koltukları kıran, sahaya yabancı atan Dark ve High Templar el ele verdiler evren barışı için :P Bence 2'de campaign storyline Protoss'un önüne geleni pataklamasıyla açılış yapacak.
Mesaj tarihi:
Terran->Protoss->Zerg üçgeni olcak heralde yine.
Genelde bakıyosun, terran protossu yenmekte zorlanmıyo, toss zergi, zerg de terranı.

Düşman terran bi sürü siege tank bastı diye bi sürü immortal basan adamın, terranın science vessel'ını gördüünde altına etmesini görmeyi sabırsızlıkla bekliyom sdffs
Mesaj tarihi:
terran->protoss->zerg üçgeni diye birşey olduğunu sanmıyorum ben.
oyuncunun nasıl oynadığına bağlı değişir o.

örneğin protosslarda çok güçlü, çok dayanıklı, yüksek damage verme potansiyeli var felan. ancak crowd control açısından marineler protosstan daha başarılı.
buna karşın, protosslarda da high templar var.

yani ırkların belirli avantajları olmasına karşın, benzeri işleri yapabilmek için farklı birimleri mevcut.
Mesaj tarihi:
unite sayısını anynı tutucaklarını sanmıyorum,
ama her şeyi korrurlarsa bütün ırklar her bişi yapar hale gelir üstelik kimse corsair varken phoniz kullanaz onuda söliyim mesela =)

gereksiz ünite koymanın manası yok, ha onun yerine gerekeli hale getir onları, neyse.

ne biliyim deiğişikik iyidir öbür yandan mesela toss'la bizi cok başka bi drop anlayışı bekliyo.

gmeplayde pylon gridin içine ışınladığı elemalar varya
dikkat edin ou yaparken önce ışınladığı adam kadar gateway seciyo.

sanırım gateway üretimi bitrince adam cıkmasın ieçrde kalsın ben istediğpim yere ışınlıyım gibi bi secenek mevcut
yanı eskisi gibi ne kadar cok shuttle'ın varsa o kadar adam droplarsın yerine
üretim gücü ve ve bu gücün ne kadarını bu işe ayırdığına göre droplıycak.

cok ilginc bi durum aslında bu.

power grdi içine ışınlanmanın güzelliğini yaşamak istiyosanız muhtemelen ışınladığınız adma başına 1 binanın üretimini kemiş olucaksınız.

güzel lan
Mesaj tarihi:
deriişik olucak bu
ama dark templarları kesemezler oyundan

artanis , zeratul nice olur halleri sonra?

ben seyi göremedim bide vulture yoktu demoda terran birimi keserlerse onu cok kötü olur ya harikaydı onlar zealot hunter resmen
Mesaj tarihi:
blizzard vice president of game design pardo'nun açıklamaları:

"I can give you the old Blizzard mantra of: 'It'll ship when it's ready,'" said Pardo, "but it's something that historically, we've learned to keep release dates really close to the vest. I think all game developers are extremely optimistic, and we used to give optimistic dates and we'd disappoint our fans when we didn't hit them. So now, I think we've just gotten more gun shy. The only thing I can give you concrete is it's not going to be this year. Some people were hoping, because of how advanced the game looks, that we'd have it out by Christmas, but that's definitely not happening."
Misafir
Bu konu yeni mesajlara artık kapalıdır.
×
×
  • Yeni Oluştur...